K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Info tulevista miiteistä

Paras pikkujouluajankohta minulle on:

26.11
9
20%
3.12
25
54%
10.12
4
9%
17.12
2
4%
24.12
6
13%
 
Ääniä yhteensä: 46

Lutka

K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Temme siis siitä perinteen.... ja järjestamma Kityn omat pikkujoulut. Viime jouluna juhlimme vielä Cityn nimeen, nyt pistämme paremmaksi.

Juhlapaikaksi olen valinnut eilisen FP-chatin innoittamana Hakaniemen Rosson. Pääsee epäluuloisetkin maistelemaan Rosson uuden ruokalistan italialaispitsoja. Hakaniemen Rossossa on varattavissa myös iso kabinetti, johon Kity mahtuu.

Jatkopaikaksi ehdotan ensimmäiselle kierrokselle Hämeentien ja Nelosen kulmassa olevaa Mascottia kevään jättimiitin kunniaksi. Olut ja zidu on edullista, tilaa riittää ja paikka sulkeutuu jo klo 02.00. Siitä voimme sitten jatkaa kuka minnekin.

Myös muita ehdotuksia otetaan vastaan, mutta näin minä sen tekisin.
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

ja ennen kuin kukaan kerkiää vittuilemaan että "onpa järkee suunnitella näin aikaisin" niin kerron teille että MINULLA ON ELÄMÄ ja tiedossa on paljon muitakin kinkereitä. haluan varata aikaa teille kalenteristani, ystäväni.

lisäksi oletan että pitkästä matkasta tulevia kiinnostaa myös suunnitella asiat ennakkoon ja varailla niitä halpislentolippuja jo nyt. oletammehan suurta osanottoa mm. oulun seutuvilta. ja ylöjärveltä. ja missä ikinä te kaikki maailaiset nyt sitten asuttekaan.


lahti unohtui. kyypposet tietysti tulee. paitsi martta. joka vihaa meitä.
Viimeksi muokannut Lutka, 22.08.2005 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oma ääneni meni 3.12. kohdalle. Veronpalautukset ovat luult. tulleet ja pahin pikkujouluruuhka on mennyt jo marraskuussa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja alja »

teillä näköjään tulee olemaan isot bileet
(äänestäjiä 4kpl) :lol:

edit: oho onpas nopeaa toimintaa!!!! :jee:

edit2: ja kaikki ne jotka haluavat että bileet järkätään ilman mun osallistumista niin kannattaa äänestää siis 3.12 :wink:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
MarthaFocker

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lutka kirjoitti: lahti unohtui. kyypposet tietysti tulee. paitsi martta. joka vihaa meitä.
Äh...en yleistäsi. Vihaan vain osaa teistä. Miiteissä on vain se paha puoli, että sinne ilmoittautuu myös niitä, joita en välittäisi nähdä.
Mutta riippuen siitä, ketä pippaloihin ilmoittautuu, saatan harkita tulemista. Tietysti sillä ehdolla, että minä varaan nurkkapöydän, johon perustan oman hovini. Sinne pääsee vain vipit (eli saan istua rauhassa). Joten Lutka, kun järjestät juhlia, niin järkkää sinne aidattu Martta-alue.

Niin ja ääneni meni Elppiksen perustelujen takia 3.12. Palautuksia on muistaakseni tulossa.
Enthu

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ääneni meni selkeesti 3.12 koska palautukset ovat silloin tulleet :)
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lutka kirjoitti: Hakaniemen Rosson.
Jos ei kukaan muu vielä ehtinyt vittuilemaan tai valittamaan, niin minä aloitan.

Rosso? Mitä vittua? Eikö hese tai mäkkäri käy? Ovat meinaan laadultaan ihan samaa ketjupaskaa. Nih!

Jos sentään sellainen paikka, jolla on sielukin?
Ääni Manalalle. Sille ravintolalle siis, ei mananasakäämälle. Myös Juttutupa on mesta paikka.
SikaMika

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaahtobileet Espan puistossa 24.12?? Anyone? Häh?!
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

SingleMalt kirjoitti:
Lutka kirjoitti: Hakaniemen Rosson.
Jos ei kukaan muu vielä ehtinyt vittuilemaan tai valittamaan, niin minä aloitan.

Rosso? Mitä vittua? Eikö hese tai mäkkäri käy? Ovat meinaan laadultaan ihan samaa ketjupaskaa. Nih!

Jos sentään sellainen paikka, jolla on sielukin?
Ääni Manalalle. Sille ravintolalle siis, ei mananasakäämälle. Myös Juttutupa on mesta paikka.
no, tässähän voidaan todistaa se rosson uusi ruokalista toimivaksi. ja mä luulen, että rosson hintataso on aikaslailla sopiva peruskityilijän kukkarolle. ruoat kun on jotain 6-22 e väliltä. italiailaispizzakin irtoo alle kympillä.
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lutka kirjoitti:no, tässähän voidaan todistaa se rosson uusi ruokalista toimivaksi. ja mä luulen, että rosson hintataso on aikaslailla sopiva peruskityilijän kukkarolle. ruoat kun on jotain 6-22 e väliltä. italiailaispizzakin irtoo alle kympillä.
Ravintolasa jossa pizzan puolitus tai täytteen vaihto toiseksi maksaa pari euroa, voi olla ok-ruokalista, mutta palvelu, laatu ja asiakasystävälliyys on KELA:n tasoa.

Rosso kuuluu kategoriaan boikotoitavat, vain vakilista, ei joustavuutta, ei specialityjä, S-paskat.

Ääni Manalalle tai Juttutuvalle vieläkin.
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

SingleMalt kirjoitti:
Lutka kirjoitti:no, tässähän voidaan todistaa se rosson uusi ruokalista toimivaksi. ja mä luulen, että rosson hintataso on aikaslailla sopiva peruskityilijän kukkarolle. ruoat kun on jotain 6-22 e väliltä. italiailaispizzakin irtoo alle kympillä.
Ravintolasa jossa pizzan puolitus tai täytteen vaihto toiseksi maksaa pari euroa, voi olla ok-ruokalista, mutta palvelu, laatu ja asiakasystävälliyys on KELA:n tasoa.

Rosso kuuluu kategoriaan boikotoitavat, vain vakilista, ei joustavuutta, ei specialityjä, S-paskat.

Ääni Manalalle tai Juttutuvalle vieläkin.
noh, moisia kokemuksia ei mulla ole hakaniemen rossosta. pikemminkin. hyvin olen viihtynyt. salikin on uusittu ja tupakki ei haise.

mutta hei, mene sä juttutupaan tai manalaan.
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lutka kirjoitti:mutta hei, mene sä juttutupaan tai manalaan.
Sen teen. Rosso sukkaa.
Patz

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Aljaa mukaellen, jos haluatte minun pysyvän poissa, äänestäkää 3.12. Minulla on nimittäin silloin tuparit. 10.12 on toiset pikkujoulut, joten ainoa kelpo päivä lienee 26.11 joka onkin sopivasti synttäreideni aatto. Äänestinpä siis sitä. Tuokaa lahjoja!!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
Lutka kirjoitti:mutta hei, mene sä juttutupaan tai manalaan.
Sen teen. Rosso sukkaa.
Rosson BBQ-Chicken-pannupizza on geneerisyydestään huolimatta ihan mainio. Ja peruspizzatkin varsin siedettäviä. Tosin mie nyt syön mitä tahansa, joten ei miun kulinaristisiin kommentteihin ole uskomista.
Saatan tulla jokatapauksessa, vaikka mitti pidettäisiin missä. Ihmisiä sinne tullaan loppujen lopuksi kuitenkin katsomaan, eikä seiniä tai ruokaa.
Halpa ööli on tietysti plussanderia. Koulujutut saattavat tosin ajaa ohi viimemeterillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

On se Rosso parempi vaihtoehto kuin Chicos ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ÄÄNESTÄKÄÄ 26.11 jos haluatte nähdä Dumiksen kaatogänässä, tulen ilmeisesti just silloin Tallinnan laivalta takaisin. (mikäli osun oikeaan laivaan satamassa takaisin lähdettäessä)

Kaikki muut sopisi mulle vähän paremmin, mutta hei! on sitä aikaisemminkin vedetty monta päivää putkeen.
Runkkis

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

3.12. jees. En tosin vielä tiedä pääsenkö silloin, mutta se riippuu sen hetken The Elämä tilanteesta.

Vaikka Rosso onkin... No, se on Rosso. Ja mielelläni nauttisin paremmasta ruoasta ja palvelusta muualla, mutta luulen, että Rosson hintataso on suurimmalle osalle köyhistä Kityläisistä sopiva. Ja eiköhän ne Rosson väsyneet tarjoilijat ole tottuneet palvelemaan tälläisiä kaikki-maksaa-erikseen-kännissä-kuin-ankat-seurueita suht. koht. sujuvasti...

Niin, eikä sitä tarvitse välttämättä syödä edes siellä. Itse tod. näk. vaikka syön siellä Juttiksessa ja liityn seuraan myöhemmin tai menen suoraan sinne Mascottiin. Ehkä me nirppanokat voimme käydä siellä Juttiksessa, muiden saadessa bonusta?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jaas... en tiiä viittiskö Turusta raahautua sinne saakka vaan notta voisi vetää perseet olalle. Kai se olis ihan kiva mutta majoitus pitänee järjestää. Ajankohdalla ei niin väliä.

8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Runkkis kirjoitti:3.12. jees. En tosin vielä tiedä pääsenkö silloin, mutta se riippuu sen hetken The Elämä tilanteesta.

Vaikka Rosso onkin... No, se on Rosso. Ja mielelläni nauttisin paremmasta ruoasta ja palvelusta muualla, mutta luulen, että Rosson hintataso on suurimmalle osalle köyhistä Kityläisistä sopiva. Ja eiköhän ne Rosson väsyneet tarjoilijat ole tottuneet palvelemaan tälläisiä kaikki-maksaa-erikseen-kännissä-kuin-ankat-seurueita suht. koht. sujuvasti...

Niin, eikä sitä tarvitse välttämättä syödä edes siellä. Itse tod. näk. vaikka syön siellä Juttiksessa ja liityn seuraan myöhemmin tai menen suoraan sinne Mascottiin. Ehkä me nirppanokat voimme käydä siellä Juttiksessa, muiden saadessa bonusta?
siis ihan oikeesti. eikö kannattais kokeilla ennen kuin tuomitsee. mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani. enkä ole tuolla koskaan saanut huonoa palvelua. mutta mutta, ne tulkoon ketä huvittaa. mua ei taas välttämättä kiinnosta istua lakimiesten ja insinöörien ja wanna-be-muusikoiden kanssa ylihintaisessa juttutuvassa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lutka kirjoitti:mua ei taas välttämättä kiinnosta istua lakimiesten ja insinöörien ja wanna-be-muusikoiden kanssa ylihintaisessa juttutuvassa.
Mutta ne saa kuitenkin tulla sinne Rossoon?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Ann kirjoitti:
Lutka kirjoitti:mua ei taas välttämättä kiinnosta istua lakimiesten ja insinöörien ja wanna-be-muusikoiden kanssa ylihintaisessa juttutuvassa.
Mutta ne saa kuitenkin tulla sinne Rossoon?
saa toki, ja sä kanssa :)
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lutka kirjoitti: siis ihan oikeesti. eikö kannattais kokeilla ennen kuin tuomitsee.
ylihintaisessa juttutuvassa.
Sehän se. On testattu niin monta kertaa, että kyseinen ketju on todettu täysin paskaksi. Palvelu on ala-arvoista, annokset, pieniä, pizzojen täytteistä puolet hukassa ja ruokalistan liharuoat ovat kaikki esikypsennettyä valmisruokapaskaa suoraan muovipussista. Katkarapukeitonkin väsäävät nätisti valmisjauheesta. Rossossa ei todellakaan ole kokkeja, vaan valmisruoan lämmittäjiä.

Laadusta ei todellaakan voi puhua tämän ketjun kanssa.

Ja muuten, se täytteen vaihto oli taasen kallistunut:
Lisätäyte ja täytteen vaihto 1,20 / 2,40 €
Eikö tällainen hinnoittelu kerro jo ravintolan laadusta?

Sorry vaan J, mutta mulla on Rossovitutus huipussaan ;)
Viimeksi muokannut SingleMalt, 22.08.2005 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haluan JO yhden pikkujolun kokeneena sanoa syvällä rintani(1) sisältä lkaikuvan äänen luomalla vakuuttavuudella, seuraavaa. (Vaikka nauttimani muu luottamus olikin valaisevaa tasoa.)

Swirl, jolle kuuluu suurin kiitos edelisen järjestelemisestä.

Ruokapaikka oli ensin Shiko's..

Oli nerokasta varata aivan oma vaihtolämpöisten pitämä pikku kulmabubi muutamaksi tunniksi läheltä keskustan menopaikkoja, joissa sitten oli helppo jatkaa kalliimman oluen ryystämistä,

tietysti oli vielä jatko jatko jatko paikka..

Yhtenä mahdollisuutena, vaikka sitten red restaurantin jälkeen, voisi olla joku pikkukaljaräkälä only for Kity?

Huolimatta tästä annoksesta jonka vaikutuksen alaisia olette, en lupaa olevani the jolly good old fellow, vaikka ehdotankin mahdollisten järjestelyn jakamista, ellei Lutka ole sellainen tyttö joka jaksaa antaa.. hyvin moneen tarjoukseen suuren panoksen

Mutta jos perinteitä ei kunnioiteta, on tämä kirjoitus turhan aikainen volina.
Viimeksi muokannut Niba, 22.08.2005 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Gina

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Gina »

paikasta ja ajasta en omaa vielä mielipidettä, mutta voishan se olla hauska tulla jos sais samaan reissuun ujutettua jotain muuta olennaista.

*jää miettimään*
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

SingleMalt kirjoitti:
Lutka kirjoitti: siis ihan oikeesti. eikö kannattais kokeilla ennen kuin tuomitsee.
ylihintaisessa juttutuvassa.
Sehän se. On testattu niin monta kertaa, että kyseinen ketju on todettu täysin paskaksi. Palvelu on ala-arvoista, annokset, pieniä, pizzojen täytteistä puolet hukassa ja ruokalistan liharuoat ovat kaikki esikypsennettyä valmisruokapaskaa suoraan muovipussista. Katkarapukeitonkin väsäävät nätisti valmisjauheesta.

Laadusta ei todellaakan voi puhua tämän ketjun kanssa.

Ja muuten, se täytteen vaihto oli taasen kallistunut:
Lisätäyte ja täytteen vaihto 1,20 / 2,40 €
Eikö tällainen hinnoittelu kerro jo ravintolan laadusta?

Sorry vaan J, mutta mulla on Rossovitutus huipussaan ;)

no, millon olet viimeksi käynyt. mä käyn pari kertaa kuussa ja missään en ole yhtä hyvää pizzaa saanut. suurimmalla osalla kavereista on ollut sama asenne ku sulla, mutta kun ollaan saatu ruoat niin kehuneet ovat kaikki.

mun osalta tää kehuminen loppuu tähän. tulkoon ken tulee ja jos ei kukaan tule niin sitten ei voi mitään.

mutta toisaalta, jos joku muu haluaa järjestää yhteiset juhlat niin siitä vaan. kunhan viesti tulee ajoissa jotta me matkatyöläiset ja pitkästä matkasta tulevatkin voidaan suunnitella osallistumisemme.
Vastaa Viestiin