Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Krapula meinaan. En minä, mutta ne muut :D
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pix »

työpäivä pulkassa, nyt sit suihkun kautta nukkuun..
milli

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Avokki kotona.

Viskikola handussa :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melko homoa. Oikea kantapää kipeytyi ilmeisesti lenkillä. Jännetuppea jomottaa. Ei pitäisi pitää edes viikon taukoa liikkumisesta, sillä näin on käynyt mulle monta kertaa ennenkin. Tarkemmin ajateltuna tämä onkin täysin homoa.
Mutta nyt sulatan tytölle parsabataattimixin lounaaksi. Ruokajuomaksi hän on hyvissä ajoin tilannut Nan 1:stä, tuota valkoista ja raikasta virvoiketta. Kunhan Nan tö van (täydet rimmauspojot) meidät jättää, siirrymmne Nan kakkosen valveutuneeseen käyttäjäkuntaan. Yksi paketti vielä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onpas hiljaista. Onko kaikilla niin kova krapula?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

tuulenpuiska kirjoitti:Onpas hiljaista. Onko kaikilla niin kova krapula?
No minä autan surkeasti kituvaa ketjuasi.Olen hyväsydäminen Stadinpoika. Ehkä Kitinä on jopa koomassa tai jopa kuollut? Kaikellehan on aikansa ja paikkansa, sanoo sananlasku...

tai sitten sinun ketjusi on muuten vain huono?

En osaa sanoa nyt missä vika on. Jos ihan ällönasiallisia ollaan niin ihmiset olivat tänään ihan "kamalasti" liikkeellä ulkonakin kun
ARSKA PAISTOI niin ihanasti. Niin minäkin.

Terveisin

ARSKA
Dumis

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

On täs ollut aika iso rapula ja koisaamista tuohon viiteen asti. Nyt tilas pari pizzaa ja sitten alkaa väijyy leffaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mökiltä palattu. Kivaa oli, kaverit jammailivat skittalla ja kosketinsoittimilla että koko tönö raikui. En käynyt uimassa, järvi oli kumma kyllä jäässä vaikka ei oltu kuin kahden tunnin päässä sivistyksestä eli HeSasta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Polttariaskartelut suoritettu ja broidia moikattu. Jäi positiivinen fiilis, toivottavasti myös pysyy sellaisena.

Nyt ruokaa tai tulee ruumiita!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vapepan peruskurssi suoritettu. Hyvin käytetty sunnuntai, siis.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä palattu. Puita kaatui, kalaa tuli ja sähköiskuja ei tullut. Paluumatkalla harmitti taas nuo himmenetyin lyhdyin autoilevat, samasta syystä kuin aiemminkin.
Ruokaa naamaan, tuli takkaan ja työpaidan koneeseen. Ja etätöitä paitojen ripustamiseen asti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Vapepan peruskurssi suoritettu. Hyvin käytetty sunnuntai, siis.
Saira! Ihana! :)

Kiva kun postasit. Olen usein miettinyt, mitä sulle kuuluu, enkä ees laittanut YV:tä.

Nähtävästi hyvää! Kerrotko mikä on Vapepa jos tämän vielä näet?

Arska
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Vapepan peruskurssi suoritettu. Hyvin käytetty sunnuntai, siis.
Saira! Ihana! :)

Kiva kun postasit. Olen usein miettinyt, mitä sulle kuuluu, enkä ees laittanut YV:tä.

Nähtävästi hyvää! Kerrotko mikä on Vapepa jos tämän vielä näet?

Arska
Tänne kuuluu hyvää, mutta hieman kiirettä. Kandityö pitäisi aloittaa, aihekin on vielä hakusessa. Mutta kyllä se tästä!
Vapepa taitaa olla meidän perheessä yhteinen harrastus, isä ollut päälle kymmenen vuotta mukana toiminnassa, pikkuveli aloitti keväällä ja minä nyt sit aloitin itseni kurssittamisen tänään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Vapepan peruskurssi suoritettu. Hyvin käytetty sunnuntai, siis.
Saira! Ihana! :)

Kiva kun postasit. Olen usein miettinyt, mitä sulle kuuluu, enkä ees laittanut YV:tä.

Nähtävästi hyvää! Kerrotko mikä on Vapepa jos tämän vielä näet?

Arska
Tänne kuuluu hyvää, mutta hieman kiirettä. Kandityö pitäisi aloittaa, aihekin on vielä hakusessa. Mutta kyllä se tästä!
Vapepa taitaa olla meidän perheessä yhteinen harrastus, isä ollut päälle kymmenen vuotta mukana toiminnassa, pikkuveli aloitti keväällä ja minä nyt sit aloitin itseni kurssittamisen tänään.
Kiitos vastauksesta Saira ja onnea todella hienolle ja arvokkaalle harrastukselle!

Minä arvuuttelin aiemmin, että olet Tampereen isoin helmi. Luulen, että olen oikeassa! Pitäisi kyllä lähteä Tampereellepäin ainakin kesällä jos vaikka tarjoaisit tekemääsi mustikkapiirakkaa.Olen ihan heikkona sellaiseen. Samalla todennen helmi-asteesi olevan korkeaa kansainvälistä tasoa!

Mutta nyt taidan mennä ihan proosallisesti ....no siis keittiööni, joka EI OLE oliivinvärinen vaan sellainen vaalea muuten, ja teen ILTAMUONAA, ja valmistaudun huomiseen päivään. Huomenna menen myös harrastanaan kylddyyriä paikkaan jossa ei olla tosissaan vaan ihan feikkinä näytellään!

Halit Sairalle..


Arskis Stadista
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:
Tänne kuuluu hyvää, mutta hieman kiirettä. Kandityö pitäisi aloittaa, aihekin on vielä hakusessa. Mutta kyllä se tästä!
Vapepa taitaa olla meidän perheessä yhteinen harrastus, isä ollut päälle kymmenen vuotta mukana toiminnassa, pikkuveli aloitti keväällä ja minä nyt sit aloitin itseni kurssittamisen tänään.
Kiitos vastauksesta Saira ja onnea todella hienolle ja arvokkaalle harrastukselle!

Minä arvuuttelin aiemmin, että olet Tampereen isoin helmi. Luulen, että olen oikeassa! Pitäisi kyllä lähteä Tampereellepäin ainakin kesällä jos vaikka tarjoaisit tekemääsi mustikkapiirakkaa.Olen ihan heikkona sellaiseen. Samalla todennen helmi-asteesi olevan korkeaa kansainvälistä tasoa!

Mutta nyt taidan mennä ihan proosallisesti ....no siis keittiööni, joka EI OLE oliivinvärinen vaan sellainen vaalea muuten, ja teen ILTAMUONAA, ja valmistaudun huomiseen päivään. Huomenna menen myös harrastanaan kylddyyriä paikkaan jossa ei olla tosissaan vaan ihan feikkinä näytellään!

Halit Sairalle..


Arskis Stadista
Kiitos, Arska-kulta!

Ilmoita vaan viestillä kun eksyt tännepäin, niin tiedän laittaa uunin päälle ja alkaa leipomisen!

Tämä mamma menee tässä vaiheessa iltaa oman pienen kultansa viereen. Tyttö oli kurssin takia mummilla ja äijällä hemmoteltavana lauantaista lähtien, ikävä oli jo...

Hali myös sinulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yhden-osuman-varma-tappo-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin uimassa merivesi +4 ja kahteen kertaan kuten normaalisti..
Ostin Martin markkinoilta kaapelilta sanakirjan ja paljon tuotteita ja hienon solmioneulan eikä maksanut kuin 40€..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin