Kinkku keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

jos kaipaa kinkku voikkarii onko se pakko tehä
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kinkkuvoikkari on hyvää.

6 tuntia unta. Wohoo!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäis keksiä taas jotain nokkelaa vuorokausiraporttiin, mutta kun kaikki on yhtä harmaata lillua. Saa vielä laiskan maineen, kun yrittää löytää VAIN olennaisen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ylermi Ylermi, sun on pakko tietää mitkä on Hervannan keskusurheilukentän mitat!
Nyt penikseni on fantastinen!
Stinky

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Aamukavi :h:

Hei, tietääkö kukaan Tampereella hyviä kirppiksiä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Söin kinkkujuustokurkkunäkkileivän.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriD

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis keksiä taas jotain nokkelaa vuorokausiraporttiin, mutta kun kaikki on yhtä harmaata lillua. Saa vielä laiskan maineen, kun yrittää löytää VAIN olennaisen.
Laita siihen, että koira haukkui klo 17, muuten ei raportoitavaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti: Hei, tietääkö kukaan Tampereella hyviä kirppiksiä?
Tiedän työn puolesta ja keskustan entisenä asukkina kymmeniä. Keskustassa nyt on isommista ainakin Laukuntorin...olikohan se Radiokirppis ja Itsenäisyydenkadun...olikohan se Bonuskirppis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Clay kirjoitti:Ylermi Ylermi, sun on pakko tietää mitkä on Hervannan keskusurheilukentän mitat!
Ai nurmikkoalueen vai? Eiks se ole 400 metrin juoksuradan keskellä, et varmaan jtn luokkaa 95m x 60m.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Laita siihen, että koira haukkui klo 17, muuten ei raportoitavaa.
Onhan noita juttuja paljonkin, mut kun ei ole raflaavaa. Jotenkin noloa ja läpinäkyvää tehdä tikusta asiaa. Mitä kummempaa raportoitavaa on esmes ohtaanlyöntikilpaulusta keskustan baarin edustalla - niitä on joka viikonpäivä ympäri vuoden.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Laita siihen, että koira haukkui klo 17, muuten ei raportoitavaa.
Onhan noita juttuja paljonkin, mut kun ei ole raflaavaa. Jotenkin noloa ja läpinäkyvää tehdä tikusta asiaa. Mitä kummempaa raportoitavaa on esmes ohtaanlyöntikilpaulusta keskustan baarin edustalla - niitä on joka viikonpäivä ympäri vuoden.
Mihin tarkoitukseen noita vuorokausiraportteja tehdään?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mihin tarkoitukseen noita vuorokausiraportteja tehdään?
Mä teen sisäiseen tiedotukseen. Puolelta on palaveri, jossa mä selvitän isoille pomoille tutkinnan näkökulmasta maakunnan tilan ja tolan(pamela not included).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, ja sit alko vaimo soittelee. Kylmästi panin kaikki luurit kiinni. Buahahahaa. Kuorsatkoon paskiainen vielä.

(sossupokeahan te halusitte?)
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jumankaut. Täällä duunissa on samassa kerroksessa jollakulla lukitun oven takana kissa, joka huutaa ja maukuu ihan helvetisti ja koko kerros haisee kissankuselta ja p*skalta :shock:
Enkä ole ikinä nähnyt tossa kyseisessä toimistohuoneessa olevan ketään töissä.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Jumankaut. Täällä duunissa on samassa kerroksessa jollakulla lukitun oven takana kissa, joka huutaa ja maukuu ihan helvetisti ja koko kerros haisee kissankuselta ja p*skalta :shock:
Enkä ole ikinä nähnyt tossa kyseisessä toimistohuoneessa olevan ketään töissä.
Oisko se jotenki ikkunasta päässy??? Äkkiä kattomaan hei jotenkin...voi olla nälissään ja onneton siellä jumissa...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Kinkkuvoikkari on hyvää.
6 tuntia unta. Wohoo!
Joko rekkis sai (kuulla kunniansa)?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kinkkuvoikkari on hyvää.
6 tuntia unta. Wohoo!
Joko rekkis sai (kuulla kunniansa)?
Ei, antaa nukkuu ny känniään veke. Mut aijai ku mul on jo se kaulin taas valmiina ;)
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jumankaut. Täällä duunissa on samassa kerroksessa jollakulla lukitun oven takana kissa, joka huutaa ja maukuu ihan helvetisti ja koko kerros haisee kissankuselta ja p*skalta :shock:
Enkä ole ikinä nähnyt tossa kyseisessä toimistohuoneessa olevan ketään töissä.
Oisko se jotenki ikkunasta päässy??? Äkkiä kattomaan hei jotenkin...voi olla nälissään ja onneton siellä jumissa...
Me ollaan tokassa kerroksessa. Lukitun oven taakse kattomaan. Hei...
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jumankaut. Täällä duunissa on samassa kerroksessa jollakulla lukitun oven takana kissa, joka huutaa ja maukuu ihan helvetisti ja koko kerros haisee kissankuselta ja p*skalta :shock:
Enkä ole ikinä nähnyt tossa kyseisessä toimistohuoneessa olevan ketään töissä.
Oisko se jotenki ikkunasta päässy??? Äkkiä kattomaan hei jotenkin...voi olla nälissään ja onneton siellä jumissa...
Me ollaan tokassa kerroksessa. Lukitun oven taakse kattomaan. Hei...
No otappa selvää kenen toimisto. Oikeesti jos ollu siel jo kauankin...tai sit soittaan lukkosepälle vaan.
bliss

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Oisko se jotenki ikkunasta päässy??? Äkkiä kattomaan hei jotenkin...voi olla nälissään ja onneton siellä jumissa...
Me ollaan tokassa kerroksessa. Lukitun oven taakse kattomaan. Hei...
No otappa selvää kenen toimisto. Oikeesti jos ollu siel jo kauankin...tai sit soittaan lukkosepälle vaan.
No enpä ota. Mulla ei ole nyt aikaa selvitellä kuka tän talon asioita hoitaa juuri tällä hetkellä tun talkkarikin lopetti hommat viime kuun vika päivä. Mulle tulee asiakas karseen paperipinon ja kuvien kanssa neljän minuutin päästä.

Eikä se elikko siellä eilen ainakaan ollut kun ei kuulunut mitään eikä haissut miltään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:No enpä ota. Mulla ei ole nyt aikaa selvitellä kuka tän talon asioita hoitaa juuri tällä hetkellä tun talkkarikin lopetti hommat viime kuun vika päivä. Mulle tulee asiakas karseen paperipinon ja kuvien kanssa neljän minuutin päästä.
Laita silmät, korvat ja suu kiinni, niin ehkä se katti ja kaikki muutkin ikävät asiassa maailmassa häviävät.
Paras päivä ikinä.
Chely

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chely »

Aamutee menossa. Tätä palstaa lukiessa tulee välillä mieleen, että osa kirjoittajista tuntuu elävän kuin toisella planeetalla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Chely kirjoitti:Aamutee menossa. Tätä palstaa lukiessa tulee välillä mieleen, että osa kirjoittajista tuntuu elävän kuin toisella planeetalla.
Mutta jos vain sinusta tuntuu siltä, niin eikö looginen päätelmä ole se, että sinä elät jossain muualla kuin armaassa Telluksessamme?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihmiset jotka juo aamukahvin sijasta aamuteetä OVAT toiselta planeetalta.
Chely

Re: Kinkku keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chely »

Riemumieli kirjoitti: Mutta jos vain sinusta tuntuu siltä, niin eikö looginen päätelmä ole se, että sinä elät jossain muualla kuin armaassa Telluksessamme?
Hyvin mahdollista. Epäilen asuvani Venuksella. Täällä ei ole hulluja ja väkivaltaisia juoppoja.
Vastaa Viestiin