Perusuomalainen persus-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Josko lähtis mökille.
Vetasin hyvät tirsat, toivottavasti nyt jaksaa ajaa n 3,5h..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti: Hei Saira, Kitinämuruni! Pitkästä aikaa!

Mitä Saira tarkoitat pakkauksella? Oletko muuttamassa Stadiin vai onko jotain muuta järkevää. hehheh. Vai pakkaatko marjoja pakastimeen vai pakkaatko matkalle. Jotenkin tuo pakkaaminen tuntui positiiviselta asialta joten sinä et "pakkaa" ja lähde tiehesi!

Tällainen Stadinarska on, kauhean utelias. Kyllä määää tykkäisin tietää mitä Saira-mukavuustar tekee.

MITÄS Tampereelle muuta? Onko lapsi tullut sinun kaltaiseksi ja hymyileekö elämä.

laitoin tämän vastauksen kunniaksesi oliivinvärillä!! Onhan sulla oliivipuu vielä, se piirros?
Eikö ollutkin kauheaa kun Elco unohti nimeni lapsigallupissa, vaikka juuri olen valmis tekemään jollekin herttaiselle naiselle lapsen. Minä nimittäin pidän lapsista. Onko Tampereella oikeasti mukavia mutkattomia ja älykkäitä ja nättejä ja reiluja ja maanläheisiä, urheilullisia ja lämpöisiä ja seksikkäitä ja ei liian amatsonisia naisia ikähaarukassa 23-38??

ARSKA
Oliivimies
Sairafan
Pakkaan miehen tavaroita, kahden viikon päästä omiani. Näin se elämä pyörittää. Täällä kyllä pysyn, kaukana sivistyksestä. :-D

Piirros on seinällä, mutta luultavasti tulee maalatuksi piiloon. Seuraavaan huoneeseen täytyy keksiä jotain uutta, uuden elämän kunniaksi.

Voisin kuvitella Arskan kyllä isukiksi. Helpostikin! Kaupungilla en ole paljoa käynyt, joten en osaa sanoa kaupungin naisista mitään nykyään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otan vitun kylmän kaljan ja menen saunaan. Itse asiassa otan kaksi kaljaa, olen ansainnut ne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hei Saira, Kitinämuruni! Pitkästä aikaa!

Mitä Saira tarkoitat pakkauksella? Oletko muuttamassa Stadiin vai onko jotain muuta järkevää. hehheh. Vai pakkaatko marjoja pakastimeen vai pakkaatko matkalle. Jotenkin tuo pakkaaminen tuntui positiiviselta asialta joten sinä et "pakkaa" ja lähde tiehesi!

Tällainen Stadinarska on, kauhean utelias. Kyllä määää tykkäisin tietää mitä Saira-mukavuustar tekee.

MITÄS Tampereelle muuta? Onko lapsi tullut sinun kaltaiseksi ja hymyileekö elämä.

laitoin tämän vastauksen kunniaksesi oliivinvärillä!! Onhan sulla oliivipuu vielä, se piirros?
Eikö ollutkin kauheaa kun Elco unohti nimeni lapsigallupissa, vaikka juuri olen valmis tekemään jollekin herttaiselle naiselle lapsen. Minä nimittäin pidän lapsista. Onko Tampereella oikeasti mukavia mutkattomia ja älykkäitä ja nättejä ja reiluja ja maanläheisiä, urheilullisia ja lämpöisiä ja seksikkäitä ja ei liian amatsonisia naisia ikähaarukassa 23-38??

ARSKA
Oliivimies
Sairafan
Pakkaan miehen tavaroita, kahden viikon päästä omiani. Näin se elämä pyörittää. Täällä kyllä pysyn, kaukana sivistyksestä. :-D

Piirros on seinällä, mutta luultavasti tulee maalatuksi piiloon. Seuraavaan huoneeseen täytyy keksiä jotain uutta, uuden elämän kunniaksi.

Voisin kuvitella Arskan kyllä isukiksi. Helpostikin! Kaupungilla en ole paljoa käynyt, joten en osaa sanoa kaupungin naisista mitään nykyään.
MITÄ ihmettä. Onko tämä jotenkin vanha asia. En kyllä vieläkään tuosta tiedä mitä...
Mutta kun en tiedä voiko kysyäkään. Minee en tiedä enää mitään....
Oletko sinä mukavin nainen Tampereella? Onko sinulla huonoja puolia?
Tämä on kuin työhaastattelu. Arska on joskus aika mahdoton.
Saira! Kiva että voit kuvitella minut.
Mutta Tampereen naiset ovat tuntemattomia.
Hm. Nyt minun täytyy levätä!!

Sairalle halit tietenkin. Oliivinmakuinen

Arskis värimies
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyllä tämä on aika vanha juttu, mutta ei olla ilmoiteltu hirveästi ympäriinsä. Asian sulattelussa kesti oma aikansa ja asumisoikeuskämpässä on se kolmen kuukauden irtisanomisaika, joten nyt sitten vasta päästään aloittelemaan uutta arkea kuun vaihteen jälkeen.

Suurella todennäköisyydellä Tampereelta löytyy mukavampiakin naisia, huonoja puoliani en viitsi kertoa näin julkisesti. Tervetuloa tänne vain tutustumaan kaupungin tyttöihin!

Halit Arskalle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:Kyllä tämä on aika vanha juttu, mutta ei olla ilmoiteltu hirveästi ympäriinsä. Asian sulattelussa kesti oma aikansa ja asumisoikeuskämpässä on se kolmen kuukauden irtisanomisaika, joten nyt sitten vasta päästään aloittelemaan uutta arkea kuun vaihteen jälkeen.

Suurella todennäköisyydellä Tampereelta löytyy mukavampiakin naisia, huonoja puoliani en viitsi kertoa näin julkisesti. Tervetuloa tänne vain tutustumaan kaupungin tyttöihin!

Halit Arskalle!
Tampereen tarjonta tuntuu vain lisääntyvän. Helpotus kai sekin.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä pidän kyllä tässä vaiheessa hiukan lomaa suhteista, sana itsessäänkin ärsyttää... Sitä paitsi mun myötäni lisääntyy vain se vapaiden naisten alin kasti, "lapsellinen nainen". :)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Kyllä tämä on aika vanha juttu, mutta ei olla ilmoiteltu hirveästi ympäriinsä. Asian sulattelussa kesti oma aikansa ja asumisoikeuskämpässä on se kolmen kuukauden irtisanomisaika, joten nyt sitten vasta päästään aloittelemaan uutta arkea kuun vaihteen jälkeen.

Suurella todennäköisyydellä Tampereelta löytyy mukavampiakin naisia, huonoja puoliani en viitsi kertoa näin julkisesti. Tervetuloa tänne vain tutustumaan kaupungin tyttöihin!

Halit Arskalle!
Otin halit vastaan. Kiitos. Halit tuntuu aina hyvältä.
Ja koska luulen olevani herrasmies niin halaan sua taas!

Huonoja puolia on jokaisella. Kuulostaa epäilyttävältä! Kyllä saatat olla Tampereen mukavin nainen.
Pidät taukoa suhteissasi. Se on varmaan oikea ratkaisu ottaa hengähdysaikaa. Mutta lapsellinen nainen ei kyllä alinta kastia ole.
Voi hyvin Saira ja asia oli kyllä niin suuri yllätys etten tiedä mitä nyt sanoa, vaikka miksi se oli yllätys, sitäkään en osaa sanoa. Nämä ovat tunneasioita mitä ajatellaan.

Stadinarska
Suuri Suomalainen Tietosanakirja...äh korjaan Sairafani
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perusuomalainen persus-perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

SikaMika kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mökille viikonlopuksi linkoamaan hunajaa.
Runkkaamaan? Ihan jees, pidä hauskaa.
Tuli melkein sadan kilon lasti, otatko naamalle?
NuoriD kirjoitti::) Pelottaa kysyäkin, mitä tuo tarkoittaa.
Mehiläisten keräämä hunaja erotetaan vahakennoista linkoamalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin