Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

isohaara kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Sen siitä saa kun luottaa muistiinsa. Ostin neljä energiansäästölamppua.

Väärällä kannalla.
Isolla vai pienellä kannalla? Voin ostaa pois kuleksimasta n. 25 %:lla ovh:sta.
Mä voin tarjota 15 %.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaaha. Fallout 3:n ReadMe:ssä luki että peli ei tykkää siitä että siitä task switchataan ulos (Alt-Tab tms). OK, kesken pelin sitten yhtäkkiä peli pomppaa ulos ja esiin hyppää ikkuna "New software is available from Apple!". Arvatkaa toimiko peli sen jälkeen.

FFFFFFFF-
UUUUUUU-


Olin kyllä tallettanut pelin just, mutta siitä huolimatta ottaa aivoon tämmöinen. Varsinkin kun koko saatana päivitys ei edes tee mitään: "Checking for new software..." -ikkuna roikkuu ikuisesti. Ja sitten kun painaa Cancel, niin ikkuna menee harmaaksi - ja jää roikkumaan ikuisesti. :evil:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:...
Ajan kanssa olen oppinut ettei peleistä pidä ottaa pahemmin stressiä, siinä vain tulee telottua itseään ja rikottua kallista laitteistoa. Kyllä mä muistan joskus kauan sitten kiroilleeni suureen ääneen jonkun nettipelin ääressä, liekö kyseessä ollut Quake TeamFortress. Myöhemmin minusta tuli vanha ja lauhkea, ja yksinkertaisesti kyllästyn jos peli vittuilee mulle.

Joskus muinoin myös X-Wing ja Tie Fighter aiheuttivat megalomaanisella vaikeudellaan aivan älytöntä vitutusta, mutta eivät yhtä paljon kuin Wing Commander 4. Edellämainituissa sentään tuntui yrityskerta toisensa jälkeen pääsevänsä hieman lähemmäksi tavoitettaan, kun taas WC4:ssa onnistuminen tuntui monesti tulevan vain onnella, sattuman kautta. Kas, neljä vihollisen hävittäjää törmäsivät just yhteen ja räjähtivät, selvisin niistä sittenkin.

Vihaansa voi kanavoida muuallekin, esim. keskustelupalstoille. Ei sitä ole pakko viattomiin peleihin purkaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Voi hevonperse tota meitin IT-hallintoa. Nyt ne saatanat on päättäneet että 10 merkkinen salasana ei enää riitä, vaan etttä nyt pitää käyttää 11 merkkistä. Mitähän helvetin hyötyä ne kuvittelee siitä saavansa, kun nyt jo pitää salasana vaihtaa 3 kk välein ja 10 vanhaa salasanaa on muistissa eikä niitä voi käyttää.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Vituttaa kyllä ihan kunnolla tää etten saa otetta mistään hommasta kunnolla ja innostumistehot on ihan miinuksella jopa :evil:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Voi hevonperse tota meitin IT-hallintoa. Nyt ne saatanat on päättäneet että 10 merkkinen salasana ei enää riitä...
Tervetuloa! Mulla on töissä kolmisenkymmentä eri sykleissä vaihtuvaa salasanaa eri ehdoilla 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tervetuloa! Mulla on töissä kolmisenkymmentä eri sykleissä vaihtuvaa salasanaa eri ehdoilla 8)

Teillä taitaa ollla vähän arkaluontoisempaa tavaraa intrassa, kuin meidän "myydään hetekka" -jutut tai tuntikirjaukset.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Tuli suositus editoida, joten se män :)
Viimeksi muokannut Chevilyn, 25.03.2009 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Chevilyn kirjoitti:...
Nice. Tuo voittaa kyllä meidän muut vitutuksien aiheet.

Kirjoitatko tarkemman kertomuksen joskus? Vai pitääkö ne lukea kärjäoikeuden pöytäkirjasta sen jälkeen, kun Tix haastaa valtiota oikeuteen?
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

McJanne kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Seuraavalla kerralla kun kaveri ehdottaa, että lähdetään bilettämään, niin passaan suosiolla.
Oisko Viipurinkatu kova viikonloppuna?
En ajatellut ottaa selvää.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

huima kirjoitti: Nice. Tuo voittaa kyllä meidän muut vitutuksien aiheet.
Toudella. Tätä voisi jo sanoa ultimatevitutukseksi.
Kirjoitatko tarkemman kertomuksen joskus?
Kirjoitan kyllä. En vain tiedä vielä yritänkö saada jonkun lehden julkaisemaan tarinani vai miten asia olisi parasta hoitaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Saanko veikata? Ei se mitään, veikkaan silti eli päädyitkö jatkoille kämppään, jossa oli/käytettiin myrkkyjä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saanko veikata? Ei se mitään, veikkaan silti eli päädyitkö jatkoille kämppään, jossa oli/käytettiin myrkkyjä?
En. Tämä se vasta olisikin kruunannut iltani. Nyt täytyy alkaa soitella ihmisille, että olen kunnossa. Hieman selittämistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Chevilyn kirjoitti:En. Tämä se vasta olisi kruunannut iltani.
Ok :sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Chevilyn kirjoitti:...
Äläs nyt viitsi. Poliisi on ystävä.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Monsieur Manala kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:...
Äläs nyt viitsi. Poliisi on ystävä.
Kun on poliisin kaltaisia ystäviä niin ei tarvitse vihamiehiä lainkaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hetken kun on poissa niin heti täällä tapahtuu jotain. Kertokaa nyt mullekin!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niin just, mäkin haluan tietää.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

.. whaat.. ?!?!?!?
*tunnustautuu uteliaaksi*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mäkin sain hillittyä vielä eilen itteni, mut nyt jatkuu vihjailut viikonpäiväketjussa. *Pakahtuu uteliaisuudesta*
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Chevilyn kirjoitti:Tuli suositus editoida, joten se män :)
Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.

Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Onslow kirjoitti: Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.
En ole joutunut poistelemaan mitään.
Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Niin, tai sitten pitäisi vain linnoittautua neljän seinän sisälle.

Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Viimeksi muokannut Chevilyn, 26.03.2009 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No sitten laitat meille yyveetä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chevilyn kirjoitti:
Onslow kirjoitti: Siis mitä vittua. Isoveli valvoo täälläkin vai, kun kerta kirjoituksia joudutaan jo poistelemaankin? Johan on naurettavaa puuhaa.
En ole joutunut poistelemaan mitään.
Noin niinkuin sivuhuomatuksena. Kannattaskohan sun vaihtaa asuinpaikkaa / kaveripiiriä, kun sulle tuntuu jatkuvasti tapahtuvan enemmän kaikkea hullua kuin lopulle kitinän porukalle yhteensä?
Niin, tai sitten pitäisi vain linnoittautua neljän seinän sisälle.

Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Eihän tuo ole mitään, meillähän on vaikuttanut palstalla yksi kolmoismurhaajakin, löysää vähän krakaa..
Mitään ei unohdeta, ND seuraa pienen mustan kirjansa kanssa ja Manala "äänittää" keskustelut megaveivariinsa..
Mikään ei häviä ole huoletta..
Vesper kirjoitti:No sitten laitat meille yyveetä!!
Ilmeisesti kohta me kaikki tiedetään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Chevilyn kirjoitti: Ottakaa uteliaat huomioon, että tälläkin palstalla kirjoittaa ainakin yksi poliisiviranomainen, enkä halua että hän tietää kirjoitusteni perusteella minut ja osaa yhdistää ko. tapaukseen nyt tai tulevaisuudessa. Asia on vielä niin pahasti selvittelyn alla, että ei vain ole järkevää höpistä tässä vaiheessa yleiselle keskustelupalstalle yksityiskohtia. Voin kuitenkin helpottaa tuskaanne vaikenemalla asiasta jatkossa, niin unohdatte koko episodin nopeammin.
Joutuuko tässä ostamaan Alibin irtonumeron? :-D

Ei sinällään, hyvä ettei käynyt mitään pahempaa vaikka poliisit leikkivätkin hieman sheriffejä. Ilmeisesti 24-sarjan katsominen pitäisi kieltää poliisiviranomaisilta. Todella ikäviä tuollaiset tapaukset ja varmasti ovat omiaan horjuttamaan uskoa oikeusvaltioon tai siihen, että ihmisiä kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja syyttömänä ennen kuin toisin todistetaan.

Ihan mielenkiinnosta kuitenkin kysyn, millä tavoilla laitoit asiaa eteenpäin - eli mikä on toimiva tapa valittaa poliisiviranomaisen toiminnasta? Pitääkö Tixin kaivaa naftaliinista, että valituksesi otetaan vakavasti vai onko olemassa jokin PyryMatias-hotline, jonne soitetaan poliisin väärinkäytöksistä.
Vastaa Viestiin