Google-PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Googlettaako?

Kyllä
6
100%
Ei
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 6

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:(ellei aasi pamahda ennen sitä, zomg).
LOLZ. Olen pimahtanut jo. Mut en tiettävästi oo raskaana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:(ellei aasi pamahda ennen sitä, zomg).
LOLZ. Olen pimahtanut jo. Mut en tiettävästi oo raskaana.
ROLF. Take a test again!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tytöt viety kouluun, pojat käytetty ulkona ja nyt pitäs laittaa ajokamppeet niskaan ja hurauttaa Junboon lounaalle ja kynsihuoltoon. Eka palaveri klo 15, tähtään siihen... :] Ammatinvalintakysymyksiä, sano.

Vilkunvaihtokin tilattu, het maanantaina aamutuimaan. On se vaan joskus elämä iisiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

*totaalihajotus*
Ei niin oo työkuntoinen olo, tuntuu, että tekis mieli paeta omasta kropasta.. kirkua jotain .. itkeä.. en tiedä..

joskus tuntuu, että olisi ehkä helpompi olla käsittelemättä tiettyjä asioita.
bliss

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

Etsin tänään iltapäivällä kaikki omistamani biksut (ehkä 13) kaapista ja aion käyttää niitä ahkerasti koko viikonlopun :]
Tiedossa käristettyä pekonia siis sunnuntaina.
NuoriD

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti: Tiedossa käristettyä pekonia siis sunnuntaina.
Vai grillattua kanaa?
bliss

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti: Tiedossa käristettyä pekonia siis sunnuntaina.
Vai grillattua kanaa?
Kana on aika rasvatonta.
Nehemiah James

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Junboon lounaalle...
Jaa jaa! Taidankin lähteä tästä stalkkaamaan, että millaisen könsikkään kanssa siellä lounastellaan, uh!
tuulenpuiska

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pesin pyykkiä. Olo on vissiin sitten kovin eroottinen.

Ps. heruuks?
Mulli75

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tulipa tänäänkin esitettyä asiat riittävän ponnekkaasti ja tyrmättyä vastaväitteet kuuluvalla äänellä. Työkaverin puhelinlangan toisessa päässä ollut työkaverikin kuuli ja oli kysynyt "Mitä se xx karjuu tai rähisee siellä."

Sitten sanoin kavereille että lähden syömään jotta jaksan rähistä lisää. Yksi kavereista nauroi ja taustalta kuului pomon hiljainen kommentti: "Nyt alkoi taas tapahtumaan, tykkään tuosta"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kylläpä ihmiset arvostaa kun pieni luottamusnainen raataa. Saan vihaset ja karjuvat ihmiset rauhottumaan, hankin ja jaan tietoa ja toimin epävirallisena terapeuttina. Ja kiitosta sataa. Hyvä että jostain edes...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ouhjeah, hapokasta, niin hapokasta. Tuli sitten vedettyä isolla kauhalla. En ole uskaltanut syödä vielä mitään. Mahassa rundaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Pitäis olla ns. virkistyspäivä eli jotain liikuntaa (lue keilaus/minigolf) ja tinaus päälle. Ei tuossa mitään, mutta olis illalla myös pakollinen urheiluseuramme sponsori-ilta, jossa pitäis myös vetää isolla kauhalla. Ei silti, en taida juoda tipan tippaa - nappar inte.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ouhjeah, hapokasta, niin hapokasta. Tuli sitten vedettyä isolla kauhalla. En ole uskaltanut syödä vielä mitään. Mahassa rundaa...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Niin se elämä vaan heittelee. Ensin sitä saunoo ja seuraavaksi löytää itsensä baarista. Ei näitä pysty selittämään 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Niin se elämä vaan heittelee. Ensin sitä saunoo ja seuraavaksi löytää itsensä baarista. Ei näitä pysty selittämään 8)
Meinasin jo eilen esittää profetian asiasta. :)
1108

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Limusiini tulee hakemaan kello 20.00 ja luvassa rundausta Tampereen yöelämässä skumppaa juoden. Työkavereiden kanssa saadaan aika jänniä ideoita... :wink:

*pitää sormia ristissä ja toivoo että limo on musta eikä valkoinen*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haha, mulle kävi vähän samalla lailla ku Ylermille. Ensin sitä ajattelee vaan pistäytyvänsä lähikuppilassa parilla drinkillä, ja seuraavaksi huomaa tanssivansa tangoa duunin IT-äijän kanssa. 8) (En edes osaa tanssia, ollenkaan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:seuraavaksi huomaa tanssivansa tangoa duunin IT-äijän kanssa.
Tangoa vai vaakamamboa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
sipsi kirjoitti:seuraavaksi huomaa tanssivansa tangoa duunin IT-äijän kanssa.
Tangoa vai vaakamamboa?
No vaikea tässä nyt on eritellä että mitähän tanssilajia kyseinen tyyli edusti, jos mitään. En mä silti harrasta syrjähyppyjä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
sipsi kirjoitti:seuraavaksi huomaa tanssivansa tangoa duunin IT-äijän kanssa.
Tangoa vai vaakamamboa?
No vaikea tässä nyt on eritellä että mitähän tanssilajia kyseinen tyyli edusti, jos mitään. En mä silti harrasta syrjähyppyjä.
Helppo referenssi on tarkistaa, näkyykö suoraan eteenpäin katsoessa seinä (kyseessä tango) vai katto (kyseessä vaakamambo)
nastamuumio

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Äääh, tahtoo töihin, tahtoo it-tyyppejä! Lähetin taas tänään yhden työhakemuksen, mutta, mutta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rehellisyyden nimissä on kyllä myönnettävä, että mulla on pieni heikkous IT-tyyppeihin..mutta tällä kertaa kyseessä oli yli viiskymppinen naimisissa oleva mies. Ei siis ollut ajatustakaan mistään vaakamamboista, ei edes FLIRTTItasolla! 8)

Ja Nastis: Saat tulla tekemään mun työt ihan millon vaan. Mehän taidettiin olla vähän niinku samalla alallakin. Mä haluun pois täältä, lopullisesti. (About yhtä lopullisesti ku Matin ero Mervistä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nehemiah James

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Akkavapaa loppuilta, huomenna jätkien kanssa saunomaan ja kaupungin humuun. Grand Slam!
tuulenpuiska

Re: Google-PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:Akkavapaa loppuilta, huomenna jätkien kanssa saunomaan ja kaupungin humuun. Grand Slam!
Vonkaat huomenna HelluntaiHeilan (tm)?
Vastaa Viestiin