Petollinen perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kuva

hellybellylle,
rakkaudella savi
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa...
Oletko paikalla vielä perjantaina? Pistäydyn päiväksi ja vietän illan klubilla, ota yhteyttä jos olet maisemissa ja seuraa vailla.
Pitäisi torstaiksi siirtyä Maarianhaminaan jos vain jaksaisin tutustua liikennöintimahdollisuuksiin noiden kahden persreiän välillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aito_Johanna

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti: tuli katsottua
Mulla on jostain merkillisestä syystä pyörinyt koko päivän päässä Komisario Palmun erehdys, ja sen olisin halunnut katsoa, mutta häh, nyt kun selasin videokasettivalikoimaani, niin eihän mulla juuri sitä olekaan nauhalla. Nyt täytyy totutella ja sopeutua uuteen tilanteeseen ja miettiä, mitä sitten haluaisin tehdä.
HellBell

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:[img]videokamerasta%20(silmään?)%20repsiskuva[/img]

hellybellylle,
rakkaudella savi
Kiitti Savinen! :D

Hillittömyydellä,
hellybelly
Viimeksi muokannut HellBell, 19.11.2005 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Hmph. Lue, lue, lue. Raittiin ilman puutos ja mökkihöperyys ovat pian todellisia ongelmia.
Vähän mutta asiaa. Olohuoneen lattia täynnä luettuja opuksia (ja mandariininkuoria), nupissa ei mitään muuta kuin päänsärky ja tyyny halattu muodottamaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:Hmph. Lue, lue, lue. Raittiin ilman puutos ja mökkihöperyys ovat pian todellisia ongelmia.
Vähän mutta asiaa. Olohuoneen lattia täynnä luettuja opuksia (ja mandariininkuoria), nupissa ei mitään muuta kuin päänsärky ja tyyny halattu muodottamaksi.
Tänään sitten kumminkin karaokeen? Tästä ketjusta saisi mukaan sut, A_J:n ja Lolitan nyt ainakin? Lea Laven soi täällä edelleen ja läksyt, no, on ne ennenkin viime tipassa hoidettu.
SingleMalt

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bluntly kirjoitti:Vieläkin korkkaamatta tuo mesta v.
Pari kertaa tsekkannut perjantaina, ja aika teinimenolta näyttää. Paikka on muutenkin aika kolkko, joten ei sinne viihtymään mene erkkikään.

Lauantaina en ole käynyt.. Silloin siellä voisi olla näpsäkkää yh-mammaa liikenteessä..
nokkaelain

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa...
Oletko paikalla vielä perjantaina?
Minä taas olen täällä (=Turku) ihan luonnostaan (mitä nyt tämä viikko meni Tampereella), paitsi nyt viikonloppuna toivottavasti taas Helsingissä.

Edit: piti sinne Helsinkiin jo tänään lähteä, mutta nukuinkin sitten koko päivän.
Melnais kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Joko olet vittuuntunut turkulaiseen perusluonteeseen?
Tutustuminen kantaväestöön on ollut vielä niukkaa, kontaktinihan on soluttautuja Vaasasta. Ja näin puolipohjalaisena osaan sitä rautaa vääntää kiitettävästi. :wink:
Kymmenen vuotta olen jo kantaväestöä tarkkaillut, mutta ei se ole turkulaiseksi tehnyt, vaikka sukuakin täällä on ollut ainakin 1500-luvulta alkaen. Melkein puolipohjalainenkin olen, mutta sinnekään en tunne kuuluvani.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Petollinen. Todellakin.
Kukaan ei käskenyt eikä pakottanut
olemaan viimeyötä töissä, nukkumaan max. neljää tuntia,
tekemään töitä toisaalle 13.30-20 ja nyt taas yövuoroon.
Narkkari. Ehkäpä. Elämä? Käsite. Tuntematon. Ainakin hämärä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihan jees. morning :D joku tuntematon numero yrittänyt tavoittaa... mahd. joku työnannostelija... eli antaja...
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:Petollinen. Todellakin.
Kukaan ei käskenyt eikä pakottanut
olemaan viimeyötä töissä, nukkumaan max. neljää tuntia,
tekemään töitä toisaalle 13.30-20 ja nyt taas yövuoroon.
Narkkari. Ehkäpä. Elämä? Käsite. Tuntematon. Ainakin hämärä.
Painat pitkää päivää? Meikä menninkäinen taisi nukkua ihan makiasti ainakin 4-5 jälkeen. heräsin 10... sitä (11-3 rypesin kanssa vuoteessa...) peseydyin välissä...

Mahdollisesti voisi käydä ottamassa paikallisessa pari kaljaa ja jatkaa samaa unirytmiä... 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:Petollinen. Todellakin.
Kukaan ei käskenyt eikä pakottanut
olemaan viimeyötä töissä, nukkumaan max. neljää tuntia,
tekemään töitä toisaalle 13.30-20 ja nyt taas yövuoroon.
Narkkari. Ehkäpä. Elämä? Käsite. Tuntematon. Ainakin hämärä.
Elämä on? Se on rasite, onneksi olet vielä hetken nuori, kun jaksat töitä raataa, mitähän hän yrittää tuolla töitten painamisella todistaa? :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:mitähän hän yrittää tuolla töitten painamisella todistaa? :lol: :lol:
Sitä, että mä oon nainen, joka ei aina oikein hoksaa sanoa "Ei".
Tai sitte välillä iskee tarve venyttää itteään äärirajoille...
Hullua. Kerrassaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:mitähän hän yrittää tuolla töitten painamisella todistaa? :lol: :lol:
Sitä, että mä oon nainen, joka ei aina oikein hoksaa sanoa "Ei".
Tai sitte välillä iskee tarve venyttää itteään äärirajoille...
Hullua. Kerrassaan.
Eihän naisen fysilogia kestä painaa 24 tuntia putkeen fyysistä työtä :D



Mättäsin tuossa joskus heinäkuulla naiselle kuormia, että se pääsi jatkamaan... naur* Oli pakko, kun valitti, että nää lavat on nii painavii... hmm. Tuli vähän ylimääräistä työtä... En kyl, enää rupeaisi... 8) Olin kerran myös opettamassa peruuttamista ja jäin vuoron loputtua nukkumaan autoon... kun sama se sieltä on nousta 12tunnin rupeamalle :D

(se "muija" laihtu ihan silmissä, kun se joutuu painaan hommia ja purkamaan 1tonnin painoisia lavoja... :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Eihän naisen fysilogia kestä painaa 24 tuntia putkeen fyysistä työtä :D


(se "muija" laihtu ihan silmissä, kun se joutuu painaan hommia ja purkamaan 1tonnin painoisia lavoja... :lol:
Tähän perjantaihin mahtuu 17,5 tuntia töitä. Taukoja ja ne neljä tuntia unta tosin kans... Mut ei kai se sukupuolesta oo kiinni, jaksaako painaa töitä ja valvoa?! :? Kenenkään fysiologia ei kestä. Mut onneks tässä saa vielä levätäkki...

Oon vähä miettiny, että onko noita naisautoilijoita laisinkaan olemassa. Kovin tuntuvat olevan vähissä tommosten isompien autojen ratissa. Ite autokouluaikana melkein aloin harkitsemaan alanvaihtoa... (mutta ehtiihän tässä vielä..).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari tuntia tullut lipiteltyä illan ensimmäistä, ja viimeistä, paukkua. Ei sitten tullut liikahdettua mihinkään tänäänkään. No johan sitä tuli kerran tällä viikolla käytyä baarissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

M-ojo kirjoitti: Mennääs oluselle joskus. Ei nyt, eikä sit, mut joskus.
*kantaväestöä havaittu* Mennään ihmeessä! Linja nykyään on tosin alkoholiton muttei se estä mukaan lähtemästä.
nokkaelain kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa...
Oletko paikalla vielä perjantaina?
Minä taas olen täällä (=Turku) ihan luonnostaan (mitä nyt tämä viikko meni Tampereella), paitsi nyt viikonloppuna toivottavasti taas Helsingissä.
Tämä on jäänyt jotenkin täysin havainnoimatta. Vaikuttaa vahvasti kolmannen KITY-jaoston syntymiseltä, varaan itselleni kapteenin lakin kokardilla.

Ulotan perjantain kutsun koskemaan teitä molempia, mikäli ensi perjantaina ei ole muuta ohjelmaa tulkaa Klubille pitämään kivaa. Tarjolla melodista metallia, haudankaivuuta ja pukujuhlaa Tolkienin tapaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
millivanilli

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jeeesch.. vihdoinkin kotiuduttu.

Koulua, töitä, shoppailua, herkuttelua kiinalaisessa ja sidukalla istumista... Olipa taas mukava nähdä pitkäaikaisinta ystävääni.

Muuten päivä oli mitä mainioin, mutta taas kuulin ilkeiden kielien puhuneen minusta pahaa selkäni takana työpaikalla. Toimitusjohtaja oli taas päivitellyt "kyllä *****llä on se lukihäiriö, jostain syystä hän ei vain halua myöntää sitä". Jotenkin mulla ei riitä enää huumoriantajua... inhottavaa, kun viitsivät levittä moista valhetta.
huima

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Woot!

Olipas mainio päivä. Duunit eivät montaa tuntia maittaneet, niin piti napata hieman kulttuuria pohjalle ja sen jälkeen maittavaa illanviettoa hyvässä seurassa siihen saakka, kunnes KMFDM:n keikka alkoi. Loistavaa.
ninnithequeen

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:Woot!

Olipas mainio päivä. Duunit eivät montaa tuntia maittaneet, niin piti napata hieman kulttuuria pohjalle ja sen jälkeen maittavaa illanviettoa hyvässä seurassa siihen saakka, kunnes KMFDM:n keikka alkoi. Loistavaa.
Väärä ketju Väärä ketju! :cheer:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Melnais kirjoitti:
M-ojo kirjoitti: Mennääs oluselle joskus. Ei nyt, eikä sit, mut joskus.
*kantaväestöä havaittu* Mennään ihmeessä! Linja nykyään on tosin alkoholiton muttei se estä mukaan lähtemästä.
Älä hurraa ihan vielä. Turkulaisuuden iskettyä moni on joutunut alkohooliin turvautumaan. Heikot mokomat.
Melnais kirjoitti:Ulotan perjantain kutsun koskemaan teitä molempia, mikäli ensi perjantaina ei ole muuta ohjelmaa tulkaa Klubille pitämään kivaa. Tarjolla melodista metallia, haudankaivuuta ja pukujuhlaa Tolkienin tapaan.
Joojaa, lauantaina tarttis tuonne ulkomaille suunnata (lue. Helsinki) joten kovinkaan myöhään tuskin olen... tuskin edes juon.... jos tulen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin