Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Avasin keskustelun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos jaksaisi katsoa yhden erän kiekkoa.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ikinä en oo mitään ottanut...
Bhven

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tulin lenkiltä. Hain maitoa huoltoasemalta. Himassa huomasin, ettei ole kahvia. :einstein: Aika tuoreen näköistä jengiä liikenteessä, jotka on vielä tähän aikaan palailemasta ravintoloista tai jotn.
Onslow

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Päivän lämpöennuste +27. Huh. Onneksi on ilmastointi..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muksu, joka yleensä nukkuu pitkään jos saa, heräs klo 5.15 "Äiti mä oon ihan pirtee jo!". No mä en, ja anto onneks nukkua puoli kymppiin. Tarkotus oli suunnata jonnekin saareen viettään hellepäivää, mutta on poitsu sen verran nuhainen ja eilen valitti myös kurkkukipua, että jäänee väliin. Harmi. Ehkä pikinikkaamme sitten omalla pihalla tai läheisillä kallioilla, ei huonoja nekään, meri vaan puuttuu..
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi repslol taas päivää. Olin sitten huomaamattani laittanut perjantai-illaksi housut, joissa oli ihan rehellinen reikä perseessä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manaaja

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ah, ensin +21 asteiseen omaan ilmastoituun kuntosaliin, sitten +90 asteiseen omaan kuuden hengen saunaan, sitten +26 asteiseen omaan suojaisaan pihaan grillaamaan kyrsää oma +2 asteinen oluttölkki kädessä! Toimii!
NuoriD

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Ah, ensin +21 asteiseen omaan ilmastoituun kuntosaliin, sitten +90 asteiseen omaan kuuden hengen saunaan, sitten +26 asteiseen omaan suojaisaan pihaan grillaamaan kyrsää oma +2 asteinen oluttölkki kädessä! Toimii!
Mikä on rektaalilämpö?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikonlopun mökkipuuhastelut tehty. Auton keula kohti kotia ja aurinko paistaakin koko matkan kivasti syliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Valas on valas, aivan saatanan sama missä asteessa se käy "salilla".
Rouva Pupu

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mies on alkanut vihjailemaan siihen malliin, jotta syksyllä lähtisin mukaan Kaliforniaan työmatkalle, vähän kaksinkeskistä aikaa samalla. Onneksi ei pyytänyt Barcelonaan mukaan, siellä oo mitään kivaa! Uuh, nyt sauhuaa google siihen malliin, että luottokortit vikisee kuolemaa pelkästä ajatuksesta. Tommy, pupu on tulossa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Rouva Pupu kirjoitti: Onneksi ei pyytänyt Barcelonaan mukaan, siellä oo mitään kivaa!
Täh??? Mun mielestä Barcelonassa on niin paljon kaikkea kivaa että olen käynyt jo kahdesti! Ja meinaan mennä kolmannenkin kerran jossain vaiheessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ah, ensin +21 asteiseen omaan ilmastoituun kuntosaliin, sitten +90 asteiseen omaan kuuden hengen saunaan, sitten +26 asteiseen omaan suojaisaan pihaan grillaamaan kyrsää oma +2 asteinen oluttölkki kädessä! Toimii!
Mikä on rektaalilämpö?
Tuo on ihan asiallinen kysymys, koska liian kylmän oluen juominen on aivan anuksesta. Kukaan todellinen "oluen rakastaja" ei edes katsoisi noin kylmää olutta, puhumattakaan siitä että ottaisi käteensä.
Oluitten välillä on tietenkin eroa, kesällä vehnäolut voi olla kylmempää mutta mitä tummempi sitä lämpimämpänä pitää nauttia pääsääntönä voisi sanoa.
Minulle riittäisi oma neljän hengen saunani yksinsaunomiseen.
Rouva Pupu kirjoitti:Mies on alkanut vihjailemaan siihen malliin, jotta syksyllä lähtisin mukaan Kaliforniaan työmatkalle, vähän kaksinkeskistä aikaa samalla. Onneksi ei pyytänyt Barcelonaan mukaan, siellä oo mitään kivaa! Uuh, nyt sauhuaa google siihen malliin, että luottokortit vikisee kuolemaa pelkästä ajatuksesta. Tommy, pupu on tulossa!
Kumma juttu minusta Barcelona on noin sata kertaa mielenkiintoisempi paikka.

Oli aika negatiivissävytteisiä, mutta tätä se nestepuutos aiheuttaa.
Viimeksi muokannut Niba, 31.05.2009 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

1108 kirjoitti:Valas on valas, aivan saatanan sama missä asteessa se käy "salilla".
Hintelä angstinen pikkupoika on hintelä angstinen pikkupoika, aivan saatanan sama millä forumilla se esittää "kovaa jätkää".
Rouva Pupu

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

annepa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Onneksi ei pyytänyt Barcelonaan mukaan, siellä oo mitään kivaa!
Täh??? Mun mielestä Barcelonassa on niin paljon kaikkea kivaa että olen käynyt jo kahdesti! Ja meinaan mennä kolmannenkin kerran jossain vaiheessa.
On siellä nyt oikeasti, esim. tooodella must nähtävyyksiä. Tää nyt oli pieni vihje sille, et voisin mä sinnekin lähtee!!1 Työmatka kun on niin mieluummin menen kuitenkin Kaliforniaan shoppaamaan.
elco

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:
On siellä nyt oikeasti, esim. tooodella must nähtävyyksiä. Tää nyt oli pieni vihje sille, et voisin mä sinnekin lähtee!!1 Työmatka kun on niin mieluummin menen kuitenkin Kaliforniaan shoppaamaan.
Siis minun mielestäni Barcelona on maailman asiallisin kity ja minä olen käynyt kaikkialla.
Rouva Pupu

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
On siellä nyt oikeasti, esim. tooodella must nähtävyyksiä. Tää nyt oli pieni vihje sille, et voisin mä sinnekin lähtee!!1 Työmatka kun on niin mieluummin menen kuitenkin Kaliforniaan shoppaamaan.
Siis minun mielestäni Barcelona on maailman asiallisin kity ja minä olen käynyt kaikkialla.
Uskon. Lomamatkalle sinne voisikin mennä. Olen niin sisämyyrä, etten mä osaa yksin siellä hihhuloida, shoppailla taas osaan vallan mainiosti yksinkin :D Barcelonassa mieluusti tekisin jotain muuta. Harmittavasti matkat ovat ihan perätysten viikon välillä, joten tytsästä ei voi niin pitkään olla erossa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna näyttäis olevan ohjelmassa ruohon leikkuuta. Ja samaan syssyyn varmaan puutarhan rapsuttelua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olihan mahtava viikonloppu! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Saiks aisaa?
tuulenpuiska

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:^ Saiks aisaa?
Meinasin kysyä samaa, mutten kehdannut :oops:
NuoriD

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
On siellä nyt oikeasti, esim. tooodella must nähtävyyksiä. Tää nyt oli pieni vihje sille, et voisin mä sinnekin lähtee!!1 Työmatka kun on niin mieluummin menen kuitenkin Kaliforniaan shoppaamaan.
Siis minun mielestäni Barcelona on maailman asiallisin kity ja minä olen käynyt kaikkialla.
Eräältä toiselta taholta kuulin Barcelonan ylistystä myös, mutta koska kyseessä oli nainen, en jaksanut kiinnittää asiaan huomiota.

En ole koskaan käynyt. Mikä Barcelonassa on erityistä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:^ Saiks aisaa?
Kieltäydyin kauniisti tarjotusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Saiks aisaa?
Kieltäydyin kauniisti tarjotusta.
Kun antaa niin saa itsekin.
Vastaa Viestiin