Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Viime yönä sitten tyttö oli mitä ilmeisimmin kääntynyt sängyssä itsekseen...
Komeeta :cheer:

...ja Zebille ZEmBiä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Suvinen kirjoitti: Mulla ei ollut raskausaikana minkäänlaista ostovimmaa.
Tuohan sopisi hyvin. En usko tulokkaan perustavan vielä kummoisista vimputtimista kun se näkökin on niin onneton. Vielä tässä on vajaa puolet aikaa muuttaa mielensä ja revetä luottotiedoistaan verkkokaupoissa.
Vaola kirjoitti: Psst. Mulla olisi vielä tallella pari juhlatunikaa/-yläosaa omalta odotusajalta. Viininpunainen ja semmoinen kimalteleva harmaa. Törmäsin niihin varastoa raivatessani, eikä mulla todellakaan ole käyttöä niille, joten jos kiinnostaa niin..? :)
Ai pahus! Olisi kiinnostanut mutta ensi viikolla valmistuvat teettämäni juhlakuteet. Ajattelin etten kestä pikkujoulukautta missään kauhtanoissa ja käännyin luottosuunnittelijani puoleen. Mutta kiitos tarjouksesta! No, elämä on.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

synttärit, joulut ja synttärit tulossa... kaikki nuo mahtuu yhen kuukauen sisälle.

Mitä on parasta hankkia 1-vuotiaalle synttäriksi ja jouluksi? Entä 2-vuotiaalle? Nukkea ja Carsia ei tipu, kun kerran eivät (vielä) osaa pyytää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:synttärit, joulut ja synttärit tulossa... kaikki nuo mahtuu yhen kuukauen sisälle.

Mitä on parasta hankkia 1-vuotiaalle synttäriksi ja jouluksi? Entä 2-vuotiaalle? Nukkea ja Carsia ei tipu, kun kerran eivät (vielä) osaa pyytää.
Synttäriksi 2-vuotiaalle tämän värinen pipo ja lapaset ja jouluksi tämänvärinen ulkohaalari ja tämänvärinen tonttulakki

ja yksivuotiaalle synttäriksi tämänvärinen potkupuku ja jouluksi tämänvärinen tonttulakki sekä tämänväriset sukkahousut.


Mitä olet kaverini Mustis mieltä allekirjoituksestani . Kumpi? värikäs vai kokoMUSTIS? Ja musta muutkin voivat vastata! :P

S t a d i n a r s k a

VAI

S t a d i n a r s k a
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:
Värikäs on hyvä.

Meillä kyllä pyrittäs suosiin enempi kovia paketteja. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Värikäs on hyvä.

Meillä kyllä pyrittäs suosiin enempi kovia paketteja. :wink:
AIJAA!

Minä luulin, et kun eivät osaa pyytää nukkea tai CARSIA??? niin sitten järkevää ostaa vaatetta.

No mutta sittenhän on helppo ajatella. Koska itse olen jo komivuotiaan tasolla asia on kuitenkin haastava.

JOTAIN aivotoimintaa vilkastavaa eli LEGO-sarja, jokin pienille sopiva ja sitten palapeli sellainen isopalainen ja leikkipuhelin ja
sellainen iso puukuutio johon pitää tunkea palikoita oikeinpäin.
JA TIETENKIN LEIKKIAUTO pienille.
Itsellesi kengät mutta ei ainakaan vihreät.

Ja sulle myös iso Oboy-purkki ja matkalippu Helsinkiin kaakaolle Arskan kaa. Isännälle siksi ajaksi lahjaksi lapsenhoitomahdollisuus! Upea lahja.

Onko tämä tiivistetty värikäs allekirjoitus buenompi kuin harva?

Stadinarska
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kohdunulkoinen se sit oli. Läheltä piti -tilanne mutta selvisin hengissä. Monta litraa verta menetin. Toinen munanjohdin repeytyi ja katkaistiin. Juuri kun aloin olla edellisistä leikkauksista kunnossa niin taas lähtee alusta.. Lauantaina kotiuduin ja kipee oon, nostaa eikä kantaa saa kuukauteen. Eli ollaan ihan toisista riippuvaisia lapsen kanssa nyt taas. Mä vähän ajattelinkin että ei voi mennä näin hyvin ja suunnitelmien mukaan. Jos lopettais tän lapsihomman tähän kun näyttää olevan mun kohdalla niin vaarallista hommaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Irkku :shock: Kamalaa!! Toivotan jaksuja ja sympatiahalit :boohoo:
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Huh. Jaksamista...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi Irmuski! =(

Et ehkä odottaisi tätä multa kuulevasi, mutta säkin oot vielä nuori. Aika parantaa monetkin haavat, älä luovuta vielä! Hoida ja parane kaikessa rauhassa. *halistus*
Prepare for the worstest.
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

voi suru :(
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

=(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

irmelianneli kirjoitti:Kohdunulkoinen se sit oli.
:( Osanottoni.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voi ei :(
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mut onneks sul on siä joku josta olla riippuvainen... Siis joka jelppii ja ettet yksin oo.
(Joo joo kökösti sanottu mut mä osaan tosi huonosti näit vaik ihan tarkotanki.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Niin, oon samaa mieltä, vaikkei se tietty surua kauheasti varmaan vähennäkään.

Mulla on yks kaveri vaan jolla on vuosien ajan toistuvia kohdunulkosia ja keskenmenoja, ja sekin joutui yks kerta tohon munatorven poistoon. Ja sillä ei ole sitä ensimmäistäkään lasta, ikää taas on 37 tai 38.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Voi ia.. :( En osaa sanoa yhtään mitään, olen todella pahoillani puolestasi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miten opettaa pojanvintiö pulkkaan? Rakastaa pulkkaansa yli kaiken.. VETÄÄ SITÄ. Ei suostu istumaan siellä vaikka mentäis kuinka lujaa ja miten "hassusti". Mikäs siinä, jos toinen haluaa pulkkaansa vetää, niin vetäkööt... Olis vaan kiva itsekin antaa pojalle pulkkaretki joskus, eikä 0,5km/h - vauhdissa kävelyä tuiskussa ja tuulessa koko lenkkiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sanovat, että jos ihan sileitä sössöjä syöttää, niin lapsen voi olla myöhemmin hankala oppia karkeammille ja möykkysemmille soseille, tulee ns. sihtikurkku eli kaikki pienetkin epätasaisuudet saa helposti sitten yökkäämään. Kokemusta tuosta ei ole, meillä kun sössättiin vaan haarukalla. Halusin vaan tuoda tämän kansantaloudellisesti varsin merkittävän seikan esille :oops:

Kiva että kaikki ok! Älä ressaa aikasesta alotuksesta, ihan terveitä muksuja tulee noinki ;) Ja voihan sitä kiinteiden määrää pitää pienenä pidemmänkin aikaa, kun paino ok kuitenkin..

Meillä puhuttiin viikonloppuna kotoa muuttamisesta. Ei ollut halukas muuttamaan. Sanoin ettei tarvi vielä murehtia, pidän huolen että 20-vuotiaana viimeistään on ;-) Ei ole myöskään kiinnostunut naimisiin menosta tai omien lasten hankkimisesta. Lemmikin hankintaan on halukas, äitinsä ei. Ikää on kuusi vuotta. Mitä jos musta ei tulekaan mummua? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Daah, ei Suomessa oo liikaa ihmisiä, vaan Afrikassa ja Aasiassa!1
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Daah, ei Suomessa oo liikaa ihmisiä, vaan Afrikassa ja Aasiassa!1
Häh? Eihän siellä ole ihmisiä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

urpiainen kirjoitti:Nih!
Nollaisipa Linkolakin vihdoinkin sen hiilijalanjälkensä lopettamalla insuliinipiikityksensä. Kyllä luonto tietää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Nih!
Kärsiikö kysyä millä mielellä postitit tämän tänne?
Nääh. Luulen, että Nowaysis ja ND ymmärsivät heti, ja niiden, joiden tarvitsee kysyä, niin, tiedäthän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

En ymmärrä tätä kiinteisiin siirtymisen ihmettelyä ja voivottelua mitä näemmä tässäkin ketjussa esiintyy. Vauvan pääasiallinen ravinto vuodenikäiseen on äidinmaito/korvike, söi kiinteitä tai ei. Esim. tytsän maidon saanti on ihan samaa tasoa mitä ennen kiinteitä (nyt siis syö jo säännöllisesti ja kunnolla). Yösyötöistäkään pois pääseminen ei yleensä ole itsekkyyttä vaan perusideana on se, että vauvan ruoansulatuselimistön pitää saada levätä yön aikana. Sitäpaitsi väsynyt marttyyriäiti ei ole lapsen etu, tai en kyllä mitenkään saa sitä positiiviseksi asiaksi.

Täällä jo seistään ja kiipeillään pitkin poikin, juuri tuli ikää 8kk.

Niin ja miksi häivyin niin ihan siitä syystä että mieluummin käytän aikani nyt muuhun = tytsään ja muzzuuni armaaseeni. Suosittelen. Mulla on paha tapa puhua paskaa jos tunnukset on olemassa, ei itsehillintää. Nyt hengaan tän paskataudin täällä, et voin vastata Freddyn galluppiin. Sit palaan taas netittömään elämääni.
Vastaa Viestiin