Typerä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Sinä saarnaamassa suurempaakin suuresta elämänmuutoksesta (tai sen puutteesta)
Ei, vaan minä saarnaamassa "suuresta elämänmuutoksesta" hehkuttamisesta. ;) Opettele lukemaan, NamiNami.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.08.2009 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Ei tekisi pahaa sinullekaan.
Aika surkea comeback, mutta älä suotta ylitä odotuksia. :)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitä muuten muut tekisitte? Jos kumppaninne uusi olisi väkivaltainen juoppo, niin laskisitteko yhteisen lapsenne exän ja nyksän seuraan? Itse ainakin ajattelisin, että no way in hell.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tuossako nyt oli se paljon hehkuttamasi suurempaakin suurempi elämänmuutos, kirjoittelet Kitinään uudelta työpaikalta? Olen pettynyt. Ottaisit ennemmin mallia vaikka ninnistä kuinka repäistä elämässään oikein kunnolla.
No et sinäkään kyllä elä kuin opetat.
Ilmeisesti Franz urputtaa jotain minulle?

Niin. Parin vuoden sisään olen asunut Australiassa; reissannut ympäri Australiaa, Kambodiaa, Thaimaata, Vietnamia, Macaota, Fidziä, Salomonsaaria, Vanuatua, Ameriikkaa, Norjaa, Venäjää ja Suomea. Olen saanut keskellä syvintä lamaa duunin ja kun se ei kelvannut niin hommasin vielä toisenkin, missä nyt aloitin. Minulle duunipaikan vaihdos oli todella iso päätös, koska hylkäsin luultavasti ihan hyvän uran isossa talossa lyhyen tähtäimen edun, haasteiden ja isomman riskin perässä.

Nyt painan 1,5-2 vuotta duunia, kunnes teen seuraavan siirron. Sitä siirtoa ennen, sen aikana tai sen jälkeen Fredi ei tietenkään tee mitään mitä ei ole tähänkään mennessä tehnyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mitä muuten muut tekisitte?
Muotoilisin tämän siten, että kun vilkaisee ninnin kaltsun kuvaa "Kontulan hulluimmat miehet", jossa käsittääkseni sekoilee rekkis ja kaverinsa, niin mitä muuta voi odottaa kuin nyt on tapahtunut? Mut hei, ryhmähali eniveis, eiks juu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mut hei, ryhmähali eniveis, eiks juu?
Jåå, mutta miekat eivät sitten saa kolahtaa yhteen. Siinä menee minun siveellisyyteni raja.

Asiasta toiseen. Mikä olisi hyvä pokeleffa miehen ja naisen katsottavaksi? Tuollaista suositeltiin jossain: Pirates
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Niin. Parin vuoden sisään olen asunut Australiassa; reissannut ympäri Australiaa, Kambodiaa, Thaimaata, Vietnamia, Macaota, Fidziä, Salomonsaaria, Vanuatua, Ameriikkaa, Norjaa, Venäjää ja Suomea. Olen saanut keskellä syvintä lamaa duunin ja kun se ei kelvannut niin hommasin vielä toisenkin, missä nyt aloitin. Minulle duunipaikan vaihdos oli todella iso päätös, koska hylkäsin luultavasti ihan hyvän uran isossa talossa lyhyen tähtäimen edun, haasteiden ja isomman riskin perässä.
Kuulostat ihan Keikaukselta. Vaikuttavaa, vaikka ei edelleenkään mitään ninnin suurempien tekojen rinnalla.
Nyt painan 1,5-2 vuotta duunia, kunnes teen seuraavan siirron. Sitä siirtoa ennen, sen aikana tai sen jälkeen Fredi ei tietenkään tee mitään mitä ei ole tähänkään mennessä tehnyt.
Ajaako tyytymättömyys elämääsi sinua jatkuviin elämänmuutoksiin (joiksi Kitinään kirjoittelu uudelta työpaikalta myös laskettaneen)? Kuulostaa elämäntapa-ADHD:lta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edit: en haluakaan osallistua tähän.
Viimeksi muokannut urpiainen, 04.08.2009 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Siis panettelitko nyt turhaan Elcoa, että mikään ei muuttunut vai? Odotamme jännityksellä.
Väännetään lukutaidottomalle Bjurströmillekin rautalangasta: tein pientä pilaa elcon "elämää suuremman elämänmuutoksen" etukäteishehkutuksesta. Voimakkaasta reaktiosta päätellen piikki osui, mutta siitä sen enempää.

Myönnän suoraan että elco on tehnyt elämässään enemmän kuin minä, jos se lasketaan juodun viinan ja vierailtujen maiden kokonaismäärällä. Niillä sitä palstarispektiä eniten irtoaakin, ja mistäs sitä ihminen eläisi jos ei juuri siitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Väännetään lukutaidottomalle Bjurströmillekin rautalangasta: tein pinetä pilaa elcon "elämää suuremman elämänmuutoksen" etukäteishehkutuksesta. Voimakkaasta reaktiosta päätellen piikki osui, mutta siitä sen enempää.

Myönnän suoraan että elco on tehnyt elämässään enemmän kuin minä, jos se lasketaan juodun viinan ja vierailtujen maiden kokonaismäärällä. Niillä sitä palstarispektiä eniten irtoaakin, ja mistäs sitä ihminen eläisi jos ei juuri siitä.
Aika tyhjältä suun availulta tuo minusta kuulosti. Vielä tyhjemmältä juuri verraten suun aukojan omaan elämään.
Edelleenkään et osaa lukea? Sinulla olisi pointti, jos minä olisin hehkuttanut tulossa olevasta suuresta elämänmuutoksesta.

Jos ei vieläkään avaudu, lue vaikka urpiaisen hyvä kiteytys yllä. Ehkä se siitä vihdoinkin aukeaa. (tai sitten ei) Varsinaiseen ampiaispesään tunnuinkin sohaisevan, vaikka ihan viattoman vitsin yritin esittää. :P Pyydän anteeksi elcolta ja hänen tukijoukoiltaan aiheuttamaani mielipahaa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.08.2009 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:tein pinetä pilaa elcon "elämää suuremman elämänmuutoksen" etukäteishehkutuksesta.
Missä olen hehkuttanut elämää suuremmasta elämänmuutoksesta?
nastamuumio

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onko mun puhelimeni rikki vai eikö kukaan tosiaan vieläkään halua kutsua mua työpaikkahaastatteluun?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Itse olen jo oppinut, että ei se luuri rikki ole, työnantajia ei vain kiinnosta.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mutta miksi mä en kiinnosta yhtään ketään?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No vastaanhan minäkin sinulle, joten oletuksesi on väärä.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vippaa viissatanen?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:Vippaa viissatanen?
Vippaa sinä minulle, minulla ei ole.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos lähtis kotiin. Johan tässä on työskennellyt 5 tuntia :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chely

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chely »

aasi kirjoitti:
Chely kirjoitti:Rankkaa tämä lomalaisen arki.
Ahaa!
Ohoh!

Pikaisesti kotona käymässä. En jaksanut käydä kaupassa, joten söin nuudeleita. Ravintoarvot varmasti kohdillaan. Sitten suihkuun ja taas menoksi. Oli kiva nähdä kaveria, humanistiksi ihan fiksu tapaus :)
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun puhelin ei ainakaan ole rikki, ku sain 2 h just nukuttua ni eikös se herätä mut. Prkl.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Mun puhelin ei ainakaan ole rikki, ku sain 2 h just nukuttua ni eikös se herätä mut. Prkl.
Nyt tsemiä ja käyt hankkimassa sen kämpän. Vauva vatsassa tarvitsee rauhatonta ja stressitöntä oloa. Ei ole häpeä pyytää apua, päinvastoin.
Paras päivä ikinä.
Bossanova
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 11.08.2007 12:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bossanova »

Voi jukelis .Ainakin kolme vuotta mennyaiokaa kun viimeki avasin. Kitinä.netin.

Muutaman muistan. Mutta Ninnin muistan myös.

Mitäs uutta tämne mitä pitäs tietää?
:roll: :roll: :roll:
bliss

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bossanova kirjoitti: Mitäs uutta tämne mitä pitäs tietää?
:roll: :roll: :roll:
Kuka sä oot?
Stinky

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun piti tämä lomapäivä vaan olla möllöttää ja lukea kirjaa. Meni sekin vituiks kun kuurasin kämpän lattiasta kattoon. Lattialta vois vaikka syödä ja saunassa synnyttää, niin puhdasta tuli.
Josko sitä uskaltais lenkillekkin pitkästä aikaa lähetee, lyhyt lenkki hissukseen tarkastellen mitä toi jalka tykkäis lenkkarin sisällä olla.
ninnithequeen

Re: Typerä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oikeesti hermostun nyt. Ukkokulta kiukuttelee eikä oo soittanu koko päivänä ja mä haluun lapseni edes puhelimen päähän. Saldoraja (firman puhelin) huomiseen kiinni ja äiti ei nyt jaksa. Voisko joku auttaa? Kyselee epätoivoinen.
Vastaa Viestiin