Sunnunnustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Olinko eka? Valvoja näytä tissit! Lisää viinaa silmät liikkuu jne.
milli

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja milli »

Scooter - I´m Raving..

E-rotic olikin ihan paska..

Tekis mieli lähteä lenkille/juoksemaan .. tai hemmetti pitää jokin saatana panomaraton.. mutta ei .. me mennään nukkumaan ... ***tana
milli

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ah, aamu.. ihana aamu... aurinkopaistaa ... ihme Scooter-vimma jatkuu .. kohta alkaa taas soida Pet Shop Boys.. :D

Sunnuntai olis sit kait siivouspäivä, joten eipä tässä auta muu kuin ottaa luuttu kauniiseen käteen ja alkaa touhuta. Myöhemmin tänään ajattelin touhuta salilla ja illalla mennään leffaan.
Stinky

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipas mukava vappu! Menin ku meninkin aattona kaverille rupattelemaan mukavia ja syömään herkkuja. Ex tempore tuli kutsu riihimäelle jonne sit lähdinkin. Mun piti siellä viettää se ilta mutta seura oli sen verran mukavaa että vasta eilen pääsin himaan. Kissaparat kun en niille ollut varautunut jättään tarpeeks ruokaa.. Hengissä onneks olivat kun tulin kotiin eivätkä ne olleet edes kostoks tehneet mitään pahaa. Murut :h:
Tää päivä menee siivoillen, makoillen ja kirppiksellä käyden. Ihana sunnuntai!
Dumis

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sunnuntai, röissä. Eikä edes rapulaa vaikka vetelin kisajuomaakin vähän. Noh, kivaa on ollut vaikka oon töissä ollut :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Sunnuntai, röissä. Eikä edes rapulaa vaikka vetelin kisajuomaakin vähän. Noh, kivaa on ollut vaikka oon töissä ollut :)
Töissä, mutta lievällä tutinalla varustettuna. No mikäs täällä yksinään ollessa.

Päädyttiin eilen katsomaan matsia johonkin pikkuriikkisen pelottavaan töölöläisbaariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tukeva lounas ja lähtö Pirkkalaan omaan futispeliin. Tarttis vittu soikoon renkaatkin vaihtaa, jos tänää...ei voi vetar...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viistä hattu!
Wapun jälkimeininiki on plässähdys!
Viderman! Tänään aurinko paistaa, mä laitan sen saatanan varastohäkin kondikseen, 130% mukana tunnetta! Kaikki vanhat roippeet pois! Tietokoneen raadot nurkista helkuttiin! Oispa Suomen jääkiekon hamehelmoilla sama tunnepohja ja esillelaitto! NI!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Phuuh, olipas taas vappu.

Vapun aaton jälkeen juhlafiilis laski kun tuli tieto, että hyvä toveri oli ongittu ylös hietaniemen rannasta pelastuslaitoksen voimin perjantaina 01 ja roijattu sairaalaan kriittisessä tilassa. Oli kuulemma veden alla ainaki 20 min ja vielä miehekkäämpiä aikoja sydän pysähtyneenä.

Pidettiin sitten nukutettuna eiliseen asti, ja sitten eilen ukkoa koetettiin herätellä. Ja heräsihän se! Tunnistu kaverit ja perheenjäsenet, heitti viel omaan tuttuun tyylinsä läppääkin. Hitto kuinka rautanen jätkä kyll, olivat sairaalassakin ihmetelleet että selvisi niin kauan veden alta ja miten ei vielä ainakaan näy mitään suurempia damageja aivoissa.

Oli joku tuumannutkin siellä että " oikeaan aikaan meni poika hukkumaan, lämpimässä vedessä kun on 5 minuuttia pinnan alla niin ei kyllä enään kalua tule" Eli kaverin rautanen peruskunto ja kylmä merivesi lienee pelastivat ukon.

Helsingin pelastussukeltajille isot kiitoset, olivat löytäneet 5 minuutissa veteen menosta toverini sieltä. Hienoa työtä herrat!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja huima »

Fuug!

Oikea pohje kramppasi hienosti lenkin lopuksi, ihan saatanan kipeä ja jumissa nyt. Tulee parin päivän tauko ainakin.

Enkä ehtinyt juosta kuin 21.7 kilometriä. Ihan loistava keli viettää aikaa juosten.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

moi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
tuulenpuiska

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Olipas aamuherätys nihkeä. Eipähän sunnustaisin tarttekaan heräillä aikainsin :> Toisaalta ei hyvä unirytmin kannalta >.<
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Fuug!

Oikea pohje kramppasi hienosti lenkin lopuksi, ihan saatanan kipeä ja jumissa nyt. Tulee parin päivän tauko ainakin.

Enkä ehtinyt juosta kuin 21.7 kilometriä. Ihan loistava keli viettää aikaa juosten.
Mäpä heilutin punapersepaviaanille, ja se heilutti takas. Sit mä kysyin, et "hei, mennääks korkeasaareen?" ja sinne päädyttiin. Kolmen tunnin lenkki ja nyt töissä.
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

moi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla vähän hirtti Vappu kiinni. Mutta olin kuitenkin tänään reipas, sillä pesin ja ulkoilutin Ampparin. Piipahdin kynsihuoltoa odotellessa parissa kaupassa ja kyllä nyt taas luulis tulevan nättiä tyttöä, kun on ostettu sadoilla euroilla kauneutta.

Miks kaikki kavereiden äijät yrittää kännissä pokaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:Miks kaikki kavereiden äijät yrittää kännissä pokaa?
Ne on idiootteja?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Ne on idiootteja?
No tuntuisvat olevan. Samasta jengistä jo kolmas "ukkomies". Perkele.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Höh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ruokaa, aah! :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Sunnunnustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en sitten kirppikselle kerennyt ja päivä on menny aikalailla lorvaillen. Nyt jopa meinaa iskee huono omatunto kun oon vaan ollut tekemättä mitään järkevää. Jospa sitä huomenna sitten, arkikin alkaa taas.
Petiin sitä pitäis varmaan kömpiä mutta kun ei väsytä pätkääkään. Onpas taas muka vaikeeta tää elämä :] Taidan ottaa iltapalaks vähän jätskiä.
Vastaa Viestiin