PartyPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Tuo on hyvää ja kuten ohjeesta voi päätellä se myös pitää nälän tehokkaasti loitolla. :)
Toimii erinomaisesti vadelmien ja kermavaahdon kanssa..
Voisikin tänään leipoa jotain hyvää :) Jokin hyvä juustokakku tms.
bliss

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
Mitvittua? :shock:
Mikä sulla on ollu?
NuoriD

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
Mitvittua? :shock:
Mikä sulla on ollu?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Koska haluan varjella yksityisyyttäni en halua kertoa yksityiskohtia. Koko juttu oli kuitenkin omaa tyhmyyttä, turhaa riskinottoa.
bliss

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Siis ei ollut sairauskohtaus vaan joku onnettomuus?
Ikävää silti vaikka kuinka olisit itse koheltanut :(
Viimeksi muokannut bliss, 16.10.2009 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:^^Siis ei ollut sairauskohtaus vaan joku onnettomuus?
Ikävää silti vaikka kuinka olisit itse koheltanut :(
Kiitos.

Kyllähän tämä on perseestä, mutta onneksi tod. näk. toipuu hyvin (tosin aika näyttää)

Vaikka naivia onkin, niin kyllä nyt arvostan ns. hyvinvointiyhteiskunnan palveluja aiempaa enemmän.
Dumis

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti: Vaikka naivia onkin, niin kyllä nyt arvostan ns. hyvinvointiyhteiskunnan palveluja aiempaa enemmän.
Juu, niitä on hyvin kyllä käytetty hyväksi, muistakaa maksaa veronne että mua voidaan operoida tulevaisuudessakin vielä monta kertaa :twisted:
Kai Nalo

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Koko juttu oli kuitenkin omaa tyhmyyttä, turhaa riskinottoa.
Menit sitten sanomaan vaimolles, et mä pelaan nyt, älä jäkätä!

Hajosko kaulin edes?
NuoriD

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Koko juttu oli kuitenkin omaa tyhmyyttä, turhaa riskinottoa.
Menit sitten sanomaan vaimolles, et mä pelaan nyt, älä jäkätä!

Hajosko kaulin edes?
:D Olet siinä mielessä oikeilla jäljillä, että jos olisin uskonut vaimoa, niin tätä ei olisi tapahtunut.
Chap

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriD kirjoitti:Vaikka naivia onkin, niin kyllä nyt arvostan ns. hyvinvointiyhteiskunnan palveluja aiempaa enemmän.
Eli nyt ymmärrät ja hyväksyt, että suomessa ylin marginaalivero on yli 50 %.
NuoriD

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Chap kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Vaikka naivia onkin, niin kyllä nyt arvostan ns. hyvinvointiyhteiskunnan palveluja aiempaa enemmän.
Eli nyt ymmärrät ja hyväksyt, että suomessa ylin marginaalivero on yli 50 %.
:?

Sanotaan, että olen tyyväinen siihen, että apua saa nopeasti ja asiantuntevasti silloin, kun sitä oikeasti tarvitsee.

Toki vanha minäni sanoo, että jos meillä ei olisi julkisin varoin ylläpidettyä systeemiä, niin minulla olisi ollut vakuutus, jolla olisin saanut saman. Jotenkin tuo tapahtuma kuitenkin muutti ajattelua siihen suuntaan, että tajuan, että jokainen tarvii joskus apua ja hyvä, että sitä on saatavilla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
:D Olet siinä mielessä oikeilla jäljillä, että jos olisin uskonut vaimoa, niin tätä ei olisi tapahtunut.
Toipumista!

Tästä lähtien kai uskot sitten vaimoa. Tai kuuntelet lausetta "mitäs minä sanoin" loppuelämäsi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Tai kuuntelet lausetta "mitäs minä sanoin" loppuelämäsi.
Tuossa vaiheessa se moottoripyörä tuntuukin koko ajan entistä paremmalta vaihtoehdolta.
ninnithequeen

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
milli

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
No mitä sanoit Nitalle?
bliss

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä lähden ny kaupan kautta kotiin. Jotain hyvää tekis mieli, vaan mitähän se vois olla... :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
No mitä sanoit Nitalle?
"Lapseni tiedätkö Saatanan? Se pistelee Helvetissä kolmipäisellä hangolla ihmisiä persuksiin. Noilla pojilla on vähän samanlaisia harrastuksia keskenään.. Ainoa ero on että heidän hankonsa ainoastaan yksipiikkinen!"

;)

----ooo0-----------0ooo---
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Menojalkaa vipajaa!!!! Kohta mein köökissä on tarjolla minttukaakaota :]
Siitä se sit lähtee.. Ihanaa viikonloppua kaikille :h:
milli

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Menojalkaa vipajaa!!!! Kohta mein köökissä on tarjolla minttukaakaota :]
Siitä se sit lähtee.. Ihanaa viikonloppua kaikille :h:
*kade*
mä haluan kans .. minttukaakaota ja vipatusta..
tai taidan viikon päästä sitten mennä tämänkin viikonlopun edestä, kun mä pääsen laivalle ystävien kanssa :P
Zeb

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
Huijui! Hienoa että oot taas ainakin osittain sielun ja ruumiin voimissa. *tsemppihalii*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

milli kirjoitti:(mistä niitä täristimiä saa, linkki linkki)
Täältä kai.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt on semmoinen tekemisen meininki päällä, että salilla voi käydä huonosti.

"Kyllä nousee, perkele"...."Ai jumalauta, sattuu"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:
milli kirjoitti:(mistä niitä täristimiä saa, linkki linkki)
Täältä kai.
swii-iiiiiiiit :h:
bliss

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ooh, kaksi päivää aikaa olla tekemättä mitään. Piti olla lapsivapaa vkloppu mutta kuinkas kävikään...
Dumis

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eipä oo partya, ehkä huomenna sit kupit, saas nährä. Mökkiä tuli taas nelisen päivää rakenneltua, aikamoista hommaa sekin kylmällä.
ninnithequeen

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
milli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
No mitä sanoit Nitalle?
"Lapseni tiedätkö Saatanan? Se pistelee Helvetissä kolmipäisellä hangolla ihmisiä persuksiin. Noilla pojilla on vähän samanlaisia harrastuksia keskenään.. Ainoa ero on että heidän hankonsa ainoastaan yksipiikkinen!"

;)

----ooo0-----------0ooo---
No ei sentäs :D

Jotain sopersin että jotkut pojat vaan tykkää pojista ja jotkut tytöt tytöistä. Laps oli vallan ihmeissään, että ai sillee, että ne ihan pussaileeki? Öh, juu. Kauhee tilanne kyl :lol:
Vastaa Viestiin