K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Info tulevista miiteistä

Paras pikkujouluajankohta minulle on:

26.11
9
20%
3.12
25
54%
10.12
4
9%
17.12
2
4%
24.12
6
13%
 
Ääniä yhteensä: 46

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti: Laadusta ei todellaakan voi puhua tämän ketjun kanssa.
Ketjuthan täällä on lähes poikkeuksetta laaduttomia.

SM käy hakemassa kasan lihaa Lidlistä ja Munala vääntää siitä kustannustehokkaat laatulihikset kaikille. Sitten matkustetaan kaikki Latvian kautta Espanjaan ja kuvataan tyttöjen perseitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lutka kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Lutka kirjoitti: siis ihan oikeesti. eikö kannattais kokeilla ennen kuin tuomitsee.
ylihintaisessa juttutuvassa.
Sehän se. On testattu niin monta kertaa, että kyseinen ketju on todettu täysin paskaksi. Palvelu on ala-arvoista, annokset, pieniä, pizzojen täytteistä puolet hukassa ja ruokalistan liharuoat ovat kaikki esikypsennettyä valmisruokapaskaa suoraan muovipussista. Katkarapukeitonkin väsäävät nätisti valmisjauheesta.

Laadusta ei todellaakan voi puhua tämän ketjun kanssa.

Ja muuten, se täytteen vaihto oli taasen kallistunut:
Lisätäyte ja täytteen vaihto 1,20 / 2,40 €
Eikö tällainen hinnoittelu kerro jo ravintolan laadusta?

Sorry vaan J, mutta mulla on Rossovitutus huipussaan ;)

no, millon olet viimeksi käynyt. mä käyn pari kertaa kuussa ja missään en ole yhtä hyvää pizzaa saanut. suurimmalla osalla kavereista on ollut sama asenne ku sulla, mutta kun ollaan saatu ruoat niin kehuneet ovat kaikki.

mun osalta tää kehuminen loppuu tähän. tulkoon ken tulee ja jos ei kukaan tule niin sitten ei voi mitään.

mutta toisaalta, jos joku muu haluaa järjestää yhteiset juhlat niin siitä vaan. kunhan viesti tulee ajoissa jotta me matkatyöläiset ja pitkästä matkasta tulevatkin voidaan suunnitella osallistumisemme.
Siis jotka käyvät harvoin syömässä ravintoloissa, rossokin on luxusta, hyväosaisuutensa ei pitäisi hämärtää ymmästämästä todellisuutta, jossa minimipalkalla useat kituuttavat myös hienossa helsingissämme+\- opiskelijat. Suurimmassa osassa kalimpeerimme ravintoloita ruokalista ei juuri poikkea sivuraiteesta, vaikkei kysymys olekaan taiteesta suokailun suhteen.
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:kuvataan tyttöjen perseitä.
Sullahan mukava harrastus nykyään on.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

No siis edelleenkin, voi vittu sentään, eivätkö ihmiset voi käydä vetämässä niitä häränkivesnesteessä marinoituja sisäfilepihvejään jolloinkin muulloin kun juuri silloin kun on tarkoitus tavata ihmisiä?
Cornerissakin oli vähän kyllä kehnot ruuat joo-o. Ja Oivan valkosipulietanat pikkaisen liian suolaisia. Koffin puistossa oli epäilemättä mainio menyy, vaikka en ehtinyt kyllä niitä maistelemaankaan kun jäi vähän lyhyeksi visiitti.

Helvetti vetäkää kotona vaikka napa täyteen ja tulkaa rossoon juopottelemaan. Jaa mutta saakohan sieltä Burmalaiseen simpanssinvirtsaan sekoitettua kaksi vuotta oliivinlehtitynnyrissä kypsynyttä keskioluttakaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Enthu »

"Helvetti vetäkää kotona vaikka napa täyteen ja tulkaa rossoon juopottelemaan. Jaa mutta saakohan sieltä Burmalaiseen simpanssinvirtsaan sekoitettua kaksi vuotta oliivinlehtitynnyrissä kypsynyttä keskioluttakaan?"

ei taida saada jäänee III-olut/sidukka linjalle
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti:Helvetti vetäkää kotona vaikka napa täyteen ja tulkaa rossoon juopottelemaan. Jaa mutta saakohan sieltä Burmalaiseen simpanssinvirtsaan sekoitettua kaksi vuotta oliivinlehtitynnyrissä kypsynyttä keskioluttakaan?
Oletkos käynyt ikinä vaikkapa nyt juttutuvassa?

Veikkaan että et. JT ei todellakaan ole mikään gurmeepaikka, vaan savuinen, vanha ravintola, joka vaan miljööltään on sata kertaa viihtyisämpi, kuin joku rosso. Olutvalikoimassakin on muita vaihtoehtoja kuin lappari tai koff.

Mutta ihan sama. Me voidaan käydä runkkiksen kanssa rosson vieressä juttutuvassa vetämässä kympin pizzat ja pari tuoppia tsekkiläistä ja tulla sitten jonnekin muualle juottolaan, niin ei tarvitse hermostua.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti:Me voidaan käydä runkkiksen kanssa rosson vieressä juttutuvassa vetämässä kympin pizzat ja pari tuoppia tsekkiläistä ja tulla sitten jonnekin muualle juottolaan, niin ei tarvitse hermostua.
Ei, ei, ei.. Ei näin.

Ensin kuulutat kovaan ääneen ettet ole tulossa, koska sinulla on parempaakin tekemistä.. ja sitten tulet kuitenkin!

Mä voin väijyä siinä juttutuvan edessä ja vetää kuivat sun pizzaas ja sitten vetää kaikkia turpaan ja sitten..vasta sitten...ehkä tuun.. jos maksetaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Helvetti vetäkää kotona vaikka napa täyteen ja tulkaa rossoon juopottelemaan. Jaa mutta saakohan sieltä Burmalaiseen simpanssinvirtsaan sekoitettua kaksi vuotta oliivinlehtitynnyrissä kypsynyttä keskioluttakaan?
Oletkos käynyt ikinä vaikkapa nyt juttutuvassa?

Veikkaan että et. JT ei todellakaan ole mikään gurmeepaikka, vaan savuinen, vanha ravintola, joka vaan miljööltään on sata kertaa viihtyisämpi, kuin joku rosso. Olutvalikoimassakin on muita vaihtoehtoja kuin lappari tai koff.

Mutta ihan sama. Me voidaan käydä runkkiksen kanssa rosson vieressä juttutuvassa vetämässä kympin pizzat ja pari tuoppia tsekkiläistä ja tulla sitten jonnekin muualle juottolaan, niin ei tarvitse hermostua.
No sitähän mie ajoin takaakin, aikuiset ihmiset varmaan osaaavat täyttää masuset millä itse huvittaa ja sitten mennä vaikkapa toiseen paikkaan törisemään ihmisten kanssa ja vaikkapa kolmanteenkin.
Mutta jos miittiä järjestetään niin eikö se ihmisporukka ole se pääasia, eikä paikka tai mitä siellä tarjotaan?
Pääasia että paikka on kohtuullisen siisti, kohtuullisen hintainen ja tarpeeksi tilava. (ja missä voi ehkä keskustella hieman kovaäänisemmin ilman että tullaan kehoittamaan että olisitteko hiljempaa)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:Ensin kuulutat kovaan ääneen ettet ole tulossa, koska sinulla on parempaakin tekemistä.. ja sitten tulet kuitenkin!
Näinkö yleensä kitymiiteissä on tapana toimia vai?

Mites muuten nainen vetää kuivat?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Mä voin väijyä siinä juttutuvan edessä ja vetää kuivat sun pizzaas ja sitten vetää kaikkia turpaan ja sitten..vasta sitten...ehkä tuun.. jos maksetaan.
Mie voisin maksaakin. Tosin et voi lyödä minuu koska miulla on rillit. (tosin hukassa)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tästä saadaan varmasti mielenkiintoinen keskustelukin viikon kuluessa.
Pyyhin Netikettiin..
Exsat

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Päivämäärällä ei juuri ole väliä, jos sattuu olemaan rahaa ja aikaa, niin voisihan sitä etelän joulukarkeloissa lähteä pyörähtämään koska vaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti: Näinkö yleensä kitymiiteissä on tapana toimia vai?
Se on yleisesti hyväksi havaittu tapa, juu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti: Näinkö yleensä kitymiiteissä on tapana toimia vai?
Katso ja opi. Tai katso ja vedä kuivat, ota kuvia ja postaa nettiin..
SingleMalt kirjoitti:Mites muuten nainen vetää kuivat?
Eikös siinä yhdessä ketjussa jo todennettu, että naisiltakin tulee tököttiä peepeestä laukeamisen hetkellä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:[Katso ja opi.
Katsotaan, katsotaanko. Päivämääristä ei vielä mitään hajua, kun ei tiedä elämäänsä huomista pidemmälle.

Jos en huku huomisella ojasnorklauskurssilla, niin yritänpä ekaan miittiin lähteä. Paikalla ei oikeasti ole mitään väliä, mutta sainpahan vaan jatkaa missiotani rosson mollaamiseksi.

Hyvä että ihmisellä on harrastuksia.
Runkkis

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lutka kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:3.12. jees. En tosin vielä tiedä pääsenkö silloin, mutta se riippuu sen hetken The Elämä tilanteesta.

Vaikka Rosso onkin... No, se on Rosso. Ja mielelläni nauttisin paremmasta ruoasta ja palvelusta muualla, mutta luulen, että Rosson hintataso on suurimmalle osalle köyhistä Kityläisistä sopiva. Ja eiköhän ne Rosson väsyneet tarjoilijat ole tottuneet palvelemaan tälläisiä kaikki-maksaa-erikseen-kännissä-kuin-ankat-seurueita suht. koht. sujuvasti...

Niin, eikä sitä tarvitse välttämättä syödä edes siellä. Itse tod. näk. vaikka syön siellä Juttiksessa ja liityn seuraan myöhemmin tai menen suoraan sinne Mascottiin. Ehkä me nirppanokat voimme käydä siellä Juttiksessa, muiden saadessa bonusta?
siis ihan oikeesti. eikö kannattais kokeilla ennen kuin tuomitsee. mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani. enkä ole tuolla koskaan saanut huonoa palvelua. mutta mutta, ne tulkoon ketä huvittaa. mua ei taas välttämättä kiinnosta istua lakimiesten ja insinöörien ja wanna-be-muusikoiden kanssa ylihintaisessa juttutuvassa.
Usko pois tiedän ko. ravintola(ketjun) toiminnasta aika paljon, enkä todellakaan morkannut ko. valintaa. Miittiä varten luulen, että tai pikemminkin tiedän, että Rosso palvelee sekalaista kityläistä seurakuntaa huomattavasti paremmin kuin se aikaisemmin mainittu Juttis. Rosson pirteä nuori tarjoilija jaksaa varmasti palvella porukkaa, joka tod. näk saapuu miten sattuu ja tilaa eriaikaan sekä maksaa erikseen huomattavasti innokkaammin ja jopa paremmin kuin Juttutuvan vanhemmat viinurit.

Juttutupaan olisi mukava mennä syömään (jos ylipäätänsä tulen syömään) pienemmällä porukalla, mutta jos väkeä alkaa olla viittä enempää, niin Rosso on aivan yhtä hyvä vaihtoehto.

Niin, minä olen syönyt ja tulen syömään ketjuravintoloissa. Hakaniemen Rosso on vaan kokematta ja ainoastaan sen takia, että muutin siitä viereisestä talosta hieman ennen kuin se avattiin.

*puolustaa ketjuravintoloita*
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja cardic »

hmm... pikkujouluaikaan taitaa mascottiin meneminen olla aika turhaa isolla porukalla, ei mitaan mahollisuuksia saada poytaa muutamaa henkea isommalle ryhmalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
killkill

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lutka kirjoitti:mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani.
Hani, tämä oli mitä mainioin meriitti mara-tietämyksestä. Nimimerkillä "tarjoilijan poika, työkokemusta alalta 10 vuotta, niin keittiöstä, ruokaravintolasta kuin baaritiskin takaakin"

Rosso-keskusteluun osallistuakseni: samanlaista bulkkipaskaa kuin muutkin ketjut. Yhdessäkään Suomen Rossossa en muista saaneeni hyvää palvelua. Jyväskylän Kirkkopuiston Rosso on ainoa ravintola, missä tuotiin lasku pyytämättä seurueen viimeisen jäsenen vielä lopetellessa pääruokaansa


Ps No offensiiviä, L ;) Hyvä että joku jaksaa nähdä vaivaa muiden puolesta ja olla aktiivinen. Tuo oli vaan niin hauskasti sanottu että piti vähän täräyttää.
Viimeksi muokannut killkill, 23.08.2005 9:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paikalla mitään merkitystä ole kunhan sielä saa olla alasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Äänestin sitä 3.12. aikaisempien hyvin perustelujen takia plus että minulla alkaa loma 7.12. eli vain maanantai kärsittävänä krapulassa töissä.

Rossosta sitten. Minulle aika yhdentekevä ravintola, ruoka tosiaan on tasalaatuista valmisruokahuttua, joskus hyvää joskus ei. Jos vaan Hakaniemessä huolivat meidät kabinettiinsa riekkumaan, niin sinne. Meinasin sanoa, ettei siellä kenenkään ole pakko syödä, mutta pelkkään juopotteluun Rosso kyllä on hieman kallis paikka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Impi »

Ei pikkujouluissa syödä. Siellä juodaan.

Btw: söin juuri pari päivää sitten lohjan rossossa kana-pekonirisottoa. Oli se vähän oudon näköistä, mutta helvetin hyvää. Lasku eriteltiin nätisti ja nopsaan, vaikka osa maksoi käteisellä ja osa kortilla.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Äänestin 26.11, kyseinen viikonloppu menee rymytessä joka tapauksessa Battlelore-kiertuetta seuraten. Muihin päivämääriin en lupaa osallistua. Paikalle ei liene niin väliäkään, pienen piirin kultivoituneita tapaamisia sopii toteuttaa muun otsakkeen kuin pikkujoulujen alla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lutka

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Lutka »

killkill kirjoitti:
Lutka kirjoitti:mä olen entisen superhuippuhovimestarin lapsenlapsi ja oppinut yhtäsuntoista ravintoloiden ja tarjoilijoiden duunista mummoltani.
Hani, tämä oli mitä mainioin meriitti mara-tietämyksestä. Nimimerkillä "tarjoilijan poika, työkokemusta alalta 10 vuotta, niin keittiöstä, ruokaravintolasta kuin baaritiskin takaakin"

Rosso-keskusteluun osallistuakseni: samanlaista bulkkipaskaa kuin muutkin ketjut. Yhdessäkään Suomen Rossossa en muista saaneeni hyvää palvelua. Jyväskylän Kirkkopuiston Rosso on ainoa ravintola, missä tuotiin lasku pyytämättä seurueen viimeisen jäsenen vielä lopetellessa pääruokaansa


Ps No offensiiviä, L ;) Hyvä että joku jaksaa nähdä vaivaa muiden puolesta ja olla aktiivinen. Tuo oli vaan niin hauskasti sanottu että piti vähän täräyttää.
joo, mä arvasin että joku tarttuu tähän, mutta souwhattia.

tarkoitin sillä nyt vaan ihan sitä että mummun kanssa ollaan pienestä pitäen käyty paljon ulkona syömässä ja mummu aina arvosteli tarjoilijoita. käytöstä, esiintymistä, asiantuntemusta, juomien kaatoa, lautasten kantamista, nopeutta, asiallisuutta jne. opin kaiken maailman hassuja juttuja, kuten esim mille korkeudelle lasia mitäkin juomaa kaadetaan, miten ruokailuvälineet ojennetaan, missä asennossa käsi pitää olla kuuman lautasen kanssa duunailtaessa, mistä kohtaa viinipulloa pidetään kiinno jne jne jne jne. ja auta armias jos joku mätti!

tippiä mummun jättää edelleen runsaasti jos homma toimii. jos ei niin tarjoilija saa kyllä kuulla siitä. mummuni kun sattuu olemaan minä hiukan ryppyisempänä. suhteellisen piikikäs ja sanavalmis kaveri. ja tietää mitä tahtoo ja tahtoo vaan parasta.

että sillä tavalla.

ja ai niin, joskus kun mummu oli vielä länsi-suomalainen kaupungin suomalaisen klubin ja kaupungintalon hovina, niin seurasin isoja tilaisuuksia jonkin pöydänjalan takaa. oli se vaan sillon vielä 70-80-luvulla isoa kun ryssiä ja poliitikkoja ja teollisuuspamppuja kestittiin. taisi olla parhaat tipit sen ajan rahaa yli 1000 mk.
killkill

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lutka kirjoitti:taisi olla parhaat tipit sen ajan rahaa yli 1000 mk.
:off:

Joo, näistä ajoista mäkin olen kuullut.

Oli muuten iso tappio alalle kun provikkapalkoista luovuttiin. Tasapäistämisen myötä tumpulaa ammattitaidoton laiskamato saa saman verran liksaa kuin aktiivinen upsellingin hallitseva ammattilainen. Toki huippuosaajat pystyvät neuvottelemaan hintansa, mutta välille jää monta hyvää.

Tippikulttuurikin on ihan retuperällä.. oman ajan parhaat haalinnat taisi olla paria sataa markkaa per ammattilaisilta. Lauantai-iltana hyvä jos kympin sai :D

:off:
Edith

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei vielä osaa tenttiajankohtia tarkastikaan aavistella. Notta valitkaa mikä päivämäärä vain, minä katselen sitten lähempänä valittua ajankohtaa, että tulenko paikalle vai enkö.
Vastaa Viestiin