Lepo-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ehän mainitse N.n tapausta, vaikka KUVIO lienee kaikille selvillä.
Sitäpaitsi en ole koskaan häntä vongannutkaan :D

(Toisin kuin sitä nyt synnyttävää, jolla on ollut 20+ seksisuhdetta, ja lapsensa isänkään kanssa ei ole virallisessa liitossa)

Muuhun huomautan, että sulla ei ole mitään tietoa, että todellakin olen ollut peseytynyt ihmisten ilmoilla, ja minusta on sosiaalisesti pidetty (joskaan en joo ole kasvanut jossain teille niin selvässä, valmiissa sosiaalisessa ryhmässä).

Ja naisiakin olen lirkutellut ainakin meileissä ja äärimmäisen, liian kohtelias ollut livenäkin (Ja siksi en saa, kun en vain kötistä. Kyll te paljon helpommin SaATTE, koska ette ole Minä.)

Ja nettikäytökseni tosiaan alkoi vasta vanhalla iällä, ihan toivoton katkeruus tuli julki vasta 41 vuoden jälkeen. (jaa nyt täytin jo... antaa olla)

Jaa siis se vielä, että turhaa teidän puhua tuollaista.
Oleellinen ero on, että te selittämättömistä syistä olette minuun verrtattuna Jumalia, vaikka olisitte tyhmempiä, huonokäytöksesempiä tai jopa rumempia. Nyttemmmin ei vanhempia sentääs. Ja siinä se.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
tuulenpuiska

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gat kirjoitti: Oleellinen ero on, että te selittämättömistä syistä olette minuun verrtattuna Jumalia, vaikka olisitte tyhmempiä, huonokäytöksesempiä tai jopa rumempia. Nyttemmmin ei vanhempia sentääs. Ja siinä se.
Mistä ihmeen selittämättömästä syystä? Itse et vain tee mitään sen saannin eteen, siinä sulle sitä syytä. On niitä muitakin, et vain suostu katsomaan totuuta silmiin vaan vedät näitä Deus ex Machinoita tyyliin "selittämättömät syyt"...."muut on Jumalia"..."Nussiva Maailma".

Mitään tekosyitä kiertelemättä: Mitä olet valmis oikeasti tekemään pillunsaannin eteen, jos todella sitä haluat? Yleensä joutuu, tiedätkö, näkemään vaivaa jos haluaa jotain.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gat kirjoitti: Oleellinen ero on, että te selittämättömistä syistä olette minuun verrtattuna Jumalia, vaikka olisitte tyhmempiä, huonokäytöksesempiä tai jopa rumempia. Nyttemmmin ei vanhempia sentääs. Ja siinä se.
Mistä ihmeen selittämättömästä syystä? Itse et vain tee mitään sen saannin eteen, siinä sulle sitä syytä. On niitä muitakin, et vain suostu katsomaan totuuta silmiin vaan vedät näitä Deus ex Machinoita tyyliin "selittämättömät syyt"...."muut on Jumalia"..."Nussiva Maailma".

Mitään tekosyitä kiertelemättä: Mitä olet valmis oikeasti tekemään pillunsaannin eteen, jos todella sitä haluat? Yleensä joutuu, tiedätkö, näkemään vaivaa jos haluaa jotain.
Ennen kuin luovutin, kirjoittelin noin 50 nettitreffimisulle (laskien vain ne, jotka vastaili ja pitkään, muten kai yli sata), joista (jos oikein muistan) 12 tapasin, neljän luona yövyin 2 yötä joka paikassa. "Pikku" ongelma, että vaikka isoilla paikkakunnilla on pussy galore, Varkaudessa ei koskaan nettitreffimisuja, vaan 100-500 kilometrin päässä, joten ei Suhteen mahdollisuutta. Ja hyvät tytöt ei tietenkään antaneet kun kerran sinne ajoin. Ja nyt siis ei puhuta kitinämisuista, vaan "siviileistä". Vaikka kitinämisuihinkin on privakontaktia vaan ei "kontaktia" ollut.

Baareissa skoraamiseen vaadittaisiin, että siellä saisi edes olla.ja minä olen jo liian vanha. Ja lisäksi, että näyttää, että tykkää baarielämästä. Muiden ei tarvinne sitä feikata, mä en osaa feikata niin hyvin. Tuossa 34 iästä lähtien kävin kattoon baareissa misuja, mutta en nähnyt ketään yksinäistä, ettei sen jo ala-asteelta luokkatoveri Rape tai Kake tullut halaamaan alle minuutissa. Tai kahdesti, tunteja puhutelletuani, naisen vanhat tutut, kuten Rekkakuski- Ranet tai sliipatut Jaskat vei vanhemmankin pubiruusun.

Mun ainoat mahikset olis olla joku stara, jolla keinoin yhden ainoan kerran sain fanitytön kun pidin staraluennon yliopiston äly (köh) symposiumissa.. mutta sen kerran (en teidä enkö kelvannut vai johtuneeko etten uskaltanut vihjatakaan Haluavani) .. se tapaus oikeasti tappoi minut jo 1996, ja siitä koko nettihistoriani. (akka oli muuten 33 eikä teinimisu, vaikka oli pystytisumisu)
Viimeksi muokannut Gat, 06.06.2009 17:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:Ehän mainitse N.n tapausta, vaikka KUVIO lienee kaikille selvillä.
Sitäpaitsi en ole koskaan häntä vongannutkaan :D

(Toisin kuin sitä nyt synnyttävää, jolla on ollut 20+ seksisuhdetta, ja lapsensa isänkään kanssa ei ole virallisessa liitossa)

Muuhun huomautan, että sulla ei ole mitään tietoa, että todellakin olen ollut peseytynyt ihmisten ilmoilla, ja minusta on sosiaalisesti pidetty (joskaan en joo ole kasvanut jossain teille niin selvässä, valmiissa sosiaalisessa ryhmässä).

Ja naisiakin olen lirkutellut ainakin meileissä ja äärimmäisen, liian kohtelias ollut livenäkin (Ja siksi en saa, kun en vain kötistä. Kyll te paljon helpommin SaATTE, koska ette ole Minä.)

Ja nettikäytökseni tosiaan alkoi vasta vanhalla iällä, ihan toivoton katkeruus tuli julki vasta 41 vuoden jälkeen. (jaa nyt täytin jo... antaa olla)

Jaa siis se vielä, että turhaa teidän puhua tuollaista.
Oleellinen ero on, että te selittämättömistä syistä olette minuun verrtattuna Jumalia, vaikka olisitte tyhmempiä, huonokäytöksesempiä tai jopa rumempia. Nyttemmmin ei vanhempia sentääs. Ja siinä se.
Musta hyvä herra 41 asialla ole mitään merkitystä jopa kusipäät eläkevaarit malliin Berluskoni saa että mikä ikä on 40 41 42 50kään?
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Enks mä sanonut mitään kiertelemättä? Noh, eipähän tule yllätyksenä. Ole sitten sellainen kuin olet, muuttumatta itse, muuttamatta asioita. Se lienee mitä oikeasti haluat?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei ehdi lepäämään, varsinkaan kun heräsi vasta vähän ennen kymmentä.
Kiuas pitää saada autosta pois. Painaa niin paljon, että pitää purkaa autossa. Sitten kasata pihalle ja polttaa rasvat tms pois. Ja taas purkaa -> viedä sisälle ja taas kasata.
Josko illalla uuden kiukaan löylyissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

tuulenpuiska kirjoitti:Enks mä sanonut mitään kiertelemättä? Noh, eipähän tule yllätyksenä. Ole sitten sellainen kuin olet, muuttumatta itse, muuttamatta asioita. Se lienee mitä oikeasti haluat?
En minä voi muuttaa itseäni sen enempää kuin sinäkään.
Oleellista, että teidän Nussivassa Maailmassa ei ole tarvinnutkaan muuttua. Kunhan olette mitä olette. "Sosiaalisista taidoistakaan" en teidän suhteen puhuisi. Ette te Nussivassa Maailmassa sellaista tarvitse. Mitä debiilein ja röyhkein urpo saa kuitenkin pillua. Ja ennen kaikkea. Jos on kasvanut ja geneettisesti samaa pooliia kuin kaikki baareissa hörisevät, saati vaikka big brotherin ihmiset... samanlaisia juurikin seksiä samanlaisille antavaa on niin paljon, ettei siihen tarvitse OPETELLA mitään "sosiaalisia taitoja". Jollaisia vaativat meidän erilaisten OPETTELEVAN, vaikka itsensä ei ole koskaan tarvinnut opetella, kunhan olla pullerehtivat ja sitten saavat pillua/kyrpöö. Tai verraten minuun jqa baarikultuuriin: Osaisitko/haluaistko uhrata elämäsi ja aikasi opetellaksesi muslimiksi tai jehovantodistajaksi tai viherpiiperöksi, jotta saisit pillua, Kokisitko kehittyväsi? Osasitko olla vakuuttava? Ja pillun takia vain?

Esimerkkinä vaikka ISÄNI.
Naimisissa oleva isäni sai Varkauden pikkukaupungissa irtopillua minkä ehti. Ollessaan nelikymppinen. Pettäessään äitiäni ja minua. Naimisissa oleva mies, joka naisia tapasi vain sattumalta. työolosuhteissa. Ja se ukko ei ole mikään järjen jättiläinen. Ei runollinen, ei supliikkimiehiä. Ei pukeutunut muihin kuin mitkä kaupassa päälle sopi. Näyttikin lähes MINULTA. Panemisen tekniikasta ei vanhan kansan miehenä tajua mitään

Ja myöhemminkin:
Kun ukko oli 65, erehdyimme baariin. Niin eikös tuntemattomat pubiruusut lähestyneet. Mun täytyi hätistellä niitä pois.

Vielä nykyäänkin, 77-vuotiaana, tuo arvelee, että saisi nelikymppisiä naisia.

Jooo... tyhmä, lähes munnäköinen, jo nelikympisenä saati kuusvitosena saati nyt pallomahainen... ei osaa puhua, ei osaa panna... ja kaikki naiset haluaa sen, koska se on OLEMASSA.

Saati (sossupokesta irrallaan) ketkä vaan kitinämiehetkin ovat mystisesti JUMALIA paitsi minä. Miltä se tuntuu olla Jumala?

Mitä muuta tästä voisin päätellä, kuin että tämä maailma on Matrix tai Helvetti juuri minulle? Tunnustakaa, pikkupirut :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Stinky

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meitsi on lastenvahtina. 4vee yrjös sohvalla ja matolle josta 7vee säikähti niin että tuli itku. Ja koska isosisko itkee niin sit alko 4veekin parkumaan.
Nyt on rauha taas maassa, 7vee lähti kaverinsa kanssa pihalle leikkimään ja 4vee pötköttää sohvalla ja kattoo leffaa. Mulla on nyt siis kahvitauko :]
Meijän piti mennä mäkkäriin herkuttelemaan mutta eipä mennäkkään. Mä taisin pettyä eniten. Heh.
nastamuumio

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Haa, olen poliittinen vaikuttaja. Pidin juuri puhelimitse puheen äidilleni, että jokainen kokoomukselle annettu ääni hyödyttää myös Ari Vatasta, jota äitinikin pitää umpiluupäänä. Lupasi äänestää sitten jotain kakkosvaihtoehtoa. Vielä pitää puhua isälle demareista ja Mitro Revosta ja Jani Sievisestä. Taidan mennä pitämään puhetta ihan nenätysten ja samalla katson televisiosta Ihmebantun.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Esimerkkinä vaikka ISÄNI.
Viidennen asteen Oidipus-kompleksi. Etkös sinä joskus ihaillut julkisesti äitisi pystytisuja? Oletko tuntenut joskus halua tappaa isäsi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
Gat kirjoitti:Esimerkkinä vaikka ISÄNI.
Viidennen asteen Oidipus-kompleksi. Etkös sinä joskus ihaillut julkisesti äitisi pystytisuja? Oletko tuntenut joskus halua tappaa isäsi?
Kyllä.
Ja oi kyllä.
Mutta eihän nuo nyt ihan välttämättä liity toisiinsa, eihän? :roll:

Sitäpaitsi Hamletillakin oli Oidipuskompleksi, ainakin Mel Gibsonina.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
tuulenpuiska

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gat kirjoitti: En minä voi muuttaa itseäni sen enempää kuin sinäkään.
Päivän paras :D :D Aina voi muuttaa itseään, kyse on vain siitä haluaako. Et taida haluta muuttaa itseäsi. Ei siinä mitään, elämä on valintoja täynnä. Hyväksy vain sitten se ettet tuollaisena saa pesää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gat kirjoitti: En minä voi muuttaa itseäni sen enempää kuin sinäkään.
Päivän paras :D :D Aina voi muuttaa itseään, kyse on vain siitä haluaako. Et taida haluta muuttaa itseäsi. Ei siinä mitään, elämä on valintoja täynnä. Hyväksy vain sitten se ettet tuollaisena saa pesää.
Toistan, että muuttaisitko itseäsi muslimiksi, jehovantodistajaksi, viherpiiperöksi, tai miksi vaan itsellesi outoon kulttuuriin vain pillua saadaksesi? Ja osaisitko tehdä sen niin uskottavasti, että sillä sinulle pillua heruisi? Pitäisitkö pelkkää pillua sen arvoisena? Ja sittenhän oilsi kyseessä tosiaan pelkkä pillu, koska ne naiset olivat sinulle muuten vieraannuttavia olentoja.

Ja ennen kaikkea, oletko joutunut tekemään mitään vastaavaa muutosta omassa elämässäsi pillun takia? Vai vain hienosäätöjä, kulttuurissa, jossa olet muutenkin kotonasi?

Ja oletko kuin fundamentalistit, jotka luulee, että koko maailman keskus on heidän maailmankuvansa, ja muiden pitää muuttua?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
tuulenpuiska

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gat kirjoitti: Toistan, että muuttaisitko itseäsi muslimiksi, jehovantodistajaksi, viherpiiperöksi, tai miksi vaan itsellesi outoon kulttuuriin vain pillua saadaksesi? Ja osaisitko tehdä sen niin uskottavasti, että sillä sinulle pillua heruisi? Pitäisitkö pelkkää pillua sen arvoisena? Ja sittenhän oilsi kyseessä tosiaan pelkkä pillu, koska ne naiset olivat sinulle muuten vieraannuttavia olentoja.
Et sitten enemmän ääriesimerkkejä keksinyt? Onko tosiaan sinulle ehdotetut neuvot niin vastenmielisiä ja oman arvomaailman ulkopuolella ettet voi niitä toteuttaa? Pystytkö edes antamaan esimerkkiä? Esim. kohteliaisuus, huomaavaisuus ja siisteys eivät kuulu arvomaailmaasi?
Gat kirjoitti: Ja ennen kaikkea, oletko joutunut tekemään mitään vastaavaa muutosta omassa elämässäsi pillun takia? Vai vain hienosäätöjä, kulttuurissa, jossa olet muutenkin kotonasi?
En ole, eikä tarvitse, käyttäydyn ihan kuin normaali aikuinen ihminen.
Gat kirjoitti:
Ja oletko kuin fundamentalistit, jotka luulee, että koko maailman keskus on heidän maailmankuvansa, ja muiden pitää muuttua?
Mistä nämä ääriesimerkit? En ole kuin fundamentalisti, harva meistä on.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

TP: "Kohteliaisuus, huomaavaisuus ja siiteys" totta kai ovat repertuaariani, kun olen misuja treffannut!!

Ei mun arkielämän revittelevät kuvaukset Kitinässä niitä treffitilanteita kuvaa.

Ajattelin enemmän, jos sinäkin antaisit tarkkoja tämän vuoden trendien pukeutumisohjeita, ja ohjeita oppia viihtymään baareissa ja niin pitämään sitä kansaa mielenkiintoisena.. se ei onnaa.

Mutta ei sinänsä niin välii..
Onhan nykyään niin monikulttuuria, että ei mun just ääriCitykultuurissakaan tarttis olla tai siihen sopeutua.

Vaan juttu menee niin, että kaikille muille...

oli ne sitten paskasia juntteja Pielisen takaa..
sliipattuja Juppeja Stadissa...
amiksia, joden iskuline on "vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu"..
Kitinän miehiä, joista yksikin käpälöi kahta misua sen kolmannen nähden, jota ei ollut aiemmin tavannut ja sitten vaan julksesti nussi..
rumiakin miehiä, kääpiöitä, vammaisia, debiilejä..
..köyhiä, kipeitä.. jopa juopompia kuin minä, narkkejakin..
..homoja, monimurhaajia, linnankundeja..
Ninnin tyyliin naisenhakkaajia..
ujojakin miehiä..
minun Isäni :D..

... niiden maailmoissa on itsestäänselvää, että Saavat Naista
Ja itsestäänselvää, että Naiset Antavat

Ainoa yhteinen nimittäjä heillä on, että eivät ole MINÄ.
Siispä minä en ole IHMINEN.

Sitä kun en nuorempana tajunnut, niin nyt hieman järkyttää.
Ja vaikka kuinka olette minuun verraten Jumalia, olitte millaisia vain... niin kyll tämä yksittäinen ali-olento välillä kokee raivoa ja rotuvihaakin teitä ihmeolentoja kohtaan :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »



Kovin... öh... ruotsalaista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gat kirjoitti:TP: "Kohteliaisuus, huomaavaisuus ja siiteys" totta kai ovat repertuaariani, kun olen misuja treffannut!!

Ei mun arkielämän revittelevät kuvaukset Kitinässä niitä treffitilanteita kuvaa.

Ajattelin enemmän, jos sinäkin antaisit tarkkoja tämän vuoden trendien pukeutumisohjeita, ja ohjeita oppia viihtymään baareissa ja niin pitämään sitä kansaa mielenkiintoisena.. se ei onnaa.
Voin toki antaa vinkkejä, kyse on siitä oletko valmis noudattamaan niitä? Turhaan mä täällä alan listaamaan asioita joita et ole valmis tekemään.
Gat kirjoitti:
Mutta ei sinänsä niin välii..
Onhan nykyään niin monikulttuuria, että ei mun just ääriCitykultuurissakaan tarttis olla tai siihen sopeutua.
Jos ei usko saavansa, niin ei kyl sitten saakaan. Asennekysymys mikä on omasta itsestään kiinni.
Gat kirjoitti: Vaan juttu menee niin, että kaikille muille...

oli ne sitten paskasia juntteja Pielisen takaa..
sliipattuja Juppeja Stadissa...
amiksia, joden iskuline on "vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu"..
Kitinän miehiä, joista yksikin käpälöi kahta misua sen kolmannen nähden, jota ei ollut aiemmin tavannut ja sitten vaan julksesti nussi..
rumiakin miehiä, kääpiöitä, vammaisia, debiilejä..
..köyhiä, kipeitä.. jopa juopompia kuin minä, narkkejakin..
..homoja, monimurhaajia, linnankundeja..
Ninnin tyyliin naisenhakkaajia..
ujojakin miehiä..
minun Isäni :D..

... niiden maailmoissa on itsestäänselvää, että Saavat Naista
Ja itsestäänselvää, että Naiset Antavat
Taas väärin. Sinäkin saisit jos viitsisit tehdä asian eteen jotain. Toistan: mitä olet valmis tekemään saadaaksesi? Oletko valmis tekemään mitään? Yhtään mitään? Noi kaikki mainitut sentään yrittävät toisin kuin sinä.
Gat kirjoitti: Ainoa yhteinen nimittäjä heillä on, että eivät ole MINÄ.
Siispä minä en ole IHMINEN.

Sitä kun en nuorempana tajunnut, niin nyt hieman järkyttää.
Ja vaikka kuinka olette minuun verraten Jumalia, olitte millaisia vain... niin kyll tämä yksittäinen ali-olento välillä kokee raivoa ja rotuvihaakin teitä ihmeolentoja kohtaan :D
Lainatakseni Bill&Ted:iä That's Bullshit. Sinäkin olet ihminen. Tuolla Deus ex Machina - tekosyyllä perustelet ettei asia ole sinun syysi, kun se tosiasiassa on.

Muutenkin voi esittää kysymyksen: jos et ole omien sanojesi mukaisesti IHMINEN, niin miksi halajat IHMISEN haluja, pillua tahi toista ihmistä?

Mut hei, älä ymmärrä tätä mun lauantai-illan vuodatusta väärin. Mä sympatioin sun tilannetta. Kyl sun kuuluis saada tuossa vaiheessa pimpsaa, tää koko palsta, luulisin, toivoisi niin. Siinä on vain se, että sun tekstejä lukiessa huomaa, ette sä tuu tuolla tavalla ikinä saamaan. Sen takia mä yritän vihjata tai suoraan sanoa että tarttis tehdä jotain, muuttua, jotta heruis. Sä oot jo kulkenut ton polun, sä tiedät mitä sen päässä on: ei mitään. Jos todella haluat sitä pillua, niin kysy tältä palstalta, vaikka, neuvoja ja noudata niitä. Saanti taattua, oikeasti vai onko joku kitinälainen sitä mieltä että tämän palstan neuvoja noudattava ei saisi pillua?
bliss

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä oon ollu tänään tosi tehokas :]
Kämppä on siivottu, pyykit pesty, sämpylöitä, pullaa ja marjapiirakka leivottu, kaupassakin tuli käytyä ja koottua palapelejä ipanan kanssa.
Nyt oli muksu nukkumassa ja hiljaisuus talossa. Mitähän sit tekis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti: Mitähän sit tekis.
Jos vaikka tekisit deitti-ilmon 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mitähän sit tekis.
Jos vaikka tekisit deitti-ilmon 8)
Hyppää pituutta :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten voi lenkille lähtö olla näin vaikeaa? Jo kolmas ehdottomasti viimeinen päivä viettää soffaillen. Eilen sentään sain itseni oikeutettua salille sijaan, mutta tänään olen vain syönyt hyvää ruokaa ja haissut pahalle :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

tuulenpuiska kirjoitti:Taas väärin. Sinäkin saisit jos viitsisit tehdä asian eteen jotain. Toistan: mitä olet valmis tekemään saadaaksesi? Oletko valmis tekemään mitään? Yhtään mitään? Noi kaikki mainitut sentään yrittävät toisin kuin sinä.
Taidat olla oikeassa.
Paitsi siinä en hyväksy, että minun pitäisi "muuttua" joksikin muuksi kuin omaksi itsekseni, mutta terveempänä ja reippaampana. Ja totta kyllä, että olen lakannut yrittämästä. Vaipunut fatalismiin kuin realiteettina. Jota se voi ollakin, realiteeetti. Ihme tilanne, jota ei Nussiva Maailma voi käsittää. Ja sikäli tyydyttävä asema sekin. Turvallisempaa ja vähemmän stressaavaa vain eristäytyä vaikka kaikista ihmisistä (paitsi netissä). Mutta joo, en ole vaan jaksanut yrittääkään aikoihin, siis tosissani. Kitinämisupeeloiluja en vakaaksi yrittämiseksi laske.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Sinäkin saisit jos viitsisit tehdä asian eteen jotain. Toistan: mitä olet valmis tekemään saadaaksesi? Oletko valmis tekemään mitään? Yhtään mitään?
Taidat olla oikeassa.
Paitsi siinä en hyväksy, että minun pitäisi "muuttua" joksikin muuksi kuin omaksi itsekseni, mutta terveempänä ja reippaampana.
Se että sun pitäs ees vähän muuttua ei tarkota että sun tarvii muuttua tinttitukka-geelihipsijä-pingviini-homoksi, vaan nimenomaan pientä muutosta. Epäilen vahvasti että se unelmien nainen (tai mikään nainen) tulee sua sieltä töllistä tietokoneen ääreltä vonkaamaan. Tilannetta helpottas jo se että kömmit sieltä töllistä ulos. Eli ensimmäinen muutos: Mene ulos. Kävele ympäriinsä. Kunto voi vähän parantua tai saat ainakin terveemmän värin naamalles. Ja hoplaa! Heti olet vähän viehättävämpi.

Baarikulttuuri ei selkeesti ole sulle sopiva paikka, joten muutetaan suuntaa vähän. Miten olisi näin kesäaikaan lavatanssit? Siellä on naisia ikähaarukalla 15-75, neljissäkymmenissä olevat varmaan suurimpana ryhmänä. Ja lavalla ei ole yhtään niin suurta merkitystä sillä kuinka supliikki tai hyvännäkönen olet, vaan sillä että osaat tanssia. Eli vakiotanssit haltuun niin olet siellä suorastaan kuumaa kamaa: Rikas poikamies.

Lisävinkit lavalle:
-hae tanssimaan. Kyllä ne lähtee.
-katso onko sormusta. Se on ihan helppoa. Se on se rinkula vasemmassa kädessä (yllättävän moni mies ei osaa tätä).
-jos kiinnostava (tai susta kiinnostunut) nainen löytyy, niin hae sitä useemmin kuin kerran ja virittele juttua.
-ole selvinpäin. Näin voit tarjota kiinnostavalle naiselle (jota olet siis jo jututtanut) kyydin kotiin. Samalla tulee esiteltyä maasturi. Kotimatkalla voit sitten sopia treffit toiselle päivälle. Tai pyytää numeron. Tai hankkia kutsun yömyssylle ;)

Tuntuuko tämäkin aivan liian suurelta muutokselta?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Josko lähtis kohta ottamaan vielä yhdet löylyt ja saunajuoman :beer:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lepo-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jess, jaksoin raahautua Kauppiin tekemään futisharjoitteita :cheer:
...kaiken lisäksi kuulin hauskan vitsin. Haluatteko kuulla sen? Ei se mitään, kerron sen silti.
...siis tiedättehän kuka on Kelan pääjohtaja? - No, Jorma Huuhtanen tietenkin. No, mitäs pääjohtajan vessan ovessa lukee? ...tittidii...:rumpujen pärinää: ..."Ei saa häiritä huuhtasen jormaa!"
:rofl:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin