Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Kun antaa niin saa itsekin.
Väärin. Olen useasti antanut saamattta kuitenkaan itse.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
On siellä nyt oikeasti, esim. tooodella must nähtävyyksiä. Tää nyt oli pieni vihje sille, et voisin mä sinnekin lähtee!!1 Työmatka kun on niin mieluummin menen kuitenkin Kaliforniaan shoppaamaan.
Siis minun mielestäni Barcelona on maailman asiallisin kity ja minä olen käynyt kaikkialla.
Eräältä toiselta taholta kuulin Barcelonan ylistystä myös, mutta koska kyseessä oli nainen, en jaksanut kiinnittää asiaan huomiota.

En ole koskaan käynyt. Mikä Barcelonassa on erityistä?
Se on rannalla. Siellä on mukavia ihmisiä. Sieltä saa AINA hyvää sangriaa. Ja cavaa. Siellä on kyldyyrinähtävyyksiä. Siellä on kyldyyriä kadullakin ja talojen seinissä ja ne ei ole töhryjä! Siellä on mahtavat näkymät kaupungin joka laidalta. Siellä on hyvä peruspössis (toisin kuin esim Pariisissa). Siellä on hyvät shoppailumahollisuudet. Siellä on superhyvää sapuskaa ja paljon myös luomua. Siellä on edukasta käydä mutta törsäyskin onnistuu jos haluaa mennä Hyvin Tasokkaaseen Hotelliin. Siellä saa nauraa törppöturisteille mutta siellä saa itse turisteilla rauhassa jos osaa ja haluaa (ja me osataan ja halutaan). Sieltä pääsee helposti Torresin viinitilalle. Ja varmaan muillekin viinitiloille siinä likellä. Sieltä pääsee helposti lähistöllä oleviin kaupunkeihin, esim Tarragonaan, jos on vaikka pitempi reissu ja haluaa vaihtaa maisemaa. Jos on futisfani, niin siellähän on tietysti FC Barcelona joka on ehkä maailman paras seura - sillä on Unicefin kanssa sponsorisopimus jossa FCB maksaa Unicefille 1.5 milj eur vuodessa kun Unicefin logo on niiden paidassa. On muuten Barcan ensimmäinen sponsorisopimus. Se on eläväinen kaupunki, ei tule tylsää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Kieltäydyin kauniisti tarjotusta.
Miten aisaa tarjotaan kauniisti? Miten siitä voi kieltäytyä, kun sillai romantique tarjotaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Kieltäydyin kauniisti tarjotusta.
Miten aisaa tarjotaan kauniisti? Miten siitä voi kieltäytyä, kun sillai romantique tarjotaan?
Pölö, minä kieltäydyin kauniisti. Kiitos, mutta ei kiitos.

Tiedätkö, ei silleen niiq OMG, vie toi ruma rotan näköinen kyrpäs helvettiin mun näköpiiristä! Päätäkin särkee, en nussis sua saatana vaikka olisit Mattti Nykäsen kanssa ainoa munakas maailmassa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: En ole koskaan käynyt. Mikä Barcelonassa on erityistä?
Espanjalainen elämäntyyli on hienoin maailmassa, jos niiden kanssa ei tarvi tehdä töitä. En ikinä unohda niitä öitä, kun ajettiin viikonlopuksi Nizzasta Barcelonaan duunin jälkeen: perusnuiva ranskalainen meininki vaihtuu siihen, että kello 0.30 ravintoloiden ikkunoista näkyy jengiä lopettelemassa dinneriä. Siitä sitten hotlalle ja kun ehdottaa, että ehkä tässä parille drinksulle niin espanjalaiset/katalonialaiset kaverit ovat, että ei kun nyt on just hyvä aika lähteä hyppimään baareja. Kello 3.30 ehkä edelleen johonkin helvetinmoiseen ulkoilmadiskoon (jossa olin kirjaimellisesti liekeissä), mistä ehkä kuudelta rannalle nukkumaan ja edelleen seiskan-kasin välillä aamiaiselle, mistä uudestaan rannalle elbaamaan. Ramblas ja vanha kity neljän-viiden aikaan aamukesäyöstä on uskomattoman miellyttävä kokemus.

En ole järin KVMPR-ihminen, mutta Gaudi iskee tajuntaan kuin juuri ei kukaan muu artisti. Sagrada Familia ja Park Güell ovat rajuhkoja trippikokemuksia ihan selvin päin tai vähän kännissäkin.

Kuten tuossa jo sanottiin niin niillä on kaikki: biitsi, ruokaraflat, baarit, klubit, kaupat ja kyldyyri. Ja parhaat ihmiset maailmassa, jollei Fidziä lasketa.
elco

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Pölö, minä kieltäydyin kauniisti. Kiitos, mutta ei kiitos.
Höh. Mä olin jo innoissani, että joku vaahtokylpyrunohymypoikaketkuli oli päästetty irti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: En ole koskaan käynyt. Mikä Barcelonassa on erityistä?
Espanjalainen elämäntyyli on hienoin maailmassa, jos niiden kanssa ei tarvi tehdä töitä. En ikinä unohda niitä öitä, kun ajettiin viikonlopuksi Nizzasta Barcelonaan duunin jälkeen: perusnuiva ranskalainen meininki vaihtuu siihen, että kello 0.30 ravintoloiden ikkunoista näkyy jengiä lopettelemassa dinneriä. Siitä sitten hotlalle ja kun ehdottaa, että ehkä tässä parille drinksulle niin espanjalaiset/katalonialaiset kaverit ovat, että ei kun nyt on just hyvä aika lähteä hyppimään baareja. Kello 3.30 ehkä edelleen johonkin helvetinmoiseen ulkoilmadiskoon (jossa olin kirjaimellisesti liekeissä), mistä ehkä kuudelta rannalle nukkumaan ja edelleen seiskan-kasin välillä aamiaiselle, mistä uudestaan rannalle elbaamaan. Ramblas ja vanha kity neljän-viiden aikaan aamukesäyöstä on uskomattoman miellyttävä kokemus.

En ole järin KVMPR-ihminen, mutta Gaudi iskee tajuntaan kuin juuri ei kukaan muu artisti. Sagrada Familia ja Park Güell ovat rajuhkoja trippikokemuksia ihan selvin päin tai vähän kännissäkin.

Kuten tuossa jo sanottiin niin niillä on kaikki: biitsi, ruokaraflat, baarit, klubit, kaupat ja kyldyyri. Ja parhaat ihmiset maailmassa, jollei Fidziä lasketa.
Lisäisin vielä tohon Lambrasin ja Barri Goticin rinnalle Bornin. Muhunkin iski Gaudi kerrassaan napakympisti.

Sulla tuntuu olevan Barceloonan homma just hanskassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Paha Keisari

Re: Näinhän tässä taas kävi sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Päätin juuri, että alkusyksyn reissu suuntautuu Barcelonaan. Koskas se La ligan kausi alkaakaan..
Vastaa Viestiin