Kei keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ja sitapaitsi meni vahan alakanttiin:

:cheer: Mittarin mukaan 23! :cheer:

Ninni, kyl sa oot nuoren nakonen. :ohyeah:
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tärkein unohtui: multa kysyttiin tänään papereita :cheer:

Näytänkö mä oikeesti alle 18-vuotiaalta???
Ilman korkkareita ihan teiniltä :lol:
Mulla oli seittemän sentin korot! Ja mokkarotsi ja farkut ja hattu. Saakeli. Meikkiä ei tosin tainnut kovin paljoa olla...

Sanoinkin sille sedälle että "you made my day" :D
1108

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hesalaiset kusipäät ei OSAA ajaa autolla. Vittu miten sivistymätöntä käytöstä.

Tehin aikani kuluksi maakuntakierroksen ja tuloksena oli hiiltyminen kehä III:lla.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

ninnithequeen kirjoitti: Sanoinkin sille sedälle että "you made my day" :D
Mä koin puolestani ikäkriisiä herätteleviä tunteita junassa, kun n. 10v räkänokka sanoi istumapaikkaa kytänneelle kaverilleen minuun viitaten, että "toi rouva jää pois, täältä vapautuu paikka"

:maanantai:
Don't Panic!
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:Hesalaiset kusipäät ei OSAA ajaa autolla. Vittu miten sivistymätöntä käytöstä.

Tehin aikani kuluksi maakuntakierroksen ja tuloksena oli hiiltyminen kehä III:lla.
Joo ei enää nykyään kun yli puolet Hesalaisista on kotoisin jostain
perähikiältä... ei kannata hiiltyä palat vielä loppuun... tosin olen jäävi
sanomaan mtn ajokortittomana mutta kyllä sen jalankulkijanakin&julkisissa
täällä huomaa kuka on ns junantuoma :roll:
santtu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja santtu »

Onneksi olet oman arvosi tunteva, aikuisesti ajatteleva tyylikäs leidi, jolla ei mene sormikaan suuhun ennalta-arvaamattomien tilanteiden yllättäessä.

Kaikesta huolimatta. Vertaistukea ja lähimmäisterapiaa tarjolla Kumpulassa silloin tällöin korkeahkoja maksuja vastaan.
nexie kirjoitti:Mä koin tunteita junassa, kun n. 10v räkänokka sanoi minuun viitaten, että täältä vapautuu.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh. Väsy.
Mutta ei kai tässä nukkumaan voi alkaa.
Huomenna ja ylihuomenna saa askarrella paskarrella kämpän parissa. Ensi viikolla muutto. Kivaa, ottaen huomioon, että se fuckin' remontti on täysin kesken :D
Onnkesi olen paineen alla parhaimmillaan.
Violetti makuuhuone ja olohuone. Keittiön kanssa painin, oranssi vai limenvihreä?
Entäs millä värillä sokaisen eteisen?? Noh, se nyt saa vielä olla... Ehtii sen myöhemminkin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

santtu kirjoitti:Onneksi olet oman arvosi tunteva, aikuisesti ajatteleva tyylikäs leidi, jolla ei mene sormikaan suuhun ennalta-arvaamattomien tilanteiden yllättäessä.
Ah tuota sarkasmin hehkeätä, mutta pisteliästä kukkasta. Leidi.
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti: Violetti makuuhuone ja olohuone.
IHANA!!!
Muista laittaa galleriaan kuvia.
Itekin haluaisin maalata nää seinät, mutta ei vielä raaskis, kun on just ennen muuttoamme maalattu. Valkoiseksi yök. Makkariin sopis beige, olkkariin viininpunainen, muksun huoneeseen keltainen...Ja tähän tietsikkahuoneeseen se violetti. Haaveita haaveita...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mustaenkeli kirjoitti:Ihan typerä keskiviikko siis. [/i]
Ei ees ollu yhtään typerä keskiviikko.
Erehdyin. Olin väärässä. Tai en vaan tiennyt... :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Se on öitä.
tuulenpuiska

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Because the answer cames before the question.



Why does top-posting suck?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti: IHANA!!!
Muista laittaa galleriaan kuvia.
Itekin haluaisin maalata nää seinät, mutta ei vielä raaskis, kun on just ennen muuttoamme maalattu. Valkoiseksi yök. Makkariin sopis beige, olkkariin viininpunainen, muksun huoneeseen keltainen...Ja tähän tietsikkahuoneeseen se violetti. Haaveita haaveita...
Minulla on takanani jo kaksi violettia makuuhuonetta. Edellinen asuntomme oli todella värisokaistu; Kirkkaan oranssi eteinen, sammaleenvihreä makuuhuone, toinen makuuhuone tämä pakkomielteeni violetti, kirkuvankeltainen keittiö... En varmaan voisi asua valkoisessa asunnossa. Mutta helppohan se on maalata, valkoisen päälle vain vähän väriä, ja yhden seinän maalaaminenkin piristää ilmettä kovasti, ja ei edes ole iso työ tai kallista.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona jälleen. Semmonen reissu sitte... Mitähän tuosta tuumais.. :? EI kyllä yhtään mitään!
Enthu

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

BTW olen muuten Tampereella ensi la jos joku kityrunkuista haluaa nähdä
tuopin ääressä keskustassa iltapäivällä 16-18.30 välillä ennen kuin menen
teatterimonttuun sivistämään itseäni näytelmällä :)
tonttu8

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Good night! :dream:
hermine

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hermine »

Voi perse. Onko tässä nyt laitaa laittaa kaikki tenttimateriaalit vain verkosta saataviksi. Arvatkaa olenko yhtään saanut luettua.
huima

Re: Kei keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti:Ei se minua mitenkään haittaa, että aakkosten ensimmäisenä Aito_Johannana saan jatkuvasti - viimeksi tänään - sulta ääniviestejä, joissa kuuluu pelkkää hengitystä, rahinaa, askelia ja joskus bonuksena liikenteen melua, mutta ehkä nämä viestit ovat puhelinlaskusi kannalta vähän turha juttu.
Köh, voihan toki olla ettei se puhelin missään taskussa tai repussa ole. :wink:
Vastaa Viestiin