Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti:...
tarkottaa 3x15

oukei, olin siinä mystisessä käsityksessä et vähillä toistoilla isoilla painoilla kasvaa lähinnä lihakset, ei niinkään voimat. Ja lihasmassaa en silleen erityisestä haikaile. Mulle kun sitä jotenkin kieroutuneesti tulee viel silleen kohtis helposti vaikka nainen olenkin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sunnuntainen kuntolenkki telineliikkeineen. Puuh! Sauvakävley alkaa olla näihin aikoihin hankalaa, kun kaikkialla on hiekan peittämää asfalttia. Jääpiikit karahtaa asfalttiin ja kumitassut rullaa hiekan päällä. Höh. Ehkä pare lopettaa sauvailut kunnes kadut lakaistaan ja hölkätä vaan.
par-sky kirjoitti:Ja lihasmassaa en silleen erityisestä haikaile. Mulle kun sitä jotenkin kieroutuneesti tulee viel silleen kohtis helposti vaikka nainen olenkin.
Tuota kuulee kauhean usein. Ei lihakset näytä naisilla yhtään pahalta. Miun mielestä ainakaan.

Kuva

Ongelma niistä tulee vain silloin jos nainen haluaa lihaksista huolimatta väkisin vaikuttaa "pieneltä ja naiselliselta" miehensä rinnalla, ja alkavat pitää tavallisen kokoisia miehiä riisikeppeinä. Siihen tarkoitukseen riittävän jyhkeiden uroiden löytäminen vaikeutuu, kun heidänlaisensa ovat muutenkin miehistä viedyimpiä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti:
Ongelma niistä tulee vain silloin jos nainen haluaa lihaksista huolimatta väkisin vaikuttaa "pieneltä ja naiselliselta" miehensä rinnalla, ja alkavat pitää tavallisen kokoisia miehiä riisikeppeinä. Siihen tarkoitukseen riittävän jyhkeiden uroiden löytäminen vaikeutuu, kun heidänlaisensa ovat muutenkin miehistä viedyimpiä.
hei jos muistat niin mä olen 176 pitkä ja mulla on luonnostaan leveät hartiat. Tavallisen kokoiset miehet on riisikeppejä, mut onneks mä tykkään niistäkin. Usein leffoissakin tsekkailen niitä nörttipoikia sillä silmällä, siinä missä niitä the uroksia.
:wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti::wink:
Ookei... no miksi et sitten halua lisää lihaksia? Niistä tulee ryhtiä olemukseen, ja jokapäiväinen elämä tulee mukavammaksi, kun esmes kauppakassien kantaminen on heleepompaa. :)

Mutta se miten toistojen määrä vaikuttaa voimiin vs kuntoon vs lihasmassaan on vähän monimutkainen juttu, kun lisämuuttujana on vielä lihasten hermotuskin (pienempikin lihas jännittyy voimakkaammin kun hermo käskee sitä kattavammin). Joku minua asiantuntevampi saa ottaa kantaa tähän. Voiman kasvattamiseen ilman suurta massaa voisi toimia plyometriset liikkeet, jotka myös ovat ihan oma tieteenalansa... :think:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti:
par-sky kirjoitti::wink:
Ookei... no miksi et sitten halua lisää lihaksia? Niistä tulee ryhtiä olemukseen, ja jokapäiväinen elämä tulee mukavammaksi, kun esmes kauppakassien kantaminen on heleepompaa. :)
kai mua lähinnä pelottaa ajatus että muutun täysin epäkiinnostavaksi miesten silmissä. Että äijille (riisikepeille) iskee alemmuuskompleksi ja angsti. Että en ole enää naisellinen? ÄÄääääää!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

No tota, mitäs tohon nyt sanois. Näyttääkö toi Eva Wahlström tossa kuvassa epänaiselliselta? Hyvä fyysinen kunto voi myös korostaa naisellisuutta. Taitaa olla niin että veltto sohvaperunuus (huom: puhun yleisesti, en sinusta) vie niin miehiä kuin naisiakin kohti neutriutta, ja sisimmässään miehet ja naiset kuitenkin haluavat panna miehekkäitä miehiä ja naisellisia naisia, oman sukupuolipreferenssinsä mukaan, oliko tarpeeksi suvaitsevaisesti sanottu.

Täähän meni nyt kyllä jo vähän SETAilun puolelle... mitähän mä oikeestaan tässä ajoin takaa? :dumb: Lähinnä kai yritin sanoa että ei kande lopettaa kuntoilua lihasten pelossa. Ei ainakaan mun miälestä.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jee, aamu-uinti suoritettu. Ehdin vieläpä saunoakin. Ja vejän aina lopuksi kauhian loppukirin, siis ne viimiset 50 metriä. Nyt sain revittyä kroolia niin vitunsaatanan täysii että pää pysyi koko ajan vedenpinnan yläpuolella ku jollain vitun kantosiipialuksella. Jumpe.

No ei nyt ihan, mutta täytyy ainakin elätellä tällaisia mielikuvia egotrippailutarkoituksissa, junou.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hurjistuin ja salilla vedin 115 minsaa tehokasta raudan nöyrryytystä, jossain vaiheessa sitten itsekin.. 26050 kipaletta kiloja siirtyi jonkinmatkaa johonkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tunnin punttitreeni ja siihen päälle toinen tunti pallopelejä.

testasin niitä negatiivisia ja retkahin alas aika perunasäkkimäisesti. ehkä menee ylihuomenna paremmin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

par-sky kirjoitti:testasin niitä negatiivisia ja retkahin alas aika perunasäkkimäisesti. ehkä menee ylihuomenna paremmin.
Tsemii. :) Testaa myös ylätaljaa isommilla painoilla, kokeile kuinka paljon saat maksimissaan vedettyä alas edes kerran (ei riuhtaisemalla vaan hartiavoimin vetäen). Sitten kun huomaat että joudut painamaan polvet siihen puomiin ettet lähde kohoamaan tuolilta, alat olla jo leuanvetokunnossa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Duck kirjoitti:Testaa myös ylätaljaa isommilla painoilla, kokeile kuinka paljon saat maksimissaan vedettyä alas edes kerran (ei riuhtaisemalla vaan hartiavoimin vetäen). Sitten kun huomaat että joudut painamaan polvet siihen puomiin ettet lähde kohoamaan tuolilta, alat olla jo leuanvetokunnossa.
olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojatouhut tein taas. Oon päättäny vähän muuttaa ohjelmaa kun olin junnannut samaa liian kauan aiemmin. Syväkyykyt (riittävän kevyellä painolla et menee kans), mave 1.06x omapainolla, ja sotilaspenkki peruspenkin sijasta (kevyemmillä notta jaksaa). Kahtotaan mitä tapahtuu.
par-sky kirjoitti:olen kokeillukkin, ongelmana siinä on vaan se että kun paino on mulle (liian) iso alan auttamaan selällä. Jonkun pitäs kytätä vieressä etten taivuta selkää, koska teen sen niin helposti huomaamattani.
Tai sitten vaihdat hiukan pienempään painoon, kunnes olet varma että liike menee hartiavoimilla. Ja lähdet isontamaan siitä sitten.

Ja eikös leuanvedossakin ole selkä mukana? Tän mukaan ainakin on. Eiku toi onkin mikälie mikä toi on suomeksi, virallinen leuanveto löytyykin täältä. <routalempi> Jaa. Jännä. :think: </routalempi>
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.

Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.

Taljassa samalla lailla.

Kummassakin lavat kokoajan yhdessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä teet leuat jos hartioilla niitä pyristelet? Selkä se on joka homman hoitaa.

Kannattaa alusta alkaen tehdä leveällä myötäotteella, jotta saa maksimaalisen hyödyn liikkeestä. Kapealla myötäotteella muutaman viikon välein, että saa hiukan vaihtelua.

Kummassakin lavat kokoajan yhdessä.
öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

par-sky kirjoitti:Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi.
Myötäotteella on todellakin x-kertaa rankempi, aluksi.

Vastaotteella liike on saman kastin egoilua kuin penkkipunnerrus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ma ja ti: 10km pyörällä.

Tänään 14km pyörällä ja jalkatreeni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Me so gay again!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Frederik Krueger kirjoitti:
par-sky kirjoitti:öyh? Mä olen treenannut nyt koko ajan vastaotteella? Aikalailla kaikki on vaan koko ajan sanonu et myötäotteella se on vaikeempi ja rankempi. Nyt olen hämmentynyt. Mitä mun oikeen pitäs tehdä?
Sillä tavalla mistä on sinulle elämän selviytymistaistelussa enemmän hyötyä. Jos roikut henkesi hädässä räystäältä tai kallionkielekkeeltä, kummalla tavalla saat vedettyä itsesi ylös turvaan, myötä- vai vastaotteella?
tällä hetkellä en kummallakaan, joten keskityn roikkumaan ja huutamaan keuhkojeni pohjasta kunnes joku (mielellään nuori hyvännäkönen palomies) tulee pelastamaan mut.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

puolen tunnin punttitreeni, mitään ei oikeen saanu tehtyä kun oli lihakset vielä niin tuskasen kipeet tiistaista. Eli pieniä painoja ja keskityin jalkoihin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilin mavessa sumotyyliä ja se oli rakkautta ensipieraisulla. Vaikka nivuset eivät venykkään riittävästi, että saisi selän pysymän ihan tönkkösuorassa niin kyllä oli helppoa.

Nyt ihan eufoorinen olo. Luultavasti koska selkä on sellaisessa pumpissa ettei aivoihin riitä verta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

10km pyöräilyä ja tunti sählyä. Jalat oli kaikkea muuta kuin palautuneet eilisestä jalkatreenistä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

14km pyöräilyä + tissihabatreeni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:tissihabatreeni.
Ettei vaan olis baari-ilta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:tissihabatreeni.
Ettei vaan olis baari-ilta?
Paljon mahdollista. Tosin huomenna piti vielä olla selkätreeni, mutta saatan olla - öh - estynyt.
Vastaa Viestiin