Lemmikit

Yleinen lätinä jä kitinä
nojoojust

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Elukka kirjoitti:No koeta nyt ihmeessä päättää mitä haluat. :?
Ensin valitat vispilänkauppaamisesta ja sitten heti perään patistelet vispilöitä kauppaamaan...
Nymmää menen vallan sekasin. Kuva
Yritän opetella käyttäytymään naisellisesti, identiteettikriisi.
Kuva
Elukka

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti: Yritän opetella käyttäytymään naisellisesti, identiteettikriisi.
Kuva
Älä ihmeessä yritä! :shock:
Sun kanssa tulee paljon paremmin toimeen nykyisellään, kun sä olet niin epänaisellinen.[1] :h:
Sitä paitsi enhän mä nyt naisen pikkuvaimo voi olla. Kyllä mussakin sen verran pientä konservatiivia asuu.
[1]"Naisellisuudella" meinaan tässä yhteydessä mustasukkaisuutta, epäloogisuutta, PMS-kiukkuilua ja niitä muita naisellisuuden negatiivisia puolia.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

ninnithequeen kirjoitti:Cipri Valkoinen punasilmäkani. Edellisen puoliveli.

Mä luin et pyöveli ja meinasin säikähtää. :hep:
Truth fears no trial
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Meillä on koira nimeltään Pissis. Hän on kuusi kuukautta vanha seropi.

Muutama hämppy ja yks skorppu.
Tulossa on taas käärmeitä,kunhan keksitään tilaa jostain.
Mä haaveilen taas mun ihanasta skorpioni "kokoelmasta". :D
Truth fears no trial
hebuli

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ainakin valokuvissa somalikissa näytti varsin hienolta, mutta se ei riittäne perusteeksi että hankkisin sellaisen kotiani koristamaan. Kaaauan sitten mulla on ollut kolme kissaa, yksi kuoli ja kaksi pääsi livahtamaan käsistäni karkuun. Ei ne taida tykätä musta. Jos joskus eteen sattuisi täysmusta kissanpentu (millainen ekakin kissani oli), voisi olla että heltyisin ja ottaisin omaksi. Luultavasti antaisin sille saman nimenkin.
Korppi

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Rakas kissimirrini Miu
Täyttää vappuna 2 vuotta. Hän on kaunis, hoikka ja notkea kisu. Tykkää hyppiä korkeiden kaappien, hyllyjen ja ovien päälle. Kiipeilee mielellään myös verhoissa - varsinkin jos mami laittaa uudet verhot, pitää ne heiti testata riippumisominaisuudeltaan.
Tykkää pitkistä keskusteluista, varsinkin silloin kun mami on menossa nukkumaan ja on hyvin väsynyt. Silloin asiaa on vaikka kuinka paljon.
Miu on ystävällinen kissa, ainakin leluilleen. Miu muistaa viedä leluhiirensäkin syömään ruokakupilleen.
Jotkut mamin vieraat on joutuneet Miun terävien purukalustojen ja kynsien uhriksi, kun Miu ei ole ollut silittely/rapsuttelu tuulella. Välillä Miu on sitämieltä, että katsoa saa muttei koskea. Samaa mieltä Miu on mamistaan, elikäs Korpista. Mamiin ei saa koskea kukaan muu kuin Miu, tai jos koskee niin siitä seuraa tappavaa katsetta.
Miu tykkää kiusata kaatamalla vesikuppinsa nurin. Hän on myös hyvin nirso ruokansa suhteen.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja tuike »

Santra ja Valo, 4v. täpläkissasisarukset.
Avokin mielestä suunnattoman typeriä, mun mielestäni käsittämättömän älykkäitä (molempien mielestä tarpeettoman rasittavia) otuksia.
Itsenäisiä, itsepäisiä ja itsekeskeisiä, kuten omistajansakin.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Enthu

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Suvinen kirjoitti:Kityssä on paljon kissaihmisiä, näköjään..
Kantsisko perustaa Kityn Kissat Ry :) :wink: :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pets?
Ei minua varten haluan olla se kissa joka venyttelee sohvalla ja koira jota kusetetaan, jne.
Pyyhin Netikettiin..
Stanislaw W.

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Stanislaw W. »

abc
Viimeksi muokannut Stanislaw W., 02.05.2009 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Lemmikit

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Mulla taas possu-poserooni poitsuli 8 vee ja 2 maatiasmauta, rottapoikia 2 nimeltään Örkki ja Urkki + Saaraheppa <3
näin lyhyesti ja ytimekkäästi, mu elämänvalot :]
Vastaa Viestiin