Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt vasta (prosessin elcojutuista) minulle selvisi, että noraamisen näkee siitä, että minut noranneen henkilön kuvagalleria (jos sitä on) katoaa näkyvistäni. Vaikka Kitinä silloin vain sanoo, että kuvagalleriaa ei ole, tai se on tyhjä. Onko näin? Siltä vaikuttaa, koska Bliss miittiketjussa ilmoitti noraavansa minut (epäreilua, minähän vain imartelin blissiä) ja samantien kuvagalleriansa katosi.

Ilmankos hottiksien kitinämisujen kuvagalleriat on mielestäni, tai siis vaiko vain mun silmille vähentyneet. Onko siellä naku- tai edes bikinikuvia muiden nähtävillä?

Ja jos saisi jutskan, jolla näkee listan mut noranneista, niin en turhaan yritäkään vonkaa, vaikka turhaahan se muutenkin on.
Viimeksi muokannut Gat, 29.05.2009 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Onslow

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

No en, mutta tunnustan noranneeni niban toissapäivänä. Ei vaan jaksanut enää. Olen ihan rikki.
MGandhi

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Et ole nore-listalla.
Sulla on nimittäin ajoittain ihan järkeviäkin juttuja kitinämisujen vonkaamisen ohessa.

Listalla ovat ainoastaan Niba, McJanne ja SA.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

MGandhi kirjoitti:Et ole nore-listalla.
Sulla on nimittäin ajoittain ihan järkeviäkin juttuja kitinämisujen vonkaamisen ohessa.

Listalla ovat ainoastaan Niba, McJanne ja SA.
Tattista.
Muuten en ymmärrä noraamista. Itse en ole norannut ketään.
Voihan juttuja jättää lukematta ihan noraamattakin. Miksi suojella itseään moisella vippaskonstilla?

Sitäpaitsi itselläni on usein pyrkimys, tiedonhalun takia, lukea juurikin niiden itselleni vastenmielisten tyyppien vastenmielisiä juttuja. Olin oikeassa tai väärässä siinä arviossa, niin en halua sensuroida omaa tiedonsaantiani.

Mielenkiintoinen bugi muuten Kitinässä:
Kun sisään kirjautumatta Kitinää katson, niin vaikken ole norannut ketään, silloin, sisäänkirjautumatta, näkyy norarattuja. Yleensä Homeboy, Stadinarska ja Niba. Miksi juuri he? Onko Aasin keino suojella ulkomaailmaa heiltä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Nehemiah James

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

En, vaikka se ikivanha levy ”Antakee pillua” pyörii aina ja vaan loputtomiin. Eihän siitä voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen; se toimii. Kulisseissa suhisee, siksi palstalla ja netissä soitetaan aina vaan samaa levyä. Toimivaa strategiaa ei vaihdeta.
MGandhi

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Gat kirjoitti:
Sitäpaitsi itselläni on usein pyrkimys, tiedonhalun takia, lukea juurikin niiden itselleni vastenmielisten tyyppien vastenmielisiä juttuja.
Nuo omat nore-listalaiseni eivät ole sellaisia vastenmielisiä tyyppejä, joiden juttuja luen ihan vaan siksi että saisin itseni kierroksille. Näiden kaverien jutut vaan ovat aina silkkaa tuubaa ilman pointtia, etten jaksa edes vaivautua jättää niitä lukematta.

Mulla kun on jo Masa, Pertti ja Tix (ja EW, mutta sen kanssa ei vaan jaksa vääntää) hoitamassa kierrosten nostamisen urpoilla jutuillaan ja henkilöhahmoillaan. En tarvii muita. :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nehemiah James kirjoitti:En, vaikka se ikivanha levy ”Antakee pillua” pyörii aina ja vaan loputtomiin. Eihän siitä voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen; se toimii. Kulisseissa suhisee, siksi palstalla ja netissä soitetaan aina vaan samaa levyä. Toimivaa strategiaa ei vaihdeta.
:D Kyll se on kulissien takana toiminutkin, nimeltämainitsemattomien kitinämisujen kanssa. Paitsi että aina juuri ennen coitusta tai oikeastaan jo ennen soVittua tapaamistakaan Jumalat ovat puuttuneet peliin. En oo näiltä saanut. Pillua.

Mutta tymiä, jos ette ymmärrä, että tuo jo Cityssä alkamani tyyli EI ole vakavaa yritystä saada nettipillua. Vaan revittelyä halveksunnallani Nussivaa Maailmaa kohtaan ja masokistista itsehäpäisyä. (Nautin ja kärsin, kärsin ja nautin)

P.S:
Eikö nyt joku kitinämisu lopultakin antaisi minulle pillua??
On teitä ennenkin moni mies nussinut ja moni uusi tulee nussimaan. Antakkee minullekin!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
bedlam

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Enpä ole norannut ketään. Tavallisesti selaan palstaa kirjautumatta sisään ja tuolloin niba on kätevästi jo valmiiksi norattuna.
Onslow

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Mulla kun on jo Masa, Pertti ja Tix (ja EW, mutta sen kanssa ei vaan jaksa vääntää) hoitamassa kierrosten nostamisen urpoilla jutuillaan ja henkilöhahmoillaan. En tarvii muita. :)
Voi kun harmi. Minusta kun sinä olet niin äärimmäisen mielenkiintoinen, räiskyvä ja persoonallinen henkilö. Etenkin juttusi ja syväluotaavat näkökantasi ovat äärimmäisen kiintoisaa luettavaa.

Nyt kyllä harmittaa ja isosti. En tiedä voinko enää tämän kaiken jälkeen pitää sinua idolinani. Nyyh.
MGandhi

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Nyt kyllä harmittaa ja isosti. En tiedä voinko enää tämän kaiken jälkeen pitää sinua idolinani. Nyyh.
Älä itke näin kauniina perjantaipäivänä. Ei se ollut tarkoitettu piikiksi vaan ilmiselväksi toteamukseksi kannastani, jonka kyllä tiesitkin jo etukäteen. Kai sanomattakin selvää, että sun tuntemukset mua kohtaan on jokseensakin samanlaiset. Ja hyvä niin.
1108

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Norattuna 0.
Tosin Niba on siinä ja tässä etteikö menisi.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

1108 kirjoitti:Norattuna 0.
Tosin Niba on siinä ja tässä etteikö menisi.
Näin. Ei ole vielä tarvinnut norata, kun kiinnostamattomat jutut voi aina ohittaa. Hiiressä kun on tuo "skrollausrulla" ...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä tässä ketjusssa puhutaan? Mä en näe kun ole norannut teidät kaikki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Apua Gotham-city on vaarassa..

Älkää eksykö aiheesta, kuka noraa gattia kanssa?
Viimeksi muokannut Niba, 30.05.2009 0:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Ketkä kaikki on noranneet minut?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

MGandhi kirjoitti:Et ole nore-listalla.
Sulla on nimittäin ajoittain ihan järkeviäkin juttuja kitinämisujen vonkaamisen ohessa.

Listalla ovat ainoastaan Niba, McJanne ja SA.
Komppaan 100%.
Vastaa Viestiin