Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Täytyy ostaa viinaa, lantrinkia, nakkeja ja perunasalaattia. En taida lähteä tota paikallista räkälää kauemmaksi. Ulkonakin voisi juoda.
Olisi yo-lakki pitänyt ostaa aikoinaan pari numeroa isompi, ei tahdo pysyä päässä.

Kämpillä taitaa olla vähän Dry-vodkaa ja Smirnoff-vodkaa jäljelläkin. Niin ja Lidlistä kaljaa, se on siellä vain 85 c tölkki.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Koskaan oo antanu tarkoitushakuisesti, edes vaikka olisin suunnitellut sellaista etukäteen. Vaan painan visusti, olet zeksuaalinen juristi.
Turha nyt enää selitellä kun jäit kiinni kavalasta suunnitelmastasi vietellä viaton nuori juristi. Tuostakin pystyi lukemaan rivien välistä mitä oikeasti tarkoitit.
En minä ihan noin kavala ole, jätän nykyään kiltisti viattomat nuoret juristisedät rauhaan, kun yksi sellainen jo pakeni kokonaan kitinästä. Tosin tuosta muunnoksestasi tulee aika ristiriitainen vaikutelma, "kavala viettelijä" siis onkin se joka painaa visusti, vaikkei ole suunnitellut etukäteen antavansa...
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:En minä ihan noin kavala ole, jätän nykyään kiltisti viattomat nuoret juristisedät rauhaan
Myönnät siis kuitenkin olevasi kavala ja että sinulla on historiaa nuorten juristisetien ahdistelusta! Tämä on vakavampaa kuin luulinkaan. Täytyy harkita kosteavappuista exittiä.
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En minä ihan noin kavala ole, jätän nykyään kiltisti viattomat nuoret juristisedät rauhaan
Myönnät siis kuitenkin olevasi kavala ja että sinulla on historiaa nuorten juristisetien ahdistelusta! Tämä on vakavampaa kuin luulinkaan. Täytyy harkita kosteavappuista exittiä.
Myönnän aina kaiken! Ei tule mitään yllättäviä paljastuksia 7 päivää -lehteen, kato!
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:Myönnän aina kaiken! Ei tule mitään yllättäviä paljastuksia 7 päivää -lehteen, kato!
Suoraan Alibiin Elukan tekosten rinnalle? :shock:
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Myönnän aina kaiken! Ei tule mitään yllättäviä paljastuksia 7 päivää -lehteen, kato!
Suoraan Alibiin Elukan tekosten rinnalle? :shock:
Pahempaa. Suoraan kitinään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Saa nähdä ottaako pikkusisko mukaan eksänsä, nykyisen poikaystävänsä vai molemmat... Pääsiäispäivällisellä hän oli ainakin itse ollut eksän vanhempien luona, eikä eksän uusi tyttöystävä ollut ollut paikalla.
:nuts:
:D Jutun juoni on tietenkin se, että pikkusisko ja eksä fanittavat toistensa vanhempia. Puhumattakaan siitä, että tuo eksä fanittaa myös mukeloa, ehkä jopa enemmän kuin pikkusiskoni. Ja pikkusiskoni pitää itse asiassa edelleen yhteyttä minun ensimmäiseen mieheeni, vaikka itse en ole ollut ollenkaan hänen kanssaan tekemisissä hänen uuden avioliittonsa solmimisen jälkeen. Olisihan se nyt rajoittunutta, jos jonkun tyhmän eron takia täytyisi luopua suuresta määrästä hyviä ihmissuhteita.
Mulla vanhemmat fanittaa exää ja exän vanhemmat mua.. ja jotain..soromnoo..

Oon tällänen pieni pallero ja exä on kauhea hirviö, ei oo toiminut eikä tuu toimii..

Exällä nykyään takana pari reipasta epäonnistumista ja mulla pelkkiä onnistumisia.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vappuna tulee varmaan istuttua koneella ja välillä luettua kirjaa tai kudottua. Normisettiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja milli »

Huomenna täytynee varmaan käydä katsomassa mantan lakitus.. ja sitten varmaan karkaamme avokin kanssa kotio.

Vappupäivänä on tiedossa käyskentelyä Kaivarissa ja sen jälkeen picnickiä Töölössä kavereiden kanssa. Mä lupasin paistaa munkkeja =)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

milli kirjoitti:Huomenna täytynee varmaan käydä katsomassa mantan lakitus..
Ei sitä huomenna kannata käydä tsiigailemassa. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sipsi kirjoitti:Ei sitä huomenna kannata käydä tsiigailemassa. 8)
Ei oo hei kato ruuhkaa, voi pussailla ja halailla ihan rauhassa niinq.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:Joo-o. Tuota. Vaikeaksi menee. Periaatteessa olimme sopineen E:n kanssa, että mukelo on vappuna hänen luonaan, mutta hänellä on vissiin niinku uusia kuvioita kehissä, ja olen niin iloinen asiasta, että taidan ehdottaa hänelle lapsivapaata vappua. Samalla saan kätevän tekosyyn kieltäytyä vapputreffeistä sen pelottoman kakkostapauksen kanssa, jota EW ei suositellut, koska en pelkää sitä tarpeeksi. Vaisuilijoiden kanssa ajattelin joka tapauksessa mennä lyhyen kaavan mukaisesti syömään, jolloin varsinainen peli-ilta jäisi väliin.
Ennustukseni on toteutumassa, treffeistä kieltäydytty, lopullisesti. Mukelon kanssa vaisuun illanviettoon, sillä elcon riemuksi joku päättäväinen nainen on vissiin kidnapannut E:n. Tullut niinku kotoa hakemaan.
Vappupäivänä tietenkin vapputorille ja isin, äidin sekä sisarusten kanssa vappulounaalle. Saa nähdä ottaako pikkusisko mukaan eksänsä, nykyisen poikaystävänsä vai molemmat... Pääsiäispäivällisellä hän oli ainakin itse ollut eksän vanhempien luona, eikä eksän uusi tyttöystävä ollut ollut paikalla.
Sen sijaan tämä ennustus meni poskelleen, isi ja äiti ovat päättäneet hyljätä meidät ja paeta mökille. Lisäksi pikkusiskon eksän tyttöystävä on alkanut oireilla mustasukkaisesti, joten hänkään ei vissiin ole tulossa lounaalle. Köyhää.
Vastaa Viestiin