Martta vs. Gattaca

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pakko osallistua persekeskusteluun. Olen enemmän peppu- kuin tissimiehiä, vaikka pienehköt törötisut ovat myös prioriteetti.
Rautavittu kirjoitti: No tottahan toki. Kuten itse rehellisesti sanoinkin, äänestin J.Lota vain oman persevyyteni takia.
En kuitenkaan vaihtaisi tätä pienempääna malliin. Olisihan se hassua, jos näin naisellisella lantiolla varustettu nainen omaisi pienen söpöpepun...voisi tulla outoja kulmia.

Anyway. Se on suuri ja pyöreä, pehmeä ja kiinteä, muhkea ja mehevä !
Meillä on kuulemma titaanien taistelu? Kauniisti sanottu hobitilta!

Krhhh... joo siis Marthan persettä lähituntumasta havainnoituani muistiin jäi ei niinkään sen hiukan liian iso koko vaan takaa katsoen tietynlainen KULMIKKUUS ihailemani pyöreyden vastakohtana. Joten se noista pyöreyskehuista. Mieleen tulee sellainen vanhanajan telkkarin kuvaputki, korkeuttaan leveämpi ja sitten melkein suorakaide mutta kulmista voimakkaasti pyöristetty. Noin 20-tuumanen putki?

Voisin nimetä Kitynaisten parhaimman, siis kolmiulotteisimman ja vyötäröstä parhaiten erottuvan pyöreän pikkupepun, mutta sen tiedon julkistaminen olisi intimiteettisuojan rikkomista, hän itse tietää. (Ei, en ole saanut)

Itse äänestyksessä kannatan tietenkin Kylietä, maailman paras peppu hänellä. Tulemme näkemään, että naiset kannattavat enemmän J-Lota, miehet Kylietä. Miksi? Koska itsensä paksuperseiksi syöneet suomalaiset persjalkanaiset haluavat uskotella, että läskiperse on pop ja eroottinen. Ehkä se ihrapersenaisille itselleen onkin. MIEHET sen sijaan eivät vielä alistu tuohon propagandaan, vaan sitkeästi ihailevat Kylien pientä ja pyöreää, oikeasti seksikästä peppua. Poikkeuksena alistetut ja itsekin persjalkamiehet.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Meillä on kuulemma titaanien taistelu? Kauniisti sanottu hobitilta!
Nohnoh? Alkaako äijänkäppänältä olla paukut lopussa, kun noin alkeellista pitää heittää?
Ei sinua voi tinaaniksi sanoa, muuta kuin reilun 10 000 vuosien varrella naputtelemasi viestin takia, mutta menköön nyt.
Gattaca kirjoitti: Krhhh... joo siis Marthan persettä lähituntumasta havainnoituani muistiin jäi ei niinkään sen hiukan liian iso koko vaan takaa katsoen tietynlainen KULMIKKUUS ihailemani pyöreyden vastakohtana. Joten se noista pyöreyskehuista. Mieleen tulee sellainen vanhanajan telkkarin kuvaputki, korkeuttaan leveämpi ja sitten melkein suorakaide mutta kulmista voimakkaasti pyöristetty. Noin 20-tuumanen putki?
Aika jännää puhetta mieheltä, jolle ainoa naisen perse, johon saatat päästä käsiksi on oman mutsisi perse.
Eli uskoo ken tahtoo.

Olisinko lukevinani rivien välistä jotakin pienen pientä katkeruutta?


Mutta ei siinä mitään...hei yrittäkää nyt ymmärtää Savon vanhaa poikaa,

kun paha martta haukkui sen paitaa ja tano ettei tollanen ukko pyttytitusta tyttöä saa, ni titte tuli itkupitku ja ja ja ja...äitiii toi kiusaaaa!!!

Hei hani, me kaikkemme yritetään ymmärtää....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti: Aika jännää puhetta mieheltä, jolle ainoa naisen perse, johon saatat päästä käsiksi on oman mutsisi perse.
Eli uskoo ken tahtoo.

Olisinko lukevinani rivien välistä jotakin pienen pientä katkeruutta?
Mutsini persettä en muista kourineeni.
Ei mitään katkeruutta siinä kun sanon faktan että sulla on kulmikas perse. Sama kuka sen sanoo. Koska olet noin ilkeä sanon julgeesti, että katselin persettäsi sen jälkeen kun olit näyttänyt tissit. Ne oli VÄHÄN paremmat kuin perseesi. No joo.. siedettäviä kaikki.
Rautavittu kirjoitti: kun paha martta haukkui sen paitaa ja tano ettei tollanen ukko pyttytitusta tyttöä saa, ni titte tuli itkupitku ja ja ja ja...äitiii toi kiusaaaa!!!
.
En minä huoli kuin pystytisuisia tai välimallin roikkujia kuin sinä.. mutta en sinua siis. Ei sanota "kaverille" noin sen olemuksesta ja kaikkein uskomattominta ettei kaupasta ostettu paita kelpaa edes pussikaljoitteluun. Ja mahdotonta olla "karismaattinen" kun jutut rajautuu tylsimmän yhteisen nimittäjän mukaan. Moi taas.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti: Aika jännää puhetta mieheltä, jolle ainoa naisen perse, johon saatat päästä käsiksi on oman mutsisi perse.
Eli uskoo ken tahtoo.

Olisinko lukevinani rivien välistä jotakin pienen pientä katkeruutta?
Mutsini persettä en muista kourineeni.
Ei mitään katkeruutta siinä kun sanon faktan että sulla on kulmikas perse. Sama kuka sen sanoo. Koska olet noin ilkeä sanon julgeesti, että katselin persettäsi sen jälkeen kun olit näyttänyt tissit. Ne oli VÄHÄN paremmat kuin perseesi. No joo.. siedettäviä kaikki.
Rautavittu kirjoitti: kun paha martta haukkui sen paitaa ja tano ettei tollanen ukko pyttytitusta tyttöä saa, ni titte tuli itkupitku ja ja ja ja...äitiii toi kiusaaaa!!!
.
En minä huoli kuin pystytisuisia tai välimallin roikkujia kuin sinä.. mutta en sinua siis. Ei sanota "kaverille" noin sen olemuksesta ja kaikkein uskomattominta ettei kaupasta ostettu paita kelpaa edes pussikaljoitteluun. Ja mahdotonta olla "karismaattinen" kun jutut rajautuu tylsimmän yhteisen nimittäjän mukaan. Moi taas.
Hohhoijaa...jaksanko edes alkaa vääntää.

Ensinnäkin minä en ole kaverisi. En edes "kaverisi".
En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan.
Jos tampio mieheni kutsui sinut luoksemme ryypylle kysymättä minulta, niin ei se tee sinusta ystävääni tai toisinpäin.

Minä en pyytänyt sinua kotiini. Mielestäni on myös erittäin epäkohteliasta sinulta vetää aikaisempaan keskusteluun mieheni ulkonäkö. Hän kuitenkin oli se, joka sinut meille kutsui. Ja mainittakoon ettei Kyyppo suinkaan ole ruma, kuten sinä sanoit. Myöskään minä en ole ruma. Tissini ovat kauniit, samoin perseeni. Taitaa harmittaa?
Minulle on yhdentekevää mitä palstalaiset asiasta ajattelevat. Minulle sattuu merkitsemään vain yhden ihmisen mielipide asiasta, ja tiedän varsin hyvin mikä se on. Hänen ei tarvitse edes tulla sitä tähän ketjuun kertomaan.

Helvetti sun toimintasi on ala-arvoista. Kuvottaa. Mutta mitä muutakaan sulta voi toivoa.

Luuletko, että näppärällä sanankäänteellä saat jotenkin joukkoja puolellesi? Luuletko todella, että tämän palstan lukijat eivät tajua, että

SINÄ OLET KATKERA VANHA UKKO

luuletko todella, Gattaca?

Sinä et pysty minua loukkaamaan, koska minä tiedän varsin hyvin, mikä on totta ja mikä ei. Kommettisi eivät hipaise edes läheltä totuutta.

Sinun tapauksessasi taas...taitaa osua aika lähelle se mitä minä sanon...siitä tuo läpipaistava katkeruus.



(Sanoin jo rumemmin, mutta koska tiedän sinun olevan psykopaatti, pyyhin se pois. )
Gattaca kirjoitti: Moi taas.
MOI
Painuisitko nyt oikeasti.
Tämä palsta on liian pieni meille molemmille.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 15.11.2005 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martha: Lopetan tähän.
Mutta ilmeisesti koska te kaikki muut olette yläarvoisia minuun verrattuna, teillä on oikeus noin vain töksäyttää että minun pitäisi muuttaa KOKO OLEMUKSENI, jotta pillua saisin. Teillä on oikeus koska olette minuun nähden yliolentoja ja mitä sanotte on totta? No ehkä sitten, Mutta paskat minä sitten koko ihmeellisestä ihmislajista.

Ruma ja laiha olen, ok.
Mutta että vaatteilla keikailu on mennyt sille tarkkailuasteelle, että normaali kesäpaita ei kelpaa teidän huushollin pussikaljoitteluun? Ihan surrealistista. Karisma ja luonteva keskustelu -vaatimus? Onnistuu teiltä, jotka jo tiedätte mitkä tylsät jutut ovat teidän piirinne sopivia puheenaiheita, ei minulta jonka oli pakko tarkkailla ettei omat tylsyyteni mene teidän tylsyyksienne rajojen yli. Sitäpaitsi luulin olleeni siellä ihan normaalisti, mutta mikään ei riitä, enkä koskaan pysty selvittämään miten pysyä teidän jutuissanne, vain teidän jutuissanne ja SILTI olla "karismaattinen", ellei ole kasvanut piireissänne. Olkoon sitten ja sama kaikkeen sosiaaliseen elämään.

Ja Kyyppoa sanoin "rumaksi" LAINAUSMERKEISSÄ, kuten sinä minua aiemmin. Liittyen vain siihen, että lihava saa olla (eikä Kyyppo edes oikeasti ole) mutta ei laiha.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lukijoille:
Minä en avannut ketjua Martan perseestä, vaan ylläpito siirsi nämä Kylie versus J-lo-persekeskustelusta. Mikä asiallista onkin. Ei muuta sanottavaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Martha: Lopetan tähän.
Mutta ilmeisesti koska te kaikki muut olette yläarvoisia minuun verrattuna, teillä on oikeus noin vain töksäyttää että minun pitäisi muuttaa KOKO OLEMUKSENI, jotta pillua saisin.
Pillua olet jo saanut. Seuraavaksi on aika saada... :perse:

B-rappua... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ainiin Gattaca. Muistin tuossa juuri, että kesällä eräässä ketjussa mainitsit tuijotelleesi "martan pyöreää söpöpeppua".

Tämä tapahtui siis ennen kuin tappelimme.

Sen jälkeen olen saanut hirviönaamarin, 30 kg lisää painoa ja kusipään maineen sinun teksteissäsi.

Noista totta on vain se kusipään maine. (josta olen melkein yhtä ylpeä kuin pyöreästä pyllystäni)

Ettei vain olisi päässyt nyt käymään niin että henkilökohtaiset kränät vaikuttavat muuten niin objektiiviseen mielipiteeseesi?

Tuossa kaivelin jo esiin sen hubailusivuston johon känninen perseeni kerran joutui ihasteltavaksi. (arvaa pylly -ketju, jonka Tix kunnioitettavalla pyllyanalyysillään voitti)

Kyllä se Gattaca on nyt niin, että sä olet hävinnyt tämän pelin. Tsori. Parempaa onnea ensi kerralla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä ajattelin, että tässä äänestettäisiin, kumman peppu on parempi. Mut ei sitten.

Tykkään kummastakin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gattaca kirjoitti:Lukijoille:
Minä en avannut ketjua Martan perseestä, vaan ylläpito siirsi nämä Kylie versus J-lo-persekeskustelusta. Mikä asiallista onkin. Ei muuta sanottavaa.
Seppo Rätyä plagioiden: "Vittuillakseni siirtelin".
Viimeksi muokannut aasi, 15.11.2005 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nypari

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Lukijoille:
Minä en avannut ketjua Martan perseestä, vaan ylläpito siirsi nämä Kylie versus J-lo-persekeskustelusta. Mikä asiallista onkin. Ei muuta sanottavaa.
Älä selitä, sinä kaikkien peräkammarin poikien kantaisä ja esikuva. Häpeäisit edes sanojasi! Sun jutut on niin syvältä kuin olla ja saattaa. Pysy poissa! Tule takaisin, kun olet löytänyt sisäisen aikuisesi - jälkimmäiseen en kyllä usko.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martta hoi, ylläpito jo siirsi nämä.

Lainaan tänne.
Rautavittu kirjoitti:Ainiin Gattaca. Muistin tuossa juuri, että kesällä eräässä ketjussa mainitsit tuijotelleesi "martan pyöreää söpöpeppua".

Tämä tapahtui siis ennen kuin tappelimme.

Sen jälkeen olen saanut hirviönaamarin, 30 kg lisää painoa ja kusipään maineen sinun teksteissäsi.

Noista totta on vain se kusipään maine. (josta olen melkein yhtä ylpeä kuin pyöreästä pyllystäni)

Ettei vain olisi päässyt nyt käymään niin että henkilökohtaiset kränät vaikuttavat muuten niin objektiiviseen mielipiteeseesi?

Tuossa kaivelin jo esiin sen hubailusivuston johon känninen perseeni kerran joutui ihasteltavaksi. (arvaa pylly -ketju, jonka Tix kunnioitettavalla pyllyanalyysillään voitti)

Kyllä se Gattaca on nyt niin, että sä olet hävinnyt tämän pelin. Tsori. Parempaa onnea ensi kerralla.
Tuossa on siis niin ihQ liikuttavaa, että olet huolestunut, mitä MINÄ ajattelen sun perseestä!!! No silloin joskus mielistelin sen pyöreydestä. Kulmikas se on. Katsoin kyllä mielelläni. Kelepaa kerihtemättäkin. Tissisi taas sijaan eivät roiku juuri yhtään, suotta ilkeilin, muoto pyöreä, koko sopiva ja nännit keskiruskeat. Itse pitäisin hiukan pienemmistä nänneistä kyllä. (Revin Marttaa raivoon esineellistämällä :D)

Sano nyt jotain mun pepusta, katsoit kumminkin jos paidan inhoamiselta kerkisit.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rauhoitu Gattaca. Näkisitpä mun peban, se on niin huvittava, että nauroin puoli tuntia, kun näin takapuolestani otetun valokuvan. Mutta nelinkontin kun on, niin peba kuin peba yleensä näyttää hyvältä.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Martha: Lopetan tähän.
Hyvä on. Minäkin lopetan.

Sitä vaan jaksan ihmetellä, että minä taisin kalsarivalinta-ketjussasi toistaa sanaa anteeksi monta kertaa, niin silti menet asiattomuuksiin, otat marttyyrivaihteen ja nyt sitten yrität loukata noin säälittävällä yrityksellä.

Eipä pure muhun.

Tämän jälkeen en edes pyydä anteeksi, koska en ole pahoillani.

Tarkoitin joka sanaa, tiedä se.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja annepa »

nypari kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Lukijoille:
Minä en avannut ketjua Martan perseestä
Älä selitä
Kyllä on tullut näitä juttuja lukiessa :shock: olo. Kirjoitin pitemmästikin mut peruin aikeeni koska :shock: enkä tunnu saavan mitään järkeviä lauseita tähän.

Älä selitä. :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Sano nyt jotain mun pepusta, katsoit kumminkin jos paidan inhoamiselta kerkisit.
En kylläkään katsonut. Näyttää varmaan samalta kun naamasi.

Ja siis joojoo, vitut ole liikuttavaa. Ihan oikeasti ei kiinnosta mitä sinä ajattelet. Sainpahan sinut kiinni itsesi pussiin puhumisesta.

Ja kun ei ole kulmikas, niin ei vittu ole.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Että mun pitäis hävetä teidän henkisesti tylsien pinnalllisten ulkomuoto- ja trendivaatetarkkailijoiden edessä? Jotka tuolta pohjalta tuomitsette itseänne paremman? Kyllä, paremman. HAH!!

Onko tässä maailmassa enää yhtään elävää ihmistä? Minähän teen kuolemaa ja se näkyy, mutta kuolemaa teen koska elän teidän kauniiden zombieiden, elävien kuolleiden armoilla.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:(Revin Marttaa raivoon esineellistämällä :D)


Todella onnistunutta. :jee: :cheer: :tiistai:

Harmi, että tämä jäi näin lyhyeksi taistoksi.
nypari

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Että mun pitäis hävetä teidän henkisesti tylsien pinnalllisten ulkomuoto- ja trendivaatetarkkailijoiden edessä? Jotka tuolta pohjalta tuomitsette itseänne paremman? Kyllä, paremman. HAH!!

Onko tässä maailmassa enää yhtään elävää ihmistä? Minähän teen kuolemaa ja se näkyy, mutta kuolemaa teen koska elän teidän kauniiden zombieiden, elävien kuolleiden armoilla.
Edelleen, hae ammattiapua, täältä sitä et saa!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti: Ja kun ei ole kulmikas, niin ei vittu ole.
Et sä vielä vittuas näyttänyt. Tissien näyttö sopimuksen mukaan oli asiallinen ja kunnioitettava teko. Ainoa plussa sinulle.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Että mun pitäis hävetä teidän henkisesti tylsien pinnalllisten ulkomuoto- ja trendivaatetarkkailijoiden edessä? Jotka tuolta pohjalta tuomitsette itseänne paremman? Kyllä, paremman. HAH!!

Onko tässä maailmassa enää yhtään elävää ihmistä? Minähän teen kuolemaa ja se näkyy, mutta kuolemaa teen koska elän teidän kauniiden zombieiden, elävien kuolleiden armoilla.
Sinä et nyt tunnu hiffaavan sitä, että jos TODELLA olet sitä mieltä, että sinä olet ainutlaatuisen erinoimainen yksilö ja kaikki muut ovat sekundaa, niin silloin Sinä olet outo, eivät muut.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nypari kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Että mun pitäis hävetä teidän henkisesti tylsien pinnalllisten ulkomuoto- ja trendivaatetarkkailijoiden edessä? Jotka tuolta pohjalta tuomitsette itseänne paremman? Kyllä, paremman. HAH!!

Onko tässä maailmassa enää yhtään elävää ihmistä? Minähän teen kuolemaa ja se näkyy, mutta kuolemaa teen koska elän teidän kauniiden zombieiden, elävien kuolleiden armoilla.
Edelleen, hae ammattiapua, täältä sitä et saa!
Tuo on realiteetti, ei siihen munakarvansa ajeleva väritukkainen psykiatri voi auttaa.
MarthaFocker

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Ainoa plussa sinulle.
Jaetaanko nyt kohteliasuuksia?
Puzznuzzia?

Sori, ei irtoo.
RolloTomasi

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:cheer: :keskustelu: :cheer:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Martta vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Rautavittu kirjoitti:Sinä et nyt tunnu hiffaavan sitä, että jos TODELLA olet sitä mieltä, että sinä olet ainutlaatuisen erinoimainen yksilö ja kaikki muut ovat sekundaa, niin silloin Sinä olet outo, eivät muut.
No sanotaan sitten että te olette liian ylivoimaisia ja kulttuurinne niin vieras, että minun on ihan turha yrittää sopeutua maailmaan. Enkä haluakaan sen enempää kuin sinä viihtyisit jossain vitun Iranissa huntu päällä ja yrittäisit sitten olla "karismaattinen".
Lukittu