Petollinen perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Melnais kirjoitti: Leivoin juuri kyrvänmuotoisia pipareita vain saadakseni taloon paisunutta munaa edes jossain muodossa.
Tuolla kyrvällä kyllä paikat leviävät ja ovat kovilla.

Joko olet vittuuntunut turkulaiseen perusluonteeseen?
killkill

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Se konkkaava kiukkusen näkönen kusipää mustissaan saattaa pian tulla juttelemaan keikalla. Kiukkunen siitä syystä että on selvinpäin...
No sittenhän odotettavissa on korkealentoinen keskustelu. Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, niin kaikki hyvät lupaukset on unohdettu ja itse olen ns. liikuttuneessa tilassa ;)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SingleMalt kirjoitti: Tuolla kyrvällä kyllä paikat leviävät ja ovat kovilla.
Ei kannattane nauttia sisäisesti ettei jää jatkossa oikea saamatta. Ehkä teen tai'an ja odotan kiihkeitä unia jossa piparimies näyttää kuka käskee. Nuo leivonnaiset taas sopivat työpaikan pikkujouluihin paremmin kuin hyvin, saa kerrankin sanoa oikein sydämestä kollegalle että ota ihmeessä toinenkin, tunnut olevan sen tarpeessa.
SingleMalt kirjoitti: Joko olet vittuuntunut turkulaiseen perusluonteeseen?
Tutustuminen kantaväestöön on ollut vielä niukkaa, kontaktinihan on soluttautuja Vaasasta. Ja näin puolipohjalaisena osaan sitä rautaa vääntää kiitettävästi. :wink:
Elämä kantaa, jos sen antaa
SingleMalt

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Melnais kirjoitti: Ja näin puolipohjalaisena osaan sitä rautaa vääntää kiitettävästi.
Puolipohjalaisena sopeutuminen voi olla helpompaa kuin täysverisellä. Meinaan niitä luonteita tuntui 2,5 vuoden aikana olevan mahdoton sovittaa yhteen.
Sitkeyttä turkulaisten kanssa. Sitä meinaan oikeasti tarvitaan.
1108

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, niin kaikki hyvät lupaukset on unohdettu ja itse olen ns. liikuttuneessa tilassa
No perkele, saanen seurata tuopin tyhjennys harjoituksiasi syrjemmältä ryystäen vettä lasistani... Se on nyt vaan tyhmää olla kuskina.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Melnais kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Joko olet vittuuntunut turkulaiseen perusluonteeseen?
Tutustuminen kantaväestöön on ollut vielä niukkaa, kontaktinihan on soluttautuja Vaasasta. Ja näin puolipohjalaisena osaan sitä rautaa vääntää kiitettävästi. :wink:
Mennääs oluselle joskus. Ei nyt, eikä sit, mut joskus.
Viimeksi muokannut Mojo, 18.11.2005 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa...
Oletko paikalla vielä perjantaina? Pistäydyn päiväksi ja vietän illan klubilla, ota yhteyttä jos olet maisemissa ja seuraa vailla.

Seuraa yksityiselämän paljastus jonka oikeellisuutta en takaa, ja jolla tiedolla kukaan ei tee mitään: Leivoin juuri kyrvänmuotoisia pipareita vain saadakseni taloon paisunutta munaa edes jossain muodossa.
:shock: :shock: Onko joku poistunut hesasta?
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:No perkele, saanen seurata tuopin tyhjennys harjoituksiasi syrjemmältä ryystäen vettä lasistani... Se on nyt vaan tyhmää olla kuskina.
Siinä saakin olla silmä tarkkana. Se jeegamaista katoaa yleensä kuin kaste auringossa :D
Ei vaan, voip olla ettei sitä hirveästi jaksa vetää. Huomenna tarkoitus tehdä kaksi luoladyykkiä, joiden jäljiltä voi illalla olla aika puhki.
Sannu

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Hii mun on pakko kertoo teille ja purkaa iloani/hyvää fiilistä. Mä tossa aamulla jännitin niin kauheasti sitä mun tapaamista sen ison pomon kanssa liittyen mun opinnäytetyöhön. Teen siis opinnäytetyöni yhdelle vittumaisen isolle firmalle, jossa myös olen töissä...

Jostain syystä mun suusta alkoi tulla älyttömän viiltäviä kommenteja..tiedättehän naiset sen tilanteen kun mies katsoo hieman alaspäin, että "annetaan sille nyt tilaa puhua säälistä". Pariin otteeseen tää pomo totesi että "jumankauta tota mä en oo koskaan tullut ajatelleeksi" yms.

Sitten mä en kerrankin yrittänyt olla liian "kiltti" vaan paukutin tylysti huomioitani ja ideoitani esiin.! HYVÄ MINÄ! :cheer: Sori..toi oli jo vähän liikaa :oops:

Nyt mä avaan jo päivästä viinipullon ja otan lasin sitä ja mietin lisää opinnäytetyötäni...tekin ootte ihania..kaikki on nyt ihanaa..tuleepa sitä pienistä asioista hyvälle tuulelle
Dumari

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jes jes! Nyt kotoo töihi.. eiku :D
Illalla saunomista ja sitten jotain epämääräistä hillumista alkoholitta.
Poks, poks.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tänään sarkajuhlat = pukeudutaan nätisti ja syödään ja tanssahdellaan.
Kohta pitäs lähteä avecia vastaan pussipysäkille. Ugh. Saatan jopa hieman humaltua tänään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Filovirus kirjoitti: Minkäs elokuvan ajattelit laittaa pyörimään?
Tohtori Caligarin kabinetti (1920) tuli katsottua.
Edith

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hmph. Lue, lue, lue. Raittiin ilman puutos ja mökkihöperyys ovat pian todellisia ongelmia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mökillä. Huomenna pitäisi mummoa muuttaa laitosasujaksi, käytännössä siis tyhjentää asunto. Eipä taida kovin montaa vuotta olla enää jäljellä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti: Huomenna pitäisi mummoa muuttaa laitosasujaksi, käytännössä siis tyhjentää asunto. Eipä taida kovin montaa vuotta olla enää jäljellä.
Eipä muuten ole kivaa hommaa tyhjentää isovanhemman asuntoa :(
Tässä muutama vuosi sitten tyhjennettiin ukin asunto, kun hänkään ei enää voinut yksin asua. Tuli siinä toki pelastettua monta taulua, ryijyä ja muuta muistoa omaa kotia koristamaan, kun kaatopaikalle olisivat tavarat muuten menneet. Tunne-arvo ko. esineillä on suunnaton.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Koska saa mennä nukkuun? Ihan tylsää.
SingleMalt

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Perseen perse. Unohdin käydä viinakaupassa ja kaapissa ei ole kuin jellonan puoliska. Voi kvitto. Nyt meinaan istuis kalsarikännit hyvin.

Puolikkaasta es saa niin hyviä pohjia edes, että viittis kaupunkiin lähteä..

hmmm... josko sellon yökerhoon...

Miten voin unohtaa moisen asian..

:maanantai:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

SingleMalt kirjoitti:
Miten voin unohtaa moisen asian..

:maanantai:
Amatööri. Täällä muistettiin, peräti kahden ihmisen toimesta, joten kaappiin päätyivät sekä viileät saunaoluet että rutikuiva kuohuviini. Ja nyt mä katson sivusta kokkaamista.

Ähäkutti!
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ennakko-odotuksista huolimatta minua ei väsytäkään tänään. Varmaan itse asennettu suihkuverhon tanko ja uusi suihkuverho piristivät. Nyt tekis mieli lähtiä keskustaan ottamaan muutama tuopponen. Ykköset niskaan ja pakkelia naamaan kai sitten vaan. Pitääkin miettiä asiaa.
SingleMalt

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nexie kirjoitti:Amatööri.
Ei edes amatööri, vaan dementikko. Sitruunatäysmehua kyllä hain lantringiksi, mutta lantrattava jäi.

No, ehkä mun alitajunta on tosiaan sitä mieltä, että on parempi kun huomenna juoksen rautakauppaan hakemaan kittiä, maalia ja sähköjohtoa. Siinä samalla pitkäripaiseen ja sitten takasi kämpille tekemään sähköjä, kittaamaan ja maalaamaan. Kyytipojaksi putoaa muutama jääkylmä peltikatto.

Ja perkele :bling: meillähän on huomenna jätkäpoikamiesporukan pikkusaunajouluilta. Jösses. Mä pääsen siten kaupunkiin bongailemaan givoja gimuleita :mrgreen:
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Nukuin puol viiteen, en oo tehny yhtään opiskeluhommia ja en oo vielä pessyt hampaita saati vaihtanut yöppäreitä pois päältä, enkä vaihdakaan enää tässä vaiheessa.
nami nami
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:jääkylmä peltikatto
Aivan ihastuttava juoma, joka tunnetaan valitettavan harvassa baarissa. Kerran sain juotavakseni jostakin makeasta sitruunamehutiivisteestä tehdyn, hyi että. Pitääkin muistaa seuraavalla baarireissulla jostakin saada peltikatto pitkästä aikaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja cardic »

pimpelipompeli kaikki tytot ja pojat!
huomiseks pitas nopeesti oppii vaihtamaan auton laturiin hiilet. jepjep, meitsist tulee amisautojatka kohta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SingleMalt kirjoitti:
Puolikkaasta es saa niin hyviä pohjia edes, että viittis kaupunkiin lähteä..

hmmm... josko sellon yökerhoon...
Vieläkin korkkaamatta tuo mesta vaikka tullut mietittyä paikassa piihtamista muutamana edellisenä perjantaina.

Niin on kyllä viunatkin korkkaamatta ja taitaa jäädäkkin. Saakutin saakutti mikä absolutistiidunpurijaviherpiiperönörtti minustakin on muodostumassa, seuraavaksi kai sitten vedän rusetin kaulaan ja jätesäkin perseen alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Työhaastattelussa käyty tänään iltapäivällä...annoin ainakin fiksun vaikutelman vaaleansininen kauluspaita+puvun takki+suorat housut.
Surprice Surprice kun kerrankin olin fiksusti pukeutunut niin
rekrytoija löntysti paikalle farkuissa&villapuserossa... hyvä ettei heti kättelyssä tehneet toimitusjohtajaa :P
Viimeksi muokannut Enthu, 18.11.2005 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin