Keskiviikko on kohta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Ei tartte olla huolissaan. Osaan hoitaa raha-asiani niin, etten itse jää pakkorakoon. Jos minä ostan eteisen ja toinen osapuoli loput, ongelmaa ei kohdallani synny, tappioista nyt puhumattakaan...
Älä nyt noin sano; vertaus muuttuu vaan paremmaksi! Asuminen miehen tulojen varassa, töissä vanhempien firmassa...
Ai joo, tosin isillä ei olisi varaa antaa minulle potkuja tai edes lomauttaa, liian paljon yrityksen toiminnasta on nykyisellään täysin minun varassani. Ja toisaalta taas olen päätynyt konsultoimaan vähän enemmänkin miestä yrityksensä perustamisen suhteen, ihan vastikkeetta. Suosin vaihdantataloutta, niinku.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^ Älä mene ainakaan omena-hotelliin. Aivan hirveä paikka. Tulee vaan paha mieli.

Lapinniemen kylpylän sviitit on muistaakseni ihan käyttökelposia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Chap

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Chap »

par-sky kirjoitti:^^ Älä mene ainakaan omena-hotelliin. Aivan hirveä paikka. Tulee vaan paha mieli.

Lapinniemen kylpylän sviitit on muistaakseni ihan käyttökelposia.
Mikä siinä omppu-hotellissa mättää? Kerran olin ohimennen juurikin Tampsterin omppu-hotellissa hakemassa kaveria ja ainakin huone vaikutti päältäpäin mukiinmenevältä. Toisaalta Tampere oli aivan hirveä paikka, että ehkä nämä menivät sinulta sekaisin?
Nehemiah James

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Pitäs saada perjantaille huone Tampereelta ja Ilves on täynnä. Mihin mä nyt meen?!
Nainen ja baari-ilta? Luulis olevan helppoa ;)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Chap kirjoitti:
par-sky kirjoitti:^^ Älä mene ainakaan omena-hotelliin. Aivan hirveä paikka. Tulee vaan paha mieli.
Mikä siinä omppu-hotellissa mättää? Kerran olin ohimennen juurikin Tampsterin omppu-hotellissa hakemassa kaveria ja ainakin huone vaikutti päältäpäin mukiinmenevältä. Toisaalta Tampere oli aivan hirveä paikka, että ehkä nämä menivät sinulta sekaisin?
Sänky oli kuin ois kivellä nukkunut, aamupala lähinnä surullinen. Muutenkin kokemuksena miellyttävä kuin bajamaja kuumana kesäpäivänä. Mut voihan se olla että osuin huonoon hetkeen ja muuten siellä on ihanan superin fantsua...not.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pöh, kirppiskierros tuotti vaan kastuneet farkunlahkeet ja pienoisen päänsäryn. Mitään ei löytynyt. Voiks jo mennä nukkumaan?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:Tulipas käytyä itä-keskuksessa pitkästä aikaa ostoksilla. Sehän on perkele kuin ulkomailla olisi. Mustaa naamaa vilisee vastaa useammin kuin valkoista ja kotimaista kuulee vain myyjien suusta :shock:

Ja joo. Miksi helvetissä kaikissa paitsi Haloisen pappakauluspaidoissa pitää olla nykyään joku helvetin printti selässä. Onks se muotia nyt lähi-idässä? No, ostin neljä. Sulaudun enskerralla paremmin Ahmedin ja Metzurstin väliin jos vielä itikseen eksyn..
Jätkä on selkeesti ihan eksyksissä? Sen jälkeen kun seuraava somalisukupolvi lisääntyy on 75% porukasta eri harmaan värejä..
Ei riitä pelkkä paita vaan vähintään kolme kertaa pn päivässä pyllistettävä polvillaan pohjoista päin ja pitää syödä päivittäin valkaisevia lääkkeitä päinvastaisen tuloksen toivossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nehemiah James kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäs saada perjantaille huone Tampereelta ja Ilves on täynnä. Mihin mä nyt meen?!
Nainen ja baari-ilta? Luulis olevan helppoa ;)
Puhu vaan vaimos puolesta?
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Niba kirjoitti: Jätkä on selkeesti ihan eksyksissä?
Tulin samaan tulokseen. Ensi kerralla poikkean duunireitiltä kauemmas Jumboon tai Selloon asti. Itis-Afrikkassa käynti saa mun osaltani riittää.
Dumis

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Menee loistavasti; kaveri teki oharit, lomautettuna tän viikon, rahat finaaleissa ja sitten akkeli päätti vetää kilarit vielä perjantaisesta keikasta poikien kanssa... kuulemma olis pitänyt kysyä mukaan.

Nyt jos joskus tekis mieli vetää parit wiskit.
tuulenpuiska

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Pöh, kirppiskierros tuotti vaan kastuneet farkunlahkeet ja pienoisen päänsäryn. Mitään ei löytynyt. Voiks jo mennä nukkumaan?
Tietenkin! Jos joku valittaa, niin sano että tuulenpuiska antoi luvan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Nyt jos joskus tekis mieli vetää parit wiskit.
Kuka sinuu estää? Kattele tsämppioinliigaa viskin kera, välitä vitut lomautuksesta ja nalkuttavasta eukosta (me ollaan kaikki, sanotaan mitä sanotaan), rapsuta munia ja scifistele itsesi uneen :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Akateeminen versio?
Häh, no eikös tuo vertaus sovi paremmin vaikkapa itseeni kuin kelle se näköjään oli tarkoitettu? Alkoholi, ero, raskaus, kaikki natsaa!!1 Mut yritän jatkossa sitten parantaa tapani kunhan tää kaikki ensin joku kaunis päivä kusee: Ryhdyn sinkuksi, enkä nolosti viitsi enää yrittääkään mitään vakavaa suhdetta, jossa epäonnistumisen riski on ilmeinen, vaan keskityn käymään kuntosalilla ja hässimään toisten äijiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zeb kirjoitti:Ryhdyn sinkuksi, enkä nolosti viitsi enää yrittääkään mitään vakavaa suhdetta, jossa epäonnistumisen riski on ilmeinen, vaan keskityn käymään kuntosalilla ja hässimään toisten äijiä.
Awww... Yritä nyt kuitenkin paremmin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ryhdyn sinkuksi, enkä nolosti viitsi enää yrittääkään mitään vakavaa suhdetta, jossa epäonnistumisen riski on ilmeinen, vaan keskityn käymään kuntosalilla ja hässimään toisten äijiä.
Awww... Yritä nyt kuitenkin paremmin.
tsiisus mä olen hidas, mietin vaan aijemmin et.. mitä... eihä ninni käy salilla..?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Fcuk

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Zeb kirjoitti:Häh, no eikös tuo vertaus sovi paremmin vaikkapa itseeni kuin kelle se näköjään oli tarkoitettu? Alkoholi, ero, raskaus, kaikki natsaa!!1 Mut yritän jatkossa sitten parantaa tapani kunhan tää kaikki ensin joku kaunis päivä kusee: Ryhdyn sinkuksi, enkä nolosti viitsi enää yrittääkään mitään vakavaa suhdetta, jossa epäonnistumisen riski on ilmeinen, vaan keskityn käymään kuntosalilla ja hässimään toisten äijiä.
Oon lukenu aika huonosti kitinäni... Odotatko vauvaa "exällesi"? Tai siis palasitteko yhteen vai onko nyt suhde uuteen ihmiseen?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Akateeminen versio?
Häh, no eikös tuo vertaus sovi paremmin vaikkapa itseeni kuin kelle se näköjään oli tarkoitettu? Alkoholi, ero, raskaus, kaikki natsaa!!1 Mut yritän jatkossa sitten parantaa tapani kunhan tää kaikki ensin joku kaunis päivä kusee: Ryhdyn sinkuksi, enkä nolosti viitsi enää yrittääkään mitään vakavaa suhdetta, jossa epäonnistumisen riski on ilmeinen, vaan keskityn käymään kuntosalilla ja hässimään toisten äijiä.
Voit jättää kuntosalin väliin ja laardiutua ihan vapaasti, saat varmasti uusia kohteita markkinallesi?
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Fcuk kirjoitti:Oon lukenu aika huonosti kitinäni... Odotatko vauvaa "exällesi"? Tai siis palasitteko yhteen vai onko nyt suhde uuteen ihmiseen?
Oltiin avomieheni (ja siis lapseni tulevan isän) kanssa puolisen vuotta erossa noin vuosi sitten, palattiin yhteen, ostettiin asunto ja alettiin lisääntyä.
Fcuk

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Zeb kirjoitti:Oltiin avomieheni (ja siis lapseni tulevan isän) kanssa puolisen vuotta erossa noin vuosi sitten, palattiin yhteen, ostettiin asunto ja alettiin lisääntyä.
Thanks, tollanen kutina mulla olikin. Muuten vaan uskalsin kysyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla olikin mielessä vähän nuut jutut. Ehkä Ninneily oli heikko vertaus, tunnustan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:
Niba kirjoitti: Jätkä on selkeesti ihan eksyksissä?
Tulin samaan tulokseen. Ensi kerralla poikkean duunireitiltä kauemmas Jumboon tai Selloon asti. Itis-Afrikkassa käynti saa mun osaltani riittää.
Näin se kun kun tulokkaiden määrä alkaa ylittää 25% niin alkuasukkaat alkaa muuttaa karkuun, jos pystyy? Kun usen omistusasunnon hinta on tipahtanut syystä siitä ettei sitä tarvi edes mainita, olen törmännyt poikiin Jollaksessakin, kuinkahan suuri asuntojen arvon alennus siellä muhii ja köllöttellöö? Tämä on tosiasiaa on siitä sitten mitä mieltä haluaa..
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:Ehkä Ninneily oli heikko vertaus, tunnustan.
Ok, lasken sit karvat alas 8)
Vastaa Viestiin