Kity asuu oulussa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Keikaus kirjoitti: Oulu on dynaaminen kasvukeskus, ettäs tiedätte. En ole kyllä käynyt pitkään aikaan, mutta näin olen kuullut.
Joo joo, jos pitäisi muuttaa johonkin niin mm. Oulu on sopiva paikka minun intressejä ja aktiviteetteja ajatellen.
bedlam

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti: Mikä on illaksi teillä molemmilla?
Siis että mikäkö kävisi illaksi molemmille? 3.9. ainakin minun puolesta passannee.
Gina kirjoitti: Mitä hittoa, onko kuusisaaressa tänä viikonloppuna jalometalli? Kannattaisko sinne mennä? Bändit? Liput? (ei jaksa kuuklata, sori.)
Entombedin aioin itse käydä sekkaamassa, muista bändeistä en tiedä, suurimmalta osin örinäpörinää kai. 15 euroa yhden pvän lippu etukäteen ostettuna.
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

bedlam kirjoitti:
Gina kirjoitti: Mikä on illaksi teillä molemmilla?
Siis että mikäkö kävisi illaksi molemmille? 3.9. ainakin minun puolesta passannee.
Eiku mikä on ilta, eli monenko aikaan menette töihin ja metalliin ja oletteko ennen sitä sosiaalisesti runkkareiden käytössä?

3.9. merkattu täällä kalenteriin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä oon vahingossa netissä, vaikka en sais missään nimessä täällä sairaalassa.. :oops:

Mulla on sitten kahdet pirskeet 3.9. :? Kumpiinkin haluaisin mennä. Perse. Olen hämmennyksissä. Ja vituttaa olla täällä. Maha kipee ja haluisin pois, mutta en kehtaa kysyä :x
bedlam

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti: Eiku mikä on ilta, eli monenko aikaan menette töihin ja metalliin ja oletteko ennen sitä sosiaalisesti runkkareiden käytössä?
Luulisin, että joskus kahdeksan pintaan erkanemme työn ja metallin pariin, joten sitä ennen olemme runkkukäytössä.
irmelianneli kirjoitti: Mulla on sitten kahdet pirskeet 3.9. :? Kumpiinkin haluaisin mennä. Perse. Olen hämmennyksissä. Ja vituttaa olla täällä. Maha kipee ja haluisin pois, mutta en kehtaa kysyä :x
Sulla on aina miljoonat pirskeet päällekkäin. Karkaa ikkunasta palotikkaille, hyvä nainen.
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Mä oon vahingossa netissä, vaikka en sais missään nimessä täällä sairaalassa.. :oops:

Mulla on sitten kahdet pirskeet 3.9. :? Kumpiinkin haluaisin mennä. Perse. Olen hämmennyksissä. Ja vituttaa olla täällä. Maha kipee ja haluisin pois, mutta en kehtaa kysyä :x
You got @. :lol:
bedlam

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bedlam kirjoitti:Luulisin, että joskus kahdeksan pintaan erkanemme työn ja metallin pariin, joten sitä ennen olemme runkkukäytössä.
Paitsi, että olikohan vaimokkeella yövuoro perjantaista lauantaihinkin... Tällöin nukkumarauha jatkuu lauantaina siihen asti, kun minä normaalisti heräisin.
Exsat

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä oon töissä perjantaina illassa ja viikonlopun muutoin öissä.

Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin Irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
ninnithequeen

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PAH PAH PAH!!!

Pitäkkee hauskaa, tää ei pääse pysty eikä edes kykene.
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Mä oon töissä perjantaina illassa ja viikonlopun muutoin öissä.

Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin Irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
Tämähän pääsee sitten perjantaisin ysin jälkeen lähteen töistä... Mutta Irmelianneli ehdottomasti mukaan, joten sovitellaan. Mihin nova on hävinnyt?

Mä varaan huomenna sen sulkisvuoron, onko sinne nyt muita lähtijöitä, tarviiko ottaa useampi kenttä? Nelinpelissä ei saa muuta kuin mailasta päähänsä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä oon töissä perjantaina illassa ja viikonlopun muutoin öissä.

Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
Tämähän pääsee sitten perjantaisin ysin jälkeen lähteen töistä... Mutta irmelianneli ehdottomasti mukaan, joten sovitellaan. Mihin nova on hävinnyt?

Mä varaan huomenna sen sulkisvuoron, onko sinne nyt muita lähtijöitä, tarviiko ottaa useampi kenttä? Nelinpelissä ei saa muuta kuin mailasta päähänsä...
Ehkä sitä taipuu sitten... :) kahtena päivänä peräkkäin siis.

EI nelinpeliä pliide, siitä ei tuu mittää.. Mennäänkö Heinäpäähän, mä pääsen niin vaikeesti sinne Linnanmaalle?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä oon vahingossa netissä, vaikka en sais missään nimessä täällä sairaalassa.. :oops:

Mulla on sitten kahdet pirskeet 3.9. :? Kumpiinkin haluaisin mennä. Perse. Olen hämmennyksissä. Ja vituttaa olla täällä. Maha kipee ja haluisin pois, mutta en kehtaa kysyä :x
You got @. :lol:
Emmä oo saanu mitään postia :?: :?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ginuski: Et kai laittanu pistettä nimien väliin? Mutsi joskus lähetteli jollekin KooPisteJiille meilejä vaikka kuinka kauan, kunnes se kohde ilmotteli että 'onkohan sinulla nyt ihan oikea osoite..' :)
bedlam

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin Irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
Niin sillä tuota lauantaita ehdotin, että jos elppa kerran silloin mahdollisesti pääsisi tulemaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin Irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
Niin sillä tuota lauantaita ehdotin, että jos elppa kerran silloin mahdollisesti pääsisi tulemaan.
No johan nyt on hittopökylä! Mä kyllä pakotan ne siirtämään ne toiset pirskeet. Syksynaloittajaisiahan ehtii juhlia joulukuuhun asti ainaki....
bedlam

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Silloin kuun alussa voitaisiin meidän juhlantapaiset pitää perjantaina 2. päivä, niin Irmatsu pääsee lauantainakin sitten viihteelle, vai kui?
Niin sillä tuota lauantaita ehdotin, että jos elppa kerran silloin mahdollisesti pääsisi tulemaan.
No johan nyt on hittopökylä! Mä kyllä pakotan ne siirtämään ne toiset pirskeet. Syksynaloittajaisiahan ehtii juhlia joulukuuhun asti ainaki....
Älä nyt mitään vielä mene hyvän tähen siirtelemään, kyselläänhän tolta Elpalta vielä vähän varmempaa informaatiota kuin tuo edellisen sivun alustava huhuilu :wink:
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Ginuski: Et kai laittanu pistettä nimien väliin? Mutsi joskus lähetteli jollekin KooPisteJiille meilejä vaikka kuinka kauan, kunnes se kohde ilmotteli että 'onkohan sinulla nyt ihan oikea osoite..' :)
Mä pistin että vastaa siitä osoitteesta mistä sä lähetit mulle postia? Outoa. Käykö sulle la 16.00 noin tunnin heitolla suuntaan tai toiseen? Sen jälkeen urheiluolut kuulostaisi hyvältä. Mä soitan heinäpäähän.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ginuski: Et kai laittanu pistettä nimien väliin? Mutsi joskus lähetteli jollekin KooPisteJiille meilejä vaikka kuinka kauan, kunnes se kohde ilmotteli että 'onkohan sinulla nyt ihan oikea osoite..' :)
Mä pistin että vastaa siitä osoitteesta mistä sä lähetit mulle postia? Outoa. Käykö sulle la 16.00 noin tunnin heitolla suuntaan tai toiseen? Sen jälkeen urheiluolut kuulostaisi hyvältä. Mä soitan heinäpäähän.
Jeee! Mainiota!! Oliks sul oma maila? Se vuokraus maksaa ekstraa. Mulla on oma.

Voi itkut, ei oo tullu mitn postia.. Laita uudestaan. Täällä on tylsää ja paskaa.
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Jeee! Mainiota!! Oliks sul oma maila? Se vuokraus maksaa ekstraa. Mulla on oma.

Voi itkut, ei oo tullu mitn postia.. Laita uudestaan. Täällä on tylsää ja paskaa.
Joo oma maila löytyy. (jos löytyy) Siis mihin ossaan laitan? Siihen mistä olit lähettänyt vai siihen jonka pistit mun kännyyn? Lisäksi mulla on sun mese osoite, voiko lähettää siihen? :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Jeee! Mainiota!! Oliks sul oma maila? Se vuokraus maksaa ekstraa. Mulla on oma.

Voi itkut, ei oo tullu mitn postia.. Laita uudestaan. Täällä on tylsää ja paskaa.
Joo oma maila löytyy. (jos löytyy) Siis mihin ossaan laitan? Siihen mistä olit lähettänyt vai siihen jonka pistit mun kännyyn? Lisäksi mulla on sun mese osoite, voiko lähettää siihen? :lol:
No jos 7-15 laitat ni töiposti ehottomasti, katoppakö mää en saa olla netissä täällä :lol:. Muuten sitten aina se netti.fi-osote. Niitä mese- ja cityposteja mä en kato ikinä oikeestaan.
Vinc

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Vinc »

Mites, vieläkö Oululaisilla on tapana käydä pelaan sulkkista tai muut?
Ja mahtuisko mukaan?
Exsat

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vinc kirjoitti:Mites, vieläkö Oululaisilla on tapana käydä pelaan sulkkista tai muut?
Ja mahtuisko mukaan?
Bilistä ollaan pelailtu ja keilauksesta on ollut puhetta. Pitääkin muistaa laittaa ihan julkista kutsua seuraavalla kerralla, että osaavat uudetkin tulla mukaan!
Gina

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Gina »

Joo, eikä tekis ne sulkisreenitkään pahaa... Keilaus ois kyllä kans toteutettavien listalla. Mites se kuun viimeinen viikonloppu nyt oli kellekin sopiva? Tai joulujen jälkeinen?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla taitaa ainakin olla ens viikosta lähtien melkein jouluun asti kaikki vkonloput buukattu täyteen biletystä :? ..tjtn
Exsat

Re: Kity asuu oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Meillä on ennen pikkujouluja kaikki täynnä, mutta joskus joulukuussa vois ehtiäkin.
Vastaa Viestiin