Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pikku pyörälenkki suunnittelin jonkin reitin ja pöljin kolmannen..

Suunnitelma
Kuva

toteuma
Kuva
Harjoitusmäärät
Kuva

kaikki hyvin meni aikatauliussa 10km/30min pysyttiin, paitsi 40 kilsan kohdalla oltiin minuutti jäljessä, 50 kilsan kohdalla 3 minuuttia aj 60 kilsan kohdalla 8 minuuttia :( sitä ne kilometrit teettää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suunnitelma_4_7..
Kuva
Paskan valtion päivänä pyöräilin
Kuva
suoritusarvot olivat
Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikolla tuli viisi aerobista: peli, kahdet reenit ja pari lenkkiä. Sitä edellisellä pari ja sitä edellisellä neljä aerobista. Salikertoja tulee keskimäärin puolitoista viikossa. Eilen oli välipäivä, tänään sali ja huomenna futispeli. Sit olis ainaki pyhänä toinen futispeli. Näillä mennään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viime viikolla tuli viisi aerobista: peli, kahdet reenit ja pari lenkkiä. Sitä edellisellä pari ja sitä edellisellä neljä aerobista. Salikertoja tulee keskimäärin puolitoista viikossa. Eilen oli välipäivä, tänään sali ja huomenna futispeli. Sit olis ainaki pyhänä toinen futispeli. Näillä mennään...
Pidin tässä kesän aikana parikin kertaa sellaisen reilun viikon totaalibreikin liikunnasta tervehdyttääkseni kehoa. No tuli siinä puuhommia ja sen sellasta tehtyä, mutta ei mitään varsinaisesti tilastoitavaa. Kroppa on nyt ihan hyvässä kunnossa. Oikeassa nivusessa on sitkeä vaiva joka ei venyttelyllä tai levolla tunnu paranevan. Tai siis se oireilee koko matkalta tuossa sisäreiden puolella. Täytyy panostaa tuohon kunhan hieroja palaa kesälomilta - pelkkä venyttely ei nimittäin ole tuonut mitään tulosta. Mutta noin muuten breikit tekee oikeen hyvää. Salikunto laskee yllättävän nopeasti, oikeastaan hämmästyttävän nopeasti, mikä viittaa vahvasti huonoon syömiseen...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nehemiah James kirjoitti:Salikunto laskee yllättävän nopeasti, oikeastaan hämmästyttävän nopeasti, mikä viittaa vahvasti huonoon syömiseen...
Mulla on viime vuosina salikerrat vähentyneet ja reenikestot lyhentyneet, mutta koska sokkeli on vahva (17 v säännöllistä), ei pieni tauko juuri painoja tiputa. Taasen juoksukunto tippuu heti, kun esmes parikin viikkoa vetelee rullilla. Suhteessa aerobinen on selvästi vaatimattomampi kuin lihaskunto.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen eka (kevyt) punttireeni kuukauteen.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Cooperin testi, 2810 m.
Paska tulos. 420 metriä vähemmän kuin parhaina aikoina.

Siihen perään sitten punttitreeni, yllättäen sai lisäillä painoja reippahasti, entiset olivan höyhenenkeveät. :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Cooperin testi, 2810 m.
Paska tulos. 420 metriä vähemmän kuin parhaina aikoina.
Propsit tuosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Harjoitus pyörä apuvälineenä

Viesti Kirjoittaja Niba »

pikkuinen espoo lenkki jopa nelikkotiellä käväisin


Kuva

jA HARJOITUSMÄÄRÄT

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Chely

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Chely »

Hölköttelylenkki ja parempi mieli.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelin, kuinka varovaisesti tuo urheilu oikein pitää aloittaa?

Vedin kyykyssä 2x40 lämmittelyt ilman tankoa ja muutaman hassun sarjan niin pienillä painoilla kuin vain tasapaino salli. Hyvä kun pääsi ylämäen kämpille käveltyä ja tänään tultiin töihin etanavaihteella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

"varovaisesti" ^

Läksin itään polkemaan, tulin takaisin kun en viitsinyt polkea vilkkaan tien piennarta ja vähän väsykin tuli--


Reitti!
Kuva

Harjoituksen määrä..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Elokuun aluksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

noin 40 kilsaa pyörällä kevyesti..

Kuva

Koska ei gps-sykettä niin suuntaa antava..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamuhomosteltu taas spinningtunnilla. Tsiksien määrä romahtanut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:Aamuhomosteltu taas spinningtunnilla. Tsiksien määrä romahtanut.
...niin, enemmän puristeltavaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pidin noin seiskaviikon kuntoilutauon. Yläkropan voima vähentyny selkeesti, alassa ei niinkään. Sinänsä ei ylläripylläri.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Pidin noin seiskaviikon kuntoilutauon. Yläkropan voima vähentyny selkeesti, alassa ei niinkään. Sinänsä ei ylläripylläri.
Pääasia, et lantionpohja on tikissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä se tässä kuudessa vuodessa on aika hyvin tikkiytyny ;-) Sori, en huomannu et tää oli se seksiketju!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Koska olen niin kova jätkä, jopa kovempi kuin elco ja pertti yhteensä, tällä viikolla on ehditty työkiireiden lomassa käydä pari kertaa sekä punttailemassa että magailemassa. Huominen uinti jää pahus väliin minusta riippumattomista syistä, enkä pääse maga-leirillekään. Jutsuiluja pitäisi kuitenkin yrittää taas jatkaa viikonloppuna. Ehkä kone lähtee tästä taas käyntiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

23.3 km, keskinopeus 21.5 km/h. Mun pyörästä puuttuu juomapulloteline. Lisäksi tällä vauhdilla alkoi tehdä kypärää mieli. Lukkopolkimetkin voisivat olla kivat, saisi vähän nostellakin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tää on ollut laiska kesä urheilujen suhteen. Normikesänä viikottainen fillarointikeskiarvo on pyörinyt satasen pinnassa, tänä kesänä puhkaisin sata kilsaa ekan kerran tällä viikolla. Lazy ass bastard.
Chely

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Chely »

- 45 min. hölkkä
- 45 min. astangajooga
- 45 min. kuntosali

...ja huomenna sattuu!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamuspinnailun jälkeen tuli lähdettyä vielä polkemaan illallakin uuden pyörän innostamana. Hyvä mieli oli siihen asti kunnes istahdin tähän koneen ääreen ja ryhdyin lähettämään Sports Trackerilla lenkkiä nettipalveluun, niin eiköhän se paska hävitä kaikki tallennetut harjoitukset puhelimen muistista.

Edit: ilmeisesti puhelimen muistikortti on hajonnut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aamulla siis pyörälenkki (13km) ja illalla salilla jalkatreeni ekaa kertaa kolmeen kuukauteen (pyöräilyä 9km). Viikon saldo tähän mennessä 65km ja 2 treeniä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Teki kohtuullisen tiukkaa olla kello seitsemänviistoista kuntopyörän päällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin