Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään opimme että uimataidot kunniaan?

EI saatana?

Oikeus ja kohtuus?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Dumis »

óle gevyt gänni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs täällä on taas tapahtunut :shock: ...äkkii yyveetä!!! Miks ne on jo poistettu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Näin viime yönä kamalan unen. Menin sairaalaan johonkin ennakkotarkastukseen ja yhtäkkiä alkoivatkin laittamaan tippaa suoneen ja piti jäädä sinne heti siltä istumalta leikattavaksi. Yritin paniikissa soitella systerille ja töihin, mutta riistivät multa puhelimenkin kädestä kun oli muka niin hirveä kiire sinne leikkuriin. Huh, tätäkö tää nyt tulee olemaan seuraavat kuukaudet...

Nyt liipasen Jumboon, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja milli »

Hei juu, terveisiä kaikille aurinkoisesta ja lämpimästä Hampurista.

Tänään illalla on ohjelmassa puutarhajuhlat :) ja toivotaan, ettei pääsiäiskokko leviä naapuriin asti :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Näin viime yönä kamalan unen. Menin sairaalaan johonkin ennakkotarkastukseen ja yhtäkkiä alkoivatkin laittamaan tippaa suoneen ja piti jäädä sinne heti siltä istumalta leikattavaksi. Yritin paniikissa soitella systerille ja töihin, mutta riistivät multa puhelimenkin kädestä kun oli muka niin hirveä kiire sinne leikkuriin. Huh, tätäkö tää nyt tulee olemaan seuraavat kuukaudet...

Nyt liipasen Jumboon, tilulii!
Mä näin unta että sä nostit yhtä lääkäriä (Laakso) vastaan siveyssyytteen rintojen hiplaamisesta. Minä menetin työni, kun todistin sun puolesta :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Mä näin unta että sä nostit yhtä lääkäriä (Laakso) vastaan siveyssyytteen rintojen hiplaamisesta. Minä menetin työni, kun todistin sun puolesta :D
Apua, alan epäillä että kaksosilla on oma tajunta! Tai sitten se on se elcon lähettämä kyborgi...

Oon ollu ihan kodinhengetär! Ensin shoppasin sievän mekon, sitten leivoin kahta erilaista leipää (no, ne on kyllä vielä kohoamassa) ja vadelma-kuohuviinikakkua ja nyt on uunissa karitsankare. Sen kyytipojaksi olis tarjolla rapeaksi paahdettuja parmankinkkua&kirsikkatomaatteja, mozzarellaa ja basilikaa. Pyykkiä ja tiskiäkin jo pyörähtänyt koneelliset, seuraavaksi suhautan pari kiekkaa imurilla. Ah!

Täällä on aika messevä valkosipulin tuoksu 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja elco »

Miten eloa palstalle?

Teleskooppipamppumies vs lapinleukumies death match. Antakkee, antakkee, olette ennenkin antaneet. Syvällinen globalisaatiopohdinta. Dildoa pyllyyn. Neekerit on ihan rehellisiä ja ei ne sitäpaitsi edes ole enää neekereitä. Vaahtokylpy ja taustahissimusiikkia macmultimediakeskuksesta. Natsivaimo ja playstationin näppäinäänet. Pallogrilli. Maailmankaikkeuden historian paras sinkkuelämä. Tissinpienennysleikkaus. Kosteasilmäinen exit. Itsetuntemus.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takana ahkera päivä. Sahan kanssa metsää nurin aamupäivällä 3 tuntia ja illalla 4 tuntia. Äsken rantasaunassa mahtavissa löylyissä, vain sopiva selänpesijä puuttui.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:Takana ahkera päivä. Sahan kanssa metsää nurin aamupäivällä 3 tuntia ja illalla 4 tuntia. Äsken rantasaunassa mahtavissa löylyissä, vain sopiva selänpesijä puuttui.
Olisit vaan hangannut selkää petäjän kylkeen kuin kontio ikään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai-päivän uutisia, siinä pähkinä purtavana

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Toi jääköön niille enempi laiskoille tai miksi niitä nyt sit kukin haluaa kutsua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin