Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

^

Mä käyn aktiivisesti just crossing-, sisäpyöräily (eli spinngin) ja pilateksessa tuolla salilla. Tekisi mieli kokeilla kaikkia muitakin tunteja, kun tuolla on niin paljon vaihtoehtoja. Tarvitsisi vain vähän enemmän tunteja vuorokauteen :D
Sitten vielä tuon lisäksi teen circuittia välillä.

Ekan kerran kun kävin crossign cardio 35 (vauhtikestävyystunti) -tunnilla, meinasin pökrätä sinne, jouduin lepäämään kesken tunnin.. nyt oon suoriutunut täyspitkästä cardiotunnista .. seuraavaksi ajattelin "yletä" pro- tunneilla :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Juoksin töihin.

10 kilometriä ja ihan rapiat yli tunti.

Illalla sama takas.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi vittu teitä. En kyllä lue tätä aihetta kuukauteen. Katkera mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bhven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

huima kirjoitti:Juoksin töihin.
Tää ois yyberiä, jos ois sopiva työmatka.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Bhven kirjoitti:
huima kirjoitti:Juoksin töihin.
Tää ois yyberiä, jos ois sopiva työmatka.
Aloin jäämään kisassa häviölle, niin pitää alkaa kerämään kilometrejä myös viikolla.

Meillä kun noita samoja kilsoja vedettynä fillarilla ei lasketa mukaan skabaan.

Kilpailuhenki on kyllä paras tapa saada jengi liikkeelle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kauden viimeinen sählyrupeama sohittu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Parin tunnin reenit Tesoman betonilla, jalat kiittää kuittaa ja kumartaa. Huomenna samat pari tuntia pelin muodossa. Ei vittu tää oo ihmisen laji...jalkapallo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kesän ensimmäinen sauvakävelylenkki meni vähän kuntotasoa hakien, mutta suht ok. Matka n 8.5km, syke 127, 1118kcal, hapenkulutus 33 ml/kg/min.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
Ja oliko tuo nyt harmistuksen vai ilon aihe?
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kävin kuntosalilla PT:n komennettavana. Au.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:Huomasin että aamuspinningin naaras / urossuhde on kasvanut kesän lähestyessä. Talvella oli välillä jopa enemmän miehiä, nyt oli aika naisvoittoista.
Ja oliko tuo nyt harmistuksen vai ilon aihe?
Vähän ristiriitaista. Missä olivat talvella, hä! Nukkumassa vällyjen alla persettä kasvattamassa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oli tossa sellanen melko pitkä pakotettu tauko spinnistä ja näemmä kannatti. Ekan treenin ns. training effect (by Suunto, asteikko 1-5) oli 5 ja treenin maksimisyke oli noussut 12 pykälää. Ei huono.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitäis kai itsekin sijoittaa kunnolliseen zykemittariin. Mut vitsit kun ei jaksa selvittää hyvää ja toimivaa!

Haluaisin käppyröitä ja tilastotietoja talteen, vähän kuin nyt saan pyöräretkistä ja muista ulkoliikeaktiviteeteista Noksun sportstrackeriin. Sportstracker - integraatio ois kiva, mut mä en pikaisesti Polarin sivuja selaamalla yksinkertaisesti tajunnut että onko mahdollista hankkia erillistä mittaria joka siihen kykenee, vai myykö ne vain tuota tiettyä gps-puhelin + bluetooth-mittaripakettia..

Ähpuh.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
aimohaiku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kävin 15,5 kilometrin juoksulenkillä, johon meni aikaa noin 1,5 tuntia. Ilma oli sateinen ja happirikas, joten oli varsin mukava juosta. Pitkästä aikaa juoksin ilman nappeja korvissa, luonnon äänten kuunteleminen oli tervetullutta vaihtelua kitaravalliin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

aasi kirjoitti:Haluaisin käppyröitä ja tilastotietoja talteen,
Olen olltu tyytyväinen Suunto t6c laitteeseeni. Käppyröitä se tuottaa kyl joka lähtöön. Vaatinee sulle ainakin gps-lisäjutun, onhan niitä muitakin.

Tänään hyötyliikuntaa: klapientekoa kera traktorin käyttämän klapikoneen.
n 3200kcal ja työaikaa paloi n 6h. Toistaiseksi ei jumeja tms.

Edit.
Training Managerin mukaan 4001 kcal, aika iso ero 'kellon' arvoon !
TE 2.5, 'kellon' mukaan 1.6
Hapenkulutus 36 ml/kg/min ja sykkeet välillä 65 - 146.
Hmm.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 24.05.2009 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

:h: Box Move :h:
katsotaan liikkuuko huomenna kädet lainkaan :D
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Heikosti liikkui, jaksoin uida 1700m .. ja sitten oli luovutettava.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen poweri ja tänään armotonta joogastrechausta. Ei menny ihan palauttavasta(siis todellakaan) treenistä, joten fiksu pitäisi huomenna taukopäivän tai aerobista pelkästään. Let us see.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sauvakävelyä Keskuspuistossa, 45 min lenkki kulki aika hyvin.
Keskisyke 122, 393kcal, TE 3,2.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Kädet edelleen näemmä ihan tuusannuuskana, sain silti taisteltua 2 kilometria uiden.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä vähän petyin, odotin crossing pro -tunnilta paljon enemmän. Nyt kerrankin kun noudatin säädöissä opettajan neuvoja, niin se ei tuntunut hirveästi missään. Tai no tuntui, mutta olisi jaksanut toisen samanlaisen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

käväisin aamupäivällä tekemässä kaheksan kilsan lenkin. Siinä kulki sitten hetken rinnalla joku nuori mies, joka sai kyllä omankin jalan nousemaan hetken kevyemmin (en yleensä ole siinä viiden kilsan kohalla parhaimmillani). Mutta oli se mies sen verran upea, että pitää ruveta varmaan lenkkeilemään päivittäin ennen töihin menoa.

...ohkanen paita, jonka tuuli painaa sitä vasten niin että rinta- ja vatsalihakset erottuu, leveät hartiat jotka keinuvat askelten tahtiin, upea perse, joustava askel ja kissamaisen kevyt juoksu... ehkä mun pitäs siirtää tää "ketä panisit"-ketjuun :oops:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän hyötyliikunnat:
Metsänistutusta työvälineenä kuokka ja istutuspaikkana kivinen/kallioinen/varvikkoinen hakkuuaukea.
Aikaa meni reilu 6h, mutta olin onnistunut ilmeisesti tökkäämään käteni johonkin oksaan ja sammuttamaan Suunnon mittauksen liian aikaisin.
5h15min, 2324kcal, TE 1.8

Edit. Training Managerin laskemat tiedot: 2540kcal, TE 1.9
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti: ...ohkanen paita, jonka tuuli painaa sitä vasten niin että rinta- ja vatsalihakset erottuu, leveät hartiat jotka keinuvat askelten tahtiin, upea perse, joustava askel ja kissamaisen kevyt juoksu... ehkä mun pitäs siirtää tää "ketä panisit"-ketjuun :oops:
Hetkinen. Mä kyllä juoksin tänään ilman paitaa.

EDIT: ah, toihan oli viime viikolta. Silloin oli paita päällä.
Vastaa Viestiin