Voi surkeaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tiikeriankka

Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Miksi kukaan ei tykkää minusta? Miksi minun tukka on huonosti? Miksi minun korvat on niin isot? Miksi kengät on väärissä jaloissa? Miksi kukaan tyttö ei vastaa, kun kysyn kuka sen nimi on?

Kuka tästä on vastuussa? En minä ainakaan.
KGrilli

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Tiikeriankka kirjoitti:Miksi kukaan ei tykkää minusta? Miksi minun tukka on huonosti? Miksi minun korvat on niin isot? Miksi kengät on väärissä jaloissa? Miksi kukaan tyttö ei vastaa, kun kysyn kuka sen nimi on?

Kuka tästä on vastuussa? En minä ainakaan.

miks sulla on noin isot korvat? autanko sua laittamaan nuo kengät oikeisiin jalkoihin ja kampaamaan tukkasi? mun nimi on KG :)

:boohoo:
pertzi

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Muusta en tiedä, mutta ainakin galleriakommenttien perusteella susta pidetään kuin Johnny Weissmüllerista uimapukumallina.

p.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Samaa mitä Pertzi sanoo, taidat kattoa taas maailmaa liian mustien lasien läpi, sun pitää vaan uskoa meitä, ei peiliä. :wink:
Yönmustaritari

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tiikeriankka kirjoitti:Miksi kukaan ei tykkää minusta? Miksi minun tukka on huonosti? Miksi minun korvat on niin isot? Miksi kengät on väärissä jaloissa? Miksi kukaan tyttö ei vastaa, kun kysyn kuka sen nimi on?

Kuka tästä on vastuussa? En minä ainakaan.
Aijai ja voivoi.

Olisit parempi ihminen.
Tiikeriankka

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No villu. Pitihän minunkin joku paskaketju aloittaa, kun en ole vähän aikaan aloittanut. Ja ette arvaa kuinka hauskaa oli sen kolme ja puoli sekuntia, kun kirjoitin tuota. Varsinkin siinä "miksi minun tukka on huonosti" -kohdalla :mrgreen:

Omituinen? Ehdottomasti. Pidetään siitä kiinni.
AarneAnkka

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Multa menee näiden joidenkin täällä kirjoittelevien ihmisten harrastama ironia yli hilseen. :apuva:
Hebuli

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

"Kuka sun nimi on?"

Voi olla että tytöt ovat ihan hoo-moilasena kun eivät edes ymmärrä kysymystä.
tonttu8

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tiikeriankka kirjoitti: Miksi minun korvat on niin isot?
Satua lainatakseni: siksi että voisit kuulla paremmin...?
Tiikeriankka

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti:Multa menee näiden joidenkin täällä kirjoittelevien ihmisten harrastama ironia yli hilseen. :apuva:
Voiko tuota ihmetellä. Suljetultakin tuntuu välillä löytyvän täysipäisempiä.
slam

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Tyttö ei tykkää musta. Mulla on tosi vaikeeta. :lol:
Aito_Johanna

Re: Voi surkeaa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

pertzi kirjoitti:galleriakommenttien
Hei, sehän on komea mies! :idea: Ei tule koskaan katseltua noita gallerioita; näemmä kannattaisi, näkisi mieskauneutta.
Vastaa Viestiin