Erityistaitosi/osasi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hebuli kirjoitti:Olen joskus nuorena pystynyt tekemään täydellisen(?) spagaatin, vaikka olen perimältäni aika paskanjäykkä. Vaati vuoden pari harjoittelua ja uutteria venyttelysessioita.
Olen luontaisen taipuisa/notkea. Suht. pienellä venyttelypanostuksella tulis Annastakin spagettia, näin veikkaan kokemuspohjalta.

Aika nopsasti saan toisen olemuksesta ja eleistä sellaiset piirteet bongattua joiden pohjalta on helppo matkia. Joskus huomaa tahattomasti apinoivansa, joten aikamoinen riivaus siis tämäkin "taito".
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Rautavittu kirjoitti:Opin suomenkielisten laulujen sanat ulkoa melkeimpä ekalta kuuntelukerralta. Samoin mainosten sanat. Tämä on tosin ennemminkin kirous.

Sama täällä.
Elppis kirjoitti:Osaan nukkua lentokoneessa, junassa, autossa, tuolissa tmv. koska vaan ja miten vaan. Asentoni aiheuttavat suurta hilpeyttä kanssamatkustajien ja kotona asuvien osalta.

Esim. lentokoneessa vedän ruokatason alas, tyyny tasolle, otsa tyynyyn ja 5h unta, no problem.
Tähän täytyy myös yhtyä. Tosin joissain tilanteissa ei-niin-hyvä ominaisuus. Nukahdan siis helposti myös töihin, baariin, elokuviin, kaupunkibussiin jne. Kerran heräsin junassa jalat penkillä koukussa, takapuoli pystyssä ja pää selkänojaa vasten. Hiukan nolotti.

Muita erityistaitoja:
-Osaan pyörittää vasemmalla pikkuvarpaallani ympyrää ilman, että muut varpaat liikkuvat
-Lähes kaikki varpaani pystyy (kivuttomasti) taivuttamaan kiinni jalkapöytään
Enthu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Enthu »

"Aika nopsasti saan toisen olemuksesta ja eleistä sellaiset piirteet bongattua joiden pohjalta on helppo matkia. Joskus huomaa tahattomasti apinoivansa, joten aikamoinen riivaus siis tämäkin "taito"."

ihan normaalia psykologiaa...ihminen peilaa helposti toisen ihmisen
eleitä ja ilmeitä...tottakai tahatonta toimintaa,kyllä sen yleensä itse huomaa,vaihtaa asentoa tms *nimim lukenut myös psykologiaa*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

En vain osaa.
Viimeksi muokannut Mylwin, 22.08.2005 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:Taidat olla räyhäkkään näköinen kaveri.
Lähetä kuva.
Kuva

Cityn kuva on rankasti paintshopattu, tuossa oon ilman meikkiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Erityisosani? Kaikki osani ovat minulle erityisen tärkeitä. En mielelläni luopuisi edes umpisuolestani.

Erityistaidot: Saan taivutettua molemmat jalat yhtäaikaisesti niskani taakse (siis nilkat niskan taakse), osaan puhallella sylkykuplia ilmaan ja tehdä kämmenillä pieruääniä. Mistään noista taidoista en ole kyllä erityisen ylpeä.
"I want you to get excited about your life."
Geetzu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hallusinaatio kirjoitti:Erityistaidot: Saan taivutettua molemmat jalat yhtäaikaisesti niskani taakse (siis nilkat niskan taakse)
Jeah, taivuin viimein tuohon asentoon nyt joogahetkessäni lauantai-aamuna! Kyllä tuli hyvä mieli. En kuitenkaan ylety niinq oraalisesti tuottamaan nautintoa itselleni, entä sinä?

En taida osata juuri mitään kovin erikoisella tavalla. Tasaisen taitava kaikessa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Geetzu kirjoitti: En kuitenkaan ylety niinq oraalisesti tuottamaan nautintoa itselleni, entä sinä?
En. Jotta voisin kyseisessä asennossa imeskellä penistä, olisi selkäni oltava pari kymmentä senttiä lyhempi tai penikseni vastaavasti pidempi. Eikä se suihinotto kyllä muissakaan asennoissa onnistu, mutta hyvin on pärjätty ilmankin moista kykyä. :lol:
"I want you to get excited about your life."
tonyjl

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Mulla on ampumahaavan arpi ja aivan uskomaton simultaanikapasiteetti.
Olin suomen nuorin yksityislentäjä ilmailulukion jälkeen.

Osaan ajaa T-72 tankkia ja räjäyttää siltoja.

Siinä joitakin.. 8)
Geetzu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hallusinaatio kirjoitti::lol:
Joo mä pärjään just ja just ilmankin, mut yritän silti. Loppuelämä aikaa!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

tonyjl kirjoitti: Osaan ajaa T-72 tankkia ja räjäyttää siltoja.
No joo, sotajuttuset mukaanluettuna miullakin on kaikenlaisia erikoisosaamisia ja tutkintoja.
Niistä oikastaan hyvä olin vaan 23 ItK:n aseen suppeassa purkamisessa (=iskurin vaihto) mikä meni johonkin kolmeen minuuttiin.

Ja olen ampunut tykillä. Whee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

tonyjl kirjoitti: Osaan ajaa T-72 tankkia.
Osaan ampua tankkeja.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hallusinaatio kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Osaan ajaa T-72 tankkia.
Osaan ampua tankkeja.
Kranaateilla, raketeilla vai ohjuksilla?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Mylwin kirjoitti: Kranaateilla, raketeilla vai ohjuksilla?
Apilas-raskaskertasingolla sekä ns. Mustilla eli raskassingolla (joka on juuri painonsa vuoksi parempi ase pudotettuna vihollisen niskaan lentokoneesta). Toki mieluummin juoksen karkuun kuin jään panssarivaunuja ammuskelemaan.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hallusinaatio kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Kranaateilla, raketeilla vai ohjuksilla?
Apilas-raskaskertasingolla sekä ns. Mustilla eli raskassingolla (joka on juuri painonsa vuoksi parempi ase pudotettuna vihollisen niskaan lentokoneesta). Toki mieluummin juoksen karkuun kuin jään panssarivaunuja ammuskelemaan.
Harmi ettei mustia kouluteta enää, se on kyllä muuten aivan tehokas ase ja oikeastaan ainoa jolla pystytään edes marginaalisesti läpäisemään refleksiivipanssarointia. Lisäksi pv:n kovaäänisinkin.
Ei sen ampumisen jälkeen juuri kannata jäädä odottelemaan että se torni kääntyy, vikkelät jalat ovat kyllä poikaa pst-miehellä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Johan meni hankalaksi...

Osaan/osasin "kesyttää" hevosen kuin hevosen.
Osaan tehdä ruokaa.
Osaan piirtää ja maalata.
Osaan heittää vittupäitä ulos baarista.
Osaan rakastaa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Mylwin kirjoitti: Harmi ettei mustia kouluteta enää
Mulla ei oo sitä ikävä. :D
Mylwin kirjoitti: se on kyllä muuten aivan tehokas ase ja oikeastaan ainoa jolla pystytään edes marginaalisesti läpäisemään refleksiivipanssarointia.
Niin varmasti onkin. Mutta kyllä semmonen 140 kiloinen "kaveri" varmasti jätetään kiperän paikan tullen.

Yritettiin joskus Lapissa hinata ahkiossa ollutta Mustia metrin paksuisessa umpihangessa ja eihän siitä oikein mitään tullu. Piti tilata moottorikelkka avuksi, kun koko mustimiehistö simahti jo muutaman ylämäen jälkeen. Eikä se Mustin hinaaminen kesäkeleilläkään herkkua ollut - varsinkaan metsässä.
"I want you to get excited about your life."
1108

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hallusinaatio kirjoitti:Yritettiin joskus Lapissa hinata ahkiossa ollutta Mustia metrin paksuisessa umpihangessa ja eihän siitä oikein mitään tullu. Piti tilata moottorikelkka avuksi, kun koko mustimiehistö simahti jo muutaman ylämäen jälkeen. Eikä se Mustin hinaaminen kesäkeleilläkään herkkua ollut - varsinkaan metsässä.
Kyllä sitä mustia on tullut hinattua lapissa useampikin kilometri. Ja kyllä se liikkuu hangessakin kun on vaan voimaa takana. Sodankylästä ne kovimmat panssarintuhoajat on tunnetusti tulleetkin.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Impi »

Osaan taittaa sormen ekasta nivelestä ja puhua demoniäänellä. Hyödyllisiä taitoja molemmat.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Dumari

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Osaan pelata lätkää leftillä(näin pelaa oikeakätiset) sekä syödä puuroa oikealla kädellä kuin oikeakätiset konsanaan, muuten ruokapöydässä taas syön kuin vasurit yleensä. Sekoboltsi, i know! :komp:
Lilo

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voin tehdä spagaatin venyttelemättä.

Osaan kiroilla hassulla paikallisella italian murteella.

Muistan lukemastani olennaisia asioita kuten sen hevosen nimen josta konikapina sai alkunsa.
Runkkis

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Värittäessäni pysyn (melkein) viivojen sisällä.

Ankkani osaa imitoida norsua.

Onnistun karkoittamaan kaikki fiksut, mukavat ja hyvänäköiset ihmiset seurastani alle viidessä minuutissa.

Itse asiassa en osaa oikeastaan mitään....
Yönmustaritari

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

nypari kirjoitti:Mitä erityistaitoja omaat? Oletko jostain taidostasi erityisen ylpeä? Entäpä "mukavuusalueesi", onko genetiikassasi jotain filmaattisen erityistä? Tyydyttäkää minun ja toistenne uteliaisuus!
Olen tehnyt neljä potkua yhden hypyn aikana. Joskus olen ollut jopa kiitettävä ponnistaja eli jaloissa oleva ponnistusvoima on ollut suuri. Myöhemmin huomatessani etten pysty makaamaan kovalla alustalla vatsallani, koska reidet ottavat lattiaan niin olen siirtänyt keskittymiseni muualle.

Edit: Cityaikaa elettäessä tuo potkujen lukumäärä määrä oli, vastaavassa kyselyssä kolme. :cheer: Bileet paranee. Katotaas paljon irtoo seuraavassa "irroittautumisessa".
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 23.08.2005 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Osaan kertoa niin huonoja puujalkavitsejä että ihmiset tuskasta voihkaisten kaikkoavat ympäriltäni.

Jaa jotain positiivista? No hmm... mulla on aika hyvä audiovisuaalinen hahmotukyky, eli oon onnistunut soveltamaan musiikista / äänisuunnittelusta oppimiani kikkoja grafiikkaan ja toisinpäin. Grafiikkaakin voi "miksata", ja musaa "sommitella". Bedlamilta luonnistuu varmaan sama temppu, rokkarigraffari kun on.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ai niin! Saan pikkusormen tungettua sieraimeeni toista niveltä myöden.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin