MaanantaiMielenOsoitus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:Hei!
Tuosta Ramin lehtitilausketjusta tuli mieleen...

Joskus kesällä (?) oli päällä keräys syntymäpäivä (tms.) lahjasta Lolitalle. johon lupasin osallistua ja maksaa osuuteni jossain miitissä jollekin. Nyt kun ollaan pikkujouluihin tulossa, niin jos se, jolle olen euron velkaa tunnistaa itsensä niin ilmoittautukoon, niin voin maksaa velkani takaisin. Kiitos.
Ihanaa, että joku vielä muistaa Edithin järjestämän keräyksen. Juttu kuivui jossain vaiheessa kasaan ja ketju katosi kitystä salaperäisesti. Ei haittaa, lämmöllä ajattelen kaikkia euronsa luvanneita. Ajatus on tärkein. :h:
millivanilli

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Kerpele, hittå, vittan, stn! Olis vaan pitänyt vaihtaa niitä hommia.
Tässä menee koko päivä selvitellessä, mitä viikonloppuna on tapahtunut.
Sähköpostin avatessa huomasin että vain "32 lukematonta" :igor:
Nii-in, tyhmyydestä sakotetaan...

Just tulin kotiin. Ehdin käydä jo punttiksella ja ruokakaupassa.

Kävin salilla vaa-alla (vaikka lupasin pysytellä niistä kaukana) ja meinasin saada taas paskahalvauksen. Mitä ilmeisimmin vanhempien vaaka on aivan bärseestä, sillä punttiksen vaa-an mukaan olisin laihtunut 2kg, enkä lihonnut 5kg niin kuin vanhempian vaaka näytti. Tästä ilouutisesta huolimati kävin ostamassa kaalikeittoainekset.

Niin ja vieläkin lisää iloisia uutisia. Kerroin äidilleni suunnitelmastani hankkia kuntopyörän. Tarjosipa äiti sitten vanhempieni vanhaa ja luotettavan Tunturin kuntopyörää minulle :P Äiti hankkii sitten uuden ja mun ei tartte käyttää opiskelijaelämää varten säästämiäni varoja. Äitee on ihQ.

Nyt kaalia pilkkomaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

millivanilli kirjoitti:kaali
No jo on saatana. Nuoret kauniit neidot pilaa koko perkeleen ihmisyyden olemassaolon laittamalla jotan helvetin kaalisoppaa. Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen ja syö vaikka salatttia.

:yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
millivanilli

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

M-ojo kirjoitti:
No jo on saatana. Nuoret kauniit neidot pilaa koko perkeleen ihmisyyden olemassaolon laittamalla jotan helvetin kaalisoppaa. Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen ja syö vaikka salatttia.
:yo:
Tämä on tämmöinen kokeilu.. kesällä söinkin aikaillla pelkästään salaatteja ja vihanneksia.. Nyt vain alkaa kotimaisten kurkkujen ja tomaattien hinnat olla pilvissä, joten täytyy keksiä jokin vaihtoehto..
Patz

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Järjetön hedari ja kurssia pukkaa. Pitäs tuijottaa oppilaiden fläpeille valmistamia hienoja ryhmätöitä, ja silmissä näkyy vaan valopalloja ja pilkkuja.

Systeri päästi tänään parkettimiehet ja sähkärin sisälle, keittiön parketissa kalusteäijien tekemiä lommoja ja varaajan yksi sulake räpsyy. Tulos: Parkettiäijät täytteli lommoja kykyjensä mukaan, ja kehoitti lähettämään rakennuttajalle laskun. Joko parketti kokonaan vaihtoon tai hyvitystä mulle. Sähkäri totesi vian "ihmekorjaantuneeksi" kun sulake ei räpsähtänyt 15 minuutin aikana. No, sillä onkin tapana räpsähtää illalla, kun varaaja alkaa lämmittämään vettä yösähkön voimalla...

Voi vittu että taas vituttaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

millivanilli kirjoitti:Tämä on tämmöinen kokeilu.. kesällä söinkin aikaillla pelkästään salaatteja ja vihanneksia.. Nyt vain alkaa kotimaisten kurkkujen ja tomaattien hinnat olla pilvissä, joten täytyy keksiä jokin vaihtoehto..
Ai että ulkomaanlaiset viherzydeemit ei kelpaa? No johan on kaksnaamaista. Ollan olevinaan niin maan perkeleen ronkeleita mut kuitenkin ostetaan kaalia ruuanlaittomielessä. On kyl omitunen tämä maailma :shock: Kaalia!!! Kun kaupasta varmaan löytyy hyllykaupalla muitakin lihattomia herkkuja kuten pinaattikeitto, borssikeitto ja vaikkapa seinikeitto :P Niin, ja kävikö edes vihanneswokki mielessä? Häh? Kysympä vaan.


Anteeksi että puran kiukkuni sinuun. Se ei ole henkilökohtaista. Ota se huumorilla
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti: seinikeitto
Mitä se on?
millivanilli

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

M-ojo kirjoitti:
Anteeksi että puran kiukkuni sinuun. Se ei ole henkilökohtaista. Ota se huumorilla
Non taken..

Ei ole mitään kaalikammoa/-inhoa.. en muista äidin koskaan ko ruokaa tehneen. Ja katsotaan nyt, teenkö mäkään enää tämän satsin jälkeen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti: seinikeitto
Mitä se on?
No perkele arvaa.


Keitto missä on sieniä :tiistai:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti: seinikeitto
Mitä se on?
No perkele arvaa.
Keitto missä on sieniä :tiistai:
Ai SIENIkeitto. Kummallakohan meistä on lukihäiriö?

*vanha oikolukija iskee taas* :lol:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja cardic »

holokyn kolokyn. robotti rikki, varaosia odotellessa... eipa haittaa mua, palkka kun juoksee

taakin maanantai on aika vasyny
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:oikolukija
Älä perkele tuo vanhaa työtäs mun viesteihin.

Ja mä sanon seini sienen sijasta jos mä niin haluan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:oikolukija
Älä perkele tuo vanhaa työtäs mun viesteihin.
Ja mä sanon seini sienen sijasta jos mä niin haluan.
Okei okei, pistää vaan silmään nuo tuommoset virheet :wink:

Ja koitas nyt piristyä hyvä mies. :paijaa:
Dumari

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hohhoijjaa, taas työtoverit töppäilee, kukaan ei ota vastuuta ja muutenkin menee ihanasti töissä. Onneksi täältä pääsee ihan just pois. Tekisi mieli taas riehua jollekin jolla on natsoja tarpeeksi, mutta sillä aiheuttaisi vain harmia itselleen... kele!
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

viron risteilylle!... ehtisköhän muutamassa tunnissa naisen hakeen XD
bedlam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Äyää! Huomenna tulee vanhemmat vierailulle, joten tänään tartteis siivoilla. Ja maanantai kun on mahdollisimman väärä päivä siivoukselle, haluaisi vain pujahtaa suoraan peiton alle.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SikaMika kirjoitti: Kaivettuani kynsisakset laatikosta pisti silmääni sattumalta Candlemassin ja Destructionin keikkalippu.
Lippupilkahtelua liikkeellä täälläkin. Jos joku ystäväsi tahtoo mukaasi, multa saa ilmaisen tiketin kunhan raahautuu hakemaan. Parinkympin henkilökohtainen menetys siitä hyvästä ettei tarvitse liikahtaakaan kotoa tuntuu suorastaan voitolta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Enthu

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ei tarvinnu sittenkään puistella mattoja kauheassa vesisateessa... tiedotteiden jakaminenkin siirtyi huomiselle..ehanaa ei tarvii ottaa stressiä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo hei!

Kehityskeskustelussa käyty ja ihan muihin asioihin eksyi aiheet heti kättelyssä, mikäs siinä kun saa juoruamisesta ja paskan jauhannasta tunnin palkan ;)

Olkapää vieläkin pipi... Huomenna olis sitten lekuriaika ennen töitä. Toivottavasti ei iske vaan sairaslomaa ja särkylääkekuuria, alkaa jo pötsi voida pahoin jatkuvasta douppaamisesta. Tutkimuksiin tahtoo hän!!

Voihkittuani paskaa säätä tunnin verran aamulla, sain martyyrimäisesti kyydinkin töihin :twisted: Turmion Kätilötkin (tai vierailevat tähdet) töppäs.. Ichme jengiä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Niba kirjoitti:

Et kai sä oo ruvenna reenaamaan?
On se suomalainenkin voittanu naisten maailmanmestaruuden käenväännössä!

P.S. Jatkoa eiliseltä päivältä..
En sen kummemmin kädenvääntöä, vaikka laji kiinnostaakin. Lähinnä ajattelin, että pitäis taas jaksaa nostella painoja vähän systemaattisemmin. Joskus aikoinaan pääsin kohtuu vähällä treenillä 350 kilon yhteistulokseen voimanostossa, mutta 500 kiloon voisi olla ehkä jo tyytyväinen. Tai siis kun itse olen tällainen 70- kiloinen hemmo, niin olisin siihen sangen tyytyväinen. Väännätkö muuten itse? Silloin Hamletissa oli ainakin mallikasta vääntöä sulta, jäi Mikakin toiseksi. :) Niin, olisko se Riitta tai Ritva Peura, joka Suomen naisista on joskus voittanut mestaruuden?

Laitan kuvagalleriaan todistusaineistoa lauantaisista booliturnajaisista... :cheer:

Jaa, enpäs sitten lähetäkään, teknisiä ongelmia. No, parempi näin, säästyy ihmisten mielenterveyttä...
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 14.11.2005 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu8

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Menin sitten syömään liikaa irtokarkkeja. :laatta:
Enthu

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

tonttu8 kirjoitti:Menin sitten syömään liikaa irtokarkkeja. :laatta:

Parane pian tonttutytöillä alkaa kohta joulukiireetkin :wink: :paijaa:
tuulenpuiska

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lolita kirjoitti:
Ihanaa, että joku vielä muistaa Edithin järjestämän keräyksen. Juttu kuivui jossain vaiheessa kasaan ja ketju katosi kitystä salaperäisesti. Ei haittaa, lämmöllä ajattelen kaikkia euronsa luvanneita. Ajatus on tärkein. :h:
Sait eEuroja?
Edith

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt se on loppuun myyty jo, se Lolitan paita. Yksiä vätyksiä oltiin.
http://www.enochian-crescent.com/rl/tuo ... ?msginfo=7
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Kävin ehkä elämäni ihanimmilla treffeillä :h:

... ja nyt tästä elämästä vasta monimutkaista tulikin vittusaatana sentään :shock:
Hä? Ja huomenna tulossa sit taas yks stranger kylään, vai..? ;) Voivoi sun kanssa. Mää tulin taas käymään asioilla täällä acidnaaman luona. Kiva ku saa suhailla autolla täällä korvessa.
Vastaa Viestiin