Maaninen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:^

- joukkoliikenne on perseestä(Paitsi aamuruunkan aikaan)
- ei pysty ostamaan mitään kivaa kun ei voi kuljettaa(kuljetuspalvelut ja kuriirit ja kaikki)
- joukkoliikenne on anaalista(asennekysymys, pienellä harjoittelulla mahtuu)
- ei oikein pääse mihinkään ilman autoa(riippuu tosiaan ajankohdasta)
- joukkoliikenteen käyttäjät ovat etupäässä perseestä(kiitos!)
- joukkoliikenteen aikataulut on perseestä(tietenkin sisiältynee aiempiin väitteisiin?)
Onhan mulla auto mutta käytän joukkoa ainakin työmatkaliikentaassä, ehkä sitten jos olisi 20 työpistettä eripuolilla kaupintia niin..
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pääsin pitkästä aikaa työntämään sormet multaan. Istuttelin täällä töissä kanervia into piukassa etupihalla vaikka vettä tuli ku esterin... Pienistä sitä ihminen ilostuu.
Reilu puoli tuntia ja sit himaan leipomaan kakkua.
Manaaja

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Vaikuttaa ihan sopuhintaiselta ja kivalta. Mitä oikein odotat?
Manaaja

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Jaha.. joku on näköjään elossa ja palannut ihmisten ilmoille vkl aikana. Ei mitään selitystä, ei mitään. Paskat, ei kiinnosta enää.
Näissä kohdissa kai pitäisi sanoa "mitä minä sanoin", mutta ei kiinnosta enää.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tein löytämälläni äiskän respalla maailman parasta pekonisienipiirakkaa. Tai en viel tiiä onnistuko, mut tuntuu aika lupaavalta.

Kivaa kun on aikaa harjotella safkanlaittoa.
Manaaja

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Sillä olisi sinunkin hyvä körötellä? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Vaikuttaa ihan sopuhintaiselta ja kivalta. Mitä oikein odotat?
Kato se vaihtohinta. Perseestä tollanen toiminta :?

Osta mun golffi ni en mieti hetkeäkään? :D
ninnithequeen

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.

Lähin rauhottumaan, en viihtynyt yhtään saati jaksanut kuunnella lässytystä ja palasin takas kotiin nyhjäämään mielummin.

Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.

Ja pisteet heillekin, jotka siellä pyysivät anteeksi, vaan eivät toki täällä, mainehan siin menee.

Äsken tuli lisää sontaa sossusta ja Kelasta ja voi jeesus että tosiaan tekiski mieli jo vetää ittesä jojoon...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.

Lähin rauhottumaan, en viihtynyt yhtään saati jaksanut kuunnella lässytystä ja palasin takas kotiin nyhjäämään mielummin.

Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.

Ja pisteet heillekin, jotka siellä pyysivät anteeksi, vaan eivät toki täällä, mainehan siin menee.

Äsken tuli lisää sontaa sossusta ja Kelasta ja voi jeesus että tosiaan tekiski mieli jo vetää ittesä jojoon...
Et sä nyt tajua, että ihmiset on näreissään kun ne on tulkinnut sun uhkailevan itsarilla ja sit et oo vastannut heidän viesteihin ja sit kun susta taas kuuluu et ookkaan kuollut vaan sulla vaan menee paskasti.

Edit: mitä rekkikselle kuuluu? Onko se vankilassa?
Manaaja

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.
No kyllä sä kaikki muut kortit olet jo sen suhteen käyttänyt kuin "Tapan itseni nyt keinolla [insert keino tähän]".
Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.
Joo voi sua väärinkohdeltua. Pilkattu on ja kaikkea, kun kehtaa sanoa ääneen, että toimintatapasi ovat idioottimaisia. Sä olet kyllä niin käsittämättömän narsistinen ihminen, ettei pysty ymmärtämään.
ninnithequeen

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:Edit: mitä rekkikselle kuuluu? Onko se vankilassa?
Ei ole.

Viimesin on kyllä jo niin ratkiriemukas että pakko jakaa se tein kans:

Huoritteluiden jälkeen taas seuraavana päivänä soitti, ilmoitti saaneensa töitä ja ison asunnon toiselta puolelta Suomea, ja oli ihan itsestäänselvää hänelle että muutan sinne hänen kanssaan just heti nyt perhettä perustaan. Avioeropaperit on vetämässä ja kauhea ikävä mua. Ja ku vastaus oli räkänen nauru "ootko tosissas" ni mie oon taas lumppu ja mul on vähintään 5 uutta miestä. Siis voi herranjeesus kuin vatipää se voi olla, edelleen. Näköjään pää lahoo lopullisesti kun vetää joka päivä viinaa nyt, öö, tammikuusta lähtien?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä...
Kaikella sympatialla Ninni:
Minulle välitettiin se sun Facebookteksti. En julkaise tässä ilman lupaasi. Et siinä suoraan sano tappavasi itseäsi, mutta kyllä kuka vaan normaali-ihminen sen mahdolliseksi itsemurhaviestiksi tulkitsee ihan luonnostaan.

Ja sitten et vastaillut huolestuneiden, hyvää tarkoittavien soittoihin ja viesteihin, niin ihmekös että hätäännyttiin. Minä olin yksi soittaneista, ei tarvi kuitata.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca: huomasin kyllä että olit yksi, sun nro mulla on tallessa. Puolet nro:ista olikin sitten vallan outoja. Ja tosiaan, saldorajan omistavana en voinut ihan noin vaan kaikille ilmoittaa, luulin prosessin sen täällä kertovan.

Vielä kerran: lähdin ITSE rauhoittumaan, en saanut kaipaamaani apua ja palasin kotiin märehtimään. Kuvittelin olevani poissa hieman kauemmin. Anteeksipyynnöt nyt sit vaan kaikille jotka turhaan huolestui...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikään ei siis ole muuttunut täällä... :D Sorge, mukavaa viihdettä flunssapäivääni (ei tarvitse nyt kenenkään vetää hernettä nenään), kiitos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Gattaca: huomasin kyllä että olit yksi, sun nro mulla on tallessa. Puolet nro:ista olikin sitten vallan outoja. Ja tosiaan, saldorajan omistavana en voinut ihan noin vaan kaikille ilmoittaa, luulin prosessin sen täällä kertovan.

Vielä kerran: lähdin ITSE rauhoittumaan, en saanut kaipaamaani apua ja palasin kotiin märehtimään. Kuvittelin olevani poissa hieman kauemmin. Anteeksipyynnöt nyt sit vaan kaikille jotka turhaan huolestui...
Hyvä Ninni! En ole huolestellut enkä ollut perse kylmänä takiasi, tunnen sen verran sinun retoriikkaasi etten ole turhaan huolestunut. Elämä jatkuu ei siinä mitään.
Ehkä niissä rekkakuskeissa on outoa glamouria koska tämä sinun rekkamiehesi sopii tietämieni rekkakuskien katraaseen oikein hyvin. En nyt voi yksilöidä tarkemmin mutta jokunen rekkakuski on ollut aika välinpitämätön omaa terveyttään ja varsinkin partnereidensä terveyttä kohtaan, varsinkin Puolan ja Tsekin rajoilla.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla nukutti tunnin liian pitkään. Siispä tänään illalla 3 tuntia etätöitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Siispä tänään illalla 3 tuntia etätöitä.
Samikset. Ennen huomista pitää päivittää yksi dokumentti, päivittää eräs labran kone etänä ja lähettää intialaisille jotain ihme tiedostoja tarkasteltavaksi kunhan saan jenkkiläisiltä varmistuksen ovatko ne valideja. Mutta sitä ennen kyllä juu menen suihkuun jotta pääsee suihkunraikkaana töihin.

HP:n Halo-videoneukkarisysteemi tuli kokeiltua tänään ekaa kertaa iltapalaverissa. Ihan vänkä lelu ainakin verrattuna normaaliin Messengeriin tai Skypeen, saati sitten joskus muinoin käyttämääni ISDN-pohjaiseen videoneukkarisysteemiin. Vielä kun saisi TV-ohjelmat ja pelit pyörimään samoilla Halon jättiruuduilla. Ehkä niillä voisi pelata XBoxin Haloa, hehehehehehehehe.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Chap

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vesper kirjoitti:Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?
Oliko tämä se fakta, jolla itketit paskapomoa?
bliss

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä sain jostain syystä facebook-kaveripyynnön ihan käsittämättömän megahotilta italiaanolta joka on tunkenut ihtensä Nokialle duuniin.
Fiilistelen hetken ja noraan vasta sitten :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Chap kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Taas yhdellä työkaverilla syöpädiagnoosi. Pitääköhän tässä huolestua?
Oliko tämä se fakta, jolla itketit paskapomoa?
Ha-ha.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Huraa! Mulla on sisäelimissä vieläkin rasvaa *nöf nöf*!! Tai sitten noi testit on kuraa. Aivan sama. Tälle viikolle perjantaiksi pakkolepopäivä ja Kantikseen alt.blues -kyntöä ihmettelemään - selvinpäin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maaninen Maanantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kappas, täällähän on taas ns. tapahtunu. Jei.
Vastaa Viestiin