Sekalaisten kysymysten ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gina kirjoitti:lapitiin loukkauksista
Taidanpa nyt sulkee suuni, q sitä mulle nii "lämpimästi" privana suositeltiin.
Oisin kyl varmaan sulkenu jo muutenki.

*respecting thee "authoritee"* :P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Aikaisemmin ei ainakaan minun muistini mukaan ole lähdetty nimittelemään modeja heidän päätöstensä vuoksi.
Muistisi pettää aika surkeasti.
Exsat

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Aikaisemmin ei ainakaan minun muistini mukaan ole lähdetty nimittelemään modeja heidän päätöstensä vuoksi.
Muistisi pettää aika surkeasti.
Tai sitten en lue kaikkia ketjuja. Näytäkkö esimerkin?
Tix

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta jo. Keskustelemme ylläpidon kesken asiasta, imo QD:n lukitus ei ollut aiheellinen mutta eipä ollut aiheellinen saatikka asiallinen myöskään Manalan kirjoittelu aiheesta. Ihan käsittämätöntä pillastumista pienestä jutusta.
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Tix kirjoitti:Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta jo. Keskustelemme ylläpidon kesken asiasta, imo QD:n lukitus ei ollut aiheellinen mutta eipä ollut aiheellinen saatikka asiallinen myöskään Manalan kirjoittelu aiheesta. Ihan käsittämätöntä pillastumista pienestä jutusta.
Aivan. Ja jos manalan käytös ei nykyisellään ole flametusta, niin en kyllä tiiä mikä on.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Tai sitten en lue kaikkia ketjuja. Näytäkkö esimerkin?
1108 noin viiteen eri kertaan.
Gina kirjoitti:Aivan. Ja jos manalan käytös ei nykyisellään ole flametusta, niin en kyllä tiiä mikä on.
Mikäs tarve sinulla muuten on joka paikassa keskittyä käytökseeni? Luitko sinä edes alkuperäistä ketjua, mistä tässä oli kyse?
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti: Mikäs tarve sinulla muuten on joka paikassa keskittyä käytökseeni? Luitko sinä edes alkuperäistä ketjua, mistä tässä oli kyse?
...ehkäpä käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Ei koskaan tullu mieleen?
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:...ehkäpä käytöksessäsi olisi jotain parannettavaa? Ei koskaan tullu mieleen?
Eihän nyt toki. Sanoin vain kerran vähän ilkeästi tuolle pillutyrkylle typerälle kanalle.
Exsat

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti: Siinä tapauksessa QD:n minulle ja Claylle langettama luku- ja kirjoituskielto tulee asettaa uudelleen voimaan ja pysyvästi.
Voisi olla ihan aiheellista. Silloin kun käytös on leikkikoulutasoa, niin hetki nurkassa häpeämässä voi tehdä ihan hyvää. Jos on paskat housussa, niin pyydä tarhan tätiä pesemään peppu, älä suotta muille rähise.
Lutka

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Exsat kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Siinä tapauksessa QD:n minulle ja Claylle langettama luku- ja kirjoituskielto tulee asettaa uudelleen voimaan ja pysyvästi.
Voisi olla ihan aiheellista. Silloin kun käytös on leikkikoulutasoa, niin hetki nurkassa häpeämässä voi tehdä ihan hyvää. Jos on paskat housussa, niin pyydä tarhan tätiä pesemään peppu, älä suotta muille rähise.

manalalla on tullut näitä huteja viimeisten päivien aikana useita. täytyy ymmärtää :boohoo:
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Herra Manala kirjoitti: Eihän nyt toki. Sanoin vain kerran vähän ilkeästi tuolle pillutyrkylle typerälle kanalle.
Jos sä jumalauta tällä viittaat minuun niin olet kyllä sanonut ilkeästi enemmän kuin usein. Ja tämä on sen sortin loukkaus mitä minä en purematta niele.
Lutka

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Gina kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Eihän nyt toki. Sanoin vain kerran vähän ilkeästi tuolle pillutyrkylle typerälle kanalle.
Jos sä jumalauta tällä viittaat minuun niin olet kyllä sanonut ilkeästi enemmän kuin usein. Ja tämä on sen sortin loukkaus mitä minä en purematta niele.
joo, näitä aika ilkeitä letkautuksia on mrmanala viljellyt männä viikolla useampiakin. onkohan se lakannut saamasta vai missä mättää. modena mä ottaisin sen puhutteluun. ei liene tällaiset jutut tarkoituksenmukaisia edes kityssä, joka tosin on tavanomaisia keskustelupalstoja vapaamielisempi sisäpiirihuttu.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Silloin kun käytös on leikkikoulutasoa, niin hetki nurkassa häpeämässä voi tehdä ihan hyvää. Jos on paskat housussa, niin pyydä tarhan tätiä pesemään peppu, älä suotta muille rähise.
Näin juuri. Näin on taas sama naama kertomassa kenestä tulee hyvä isi ja kenestä hyvä äiti, ja kenestä ei pitäisi tulla vanhempaa ollenkaan.
Gina kirjoitti:Jos sä jumalauta tällä viittaat minuun niin olet kyllä sanonut ilkeästi enemmän kuin usein.
No helvetti. Sitten olen yksinkertaisesti yliarvioinut sinut, koska en ole vielä edes yrittänyt.
Ja tämä on sen sortin loukkaus mitä minä en purematta niele.
Kuvista päätellen sulla näyttää olevan aika hyvät hampaat. Ei muuta kuin pureskelemaan!
Lutka kirjoitti:onkohan se lakannut saamasta vai missä mättää. modena mä ottaisin sen puhutteluun.
No olenko? Teidän kommenttejanne kuunnellessani olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että minun tulisikin lakata saamasta. Teidän typeryyttänne kun tuntuu korreloivan yksi silmiinpistävä piirre: Sukupuoli. Ja oikeenko puhutteluun ottaisit? Herranen aika sentään, kyllä meillä päin annettaisiin jo korvapuusti tuollaisesta sovinismista.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: No olenko? Teidän kommenttejanne kuunnellessani olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että minun tulisikin lakata saamasta.
Hiljennä ne äänet päästäsi, häiritsevät selkeästi luetun ymmärtämistä. Eiköhän tytöt liputtaneet sen saamisen puolesta, niin kauan kun eivät itse joudu talutettaviksi teuraalle.
Herra Manala kirjoitti:Teidän typeryyttänne kun tuntuu korreloivan yksi silmiinpistävä piirre: Sukupuoli.
Ja tätä alati laajenevaa rintamaa tuntuu yhdistävän vielä toinenkin iso tekijä.. Korreloinnilla tai ilman, tai ihan vaikka derivaatalla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tässä ketjussahan sai kysyä zekalaisia. No, äide, onx tää ny sit Kiti-oopperaa?
1108

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Hiljennä ne äänet päästäsi, häiritsevät selkeästi luetun ymmärtämistä. Eiköhän tytöt liputtaneet sen saamisen puolesta, niin kauan kun eivät itse joudu talutettaviksi teuraalle.
Eikä ihmeessä!
Ann kirjoitti:Ja tätä alati laajenevaa rintamaa tuntuu yhdistävän vielä toinenkin iso tekijä.. Korreloinnilla tai ilman, tai ihan vaikka derivaatalla.
Hmm...Tyhmyys? Eskapismi? Perheenrikkominen? Vain kihlattujen yrittäminen?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Hmm...Tyhmyys? Eskapismi? Perheenrikkominen? Vain kihlattujen yrittäminen?
Jotkut saa, muutakin kuin pakkeja. Ne jotka jää ilman on katkeria ja alkaa riehua netissä nimimerkkien suojista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Jotkut saa, muutakin kuin pakkeja. Ne jotka jää ilman on katkeria ja alkaa riehua netissä nimimerkkien suojista.
Kryptistä. Kovin kryptistä. Ilmanjäämisiä ja multinikkauksia. Uh huh. Klooripromatsiinipohjaisella lääkehoidolla saatettaisiin saada positiivisia tuloksia tässä tapauksessa.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 21.08.2005 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Kryptistä. Kovin kryptistä. Ilmanjäämisiä ja multinikkauksia. Uh huh. klooripromatsiinipohjaisella lääkehoidolla saatettaisiin saada positiivisia tuloksia tässä tapauksessa.
Kryptoniittia.

Kumman paljon tuntuu Dr.Manala tietävän lääkkeistä.. Vai onko taas tullut luettua ruokapöydässä Duodecimia?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Kumman paljon tuntuu Dr.Manala tietävän lääkkeistä.. Vai onko taas tullut luettua ruokapöydässä Duodecimia?
Kyllä minä tiedän millä kinkku pitää täyttää, jotta se maistuu parhaalta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Kyllä minä tiedän millä kinkku pitää täyttää, jotta se maistuu parhaalta.
Työnnät sormen perseesees?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Työnnät sormen perseesees?
My bad. Kyse olikin kalkkunasta.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja alja »

Herra Manala kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:Rullahiiri, josta tulee mieleen piNpi
Ai niinkuin tällainen?

Kuva
joo just tollanen :lol:
no sillonku haettiin googlen kanssa kuvia omilla nikeillä niin sattui tollanen "alja" eteen, pikku präntillä siinä lukee että prohardware, sori mä en omaa tällä hetkellä laadukasta kuvankäsittelyohjelmaa, joten joudutte tyytymään tohon muokattuunväännettyynviistotettuun.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SingleMalt

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mistäs muuten ulkomailta saisi tilattua sopranoksen dvd-boksin halvimmalla?

Ainakin tuotantokaudet 1-4 ovat samojen kansien välissä jo.
Vastaa Viestiin