Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Massu pipi :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamulla kuudelta vapaapäivien jälkeen noustessa oli taas sellanen olo, et miten vitussa pieni ihminen parsii tästä kunnollisen päivän. Nyt olo on jo siedettävän virkeä, mutta vielä on varaa parantaa. Illalla oma futispeli, joka jo kihnuttelee, olis jalat kerrankin hyvässä kunnossa. Jos vaikka tekis kauden ekan kihauksen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tsaari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: oma futispeli
Et sitten pelaa sinivuokkojen maajoukkueessa. Tiistainahan Suomen lainvalvojat pesivät Ukrainalaiset kollegansa 2-1 EM-karsintaottelussa. Satuin paikalle vahingossa kun pojalla oli saman aikaan viereisellä kentällä peli.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tsaari kirjoitti:Et sitten pelaa sinivuokkojen maajoukkueessa. Tiistainahan Suomen lainvalvojat pesivät Ukrainalaiset kollegansa 2-1 EM-karsintaottelussa. Satuin paikalle vahingossa kun pojalla oli saman aikaan viereisellä kentällä peli.
Just kolleega kertoi tuon. Kysyin maalintekijöitä, mut ei jäänyt nimi mieleen. Kyllä niita kyttiä jokunen liigassakin pelaa. Mä nyt junnaan aladivareita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kädet aivan hapoilla :) Ihana fiiwis :)

Oon ihan intona iltapäivästä/illasta, mä saan uuden lookin. Ekan kerran öh.. ties kuinka moneen vuoteen hiuksille tehdään muutakin kuin vähän saksitaan latvoja.

TPK!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vituttaa kuin pientä oravaa talviaamuna kävyn ollessa jäässä, mutta onpa edes persejantai.
Paras päivä ikinä.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Piti olla lomilla, van enpä ookkaan. Sama kait tuo on töesä istua, kun ei aurinkokkaan paista.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.05.2009 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Taidan surffailla koko päivän, koska -yllätys yllätys- koneiden vaihto ei tietenkään sujunut niin nappiin, että asiat toimis. Kun päälle vielä tuli ilmotus ettei kannata kauheasti tänään juttuja tallennella kun ne saattaa sitten kadota, niin mitäpä tässä sitten...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lilo kirjoitti:Taidan surffailla koko päivän, koska -yllätys yllätys- koneiden vaihto ei tietenkään sujunut niin nappiin, että asiat toimis. Kun päälle vielä tuli ilmotus ettei kannata kauheasti tänään juttuja tallennella kun ne saattaa sitten kadota, niin mitäpä tässä sitten...
Mä samaistun. Meillä vaihtui sähköpostiohjelma viikonloppuna eikä virkapostilaatikko toimi vieläkään. Työt olis loppu ja lisää olisi siellä postilaatikossa, joka ei vaan aukea. Luonnollisesti Help Deskistä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun "palvelupyyntö" on tehty. Suhtautuminen oli aika laimea kun yritin kiirehtää asiaa keskiviikkona ja selitin mitä merkitystä postilla on noin niinkuin valtakunnan tasolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ihan vitun hieno vapaapäivä, työmaan valvoja herätti puhelinsoitolla 8.10 ja ilmoitti suunnitelleensa kuvat päin vittua ja nyt joudun paukkaan palaveriin klo 11.00

Vähän niiQ vituttais...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:Meillä vaihtui sähköpostiohjelma viikonloppuna eikä virkapostilaatikko toimi vieläkään.
Toimiipas. Et vaan osaa 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti: Mä samaistun. Meillä vaihtui sähköpostiohjelma viikonloppuna eikä virkapostilaatikko toimi vieläkään. Työt olis loppu ja lisää olisi siellä postilaatikossa, joka ei vaan aukea.
Sama vaiva joo. Omassakin postilaatikossa on ainoastaan jotkut poistetut viestit maaliskuulta. :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi olen eri ympäristössä, valtionhallinnolla on paskat palikat, mut eipä ne täällä yliopistomaailmassakaan niin hyvät ole. Mutta mitäpä sitä vähällä rahalla saa? Varsinkin kun neljän vuoden välein vaihtuu tilausosoitteet typerän kilpailutuksen takia, Lenovo on muuten aika paska merkki ja kallis..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Kädet aivan hapoilla :) Ihana fiiwis :)
Sama, mut fiiwis ei oo kyllä ehkä aivan yhtä ihana, ainakaan psyykkisesti.

Huomasin että "kick back" on aivan saatanan vaikea liike mulle suorittaa millään järkevällä painolla. Vissiin kun rinnan, hartioiden ja yläkropan lihakset ovat aina olleet suht hyvässä kunnossa, oon normaalissa fyysisessä työympäristössä ja satunnaisessa saliharjoittelussa tehnyt aina liikkeitä, jotka synergisoivat tätä muuta yläkroppaa tehokkaasti mutta ovat jättäneet itse ojentajat huomattavan alikehittyneiksi muihin lihaksiin nähden. Nyt sitten kun olen alkanut keskittyä eristäviin liikkeisiin, olen huomannut että noi mun ojentajat ovat aivan pelkkää paukkulankaa. Fittu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jösses kun olen taas hauska. Oon lähdössä tässä keikalle ja puin asevyön. Siinä sitten tokasin itsekseni, että: "Ei tule mutkia matkaan kun on mutka matkassa." Voi lolleroinen :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mun nahka saa tänää uutta tekstiä ja vanha fiksataan samalla! Paree tulla hyvä, muuten on puol käsivartta hakattuna.
Kesäkesäkesä, rannikolla näyttää mittari +26`c eikä tuohon edes paista aurinko!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jösses kun olen taas hauska. Oon lähdössä tässä keikalle ja puin asevyön. Siinä sitten tokasin itsekseni, että: "Ei tule mutkia matkaan kun on mutka matkassa." Voi lolleroinen :roll:
Mikä on Suomen kyttien nykyinen virka-ase, vai onko sellaista yhtenäistä?
Joku ysimillinen ilmeisesti?
Onko eri käytäntö univormuisilla ja siviiliasuisilla?
Saako itse valita aseen vai määrätäänkö se? Saako käyttää itseostamaansa asetta siis? Saako virka-aseen viedä kotiinkin?
Mitä muita varusteita univormukyttien varustukseen kuuluu? Pamppu ainakin? Onko käsirautoja vai nippusiteet? Muita vempeleitä?
Onko kyttäauton takapaksissa nykyään haulikko vai vieläkin joissakin konepistooli? Onko se aina mukana?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
tuulenpuiska

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Krapula on heikoille. Ei muuta!
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti:
milli kirjoitti:Kädet aivan hapoilla :) Ihana fiiwis :)
Sama, mut fiiwis ei oo kyllä ehkä aivan yhtä ihana, ainakaan psyykkisesti.

Huomasin että "kick back" on aivan saatanan vaikea liike mulle suorittaa millään järkevällä painolla. Vissiin kun rinnan, hartioiden ja yläkropan lihakset ovat aina olleet suht hyvässä kunnossa, oon normaalissa fyysisessä työympäristössä ja satunnaisessa saliharjoittelussa tehnyt aina liikkeitä, jotka synergisoivat tätä muuta yläkroppaa tehokkaasti mutta ovat jättäneet itse ojentajat huomattavan alikehittyneiksi muihin lihaksiin nähden. Nyt sitten kun olen alkanut keskittyä eristäviin liikkeisiin, olen huomannut että noi mun ojentajat ovat aivan pelkkää paukkulankaa. Fittu.
Just nyt lyö tyhjää kun mietin mikä toi kick back on.. Täytynee googlettaa kun kerkiää.
Mulla on hauikset niin kipeät, ettei käsiä tohdi pitää suorassa, on pakko pitää kyynärpäät koukussa, ellei halua, tuntea pientä tykytystä koko ajan.
Eilen piti mennä tavalliselle basic cardio -tunnille, mutta koska olin ainoa, niin esitin toiveen cardio-tunnista, ja koska olin ainoa jumppaaja, niin ei siinä sopinut jarrutella, vaikka kädet olivatkin ekan viiden minuutin jälkeen ihan hapoilla :P
Pumpin (ke) jäljiltä siis jalat ja kädet niin hapoilla, että liikun kuin puoliksi halvaantunut pingviini. Kvaak!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Meillä vaihtui sähköpostiohjelma viikonloppuna eikä virkapostilaatikko toimi vieläkään.
Toimiipas. Et vaan osaa 8)
Kyllä minun oma henk. koht. laatikkoni toimii, kyseessä olikin se postilaatikko, johon tulee virkapostia :perse:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti::perse:
:pikkugee:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:kyselee
Mulla on joku Clock 17 ysimillinen puoliautomaatti. Jollain wanhoilla on reuhka. Toi Clock on annettu kaikille uusille mun vrikaurani aikana eli ainaski viimoset 12 vuotta. Aseen saa viedä kotiin, mut pitää tietenkin olla säilytyskaappi. Virkapukuisilla on lisäksi teleskooppipaNppu, kaasu ja raudat, kahdetkin. Sit monilla on monitoimityökaluja, pientä mäklaittia ja muuta killutinta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

:h:

Ja töissäkin menee varsin mukavasti, kiitos kysymästä. Hommat pelaa ja sain työt hyvään kuosiin juuri ennen lomille lähtöä, vaikka joutui tosi pitkiä päiviä tekemäänkin, ja kotona loput. Kuntokin on kova, treenit sujuvat ja minä senkus komistun.

Jospa lähtisi kohta kotiin pakkaamaan, kone odottaa. Tai siis nimenomaan ei odota. Tilulilulii!, kuten lienee yleensä tapana sanoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Onks täällä tapahtunut mitään uutta? Ts. viimeiseen neljään vuoteen taijotain? :roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kotiin ja siellä tunti etätöitä jos jaksan tai viitsin.
Sitten mökille panemaan maahan kuusen taimia. Ja laittamaan pikku veneen+moottorin kuntoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin