Typerä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kreitsu kirjoitti: Vain itsestä voi olla varma.
Öö.. voiko itsestään mielestäsi olla varma?

Itse pitäisin varsin epätodennäköisenä, että kääntyisin hare krishnaksi tai vihreäksi, tai alkaisin rankan ryyppäämisen, mutta varma en voi olla.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti: Mutta vaivihkaisia vihjeitä voinee itse kukin elämän varrelta poimia. Epäilystä herättäviä ominaisuuksia lienevät runsas alkoholinkäyttö, epäterveelliset elämäntavat, ylenmääräinen rehentely ja pullistelu, ruokoton ulkomuoto, parisuhteiden ja kumppaneiden määrä ja vaikka mitä.
Toki voi. En tunne henkilöä, joten en viitsi arvailla, millaisia mahdollisia ennusmerkkejä, jos niitä oli, hänen luonteensa on saattanut pitää sisällään.
NuoriD

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Oho. Juu alkaahan tuossa olla tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

Sinä jos joku tuosta vielä nouset jaloillesi.
Kerro se mulle kun asun tuol sillan alla ison mahani ja kolmen kissan kans....

.
Nyt kävelet kaupungin vuokratoimistoon mahan kanssa ja kerrot, että asunto lähtee alta. Taatusti järjestyy uusi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriD kirjoitti:
Öö.. voiko itsestään mielestäsi olla varma?

Itse pitäisin varsin epätodennäköisenä, että kääntyisin hare krishnaksi tai vihreäksi, tai alkaisin rankan ryyppäämisen, mutta varma en voi olla.
Arvasin, että tähän tarttuu joku, mutta en silti jaksanut lisätä "ja sekin on epävarmaa". Pointti on kuitenkin siinä, että itseensä voi vaikuttaa, toisiin yleensä ei.

Edit: Lainaukset meni päin vittua, korjasin.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 04.08.2009 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

ninnithequeen kirjoitti:-- Oma vitun äiti! Joka ui rahassa vielä...on kuulemma ihan oikein että syön pelkkää makaroonia.
Henkkoht-syistäkö se ois kenkää antanu?
milli

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Alkaa tämänpäiväinen housuunkakkaaminen tuntua pieneltä ongelma.
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:Alkaa tämänpäiväinen housuunkakkaaminen tuntua pieneltä ongelma.
Pieni ongelma jos kakkakin oli pieni. :]
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Oho. Juu alkaahan tuossa olla tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

Sinä jos joku tuosta vielä nouset jaloillesi.
Kerro se mulle kun asun tuol sillan alla ison mahani ja kolmen kissan kans....
Voihan ny vittu. Paksuna oleva ei jää ilman kämppää. Paperit menemään neuvolan todistuksen kanssa ja sulla on kämppä tuossa tuokiossa.

Mä olisin saanut aikanani kämpän SEURAAVANA PÄIVÄNÄ hakemuksen jättämisestä Helsingin kaupungilta. Että paas toimeks äläkä sääli itseäs siellä.
tuulenpuiska

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vittu jätkät. Sen kerran kun iskee ninnarin noreen niin te pasteatte kaiken sen paskan minkä halusin välttää. Nuuh!
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Mutta vaivihkaisia vihjeitä voinee itse kukin elämän varrelta poimia. Epäilystä herättäviä ominaisuuksia lienevät runsas alkoholinkäyttö, epäterveelliset elämäntavat, ylenmääräinen rehentely ja pullistelu, ruokoton ulkomuoto, parisuhteiden ja kumppaneiden määrä ja vaikka mitä.
Toki voi. En tunne henkilöä, joten en viitsi arvailla, millaisia mahdollisia ennusmerkkejä, jos niitä oli, hänen luonteensa on saattanut pitää sisällään.
Puolustan nyt itseäni, en häntä:

Kun joka aamu saa pusun klo 5 aamulla kun se lähtee töihin, tulee suoraan kotiin ku jostain päin Suomee vaan pääsee, kuulee 15 krt päivässä "Mä rakastan sua", siivoo, yrittää pestä pyykkiä (ei tienny et mun pesukone on PYHÄ ja vain mun), laittaa kynttiläillallisia ja ON ihana, johon en oo tottunu ollenkaan. 10v Ukkokullan kans ja romanttisinta mitä se on ikinä vastannu mun "Hyvää yötä kulta"-lauseeseen on "sul on isot tissit"....
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Mä olisin saanut aikanani kämpän SEURAAVANA PÄIVÄNÄ hakemuksen jättämisestä Helsingin kaupungilta. Että paas toimeks äläkä sääli itseäs siellä.
Jees, ajattele pikkurekkistä, se ansaitsee stressittömän odotusajan ja turvallisen ympäristön. Äitisi käytöstä en ymmärrä, ei taida olla kovin äidillinen mamma.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti: Pieni ongelma jos kakkakin oli pieni. :]
Ei se koko vaan se rakenne.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mutsi on täys narsisti ja tyranni. Faija antais mulle kaiken, mutta mutsi tutkii ja tonkii ja siin on sota pystyssä. Faija jopa tunki salaa mun taskuun kolikoita et pärjään. "Et kerro mutsille!!" Samoin faija osti lahjaks mulle pullon Vina Maipoa, rakasta punkkuani, jäi kiinni ja mutsi vähensi sen mun palkasta.

Kerran pyysin vitosta et voisin viedä tyttäreni jätskille, ni ei käy. Semmonen mummi Nitalla....onneks Ukkokulta jeesas, ja laps pääs jädelle äipän kans. Tämmöstä mun elämä on viimeaikoina ollu ja nyt rupee riittää jo.

Arvatkaa kuka soitti äsken? :roll:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:
Puolustan nyt itseäni, en häntä:

Kun joka aamu saa pusun klo 5 aamulla kun se lähtee töihin, tulee suoraan kotiin ku jostain päin Suomee vaan pääsee, kuulee 15 krt päivässä "Mä rakastan sua", siivoo, yrittää pestä pyykkiä (ei tienny et mun pesukone on PYHÄ ja vain mun), laittaa kynttiläillallisia ja ON ihana, johon en oo tottunu ollenkaan. 10v Ukkokullan kans ja romanttisinta mitä se on ikinä vastannu mun "Hyvää yötä kulta"-lauseeseen on "sul on isot tissit"....
Jees, sitä paitsi ihastuneena/rakastuneena katsoo aika monia asioita läpi sormien. Itse seurustelin joskus kivikaudella erään miehen kanssa, josta alkoi paljastua mielenkiintoisia asioita: Hän mm. tekikin työtä pimeästi ja nosti samaan aikaan rahaa Kelasta (minulle tämä on kynnyskysymys), selvisi että häneltä oli vuokria rästissä niin paljon, että kämppä oli lähdössä alta jne.

Lisäksi ilmeni, että hän petti minua, joi liikaa ja muuttui lopulta välivaltaiseksi. Kyllähän näistä varmaan on ollut jotain merkkejä nähtävissä, mutta itse en niitä heti nähnyt. kesti vuoden tajuta koko kuvio.
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vähens palkasta toisen ostaman lahjapullon? Wtf? Joo-o... Lähiaikoina oon surenut erityisesti niitä perheitä, jotka tappelevat keskenään. Käytetään se jäljellä oleva aika muiden muuttamiseen, opettamiseen ja polkemiseen, oikeassa olemiseen ja kaikkeen paskaan. Vittu miten väärin, niin vitun kuluttavaa.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Välipiristys:

KLIK


:lol:
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

"Keitä ne ravut ennen vapauttamista niin ravut ovat varmasti puhtaita ennen luontoon pääsyä." :D

Auts miten hidas oon nopeenakin. ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voitettiin muuten eilen kuudes matsi putkeen, 4-0. Nousuhaaveet alkavat vaihtua konkretiaan. Itse pelasin homosti, mm. puskin avopaikasta ylähirteen.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 04.08.2009 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

OuhNouh. Kirjoitin vahingossa puoliviralliseen sähköpostiin countin tilalle cunt. Tai siis kun tämä näppäimistö on hiukan risa ja jättää välillä välistä kirjaimia enkä sitten huomannut tuollaista virhettä. Aika noloa :o
Fcuk

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

:P
SikaMika

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aamulenkki ei enää oksettanut tai pyörryttänyt, keuhkoista ei tosin vielä irtoa täyttä höökiä. Kyllä toi aamuinen urheilu kummasti vaan piristää, eilenkään en tarvinnut edes päikkäreitä vaikka "yö"unet lyhenivät viidellä tunnilla.

Tuli sitten muutto eteen jo kuun vaihteeseen. Yksiö päivittyy kaksioksi, merinäköalassa menetetään mutta postinumero muuttuu nollanollasadaksi mikä on tietenkin pääasia. Mun vuokrani hieman laskee kun daami alkaa maksamaan omaa puolikastaan. Tekisi mieleni ulkoistaa koko muuttoruljanssi, töiden tuominen kotiin on perseestä.
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Tuli sitten muutto eteen jo kuun vaihteeseen
Uuuuuu :h: :P
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Sviddu, taas uudessa työpaikassa viisastelemassa. Saisikohan tässä jonkun lomautuksen tai sikainfluenssan.
Tuossako nyt oli se paljon hehkuttamasi suurempaakin suurempi elämänmuutos, kirjoittelet Kitinään uudelta työpaikalta? Olen pettynyt. Ottaisit ennemmin mallia vaikka ninnistä kuinka repäistä elämässään oikein kunnolla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:- moon pakkolomalla, rahaa ei tule
- rekkis meni naimisiin viime tiistaina
- lähti samana iltana MUN kans Tampereelle
- olen sille raskaana
- oli eilen täällä mutta heitin muualle ku oli umpijurrissa
- kämppä lähtee alta vissiin ku ei ole töitä
- ukkokulta suuttu ku lähin rekkiksen kans Tampereelle ja pimittää tyttöä taas
- mie en jaksa!!!!!
Tämähän oli odotettavissa.

Jaksuja, kyllä se siitä, huomenna on aina uusi päivä, lapsissa on tulevaisuus jne. Vähän niinkuin tuo Pertti "NamiNami" Bjurströmkin tuossa totesi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tuossako nyt oli se paljon hehkuttamasi suurempaakin suurempi elämänmuutos, kirjoittelet Kitinään uudelta työpaikalta? Olen pettynyt. Ottaisit ennemmin mallia vaikka ninnistä kuinka repäistä elämässään oikein kunnolla.
No et sinäkään kyllä elä kuin opetat.
Kertoisko Marco mitä minä nyt olen opettanut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin