Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

joo
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

ei
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

kylla
Onslow

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kalastusreissu done. Saaliin puolesta paska reissu, vain yksi kuha ja sekin verkolla. Haukea tuli kiitettävästi, yksi siika, muutama made, lahnoja ja affenia.
Mites saaristomeri. Joko kuha oli siellä otillaan? Järvellä oli ainakin vielä kutu aloittamati ja makoili syvällä. Hauen kutu oli ohi ja affenella vielä pahasti kesken..

Matikkakeitosta tuli sentään erinomaista..
milli

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

*haukotus*

Tokavika kerta tänään siwassa illalla.. hassua

Tekis mieli kipasta limukkaa kaupasta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon hei töissä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:Mites saaristomeri. Joko kuha oli siellä otillaan?
No ei niin mitään. Haukia ja lahnoja en laske. Pääasiallinen tavoite oli taimen, mutta ei niin tärpin tärppiä silläkään suunnalla. Haukia oli liikenteessä, mutta huonolla syönnillä. Jussina uusi reissu.
Onslow

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti:Haukia oli liikenteessä, mutta huonolla syönnillä.
Ok.

Meillä suurin hauki 4.4 kg, iski kuhastelussa muikun väriseen HK-varmaan. Nielussa sillä näkyi kalan pyrstö joten avasin sen. Vatsastä löytyi osittain sulanut kahden vaaksan mittainen hauki. En tiä millä perkeleellä se olisi syönyt mun HK-varmani, kun vanhan lounaankin pyrstö vielä rapsutteli hampaita :D
Nehemiah James

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:Meillä suurin hauki 4.4 kg, iski kuhastelussa muikun väriseen HK-varmaan. Nielussa sillä näkyi kalan pyrstö joten avasin sen. Vatsastä löytyi osittain sulanut kahden vaaksan mittainen hauki. En tiä millä perkeleellä se olisi syönyt mun HK-varmani, kun vanhan lounaankin pyrstö vielä rapsutteli hampaita :D
Kudun jälkeen ne niin saatanan nälkäisiä, että nappaavat vaikka kokistölkkiin. Rantojen lähellä olleet hauet eivät olleen syönnillä, mutta jos olisi erikseen lähtenyt hakemaan jo kuteneita haukia, niin syvänteiden reunoilla olisi saattanut kuhista. En käynyt kokeilemassa kylläkään. Hakkasin päätäni seinään taimenen "ottipaikoilla". Ei mitään. Se homma on käynyt vuosi vuodelta vaikeemmaksi.

Mutta punottu siima toimi loistavasti. Kevyempikin vaappu lensi nätisti melkein sinne minne halusikin. Ja lusikoita heitellessä piti varoa ettei heittele rantakiville :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Kudun jälkeen ne niin saatanan nälkäisiä, että nappaavat vaikka kokistölkkiin.
*kiihottuu*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:*kiihottuu*
Mmmmmm beibi! Haluaisitko nahdä mun 18 senttisen Floating Magnumin? Siihen nappaa vain todella nälkäiset!
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voisko joku tuoda mulle kahvimaitoa (hyla, kiits) ja jotain syötävää. Kauppaan on 400 metriä, mutta kun laiskottaaaaaaaaaaa...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Mmmmmm beibi! Haluaisitko nahdä mun 18 senttisen Floating Magnumin? Siihen nappaa vain todella nälkäiset!
Todellakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duunin saunailtaa iskee perjantaille.. golfin parissa. Voi venäjä. Kiinnostaa kuin kilo kiviä moinen laji. Jos jättäs väliin..
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Voisko joku tuoda mulle kahvimaitoa (hyla, kiits) ja jotain syötävää. Kauppaan on 400 metriä, mutta kun laiskottaaaaaaaaaaa...
Kenestä tämä kuulosti päiväkahvi-ilmoitukselta? :)
:o
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Voisko joku tuoda mulle kahvimaitoa (hyla, kiits) ja jotain syötävää. Kauppaan on 400 metriä, mutta kun laiskottaaaaaaaaaaa...
Kenestä tämä kuulosti päiväkahvi-ilmoitukselta? :)
:o
Tää toiminta on siirtynyt kaduilta nettiin? 8)
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jos juo nyt kahvia, niin onko se sitä päiväkahvia?

ps. suraa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

tuulenpuiska kirjoitti:Jos juo nyt kahvia, niin onko se sitä päiväkahvia?

ps. suraa?
Tietty.

:yo: Voisin juoda toisenkin kupillisen, jos se on hyvää. Tai kyllä terassisiiderikin maistuis...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jee, likkakaveri tekstas et järjestää mulle ne haaveilemani rommi-istujaiset. Kyl naiselkii pitää varpajaiset olla <3 Teki hyvvää käydä rullaamassa auringonpaisteessa, sano.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Jos juo nyt kahvia, niin onko se sitä päiväkahvia?

ps. suraa?
Tietty.

:yo: Voisin juoda toisenkin kupillisen, jos se on hyvää. Tai kyllä terassisiiderikin maistuis...
Eilen tuli kolme terde-olutta(saksalaista vehnää) napattua Milenkan terangilla.. Tänään hiljaiseloa ja huomenna erään palstakinlaisen lähtöpippaloihim?
KuvaKuvaKuva
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lilo kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Jos juo nyt kahvia, niin onko se sitä päiväkahvia?

ps. suraa?
Tietty.

:yo: Voisin juoda toisenkin kupillisen, jos se on hyvää. Tai kyllä terassisiiderikin maistuis...
Oon luottavainnen kahvinkeittotaitoihini, vaikka se on suodatinkahvia. irashaimasen!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostin suvigummit :ohyeah: Ihanan kallista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Eskarin kevätjuhla takana<3 Vetää viimesiä päiviä meiän osalta päiväkotiaika. Nyyh!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ostin suvigummit :ohyeah: Ihanan kallista.
Kokeilitko ensin mahtuuko malli päällesi?
Huono mutta ei se mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas kiireinen työpäivä. Taitaa vaikuttaa työkaverin loma -> työmäärä kasvoi 50%

Piti lähteä pikapuolin töistä tulon jälkeen lenkille, mutta nukahdin sohvalle kirja kourassa. Eli tulin just äsken lenkiltä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin