Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Missä on mun tälle päivälle tilaama rantakeli??!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen oli eka reissu tytön kanssa, Lempäälässä mummolassa poikettiin. Meni oikeastaan aika tuubiin, huh. Mut illalla kävi perinteinen rekyyli, et tyttöä ei nukuttanut ilmeisesti kuumuuden vuoksi oikeastaan koko iltana ja rääkyi kaikkialla muualla paitsi sylissä. Kohta tulis sitten muijan veljen puolitoistavuotias tyttö vierahille. Saas nähdä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa ku tuo aurinko on hetken pois....
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä onkin pakattu puuhaa täyteen. Kaikkea rankasavotasta kummitädin nipmmarikahveihin.
Mut nyt rankojen kimppuun.
Keli on kuin morsian, paitsi kuivempi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Syksyllä lisää kuvia! Sain kummitytön suostuteltua suunnitteleen pariin kuvaan jatkoja, eli kuvien määrä pysyy samana. Ensi viikolla kuitenkin aloitetaan parilla uudella reiällä. Tästä onkin aikaa, kuusi vuotta sitten edellisen kerran väritystä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Mulli75

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vesper kirjoitti:Missä on mun tälle päivälle tilaama rantakeli??!!
Täällä missä minä olen. Voisin ottaa yhden sadekuuronkin tähän väliin jotta ilma raikastuisi. Taidan pitää siestaa aamupäivän kun on niin lämmintä vaikka olenkin Suomessa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vesper kirjoitti:Missä on mun tälle päivälle tilaama rantakeli??!!
Täällä!

Aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta ja mereltä tulee sen verran että ilma on raikas. Taisin jo vähän polttaa käsivarsiani ympäri Oulua pyöräillessä..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lisääntyvää pilvisyyttä, millon täällä on oikein satanut?
Kauppaan pitäs rientää, eilisiltainen lomakauden avaus aiheutti kevyen krapulan ja väsähteen, täytyi pistää uudet lakanat vuoteeseen, koska hikoiluttaa ja kohta haisisi koko kämppä. Kesällä viikko samoja endast lakanoita!

siin on teitin kesäsäät!

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Uusi mokkula pelittää :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homoooooöhöööömömmöööööö!


Tuskainen seikkailu. Ei mitään hajua mistä tulin taksilla kotiin, takaraivo veressä ja muistikuvat nollissa n. puolesta yöstä eteenpäin. Daami onneksi talutti pokeripässejä narussa kotiin, heräsin lattialta tai jostain ja keräsin pikkurahat taskuun. Nyt lonkeroa, nettipokeria ja lonkeroa. Ja tupakkaa. Ja lonkeroa.
SikaMika

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jouden-za on keskuudessamme, asiaa. Aurinko ei paista ja mansikat maistuu, poks.
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis lähteä liikenteeseen. Vaan mihin...

Tuli ongelma lippupisteen lippujen noudon kanssa. Ei saanutkaan R-kiskalta. Prkl.
Nehemiah James

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Missä on mun tälle päivälle tilaama rantakeli??!!
Niin ja täällä. Täällä missä biitsijellonat luuraa. Täällä tätä on riittänyt jo kohta viikon. Nahka ei meinaa kestää saunomista ja paljua ei voi lämmittää yli 37:n asteen. No ehkä mä kestän tätä vielä tämän illan.
elco

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Katselin Airon Mäniä bluureinä leditelkkarista ja kyllähän se oli melkoista meininkiä se.

Ragdoll pennut Tuna ja Papu ovat myös kotiutuneet mestoille. Kivaa kun on kissoja.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipahan päivä.
Ei ollut ainakaan pulaa tekemisestä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin