Lauantai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Tilulii!
Näytä tissit!
Manaaja

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Jos tyttö ja poika 6 v menee leikkimään huoneeseen, laittaa oven kii ja yhtäkkiä tulee hiljasta, pitääkö mun huolestua?
Ei mitään hätää. Kun mä menin 6-vuotiaana saman ikäisen naapurintytön kanssa, joka oli meillä päivähoidossa, vessaan ja oli hiljaista, niin se tyttö vaan näytti mulle millanen pinppi on ja miltä sitä tuntuu koskea. Sitten mä näytin sille millanen on erektiossa oleva (!!!) pippeli, ja miltä se tuntuu sen kädessä. Mut me tosiaan oltiin niin fiksuja et mentiin vessaan ja laitettiin ovi lukkoon. Äiti tuli koputtelee ja kyselee että mitä te oikeen teette siellä, ja me vastattiin kuin yhdestä suusta stereona "pestään käsiä!"

Ja ton jälkeen siitä tiesi koko kylä minkälainen pippeli mulla on. Naiset perkele!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Vesper »

tuulenpuiska kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tilulii!
Näytä tissit!
Pyörtyisit. On meinaan sen verran roisi näky...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Voitolla nousemme ylempään divariin, tasuri tai tappio tietää käytännössä vitutusta lämmintä kättä.
Tua toisaalla (tiätkin varmaan mis) "lähti nousupeikko persiistä \o/", eli hyvällä asenteella. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Voitolla nousemme ylempään divariin, tasuri tai tappio tietää käytännössä vitutusta lämmintä kättä.
Tua toisaalla (tiätkin varmaan mis) "lähti nousupeikko persiistä \o/", eli hyvällä asenteella. =D
Muistanen jengin. Eivät siis nousseet? Pelasko ne muuten vitosta vai kutosta? Mehän tiputtiin toissa kesänä kutoseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muistanen jengin. Eivät siis nousseet? Pelasko ne muuten vitosta vai kutosta? Mehän tiputtiin toissa kesänä kutoseen.
Vitosta. Ei ne oikein nyt ees halunnu nousta (lähellä kyl oli); liikaa treenii ja vaivaa ja silleen u know. =)
Mut kohta alkaa futsal ykkösdivarissa ja sit onkin eri meininki, täpöllä ja kovat piipussa.
Nii pelasikkos sä(kin) sitä(kin)?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelaan futsalia vain harrastesarjassa, kun ei aika riitä divariin. Just jouduin kieltäytymään, kun oon poliisiurheilijoiden futsal-pj ja sit vielä säbäpelit päälle. Ei ehdi nyt kun on tuo mukula. Mut futsal on kyl helmi laji sekin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tilulii!
Näytä tissit!
Pyörtyisit. On meinaan sen verran roisi näky...
Aijaa. No ei sitten.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai <3

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: futsal on kyl helmi laji sekin.
Khyl! Mähän toki huutelen täältä yleisön puolelta vaan, mut sikshän se nimenomaan onkin must tosi hieno laji, ku on niin katsojaystöävällinen. Vauhtia ja tianteita ja silleen aika pali enempi. Tosin voihan sekin vähän vaikuttaa, ollaanko ykkös- vai vitosdivaris ja mikä on tavote. =P
Jotenkin tosta futiksesta en vaan oo saanu ikinä kii. (Vaikka mua on aika helevatasti painostettu!!! =P) Siä on liian iso kenttä tai jotai. Ees pelaajien hyvät pyllyt ei auta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin