Perse Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Manala?

pukamat
3
50%
tyrät
2
33%
luomi
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

SikaMika kirjoitti:Veli-hopean (nimi muutettu)
Suurrofl.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko tehdä jonkun nimettömän ilmoituksen jonnekin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi tein kans.
Mie oon kaksin tytön kans kotonassa ja hyvä näin, usotteko että tajuan jo ettei siitä ole mihkään siitä miehestä.


Käytiin sit mäkkäris syömäs kersan kans ja ihan ähkyssä edelleen, argh. Ei sitte digiboksi toimi ollenkaan ton olkkarin tv:n kans ja broidi tuo uuden töllön (lainaksi) vasta huomenna...pöllöö. Jostain syystä videot kuitenkin skulaa ton kans, outoa.
Stinky

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä en ainakaan tajua. Se hakkas sua. Sä tulit sille raskaaksi. Se meni naimisiin jonkun muun kanssa. Haukkuu sua ties millä nimillä ja seuraavana hetkenä niin rakastaa.. Sä panet sitä. Sehän käyttää sua hyväks. Jos sä tajuisit että siitä ei oo mihinkään, sä et pitäis siihen mitään yhteyttä.
Sääli on sairaus, mutta joo sit mä oon kipee. Mä nimittäin säälin sua ihan vitusti. Myötätuntoo ja empatiaa ei multa enää kyllä liikene. Vaikka sä sitä tuskin kaipaatkaan mutta koska sä levittelet elämäs tänne, mulla on oikeus myös kommentoida.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joskus noista väkivaltaisista miehistä(naisista) kirjoitin eikä kukaan hyväksynyt selitystä, vaikka tässä ei olekaan vielä ketään tapettu niin arvelisin luuloista huolimatta samanlaisia naisia olevan Suomessa tuhatmäärin, väkivallan frekvenssin, tyypin ja voimakkuuden vaihdellessa ja lopullisen kohtalon myös. Toiset ottaa rahatkin pois toiset ottaa pelkästään turpaansa. Luulin tuntevani henkilön mutta exäni sai minut viimein hyväksymään tilanteen lopullisen raadollisuuden. Uskoni ihmiseen on joskus liian voimakas.
Muutos lähtee aina itsestä..
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:....mutta koska sä levittelet elämäs tänne, mulla on oikeus myös kommentoida.
Juuri tuota olen ihmetellyt Ninnissä. Miksi se tunkee elämäänsä meidän nokan eteen? Hakeeko se sillä hyväksyntää halihalipusipusi-kitinästä tyyliin "oikea ratkaisu hyvin tehty"? Ja toisekseen miksi mä edes kommentoin tätä? evvk
Manaaja

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tiski kirjoitti:Pistän 10 euroa kolehtiin, jotta saadaan Ninnille ostettua joku vituntäristin ettei tarvitse hölmöillä ihan noin kuninkaallisesti.
Meinaaks että tekis jotain eroa positiivisempaan?

Mä pistän 50, että saadaan toi sekoboltsi hoitoon pilaamasta läheisiensä (lähinnä jälkikasvu) elämä.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:....mutta koska sä levittelet elämäs tänne, mulla on oikeus myös kommentoida.
Juuri tuota olen ihmetellyt Ninnissä. Miksi se tunkee elämäänsä meidän nokan eteen? Hakeeko se sillä hyväksyntää halihalipusipusi-kitinästä tyyliin "oikea ratkaisu hyvin tehty"? Ja toisekseen miksi mä edes kommentoin tätä? evvk
Kaikista ketjuista, joissa ninni kertoo elämänsä uudesta paskasta osiosta, löydyt sinä ja selitykses "ei kiinnosta, nore nore". Pelkään, että tää on käy sulle vielä liian raskaaks!

En osaa vieläkään vittuuntua, läheiselle osaisin olla jo vihainen. Nyt koen sellaista huolehtivaa surullista oloa...
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Fcuk kirjoitti:
Kaikista ketjuista, joissa ninni kertoo elämänsä uudesta paskasta osiosta, löydyt sinä ja selitykses "ei kiinnosta, nore nore". Pelkään, että tää on käy sulle vielä liian raskaaks!

En osaa vieläkään vittuuntua, läheiselle osaisin olla jo vihainen. Nyt koen sellaista huolehtivaa surullista oloa...
Mitä se pikkuinen siellä vikisee? Miksi minua kiinnostaisi tuntemattoman ihmisen rämpiminen suosta suohon omien valintojensa takia ja sitten kuulla kun se valittaa muille omista huonoista päätöksistään? Sitten vielä saatuaan neuvoa tekee samat virheet. Se on kuule pikkutyttö ihan sama mitä mä tänne naputtelen, ei myötätunto, ei empatia eikä hyvät neuvot oo näemmä tuota yksilöä auttaneet, eivätkä taida auttaa.

Mutta leiki toki sinä "parempaa" ihmistä ja ole auttavinasi ja kritisoi kaikkia jotka huomaavat epäkohtia tilanteesta.
prosessi

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

tuulenpuiska kirjoitti:Miksi minua kiinnostaisi tuntemattoman ihmisen rämpiminen suosta suohon omien valintojensa takia ja sitten kuulla kun se valittaa muille omista huonoista päätöksistään?
Siinäpä se, jos sinua kerran ei kiinnosta, miksi sinua silti kiinnostaa toitottaa joka puolella, että sinua ei kiinnosta. Aiemmin olen ihmetellyt, miksi kaikissa äänestyksissä aina myös on tuulenpuiska-vaihtoehto. Nyt en enää ihmettele.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

tuulenpuiska kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Kaikista ketjuista, joissa ninni kertoo elämänsä uudesta paskasta osiosta, löydyt sinä ja selitykses "ei kiinnosta, nore nore". Pelkään, että tää on käy sulle vielä liian raskaaks!

En osaa vieläkään vittuuntua, läheiselle osaisin olla jo vihainen. Nyt koen sellaista huolehtivaa surullista oloa...
Mitä se pikkuinen siellä vikisee? Miksi minua kiinnostaisi tuntemattoman ihmisen rämpiminen suosta suohon omien valintojensa takia ja sitten kuulla kun se valittaa muille omista huonoista päätöksistään? Sitten vielä saatuaan neuvoa tekee samat virheet. Se on kuule pikkutyttö ihan sama mitä mä tänne naputtelen, ei myötätunto, ei empatia eikä hyvät neuvot oo näemmä tuota yksilöä auttaneet, eivätkä taida auttaa.

Mutta leiki toki sinä "parempaa" ihmistä ja ole auttavinasi ja kritisoi kaikkia jotka huomaavat epäkohtia tilanteesta.
Huh, sähän oot ku minä pienenä tai Manala isona kun tolleen hyppäät moisilla sanoilla heti naamalle... No pärjäile.

Hassusti muuten tuli mieleen, että se oli just Ninni, joka ainoana aina ilahtui kun tulit takaisin palstalle. Taisi olla myös ainoa, joka äänestyksiin keksi kaivata tuulenpuiska-vaihtoehtoa. Ihan kreisii!
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

prosessi kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Miksi minua kiinnostaisi tuntemattoman ihmisen rämpiminen suosta suohon omien valintojensa takia ja sitten kuulla kun se valittaa muille omista huonoista päätöksistään?
Siinäpä se, jos sinua kerran ei kiinnosta, miksi sinua silti kiinnostaa toitottaa joka puolella, että sinua ei kiinnosta. Aiemmin olen ihmetellyt, miksi kaikissa äänestyksissä aina myös on tuulenpuiska-vaihtoehto. Nyt en enää ihmettele.
En se minä ole niitä sinne laittamassa, hei!
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Fcuk kirjoitti: Huh, sähän oot ku minä pienenä tai Manala isona kun tolleen hyppäät moisilla sanoilla heti naamalle... No pärjäile.
Kiitoksia.
Fcuk kirjoitti: Hassusti muuten tuli mieleen, että se oli just Ninni, joka ainoana aina ilahtui kun tulit takaisin palstalle. Taisi olla myös ainoa, joka äänestyksiin keksi kaivata tuulenpuiska-vaihtoehtoa. Ihan kreisii!
Ei siinä oo mitään hauskaa kun joku julistaa yksipuolisen kaverisuhteen ilman järkevää syytä. Tai ehkä siinä on joku kreisi. Mutta nyt oluen pariin.
Manaaja

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Fcuk kirjoitti:Huh, sähän oot ku minä pienenä tai Manala isona kun tolleen hyppäät moisilla sanoilla heti naamalle... No pärjäile.
Huh, hyvä että edes sä kasvoit meistä fiksuksi aikuiseksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti: Hassusti muuten tuli mieleen, että se oli just Ninni, joka ainoana aina ilahtui kun tulit takaisin palstalle.
No ei varmasti ollu ainoo! :h:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:
Fcuk kirjoitti: Hassusti muuten tuli mieleen, että se oli just Ninni, joka ainoana aina ilahtui kun tulit takaisin palstalle.
No ei varmasti ollu ainoo! :h:
Ps anna pilluu?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaahas, kuin ton kännissä taas näköjään ihan päin vttuu. =P No, ei se mtn.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:Jaahas, kuin ton kännissä taas näköjään ihan päin vttuu. =P No, ei se mtn.
Ikinä en oo mitään ottanut.... :vihelt:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Jaahas, kuin ton kännissä taas näköjään ihan päin vttuu. =P No, ei se mtn.
Ikinä en oo mitään ottanut.... :vihelt:
Köh, siis luin. Joo en tietenkään ollu mtn ottanna, mut en oikeen viäkään tottunu tihrustaan miniläppärii. :vihelt:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin