BB2009 alkaa, katsonko?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niin, piti lisätä jotta Jellun lähtö ok, mutta Tuijan seuraavana olo oli aika pettymys. EsaJ näköjään inhokkiäänestyksen kakkonen, Dana johtaa ylivoimaisesti. Suosikkina edelleen näyttäisi olevan mensa.

En oo oikein koosteita seurannut, mutta näin 24/7 nuo tapetit jotenkin iskee enempi silmään ja korvaan ts. miten tiettyjen ihmisten poistaminen vaikuttaa.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nino ja Lotta ottaneet viime yönä kunnolla yhteen. Ylläri.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Eniten (koosteiden perusteella) on ihmetyttänyt, miten kukaan ei ole puuttunut Ninon skitsoiluihin. Paitsi eilisessä koosteessa Sami :)
Just eilen tokaisin muijalle himassa, et tuo puuttumattomuus eli välillinen salliminen laskee etenkin slummin muiden poikien pisteitä. Onhan se nähty, että he ovat kovin nössöjä, mutta juuri nyt olisi tilaisuus kartuttaa plussapisteitä ja karistaa kiltin tyynynpurijan maine. Itse olisin laittanut Ninon ruotuun ajat sitten juuri siksi, kuinka rumasti hän puhuu Lotalle, joka kuitenkin on heistä selvästi herkempi ja kiltimpi - painii siis eri sarjassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EsaA tiesi näistä yhden :shock: ...että sellainen älykkö.

Big Brotherin kysymykset asukkaille ovat:

1. Mikä on Japanin toiseksi suurin saari?
2. Mikä on Suomessa yleinen nopeusrajoitus taajama-alueella?
3. Kenen artistin hitti on Sandstorm?
4. Mistä sanoista tulee mm. maataloudessa käytetty lyhennelmä AIV?
5. Mikä oli myydyin kotimainen levy Suomessa vuonna 2008?
6. Kuka oli suomen ensimmäinen presidentti?
7. Mikä on toutain?
8. Kuinka monta USAn dollaria on 50 000 euroa?
9. Mikä on USAn pääkaupunki?
10. Mikä kirjainyhdistelmä tarkoittaa amerikkalaisessa jalkapallossa pelinrakentajaa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Mensa ei mittaa kirjaviisautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:EsaA tiesi näistä yhden :shock: ...että sellainen älykkö.
Siis oikeesti meinaat, että se ois antanu tälläset vastaukset tosissaan? =P

1. Mikado
2. 80 km/t
3. Madonna
4. Agricultural Industrial Vehicle
5. Smurffit 5
6. Svinhuvud
7. Villan keritsemisväline
8. 38 000
9. Washington DC
10. CB

Voi olla vähän fiksumpi ku tajuatkaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Looginen päättelykyky ja kirjaviisaus on eri asioita, ensimmäistä mitataan mensan testeillä, jälkimmäisen voi hankkia jos halua löytyy. Loogista ei niinkään.

Esa on toistuvasti toivonut pääsyä slummiin ja ilmaissut haluttomuutensa päälliköksi. Esa on esim. pelihullu ja tuo ensimmäinen vastaus saa naureskelemaan ääneen. Muissa vastauksissa hieman samaa jos hiukan funtsii :D

Vainu sanoo, että Ylermiä vietiin 6-0 ;)
Fcuk

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Muakin vietiin. Esim. toi Smurffit on varmaan about oikein, tai siis ainakin jonain lähivuonna Smurffit oli top3:ssa. Eikä oo ainut, joka skippaa ton taajama-sanan rajotuskyssäristä, moni heittäis loogisesti 80 koska on aika yleinen rajotus.

Ja ja ja jotain viel mut en jaksa.

:]
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi näemmä poisti viestinsä, mutta mutta.... Esa on esim. aikaisemmin luetellut Japanin maantieteellisiä alueita nimeltä, joten kuinka todennäköistä silloin on ettei tietäisi Japanin pääkaupunkia? :)
Fcuk

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

No juu, ehkä se vedätti mua (kitinän kautta). Nyt opin, että Japanin toiseksi suurin saari on pääkaupunki. 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maantiedon tunneilta muistan jotain: Honshu, Hokkaido, Kiushu, Shikoku tjsp. Pohjoisesta etelään siis eli oisko se pohjoisin toisteksi suurin toisteksi pohjoisimman jälkeen 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Veikkaan, että mEnSA on taktikoinu homman kovinkin tarkkaan.
Päällikkö jakanee leirit (tai ainakin muut uskovat niin) ja saa siitä paljon kaunaa niskaansa -> ääniä ropisee. Toisaalta ei ollut tarvetta saada päällikön koskemattomuutta, kun on ollut jo kerran äänestyksessä (ja tuskin arveli edes joutuvansa siihen nyt) ja siinä nähnyt, et on edes jonkinmoinen kannatus. Takuulla osaa myös ennakoida keitä äänestykseen on menossa, ja arvelee olevansa näitä "vahvempi".
Varmasti sillä on viimmosen päälle mietitty strategia, ja ainakin mä toivon että toimii, mieluiten ihan loppuun asti!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt on kyllä niiiin tylsä meno (ollu jo pitemmän aikaa) et hohhoijakkaa... Tapahtuis ny ees jotai! Kai kohta on jo pakko?!
Vai onko tuotanto ajottanu "herkän ryhmänmuodostusvaiheen" tänä vuonna tähän kohtaan? =P
Edelleenki kaipaan kauppaa, niisk, iso hupi pois, enkä edelleenkään _yhtään_ tykkää täst uudesta systeemistä. Mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt alkaa muutkin tajuun, ettei päällikkönä vältsisti ookaan huippua olla.
Mensa tajus jo ajat sitten.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tällä hetkellä Nino ja Tuija lähdössä. Voi fak juu sentään. Lotta ja Kätlin ulos niinku olis jo. Tekis Sampollekin hyvää katkasta se napanuora Lottaan.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiiiii Ninoa ulos :(
Viihdearvoa kiitoooos! On se nii uskomaton suustaan että turskahtanu aika useinkin jo....
prosessi

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:EsaA tiesi näistä yhden :shock: ...että sellainen älykkö.

Big Brotherin kysymykset asukkaille ovat:

1. Mikä on Japanin toiseksi suurin saari?
2. Mikä on Suomessa yleinen nopeusrajoitus taajama-alueella?
3. Kenen artistin hitti on Sandstorm?
4. Mistä sanoista tulee mm. maataloudessa käytetty lyhennelmä AIV?
5. Mikä oli myydyin kotimainen levy Suomessa vuonna 2008?
6. Kuka oli suomen ensimmäinen presidentti?
7. Mikä on toutain?
8. Kuinka monta USAn dollaria on 50 000 euroa?
9. Mikä on USAn pääkaupunki?
10. Mikä kirjainyhdistelmä tarkoittaa amerikkalaisessa jalkapallossa pelinrakentajaa?
Minun älykköni tiesi seitsemän. Ohi menivät Sandstorm, myydyin levy ja pelinrakentaja. Minusta olisi kyllä ollut paljon parempi, jos hän ei olisi tiennyt AIV-rehun lyhennelmän alkuperää niin tarkasti, sen tietäminen on jotenkin friikkiä (Artturi Ilmari Virtanen), vaikka kuinka olisi maalta kotoisin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AIV oli helpoimmasta päästä, kyllä sitä meilla ainakin koulussa toitotettiin. Ja taitaa ylipäätään olla melko suosittu visailukysymys.

Ps. tällä blondilla meni kolme väärin, ykkönen, vitonen ja todella nolosti kolmonen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tiski

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

prosessi kirjoitti:Minun älykköni tiesi seitsemän. Ohi menivät Sandstorm, myydyin levy ja pelinrakentaja. Minusta olisi kyllä ollut paljon parempi, jos hän ei olisi tiennyt AIV-rehun lyhennelmän alkuperää niin tarkasti, sen tietäminen on jotenkin friikkiä (Artturi Ilmari Virtanen), vaikka kuinka olisi maalta kotoisin.
Friikkiä? Missä helvetin koulussa sä olet ollut? Suomalaisia nobelista kun ei liiemmin ole.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti:Minun älykköni
Mene ny vittuun siitä pätemästä. Tää on bb-ketju.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minun älykköni
Mene ny vittuun siitä pätemästä. Tää on bb-ketju.
Nyt joutus repee :D


Paratiisilaisilla menny vissiin lujaa eilen, Nino ei aamulla muistanu mitään ja kalsarit sekä uimahousut löytyny pihalta. "Vittu mä tapan itteni jos oon ollu tuol paljussa alasti". Hahaa. Tiiä sit mitä on tapahtunu...
prosessi

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tiski kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minun älykköni tiesi seitsemän. Ohi menivät Sandstorm, myydyin levy ja pelinrakentaja. Minusta olisi kyllä ollut paljon parempi, jos hän ei olisi tiennyt AIV-rehun lyhennelmän alkuperää niin tarkasti, sen tietäminen on jotenkin friikkiä (Artturi Ilmari Virtanen), vaikka kuinka olisi maalta kotoisin.
Friikkiä? Missä helvetin koulussa sä olet ollut? Suomalaisia nobelista kun ei liiemmin ole.
Kyllä se vähän friikkiä on. On yksi asia tietää Suomen nobelistit, ja toinen asia tietää, että säilörehun nimessä esiintyy yhden näistä nimikirjaimet. Eli se assosiaatioketju toimii yleensä toiseen suuntaan, nobelistin nimestä muistaa rehun, mutta ei päinvastoin. Friikkini vetosikin siihen, että pubivisoissa tuohon kysymykseen törmää usein.
Lapitii kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minun älykköni
Mene ny vittuun siitä pätemästä. Tää on bb-ketju.
Voiko sillä päteäkin? Kätevää.

Todellisuudessa kirjoitin aiheesta lähinnä siitä syystä, että kitinäketju sai minut uteliaaksi. Halusin tietää, johtuiko Esan tietämättömyys taktikoinnista vai oliko se aitoa, joten kysyin henkilöltä joka hänet tuntee. Piti sitten lukea kysymykset ääneen, missä yhteydessä sain hänen oman tuloksensa. Kuulemma kaksi vastauksista oli kummallisia Esan vastauksiksi, mutta periaatteessa niidenkin kohdalla oli mahdollista löytää järkeenkäypä selitys virheelle. Joten aitoa tietämättömyyttä taktikoinnin sijaan tuo veikkasi.
Tiski

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

prosessi kirjoitti:Kyllä se vähän friikkiä on. On yksi asia tietää Suomen nobelistit, ja toinen asia tietää, että säilörehun nimessä esiintyy yhden näistä nimikirjaimet.
No ei ole. Yleensä tuppaa olemaan niin, että kun joku saa nobelin, siinä on takana joku ansiokin. Ja se ansio yleensä kerrotaan siinä yhteydessä kun kerrotaan miksi on nobelisti. Minä tiesin tuon vastauksen peruskoulun ala-asteella. Ei tarvittu pubivisoja. Jos täällä jokin on friikkiä, niin sinä, jonka mielestä on friikkiä tietää asioita jotka kuuluvat yleissivistykseen.
prosessi

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tiski kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kyllä se vähän friikkiä on. On yksi asia tietää Suomen nobelistit, ja toinen asia tietää, että säilörehun nimessä esiintyy yhden näistä nimikirjaimet.
No ei ole. Yleensä tuppaa olemaan niin, että kun joku saa nobelin, siinä on takana joku ansiokin. Ja se ansio yleensä kerrotaan siinä yhteydessä kun kerrotaan miksi on nobelisti. Minä tiesin tuon vastauksen peruskoulun ala-asteella. Ei tarvittu pubivisoja. Jos täällä jokin on friikkiä, niin sinä, jonka mielestä on friikkiä tietää asioita jotka kuuluvat yleissivistykseen.
Näppärästi poimit sen olennaisen osan vastaustani lainauksesta pois, koska oma vastauksesi olisi kuulostanut pähkähullulta koko lainauksen perässä. Ja juu, varmasti tiesit peruskoulun ala-asteella, kuten suurin osa ala-asteikäisistä, joille asia on vasta opetettu.

Vähän kyllä ihmetyttää, miksi reagoit kantaani noin voimakkaasti.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Loistavaa, Nino ei lähteny. Lotalle ois kyl voinu viel naureskella, höh.
Vastaa Viestiin