Tissi-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huomatkaa että tissit tulevat pareittain!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivän yli lämpötila kaikki kuusi astetta. Arktista. Tästä huolimatta päivällä firman kuntotesti eli kävely ja illalla oma futispeli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Jes, pitää ottaa pitkät kalsongit illalla matsiin mukaan, muuten tulee kylymä :D
Fcuk

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ihanan viluisaa kotimaassa. Eikä tartte viettää päivää pihaa kastellen, upeaa! Voi pestä pyykkiä ja harjotella kuperkeikkoja.
milli

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ :)

TPK!

Enää yhdeksän yötä koirantuloon. Tajusin juuri, että sittenhän on kahdekan päivää pikkusiskon polttareihin, ja hommat levällään. Stressi!
Dumis

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Koko viikon odottanut perjantaita, ei pysty oikein ajattelee mitään muuta.
Nyt sit kun tulee monta "poikamiespäivää" putkeen, niin alkoi panettaa...
Prkl.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tiedossa viikonloppu kotona. Talon ja puutarhan kanssa riittää hommaa.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Löysin eilen Atomitien Metro-tukusta Chipotle-Tabascoa, eli ns. ruskeeta Tabascoa. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu savustetuista punaisista jalapenoista. Pääsee vihreän vierelle kestosuosikiksi ellei jopa korvaajaksi!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivän työt tehty, mitäs sitten...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänään leffaan isoliskon kanssa. Äireellä on ollut tapana piffata mulle ja systerille leffaliput ja popparit meijän nimppareiden kunniaks. Joskus mennään lähellä nimppareita, joskus vasta puolen vuoden päästä. Mut ainaki kerta vuotee tulee käytyä elävissä kuvissa. Liian harvoin kuitenkin.
Ihana sade! Vieläkään en ole löytänyt mun unelmien sadetakkia. Metsästys jatkukoon..
NuoriD

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päivän työt tehty, mitäs sitten...
Kyllikki Saaren murhaaja on edelleen löytymättä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kyllikki Saaren murhaaja on edelleen löytymättä.
Tällä palkalla tulee tämmöstä jälkeä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Löysin eilen Atomitien Metro-tukusta Chipotle-Tabascoa, eli ns. ruskeeta Tabascoa. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu savustetuista punaisista jalapenoista. Pääsee vihreän vierelle kestosuosikiksi ellei jopa korvaajaksi!
Eilen Hesessä kahvi ja suklaadonitsi. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu mistä valmistettu. Mielenkiintoista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
tuulenpuiska

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Fcuk kirjoitti:Ihanan viluisaa kotimaassa. Eikä tartte viettää päivää pihaa kastellen, upeaa! Voi pestä pyykkiä ja harjotella kuperkeikkoja.
Kotimaassa? Missäs etelän lämmössä sitä on käyty? Missä on mun tuliaiset?
elco

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Pätsi: mitä Tohtori Ei sanoi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Pätsi: mitä Tohtori Ei sanoi?
Tohtori Ei sanoi tavoistaan poiketen kyllä. Tohtori myös sanoi, että olen harvinaisen ryhdikäs, lähes takakenoinen ja että vartaloni on erittäin sopusuhtainen, ei tarvettä painonpudotukseen. Hah, jos lääkäri sanoo, sen on pakko olla totta!!
No, on mulla toisaalta neurologin lausunto siitä ettei päässäni ole mitään vikaa...

Max. 6kk ja Kaksoset saa kyytiä.

Missä kesä? :/

Edit: Mulla on perjantaille varattuna näköalallinen huone Tornista. Mitä sillä tekee jos on näin paska keli??!! Taidan näyttää ikkunasta Helsingille vähän TISSEJÄ!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: No, on mulla toisaalta neurologin lausunto siitä ettei päässäni ole mitään vikaa...!
Mä puolestani läpäisin huumetestin! Oikein nolottaa antaa HR-mulqvistille negatiivinen tuloste. Katu-uskottavuuden nimissä mietin, josko sitä väärentäisi tuloksen positiiviseksi. Toisaalta, jos siitä jää kiinni...

Eivätkä loukkaukset lopu tähän: minut arvioitiin "sopivaksi" konttorityöhön.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Haha :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Paha Keisari

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

elco kirjoitti:Eivätkä loukkaukset lopu tähän: minut arvioitiin "sopivaksi" konttorityöhön.
Kyllä totuus niille vielä valkenee. Lopulta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taidan ens vuonna olla eno jo toistamiseen ja vielä noi tossa alla olevat edelleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Löysin eilen Atomitien Metro-tukusta Chipotle-Tabascoa, eli ns. ruskeeta Tabascoa. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu savustetuista punaisista jalapenoista. Pääsee vihreän vierelle kestosuosikiksi ellei jopa korvaajaksi!
Eilen Hesessä kahvi ja suklaadonitsi. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu mistä valmistettu. Mielenkiintoista.
Siis VAIN kahvi ja suklaadonitsi? Älä nyt viitsi valehdella. Mites toi päivän liikuntapuoli? Poljitko kovasti?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: No, on mulla toisaalta neurologin lausunto siitä ettei päässäni ole mitään vikaa...!
Mä puolestani läpäisin huumetestin! Oikein nolottaa antaa HR-mulqvistille negatiivinen tuloste. Katu-uskottavuuden nimissä mietin, josko sitä väärentäisi tuloksen positiiviseksi. Toisaalta, jos siitä jää kiinni...

Eivätkä loukkaukset lopu tähän: minut arvioitiin "sopivaksi" konttorityöhön.
Kuis pitkään noita jäämiä on näkyvissä käytön jälkeen?
Kukas on testannut?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Edit: Mulla on perjantaille varattuna näköalallinen huone Tornista. Mitä sillä tekee jos on näin paska keli??!! Taidan näyttää ikkunasta Helsingille vähän TISSEJÄ!
Hei kiva, saanko tulla sinne jatkoille? Tai Ateljee-baariin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Hei kiva, saanko tulla sinne jatkoille? Tai Ateljee-baariin!
Toki! Jatkot alkanee n. 04:15. :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Löysin eilen Atomitien Metro-tukusta Chipotle-Tabascoa, eli ns. ruskeeta Tabascoa. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu savustetuista punaisista jalapenoista. Pääsee vihreän vierelle kestosuosikiksi ellei jopa korvaajaksi!
Eilen Hesessä kahvi ja suklaadonitsi. Ihan mielettömän hyvää! Valmistettu mistä valmistettu. Mielenkiintoista.
Siis VAIN kahvi ja suklaadonitsi? Älä nyt viitsi valehdella. Mites toi päivän liikuntapuoli? Poljitko kovasti?
Taisin vähän fillaroida.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin