Sain sakot

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Sain sakot

Viesti Kirjoittaja elco »

Eikös natsisikapysäköintitirehtööri koukuttanut ekana päivänä konttorilla. Jätin auton ihan siististi tien syrjään, mutta eikös jossain kilometrin päässä sitten ollutkin pysäköintikieltoaluemerkki. En siis päässyt aamulla parkkihalliin kun ei ollut accesskorttia.

Onneksi tuo ei ole kuin 40e.
Fcuk

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Eilen taas vaihteeks, olivat tosin tän vuoden ekat. Kilttinä maksoin pois samantien ja laskeskelin olevani vielä useamman satasen voitolla. En oo varma, 10 vuodelta ei oikein tarkasti jaksa pohtia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Eikös natsisikapysäköintitirehtööri koukuttanut ekana päivänä konttorilla. Jätin auton ihan siististi tien syrjään, mutta eikös jossain kilometrin päässä sitten ollutkin pysäköintikieltoaluemerkki. En siis päässyt aamulla parkkihalliin kun ei ollut accesskorttia.

Onneksi tuo ei ole kuin 40e.
Et kokeilis selityksen paikkaa ja valittamista, vai ootko liian rikas ja jäykkäniskainen?

Parkkisakot on vain viitseliäisyyden puutetta oikeesti.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Niba kirjoitti: Et kokeilis selityksen paikkaa ja valittamista, vai ootko liian rikas ja jäykkäniskainen?
Mitä tuossa voisi valittaa? Se on myöhästä pyllistää kun paska tuli jo.
Paha Keisari

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Suvinen kirjoitti:
Niba kirjoitti: Parkkisakot on vain viitseliäisyyden puutetta oikeesti.
Sanoisin ennemmin, että huonoa tuuria :P

Mulla ainakin on vaikeuksia arvioida aikaa, joka asioiden hoitamiseen menee, joten yleensä laitan summamutikassa jokusen euron mittariin ja yritän ehtiä suunnilleen ajoissa takaisin. Tai sitten ajan parkkihalliin.

Viimeksi otin 40e sakot sairaalan ylikalliilla parkkipaikalla, kun jouduin jonottamaan varatusta ajasta huolimatta puolisen tuntia, jonka jälkeen vielä jouduin sinne ravitsemusterapeutille, jossa vierähti tunti (!). Maksettu parkkiaikani oli ylittynyt roimalla puolellatoista tunnilla. Eniten tilanteessa vitutti, että olin ylipäätään laittanut rahaa koko mittariin. Hukkaan meni nekin pennoset, kun sakko tuli joka tapauksessa.
Sain aikanaan terveyskeskuslääkärin myöhässä olon vuoksi parkkisakon. Tein valituksen sakosta ja ilmoitin, että ajan ylitys on kunnan viranhaltijan laiminlyönnin ja sopimusrikkomuksen syytä, ja jos parkkisakkoa ei kumota, vaadin saman määrän vahingonkorvauksena kunnalta (joka siis parkkimaksun peri.)

Ilmeisesti kunnallisella pysäköinninvalvojalla oli huumorintajua, koska sain sakkomaksun kumottua.
Dumis

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oikein teille kaikille jotka pysäköitte väärin tai ette osaa maksaa pysäköinnistänne 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Näinhän sanotaan, että 40 euron pysäköintimaksulla saa Suomessa pysäköidä mihin haluaa.
Ei se noin mene. Jos esmes pelastustielle jätät tai muuten vaan liikennettä torpaten autoas säilytät, niin se voidaan hinauttaa puis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin nykyään raititeille prkkeerataan surutta ja on joku hinausliike alkanut kopeloimaan auton lukkojakin, ikä on suunnilleen sama kuin että joku työntäisi nyrkkinsa autoilevan kansan perseeseen, tai enkä sitä ovat ajatelleet auton parkitessaan?

Joo hertsikassa on ainakin yksi hullu polisi joka laputtaa autoja virka-ajan ulkopuolella pyöräillessään, että kaikkea kummaa, hänen antamiaan 2sakkoja" joudutaan sitten perumaan oikein tosissaan ja paljon.

Jos itsestäsi riippumattomista syistä olet saanut sakot, niin neuvottelut kannattaa usein ellei ole sitten liian suuri palkka ja osinkotulot?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sain sakot

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Näinhän sanotaan, että 40 euron pysäköintimaksulla saa Suomessa pysäköidä mihin haluaa.
Eikun:
Pysäköidä saa ihan minne haluaa. Eri paikoilla on vain eri hinnat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin