Kei keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään on ihana päivä :D Tulin juuri työhaastattelusta, uusi ura mainos- ja viestintätoimistossa odottaa mua!
SingleMalt

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti:uusi ura odottaa mua!
Onnea kaunokainen.

Täällä on taas jälleen kerran tylsä päivä. Aika ei kulu, mitään tekemistä ei ole. Mistähän saisi virtaa, että jaksaisi kahlata läpi dominon system administration quiden.. vajaa 600 sivua.. plääh..
Starflare

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Ymmärtääkö?
Ei jummarra, mutta sehän ei varmaankaan yllätyksenä tullut.
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Camilla kirjoitti:Tänään on ihana päivä :D Tulin juuri työhaastattelusta, uusi ura mainos- ja viestintätoimistossa odottaa mua!
Onnea :cheer:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Enthu kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Tänään on ihana päivä :D Tulin juuri työhaastattelusta, uusi ura mainos- ja viestintätoimistossa odottaa mua!
Onnea :cheer:
Kiitos SM ja Enthu! Rupesin miettimään et oletko soittanut aina niihin firmoihin mihin olet hakenut? Koska nyt en lähettänyt edes mitään hakemusta, soitin vaan ja meni suoraan haastattelun kautta töihin..
AarneAnkka

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Enthu kirjoitti:Onnea Vaolalle ja eOnnittelut Aarnen nikkinimppareista
:cheer: :hevikaraoke: :wink: :yo: :h:
Tä mtäh? Onk tänään... *lunttaa Kolumbuksesta* ... no niinpäs onkin. Arnen päivä. Ou jee. Huomio! Kosmonautit! Perseet olalle VIE!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onnittelut sankareille! Haussa myös vinkkejä ansaanastuneelle, joka juuri huomasi olevansa kodeiiniherkkä ja näkevänsä kauniita värejä päänsäryn uuden lääkityksen alettua potkimaan. Uskon että tänä iltana pykäämästäni hoitotieteen aatetehtävästä tulee eloisa ilman pikaselviämistä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Tiikeriankka

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Camilla kirjoitti:Tänään on ihana päivä :D Tulin juuri työhaastattelusta, uusi ura mainos- ja viestintätoimistossa odottaa mua!
Kivaa mutta mukavaa. Onnea.

Saisinpa minäkin uuden työpaikan. Jos en saa, heittäydyn teidänkin elätettäväksenne. Kiitos.
SikaMika

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huhhahhei!

Enhän mä aamulla saanut persettäni ylös sängystä ehtiäkseni kouluun. Tein jo aamulla kellon soitua päätöksen nousta ylös ja kampeutua oppitunnille, mutta valitettavasti nukahdin uudestaan ennen päätöksen toimeenpanoa! Nukuin siis pommiin, ja meni suoraan kymmeneksi töihin.

Nyt on energinen olo, täytyy kalppia äkkiä vittuun täältä ja purkaa tarmoni opintoihin ja säbään. So long, fuckers.
slam

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jospa, vaikka söisi, että ei enempää nälkiintyisi...
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Vittu voi VITTU!!!!!!!!
Rupeen kohta itkeen. En JAKSA opiskella, kokoajan pukkaa jotain vitun esseetä ja seminaaria ja tenttiä.
Meen nukkuun ja katotaan teenkö mitään sit ku herään.
nami nami
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On se kiva kun on kavereita jotka levittää perättömiä juoruja...
AarneAnkka

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaola kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Perseet VAolalle VIE!
Pienellä muuntelulla tuostakin saa oikein hyvän... :twisted:
:sir: Jawohl, Frau Kommandant! :D
Turbohaltija

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lipa kirjoitti:Vittu voi VITTU!!!!!!!!
Rupeen kohta itkeen. En JAKSA opiskella, kokoajan pukkaa jotain vitun esseetä ja seminaaria ja tenttiä.
Meen nukkuun ja katotaan teenkö mitään sit ku herään.
Näin on. Koululaitos on perseestä. :twisted:
Tiikeriankka

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vaola kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Perseet VAolalle VIE!
Pienellä muuntelulla tuostakin saa oikein hyvän... :twisted:
Hmmmm.... Toteutuskelpoinen idea...
tuulenpuiska

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:Entäs hyvää seksiä ja halpaa punaviiniä?
Tarkoitit varmaan halpaa seksiä ja hyvää punaviiniä?
millivanilli

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Turbohaltija kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Vittu voi VITTU!!!!!!!!
Rupeen kohta itkeen. En JAKSA opiskella, kokoajan pukkaa jotain vitun esseetä ja seminaaria ja tenttiä.
Meen nukkuun ja katotaan teenkö mitään sit ku herään.
Näin on. Koululaitos on perseestä. :twisted:
Opiskelu ON rankkaa. Joulukuun aika on näillä näkyvmin yhdeksän tenttiä ja seitsemän esitelmää/projektia palautettavana + kaksi työharjoitteluraporttia. Opinnäytteen yksi osiokin olisi tehtävä asap valmiiksi. Ihme kyllä vielä ei ole varsinaisesti ressiä aiheesta (varmaan olis syytä). Nooh, joulukuussa ehtii panikoida vielä ihan riittävästi.
Aito_Johanna

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

JF37, otapa tavaksi painaa kännykän lukitusnäppäimiä aina, kun työnnät kännyn taskuun tai reppuun. Ei se minua mitenkään haittaa, että aakkosten ensimmäisenä Aito_Johannana saan jatkuvasti - viimeksi tänään - sulta ääniviestejä, joissa kuuluu pelkkää hengitystä, rahinaa, askelia ja joskus bonuksena liikenteen melua, mutta ehkä nämä viestit ovat puhelinlaskusi kannalta vähän turha juttu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitänee huolehtia että numeroni merkitään vaikkapa "Yks v*tun aasi", jos sen satun jollekin Kityrunkkarille luovuttamaan..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Pitänee huolehtia että numeroni merkitään vaikkapa "Yks v*tun aasi", jos sen satun jollekin Kityrunkkarille luovuttamaan..
Mun tyttärellä on tapana soitella AarneAnkalle :lol: Ja käsilaukussa pyörivä kännykkä osaa soitella itsekseen: Aarne saa multa epämääräisiä puheluita epämääräiseen aikaan...


Tunnin lenkki muksun kanssa ja tuli mammalle ihan hiki. Ihanan kirpeä pakkassää siellä on. Tulis vaan sitä lunta.
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:On se kiva kun on kavereita jotka levittää perättömiä juoruja...
Kityläinen vai Ei Kityläinen :?: :!:
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:On se kiva kun on kavereita jotka levittää perättömiä juoruja...
Kityläinen vai Ei Kityläinen :?: :!:
Ihan RL-kaveri. En vaan tiedä kuka. Oli soittanut mun miehelle ja antanut ymmärtää että mulla on suhe jonkun parikymppisen kundin kanssa :roll:
Tääl on kiva tunnelma taas. Vittu ku tietäs kuka saa päähänsä tommosia, ja vaivautuu vielä kaivamaan ukkoni numeron jostain. Sweet Jeesus. Ja mies ei suostu kertomaan kuka sille on soittanut.
Tämä pikkupoika, jonka kanssa mulla on "suhde" on ihan yhtä ymmällään ku minäkin.
RolloTomasi

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ulkona paistaa aurinko ja siella on 15 astetta lamminta!
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tärkein unohtui: multa kysyttiin tänään papereita :cheer:

Näytänkö mä oikeesti alle 18-vuotiaalta???
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Tärkein unohtui: multa kysyttiin tänään papereita :cheer:

Näytänkö mä oikeesti alle 18-vuotiaalta???
Ilman korkkareita ihan teiniltä :lol:
Vastaa Viestiin