Toivekuukausiketjun julkistus. Uusi arvioitu tuloaika 19.28

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Toivekuukausiketjun julkistus. Uusi arvioitu tuloaika 19.28

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Julistan Kitinän tässä paskanjauhannassa olevan "Mikä on toivekuukautenne"- ketjun kyselyn tuloksen keskiviikkona uskoakseni iltapäivällä.

Vielä siihen ehtii laittaa oman panoksensa, uudet "Mayahit" sekä epävarmat Sleat ja Fredrikit.

TÄSSÄ yhteydessä sallittakoon, että äsken lukenut Ninnin edesottamuksia ja olen kyllä ymmälläni jotenkin siitä muutoksesta jonka hän on kokenut.

Minulla ei ole täysin selkeää ratkaisua, mutta itse vastaavassa tilanteessa houkuttelisi alkaa aivan puhtaalta pöydältä. Esim. muutto johonkin vieraalle paikkakunnalle, mieluiten ulkomaille ja ainakin jos on mahdollisuus ottaa se tytär mukaan.
Sitten jonkinlainen rauhoittuminen pitäisi saada aikaan. Pitkään aikaan todella tekee pahaa lukea tuollaisista sekoiluista kun sentään uutta alkavaa elämääkin on.

Itselläni tosiaan myös on kiireisiä aikoja. Minulla on lamasta huolimatta ylimäärä tekemisiä ja näin saatan vähentää Kitinän minimiin.

Katsoin sopivaksi laittaa ilmoituksen koska tuo toivekuukausiketju on kuitenkin elänyt kauan ja se on minun oma business ja ansaitsee elämään kiinteästi kuuluvana aiheena loppuselvityksen, eikö!


Toivoo kaikille yhteistyöterveisin Arska :)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.09.2009 19:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Toivekuukausiketjun julkistus. Uusi arvioitu tuloaika 19.28

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oletko valmis? :)

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Toivekuukausiketjun julkistus. Uusi arvioitu tuloaika 19.28

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tiedotus.

Teknisten ongelmien takia kuukausikyselyn julkistus siirtyy noin klo 19.28 aikaan.

Ongelmat johtuvat myös osin SAn henkilökohtaisista ongelmista, mutta niitä emme tunnusta.

Pahoittelemme viivästystä

SA ja co
Vastaa Viestiin