Perjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lapitii kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Perjantai? Taas?!
Lomalla?
Yep. =]
Kännissä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lilo, mulla on jo kaks karvakaveria kotona. Toinen nukkuu pään vieressä ja toinen jaloissa tai selän päällä :]
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hyvää viikonloppua Pertti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bluntly kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Lomalla?
Yep. =]
Kännissä?
Not quite yet. Very soon. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Äitämaa squirttailee ylhäällä. Tulee ihan maahan asti. Lesbo se on, kun ei juoksemaan päästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Äitämaa squirttailee ylhäällä. Tulee ihan maahan asti. Lesbo se on, kun ei juoksemaan päästä.

Sää on kuin nainen kuiva silloin kun sadetta kaipaisi ja hyvin hyvin märkä kun ei tarvetta niinkään olisi?
Kaikki sen tietää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihvi ääntä kohti ja sit auton keula maalle päin.
Pitää matkalla vielä ostaa faijalle synttärilahja, ku vaan tietäis vielä mikä/mitä. No kai suht yksinkertainen lahja riittää, kun ei ole kyse tasakymmenistä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yhyyy, Sciroccoa ei enää tuoda dieselinä maahan :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi luoja miten ihminen voi olla täynnä! Kiitti Milli vaan karppilasagnen ohjeesta, tuli ihan sairaan hyvää. Liiankin hyvää kun piti santsata vaikka masu oli jo ekan lautasellisen jälkeen ihan täys :] Nyt pari kuppia kahvia napaan ja sit mä korkkaan kaljan!
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Karppilasagne :shock: *herää horroksesta*
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Leevi »

exPertti kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Joo, ei se järvi soutamalla kulu, mutta kun kyse ei ole seksistä vaan puhtaasti kropan ikävästä toista kroppaa kohtaa.
Kauhian vaikeeta taas selittää/ymmärtää?
Ei tuossa vaikeaa ole, mutta tämä elämä tahtoo olla sellaista että se on joko ostettava sellainen japanilainen muovinen kroppatyyny tai sitten lainattava sitä järveään ties minkälaisille soutajille. Tietty jos sen jotenkin onnistuisi rajoittamaan yhteen taitavaan vakiosoutajaan, joka tietäisi kaikki sen järven poukamat ja osaisi laiturissakin levähtää niin se vissiin olisi se optimijärjestely.
Hyvin Pertsa veistelee ... :D
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Leevi »

exPertti kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^^Semmonen vakiosoutaja vois olla kiva. Kunhan se tietäis millon ongitaan ja millon ei. Ja sen pitäis osata korjailla/tehdä kaikkee pikkukivaa mun kotona jos mä nätisti pyydän. Mut siis kyse ei todellakaan olis parisuhdemeiningistä vaan ihan lainamiehestä. Semmosen vois kyllä laittaa hakuseen kun tuntuu että viimeaikoina tarvetta ois ollut..
No niin palstan sinkkumiehet. Haaste on esitetty. :)
Mahtaako tuollaista löytyä ... :matsi:
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mun tuurilla ei löydy!
Mut ei se mitään, hauskaa mä onneks osaan silti pitää ja kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla :] Ne on niin :h:
Täytyykin lähettää niille kortti näin lomalta. Muut lähettelee kortteja thaikuista yms mutta mä laitan kortin meneen ihan täältä kotipaikkakunnalta.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Stinky kirjoitti:... kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla :]
Kätevää ... :)
Stinky

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Leevi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:... kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla :]
Kätevää ... :)
Ne tykkää musta :] Ovat asentaneet mulle pesutornin ja tiskarin. Korjanneet mun pyörän, käyttäneet mua lääkärissä työaikana kun mä en aja autoa jne. Ihania! Siksi musta on kiva välillä leipoa niille vähän herkkuja aamukahvipöytään.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Stinky kirjoitti:
Leevi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:... kodin pikku remppahommat ja muut hoituu kyllä esim. mun työpaikan huoltoheppusten avulla :]
Kätevää ... :)
Ne tykkää musta :] Ovat asentaneet mulle pesutornin ja tiskarin. Korjanneet mun pyörän, käyttäneet mua lääkärissä työaikana kun mä en aja autoa jne. Ihania! Siksi musta on kiva välillä leipoa niille vähän herkkuja aamukahvipöytään.
Ihan hyvää "vaihdantataloutta". Ei minusta mitenkään kummallista kun eihän tuohon mitään rakettitiedettä tarvita (siis tuon keksimiseen). :)
prosessi

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Moi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:Moi.
Moi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Moi.
Moi.
Moj Rollo!

Ja kiitos vielä pallotuksesta!


JA ajattelin jo, että pyydän jonkun uuden vastaamaan kuukautiskyselyyni, jotta

50 vastaajaa tulisi täyteen...

MUTTA SE ON TULLUT ILMAN PYYNTÖÄ TÄYTEEN!!!

SUURKIITOS TOIVEKUUKAUSIKETJU NYT 50 VASTAAJAA!

On siis juhlan aika. Ihan kohta julistan lopputuloksen. Nyt kun KUU on myös ikäänkuin ajankohtainen (lukuisia tv-lähetyksiä kuussakäynnin johdosta, on kuukin saanut hienon äänimäärän, mutta ennalta sovittuna kuu tarkoittaa, että henkilöllä ei ole minkään valtakunnan mielipuolta.
Eli hänelle on yhdentekevää. Näin tulkitsen mulkitsen.

ROLLO! Sinä ansaitset viimeaikaisesta käytöksestäsi aidon ARSKA-merkin!
Ole hyvä.

Toivoo sinulle ja ihan kaikille, jotka kiitoksen ja terveisen katsovat ansainneen!

Rolloillen

STADINARSKA
KaupunginArto
Värien Sulttaani
Vastaa Viestiin