Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Menen eka kertaa taas pitkään aikaan sinne homopumppiin. Kiva mennä, sairastamisessa inhottaa myös treenitauot, vaikka eipä ne näin harrastelijalla hirveesti kuntoon vaikutakaan, psyykkistä enemmänkin..
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En tänäänkään tiedä mikä laji kiinnostaisi riittävästi. Toisaalta kuulen selvästi kuinka lihakseni turpoavat levossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mun haba on kasvanut 3 cm. 8)
Kesällä jaksan kantaa 4-packeissa pepsimaxia kilometrin pidempään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

par-sky kirjoitti:
huima kirjoitti:Omaan äitiinsä ihastuminen on toki tiettyyn pisteeseen asti söpöä - mutta yleensä neljännen ikävuoden jälkeen se on aika epänormaalia.
mutku sen kaa on niin helppoa, se tykkää aina :gee:
Jos äiti olisi yhtä sexy, en olisi koskaan lähtenyt kotoa. Huimaa vaan ärsyttää kun neiti huimalla palaa vesikin kattilan pohjaan, ja sen takia joutuu syömään joka päivä ravintolassa. Edes huono suikkari ei pelasta kaikkea.

Niin pärsky, käytkö salilla yksiksein vai avokin kanssa? Meinaan jos se vaikuttaisi myös treenaushaluihin jollain tapaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Frederik Krueger kirjoitti: Niin pärsky, käytkö salilla yksiksein vai avokin kanssa? Meinaan jos se vaikuttaisi myös treenaushaluihin jollain tapaa.
En ikinä avokin kaa, pari kertaa oon pyytäny mukaan mutta sitä ei oo kiinnostanu. Eli yleensä yksin tai kavereitten kanssa tai sitten ihastukseni kanssa, mut sillon treenit tuppaa oleen melkein parituntiset :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Bluntly kirjoitti:
Duck kirjoitti:kiertokalvosinpäivän
Nykyisin lämmittelen nuo perusteellisesti penkkipäivänä ja 0,5kg painot on ihan riittävät.
Kiitän vinkistä, meikänkin varmaan kannattaa huomenna aamulla verrytellä ne lämpimiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei yhtään homoa tänään, oon tosi pettynyt :maanantai:
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Unohdin eilen raportoida että kävin taas aamuhomosteluspinningissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Oli vähän nihkee salipäivä tänään, ei napannu yhtään. Syitä voin vain arvailla, esmes eilinen Fallout 3 -sessio varmaan veltostutti aika pahasti (miksei telkkari sitten veltostuta? Siinä ei varmaan aivot tee työtä, tai jotain). Väkisin repimisen sijaan kokeilinkin sitten vaan keveillä painoilla uusia erilaisia liikkeitä. Esmes syväkyykkyä, kun yleensä olen mennyt vaan reidet vaakatasoon asti, jos sinnekään.

Ens kerral sit paremmin. Ja eilen muuten huomasin että ne kiertokalvosimet tosiaan kaipaa vahvistusta. Taidanpa keskittyä niihin vähän enemmänkin kunhan tuosta tokenevat.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen jalkatreeni + 14km pyöräilyä. Tänään ei yhtn mitn, totaalinen lepopäivä kintuille (jos 9h työpäivää ei lasketa).

Eilen oli taas sellainen flunssainen olo aamulla ja illalla. Hävisi taas päiväksi, joten painelin salille. Pistän taas väsymyksen piikkiin, jalkatreeni oli ehkä kovin koskaan mutta olo ei huonontunut yhtään. Lisämotivaatiota irtosi juoksija Johanna Halkoahon perseen silmämääräisestä mittailusta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

"Te olette tulleet tänne aamulla kello seitsemänviisitoista spinning-tunnille. Se kertoo teistä jo paljon."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:"Te olette tulleet tänne aamulla kello seitsemänviisitoista spinning-tunnille. Se kertoo teistä jo paljon."
You're so gay!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:"Te olette tulleet tänne aamulla kello seitsemänviisitoista spinning-tunnille. Se kertoo teistä jo paljon."
You're so gay!
It get's one to know one? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tunnin punttitreeni, kehitystä ei tunnu tapahtuvan. Mä haluan asioitten tapahtuvan heti nyt eikä jollain tasasella rauhallisella tahdilla
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:Tunnin punttitreeni, kehitystä ei tunnu tapahtuvan. Mä haluan asioitten tapahtuvan heti nyt eikä jollain tasasella rauhallisella tahdilla
Mä huomasin kolmen kuukauden jälkeen pientä edistystä ja nyt viiden kuukauden jälkeen aloituksesta jo vähän timmiytymistä, vaikka oonkin käynt vaan max kaksi kertaa viikossa..

Ei vaan voi nopeuttaa muutosta.. elämä on..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:Tunnin punttitreeni, kehitystä ei tunnu tapahtuvan. Mä haluan asioitten tapahtuvan heti nyt eikä jollain tasasella rauhallisella tahdilla
Juuri alkuvaiheessahan kehitys on yleensä nopeinta, ja sitten vähän hidastuu. Koska aloitit, ja mikä oli yleinen tavoitteesi kun punttaamaan lähdit?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Tunnin punttitreeni, kehitystä ei tunnu tapahtuvan. Mä haluan asioitten tapahtuvan heti nyt eikä jollain tasasella rauhallisella tahdilla
Juuri alkuvaiheessahan kehitys on yleensä nopeinta, ja sitten vähän hidastuu. Koska aloitit, ja mikä oli yleinen tavoitteesi kun punttaamaan lähdit?
alotin punttiksen helmikuun alkupuolella ja käyny siellä nyt 2-4 kertaa viikossa, yleensä 3. Tavoitteena olisi yleinen voiman kasvu ja kiinteytyminen. Muuna tavoitteena olisi vetää yksi (1) leuka vappuun mennessä, mutta se tuskin tulee toteutumaan.

kait mä olen kehittyny muuten ihan hyvin, mut mun mielestä 5kg lisää vastusta/2 vkoa on aiiiivan liian hidasta. Saatan tosin olla vaan kärsimätön :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:kait mä olen kehittyny muuten ihan hyvin, mut mun mielestä 5kg lisää vastusta/2 vkoa on aiiiivan liian hidasta. Saatan tosin olla vaan kärsimätön :D
Siis 5 kg lisää vastusta missä liikkeessä? Sehän riippuu aika paljon meinaan liikkeestäkin. Joku on varmaan sanonut tän sulle jossain ennenkin mut sanotaan varmuuden vuoksi, että jos haluaa että voimat kasvaa, niin täytyy käyttää sen verran raskaita painoja että jaksaa toistaa liikkeen vain 5-7 kertaa ennen kuin puhti loppuu. Ja sitten näitä 5-7x sarjoja tehdään 3 kertaa, antaen välillä vähän aikaa palautua (näistä palautumisväleistä kiistellään). Toi on nyt semmoinen nyrkkisääntö, joku asiantuntevampi punttipentti osaa varmaan opastaa paremmin.

Ylävetotaljalla voit koittaa harjoitella pohjia leuanvedolle, jos edes yhden leuanvedon kynnys on liian korkea. Ja leuanvetoliikettäkin voi keventää potkaisemalla jaloilla vauhtia, mutta se on xiittaamista.

Kyl se siit. :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä 3,5 tuntia ja safkan jälkeen toinen satsi 2,5 tuntia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti: Siis 5 kg lisää vastusta missä liikkeessä? Sehän riippuu aika paljon meinaan liikkeestäkin. Joku on varmaan sanonut tän sulle jossain ennenkin mut sanotaan varmuuden vuoksi, että jos haluaa että voimat kasvaa, niin täytyy käyttää sen verran raskaita painoja että jaksaa toistaa liikkeen vain 5-7 kertaa ennen kuin puhti loppuu. Ja sitten näitä 5-7x sarjoja tehdään 3 kertaa, antaen välillä vähän aikaa palautua (näistä palautumisväleistä kiistellään).
Mulle oo kukaan mitään sanonu :)

ylätalja, ojentajat, penkki on ainakin noita 5kg/2vko liikkeitä. Toistoja oon tehny 15 ja sen kolme sarjaa niin että vikat toistot on tuskaa ja hampaitten kiristystä. Aina jos menee "helposti" vaihetaan isompiin painoihin.

Leuan vetoa mä olen ylätaljalla treenannukkin, tällä hetkellä menee pari toistoa 55kg, mikä ei todellakaan oo tarpeeksi :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

par-sky kirjoitti:Leuan vetoa mä olen ylätaljalla treenannukkin, tällä hetkellä menee pari toistoa 55kg, mikä ei todellakaan oo tarpeeksi :x
Kokeile vaihteeksi negatiivisia toistoja eli hyppää korokkeelta yläasentoon ja laskeudu mahdollisimman hitaasti alas ja uudelleen.

Ja lue tämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bluntly kirjoitti: Kokeile vaihteeksi negatiivisia toistoja eli hyppää korokkeelta yläasentoon ja laskeudu mahdollisimman hitaasti alas ja uudelleen.

Ja lue tämä.
toi kuulostaa ihan mielenkiintoselta, pitää kokeilla. raportoin sitten parin viikon päästä miten toimii :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haaveilin eilen iltapäivällä salilla 120minsaa lepotauoilla 23230 ziloa siirtyi johonkin suuntiin, ja osa kehosta aina.. Prässissä meni 10 sarja jo 142,5 kilolla tietysti lämmittelin 105 sarjoilla.. oma paino pysyy 93 kilossa..
Kädet ei kestä leuanvetoa, no kevään ja kesän aerobiset varmaan laskee painoa sen tavoitteen 10 kiloa, jos sitten se toinen kymmenen muuttuisi lihakseksi? Hitain askelin..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:Toistoja oon tehny 15 ja sen kolme sarjaa niin että vikat toistot on tuskaa ja hampaitten kiristystä.
Tarkoittaako tuo 15 siis 15 toistoa per sarja (3 x 15) vai yhteensä 15 toistoa? (3 x 5)

Jos käytät sen verran kevyitä painoja että jaksat tehdä 15 toistoa kerralla, niin lihasten kestävyys kasvaa, mutta voima ei. Voimia kasvatetaan raskaammilla painoilla joita jaksaa nostaa vain sen viitisen kertaa putkeen ilman palautumistaukoa.

Anteeksi jos toistan itseäni. Tässä kuntoilu hymiöin esitettynä.

Kunnon kohotus:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :? :? :o
(tauko)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :? :? :? :o :o :o
(tauko)
:) :) :) :) :) :? :? :? :? :? :o :o :o :o :x

Voiman kasvatus:
:) :) :? :o :x
(tauko)
:) :? :o :x :x
(tauko)
:o :o :x :x :x
Viimeksi muokannut Duck, 29.03.2009 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä 3 tuntia ja safkan jälkeen toinen satsi 4 tuntia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin