Jeudi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos hyvin, tääl ollaan vielä :)

Siirty Numeroisen tapaaminen tälle päivälle, ku mamma hyyty kahtellessaan leffaa illalla...

Syötiin illalla hernekeittoa jossa seassa viel jauhelihaa ja pekonia, nam. Mutta haju yksiössä oli aamulla sen mukanen, ku kaks äijänkörilästä alko piereskelee....notta kristus.

Tänään mä haluun sinne uimaan perkele!!! Näsijärvi huutaa mun nimee!
ninnithequeen

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Jep :)

Vähän tylsää nää päivät vaan ku muut on töissä ja mie pien yksin keskellä mehtää....mitähän keksis taas...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumalauta. Tämän tapainen härveli kun alkaa pörisemään noin sadan metrin päässä 3:30am niin meinaa hermo mennä.

Kahvia ja lisää kahvia!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Joutuvat porailemaan yöaikaan kun akti tapahtuu osittain Kehä I:llä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä monessakaan paikassa ole noin mittavaa hanketta menossa. Jonkun sillan tekeminen ei oikeastaan hirveästi rajoita vaikka alta menisi valtatie, mutta kun päättäjät suuressa viisaudessaan pistävät Kehä I:n 20 metriä maanalle muutaman sadan metrin matkalta niin ettei kiertoteitä ole käytettävissä niin aniitti palaa ja timatti raikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Se on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Pitäs kuulema lähteä heittämään frisbiegolffia, sehän voi olla hauskaakin?
Juu "uutuusharrastus" heitttelin jo viisi vuotta sitten Kisakallion urheilupyhätön radalla, onneksi ei mitata partuloksia? eikun siis olihan siellä, mutta par4 meni keskimäärin poka7!

Mites muuten jaksaa marjat vaiko näinkö on marjat huomenna ehtisin kerjäämään, on kerjääjä maximus ostettuna.. ??
Odotan..
Pyyhin Netikettiin..
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jou brothers and sisters!! How's it hanging?! Terveissii täält Turkkusest. Näin lähellä lomaa on sellainen olo, että auringosa kylpevä Turku on erittäin kaunis ja kiva kaupunki :) Toiseksi viimeistä päivää viedään :) Ja huomenna en koko päivää töitä tee, prkl!
bedlam

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Töissä taas. Tai "töissä", jos tilailis leffoja netistä ja kattelis juutuubi-videoita. Eiköhän ens viikolla ois jo tekemistäkin.

Menihän tuon kämpän kanssa sitten koko loma. Luulis, että ois helppoo kun vastavalmistuneeseen asuntoon muuttaap, mutta viis viikkoa tuota on tullu laiteltua aamusta iltaan. Eiköhää tuo hiljalleen ala oleen valmis.
Rouva Pupu

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaksi paidatonta kaljua tatuoitua hotteutta tuunaamassa autoa parvekkeen edessä. Jostain syystä olen muuttunut ketjupolttajaksi! Sais tuo lämmin sää jatkua vielä pari päivää, on tässä silmänruokaa jo kaksi päivää ollut! Miinus venäläisyydestä, mutta aina ei voi voittaa. Ja siitä, etten edelleenkään ole käynnyt näöntarkastuksessa, ei ihan efektit pääse oikeuksiinsa.
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Ja siitä, etten edelleenkään ole käynnyt näöntarkastuksessa, ei ihan efektit pääse oikeuksiinsa.
Ehkä se pieni usva vaan parantaa sitä kuvaa mikä viime kädessä välittyy takaraivoon. Kirkas kuva saattaisi olla ihan jotain muuta :)
bedlam

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Töissä taas. Tai "töissä", jos tilailis leffoja netistä ja kattelis juutuubi-videoita. Eiköhän ens viikolla ois jo tekemistäkin.

Menihän tuon kämpän kanssa sitten koko loma. Luulis, että ois helppoo kun vastavalmistuneeseen asuntoon muuttaap, mutta viis viikkoa tuota on tullu laiteltua aamusta iltaan. Eiköhää tuo hiljalleen ala oleen valmis.
Sait siis vanhan menemään? Ilmeisesti suunnitelmat muuttuivat hieman vielä matkan varrella, kun kerran uutta sisustelet.
Ei suunnitelmat muuttunu matkan varrella, siellä asutaan mikä pari kk sitten hyväksi todettiin.

Vanhaa kämppää kävi yks tyyppi esittelyssä kattomassa ja osti sitten samantien. Aikas tuuria oli kyllä. Tonnin pistin hintaan tinkausvaraa, joidenkin mielestä hintapyyntö oli melkolailla korkea. No, juuri sen tonnin ostaja tinkas hinnasta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miksi on olemassa käsite "univelka", jos kerran Matti Eskokin on sitä mieltä, että uni ei anna lainaa?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
tuulenpuiska

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

sipsi kirjoitti:Miksi on olemassa käsite "univelka", jos kerran Matti Eskokin on sitä mieltä, että uni ei anna lainaa?
Se on tekosyy jonka varjolla voi nukkua pidempään. Paitsi kun on menoa. *ryys kahvia*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bluntly kirjoitti:Jumalauta. Tämän tapainen härveli kun alkaa pörisemään noin sadan metrin päässä 3:30am niin meinaa hermo mennä.
Ei kaksi naitä myöskään ollut kovin kiva herätys klo 02:30. Lentelivät makkaria ympäri, yksi lähellä kattoa ja toinen puolessa välissä. Livahtivat olohuoneen puolelle kun konttasin makkarista pois. Sain ne ulos kuuden aikoihin. Ovat kai olleet talossa jo yli viikon, mutta en ole kuullut tai nähnyt aiemmin. Pari kukkaa on kyllä pudotellut kummallisesti elinvoimaisia lehtia yli viikon ajan.. Ovat kai lentäneet avoimesta parvekkeen ovesta sisään kun kaveri oli vaimonsa kanssa istumassa iltaa luonani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten tää nykynuoriso on näin laiskaa? Toinen surffaa netissä ja toinen tuijottaa musakanavaa. Ulkona on helle, miks ei ne ole kavereiden kanssa rannalla?? Mitä mä näille keksin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja pix »

^^YÖKS! noi on ehkä kauheinta mitä on..
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Miten tää nykynuoriso on näin laiskaa? Toinen surffaa netissä ja toinen tuijottaa musakanavaa.
Mä tiedän, mä tiedän! Siksi kun kaikki kaverit on matkoilla tai mökillä tai... Ja sitten kun itse pitäisi lähteä mökille, niin simpsalabin, kaikki kaverit onkin taas hoodseilla ja siksi ei itse haluta lähteä mökille. On ne niin helppoja :)

Kokeile ens alkuun huvipuistoja. Niistä ne teinixit ei ole koskaan kieltäytyneet.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oli sen verran rankka ja uneton yö, et piti aamusta poiketa Kaupin tekonurmella tekemässä futisharjotteita. Ja siellä oli kuuma. Illalla ajattelin poiketa väijymässä Tampereen tennisturnauksessa suomalaisten pelejä - ei paha 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Kokeile ens alkuun huvipuistoja. Niistä ne teinixit ei ole koskaan kieltäytyneet.
Joo en kokeile. Ei muakaan lapsena viety joka päivä huvipuistoon, käpylehmillä piti leikkiä ja kerätä mustikoita ja kitkeä hernepenkkejä... ;)
Ehdotin että mennään rannalle. Ei kelpaa.

Nyt paistan pnaattilettuja ja kohta koirien kanssa lenkille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Ei kelpaa.
Voi voi voi. Voi niitä nykynuoria. Hmph... Pitäis vaan saada ostarilla hengailla frendien kanssa ja välillä hakata pleikkaa. Skutta ei kiinnosta enää ketään. Mihin tää maailma on menossa? Voi voi voi...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Voi voi voi...
Ihanaa, kukkahattusetä :h: Will u marry me?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti::h: Will u marry me?
:h: Absolutely!! :h: Thought you'd never ask!! :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ei teinien kanssa mitään kompromissejä koko ajan väsätä. Tiukka linja ja siitä kun sitten joskus antaa myönnytyksiä kuvittelevat sinun olevan mukava. :)
No mulla on tunnetusti sen verran tiukka linja, että yksi lapsista ilmoitti lähtevänsä ennemmin mummille hoitoon. Mutta en nyt jaksa niuhottaa lomalla, eihän se nyt mua haittaa jos sisällä hilluvat, ihmettelen vaan. Jos kitisisivät ettei ole mitään tekemistä, heittäisin pellolle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jeudi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti::h: Absolutely!! :h: Thought you'd never ask!! :h:
Talvihäät :dream:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin