Paljonko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

mitä maksaa?

Olen mies, naiselle <1000 e
0
Ei ääniä
Olen mies, naiselle 1000-10000
2
20%
Olen mies, naiselle 10000-100 000
0
Ei ääniä
Olen mies, naiselle > 100 000
1
10%
Olen mies, miehelle <1000 e
0
Ei ääniä
Olen mies, miehelle 1000-10000
0
Ei ääniä
Olen mies, miehelle 10000-100 000
0
Ei ääniä
Olen mies, miehelle > 100 000
1
10%
Olen mies, miehelle ei mistään hinnasta
2
20%
Olen mies, naiselle ei mistään hinnasta
0
Ei ääniä
Olen nainen, miehelle < 1000
3
30%
Olen nainen, miehelle 1000-10000
0
Ei ääniä
Olen nainen, miehelle 10000-100 000
1
10%
Olen nainen, miehelle > 100 000
0
Ei ääniä
Olen nainen, naiselle <1000
0
Ei ääniä
Olen nainen, naiselle 1000-10000
0
Ei ääniä
Olen nainen, naiselle 10000-100 000
0
Ei ääniä
Olen nainen, naiselle > 100 000
0
Ei ääniä
Olen nainen, naiselle ei mistään hinnasta
0
Ei ääniä
Olen nainen, miehelle ei mistään hinnasta
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 10

NuoriD

Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mihin hintaan olisit valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen sellaisen henkilön kanssa, jolle et siinä tilanteessa antaisi ilmaiseksi?

Edit: nyt vasta hokasi, että jokainen voi äänestää vain kerran. Voiko äänestystä säätää niin, että jokainen voi käyttää 2 ääntä (mies ja nais pokalle)
NuoriD

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

itse en nykytilanteessa antaisi kenellekään rahasta, mutta jos olisin sinkku ja tarvitsisin rahaa, niin naiselle 10 000 ja miehelle 200 000 niin ehkä saattaisi onnistua kondomin kanssa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Luulenpa tuon riippuvan aika paljon siitä, kuinka paljon ja kuinka nopeasti tarvitsisit rahaa, millaiset mahdollisuudet sinulla olisi hankkia ne rahat muuta kautta, minkälainen tyyppi se asiakkaaksi tarjoutuva olisi ja millaista aktia hän haluaisi, jne. En pysty uskomaan, että 10 000,- olisi alin hintasi, jos kaikki mahdolliset tilanteet otettaisiin huomioon.

Vai tarkoititko, että alle kymppitonnin tarjoukset hylkäisit kaikissa tilanteissa, koska uskot voivasi kaikissa tilanteissa tulla toimeen jonkin muun elinkeinon turvin?

Omaa hintaani en pysty arvioimaan ym. syistä, mutta kyllä minulla varmasti joissakin tilanteissa hinta olisi. Tällä hetkellä en ole sellaisessa tilanteessa. Tai no paitsi jos joku tarjoaisi vaikka miljoonan suojatusta perusseksistä, ja kumppanin kanssa keskusteltuani kummallakin olisi sellainen fiilis, että pystyisimme elämään asian kanssa. Ja jos asiakas lisäksi allekirjoittaisi vaitiolositoumuksen, jossa määriteltäisiin sopimusrikkomuksesta esim. 10 miljoonan euron sakot. Tai jotain.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Melkein kuka vain nainen saisi minut ilmaiseksi. Vanhat, rumat ja läskit... äh... en mä nii tarvi pikkurahaa ... ehkä laupeuttani sanotaan tonni tunnilta, kokoyön palvelu jo kymppitonni. Vaikka siis naishuorien taksat on alempia ja mieshuorien vielä mitättömämpiä. Mutta itseäni arvostan ja naisetkin arvostaisi että hinnoittelen enemmän kuin jotain naishuorien nykyisen 3-4-5 satkua tunnilta. Homoille mulla ei ehkä seisoisi, mutta sanotaan 50 000 sais homo panna mua perseeseen. Lyhyesti.

Kitinämisuista, niistä paremmannäköisistä, kuten EW:stä, maksaisin näin alkutarjouksena viisi donaa per yö. Mutta tuskin enempää kuin yksi yö. Äh.. vaikka kymppi mutta siis koko yö. Mutta niiden täytyis siihen hintaan sitten käyttäytyä ihan eri lailla kuin ammattihuorat, siitä se lisäarvo. Eli se olisi oikeaa seksiä. Saisin pussailla, nuoleskella paljasta pimppaansa, kosketella tisujaan ja yrittää saada heidät nauttimaan. Monta kertaa. Ylipäänsä tekisivät mitä haluan. Siis ei kovin pervoa, persepanotkaan ei kiinnosta. Ekaksi vain riisuisivat ja minä ihailisin heitä nakuna ekan tunnin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:^Luulenpa tuon riippuvan aika paljon siitä, kuinka paljon ja kuinka nopeasti tarvitsisit rahaa, millaiset mahdollisuudet sinulla olisi hankkia ne rahat muuta kautta, minkälainen tyyppi se asiakkaaksi tarjoutuva olisi ja millaista aktia hän haluaisi, jne. En pysty uskomaan, että 10 000,- olisi alin hintasi, jos kaikki mahdolliset tilanteet otettaisiin huomioon.
.
Lähdin siitä, että toimisin kuitenkin nykyisessä ammatissani. Näin ollen alle 10 000 en viitsisi. 10 000:lla voisin siis mr singlenä suostua, jos minulla olisi ehdoton varmuus, että kukaan ei saa koskaan tietää. Suuteleminen vaatisi lisää. Hyvä perushygienia täytyisi olla.

Tietenkään 10 000 ei ole alin hinta, jos olisin esim. työtön opiaattiaddikti,
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:^Luulenpa tuon riippuvan aika paljon siitä, kuinka paljon ja kuinka nopeasti tarvitsisit rahaa, millaiset mahdollisuudet sinulla olisi hankkia ne rahat muuta kautta, minkälainen tyyppi se asiakkaaksi tarjoutuva olisi ja millaista aktia hän haluaisi, jne. En pysty uskomaan, että 10 000,- olisi alin hintasi, jos kaikki mahdolliset tilanteet otettaisiin huomioon.
.
Lähdin siitä, että toimisin kuitenkin nykyisessä ammatissani. Näin ollen alle 10 000 en viitsisi. 10 000:lla voisin siis mr singlenä suostua, jos minulla olisi ehdoton varmuus, että kukaan ei saa koskaan tietää. Suuteleminen vaatisi lisää. Hyvä perushygienia täytyisi olla.

Tietenkään 10 000 ei ole alin hinta, jos olisin esim. työtön opiaattiaddikti,
Voi vittu mitä selvitystä. Jos olisit sinkku etkä vaimoasi rakastava kunnioitettu aviomies, niin antaisit hottiksille misuille ilmaiseksi. Eikä sinua häiritsisi, moraalittomana kokoomuslaisena, jos maksaisivat vain sanotaan satkun, tarvit pikkurahaa tai et, kunhan ovat hottiksia. Ja pääset panee vaikka rahaverukkeella. Rumemmille toki eri taksa.

Tähän toki sopii liittää yleismoraalinen velvoite. Olisihan kunnon miehen työ tyydyttää myös rumia naisia. Lähimmäisenrakkautta, kuten jo Jeesus opetti.

Itse muuten olisin opiaattiaddikti, ellen olisi syönyt enoni pillereitä jo loppuun. Ja työtön en ole, mutta eipä just nyt tarvitse työtäkään tehdä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Jenny Daa-aah! ling

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Aiemminkin on tainnut olla keskustelua tästä aiheesta... Ajattelin jo silloin, tai no ainakin nyt, että rahasummalla ei olisi väliä vaan hommaan todnäk lähtisin kiihottuneena siitä itse ajatuksesta. Kyllähän satku nyt kuulostaa kuitenkin melko epäseksiltä, joten ehkäpä "saisit tonnin kun antasit mun vähän sormetella sua ja pikasesti painaa takaapäin" pistäisi varmemmin pään nyökkymään (mut ei bloukkarinyökkimään eikä suutelemaan!).

Jos tarvitsisin rahaa niin kyllähän Gattacan tyyliselle (juuri peseytyneelle) miehelle vois kuukauden vuokrasta vähän pyllistää. Tuskin morkkistelisin. Siihen musta ei olis, että kauppaisin tavaraa isommin, mutta tosiaan jos joku lähestyy ja ehdottaa maksavansa... Miksipä ei.
NuoriD

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:^Luulenpa tuon riippuvan aika paljon siitä, kuinka paljon ja kuinka nopeasti tarvitsisit rahaa, millaiset mahdollisuudet sinulla olisi hankkia ne rahat muuta kautta, minkälainen tyyppi se asiakkaaksi tarjoutuva olisi ja millaista aktia hän haluaisi, jne. En pysty uskomaan, että 10 000,- olisi alin hintasi, jos kaikki mahdolliset tilanteet otettaisiin huomioon.
.
Lähdin siitä, että toimisin kuitenkin nykyisessä ammatissani. Näin ollen alle 10 000 en viitsisi. 10 000:lla voisin siis mr singlenä suostua, jos minulla olisi ehdoton varmuus, että kukaan ei saa koskaan tietää. Suuteleminen vaatisi lisää. Hyvä perushygienia täytyisi olla.

Tietenkään 10 000 ei ole alin hinta, jos olisin esim. työtön opiaattiaddikti,
Voi vittu mitä selvitystä. Jos olisit sinkku etkä vaimoasi rakastava kunnioitettu aviomies, niin antaisit hottiksille misuille ilmaiseksi. Eikä sinua häiritsisi, moraalittomana kokoomuslaisena, jos maksaisivat vain sanotaan satkun, tarvit pikkurahaa tai et, kunhan ovat hottiksia. Ja pääset panee vaikka rahaverukkeella. Rumemmille toki eri taksa .
Luepa keskustelun ensimmäinen virke "Mihin hintaan olisit valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen sellaisen henkilön kanssa, jolle et siinä tilanteessa antaisi ilmaiseksi"

Mr. Singlenä antaisin tosiaankin tietysti hottiksille misuille ilmaiseksi, eli ei kuulu tämän kysymyksenasettelun piiriin.

Eli kysymyshän tosiaankin on siitä, mihin hintaan antaisit, jos et antaisi ilmaiseksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tietystikään mikään summa ei riittäisi jos pyllistellessäkin tietäis oksentavansa tauotta. Daa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Anteeksi Dave. Olin huolimaton. Hintani määrittelin yllä, mutta nyt pörssikurssit huomioiden saattaisin hinaaja-osastolla hinata ylöspäin.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tietystikään mikään summa ei riittäisi jos pyllistellessäkin tietäis oksentavansa tauotta. Daa.
No joo.
On tietty eri asia, kun huorasit, eli annoit pillua vain pesukoneen korjaushintaa vastaan.. koska halusit korjausmiestä. Yleensä ammattihuorille (joka teknisesti olet kuten Dave on kyrpää imenyt homo) kun asiakkaan haluaminen saati orgasmin saaminen asiakkaan kanssa on Tabu, josta ei puhuta edes teidän ammattisiskojen kesken.

Edit:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Jos tarvitsisin rahaa niin kyllähän Gattacan tyyliselle (juuri peseytyneelle) miehelle vois kuukauden vuokrasta vähän pyllistää. Tuskin morkkistelisin. Siihen musta ei olis, että kauppaisin tavaraa isommin, mutta tosiaan jos joku lähestyy ja ehdottaa maksavansa... Miksipä ei.
:shock:
Anteeeksi, tämä jäi huomaamatta. Lupaan pestä. Poikkeuksellisesti. Esinahan altakin.
Ota toki yhteyttä kun tarvit vuokrarahaa! Paljonko se on?
Viimeksi muokannut Gat, 21.11.2009 18:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rahan määrä on suoraan verrannollinen vastapuolen oksettavuuteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Gat kirjoitti: :shock:
Anteeeksi, tämä jäi huomaamatta. Lupaan pestä. Poikkeuksellisesti. Esinahan altakin.
Ota toki yhteyttä kun tarvit vuokrarahaa! Paljonko se on?
Ei se ollut kutsu, kulta, minähän olen kovin varoissani nykyään! Myöhäistä, kuten aina.

Se pesukoneen korjaus oli oikeesti ihan muuta kuin huoraamista, pari muuta juttua jos avaisin, saisit kyllä varmuuden huorittelulle... Jätetään ne parempaan hetkeen, nyt täytyy rientää firman asiakkaita ilostuttamaan. Se jos mikä on kyllä melkosta pyllistämistä. Mut valitsin itse illan minikankaan päälle ja kyseessä on tosi rahaisat miehet, lähden ilolla!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Luepa keskustelun ensimmäinen virke "Mihin hintaan olisit valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen sellaisen henkilön kanssa, jolle et siinä tilanteessa antaisi ilmaiseksi"
Kyllä jostain löytyisi 99,99% hottis misu, jolle jakaisit 50 sentillä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Koska olen sekä siveyden sipuli että rahanahne, jouduin pallottamaan 10000-100000. Eli periaatteessa en antaisi rahasta kenellekään, paitsi jos lyödään tarpeeksi tuohta tiskiin enkä silloinkaan ihan kenelle vaan.

Jos laittaisi ilmoituksen lehteen, että myydään pillua miljoonasta, niin montakohan vastausta saisi?
Kokeile?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rehelliset Arskan vastaukset seuraavassa.

En antaisi kenellekään miehelle mistään rahasta. Tämä on totuus. Se olisi niin inhottavaa ja sielullinen itsemurhakin varmaan. Ja mitä mun pitäisi tehdä? Jos olisin huumattu niin sitten jos joku valvoisi mutta minulla ei ole mitään syytä tehdä sitä.
NIIN SINISILMÄINEN muuten olen, että MITÄ homot tekevät, muuten? Oikeasti?

Naiselle antaisin, mutta tässä asiassa olen kyllä kovasti tylsä, eli jos tyttö on nätti ja seksikäs niin kyllä ilmanmuuta haluaisin varmaan, mutta periaatteessa rahan antaminen pilaa tunnelman. Seksistä katoaa tärkeä vapaaehtoisuus ja spontanius... ei hyvä. Mutta liha on heikko....

Sitten oikeastaan ikäänkään katsomatta minulla ei nouse himo ollenkaan kaikkia naisia kohtaan. Jopa aivan nuoretkin saattavat olla niin vaatimattoman tuntuisia seksikkyysasteella, etten heidän kanssaan olisi mielellään. Se on erityistä, että kaduilla liikkuu melkoisesti seksittömiä nuoriakin naisia. Silti heidän kanssaan oleminen ei tuntuisi inhottavalta, mutten siihen haluaisikaan. Jos joku nuorempi nyt väkisin minua haluaisi ketä minä en halua ja maksaisi siitä niin siitä vaan. Hinta on minulle lähinnä yhdentekevä.
Tulen omillani toimeen nimittäin.

Sitten kovin vanhoja naisia kohtaan en tunne seksuaalista halua yhtään. Mutta usein nämä mummot, 60-100 vuotiaat ovat niitä muuten ihanimpia ja mukavimpia ihmisiä, joten tilanne on hiukan pattitilanne. Onhan selvää että nuoret naiset ovat usein hieman rajoittuneita ja nirppiksiä mutta jotkut aivan mielettömän haluttavia.

Mutta uskon, että 80 vuotiaan naisen kanssa oleminen ei minulta onnistu ja siihen ei raha vaikuta. Yhtä inhottavaa se ei toki liene kuin miehen kanssa, otaksun. Ehkä miljoonasta eurosta tekisin tämän.

Raha ei liiku Stadinarskan kanssa muutoin kun silloin jos kyseessä on hauska kaunis tyttö ja hän silti oikeasti pitäisi minusta. Näin sanoisin. Hänelle olisi ilo maksaa ehkä.
AUTA LUOJA, ettei tule kukaan todella ihana seksiherkku ja pyydä hirveästi. Minulla on heikko hetkeni...hehheh.

JENNIFER MORRISON jos tulee ja tarjoaa niin sen tarjouksen pyrkisin toteuttamaan keinolla ihan millä hyvänsä etten silti vielä aivan maanalle joutuisi ja ehdottomasti ilman kondomia ja pyrkisin tekemään hänelle lapsen. Meille näet syntyisi kaunis Jenniferin näköinen lapsi. Minussa vaikka uros olenkin on näet hieman (lue hieman) Jenniferin piirteitä, ainakin silmissä.

Kuva

Minulla on aina ollut ehkä tässä asiassa tarpeeksi onnea tai kykyäkin, mutta kun ikää tulee enemmän niin toki silloin pitää nähdä enemmän vaivaa, mutta minua tympii raha ja seksi-yhdistelmänä.

Haaveilen hautaan asti kauniista naisen ja miehen suhteesta. Siis tarkoitan että arvostan sitä. Minulla uskoakseni on kohta ihana suhde taasen! Minun pitää vain ohittaa typeräkin kranttiuteni asiassa. Etsin muuten oikeaa hautaan saakka ja siellä ei löydä kuin matoja...


ARSKA
paistava kesäisin
mukava syksyisin ja kesäisin ja keväisin ja talvella


..apua ...sanotaanko TALVISIN???? Kääk?? :?:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2009 19:41. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Nykytilanteessa kumpikin sukupuoli menisi yli tuon 100k hinnan.
Miehen ollessa kyseessä en usko että 100k edes riittäisi ehkä se 200k olisi jo tarpeeksi.
Naisen ollessa kyseessä ehkä 100k juuri ja juuri riitäisi.

Tuota pienemmät rahat on kuitenkin sen verran vähäisiä ettei innostaisi käsitellä tuohon toimintaan liittyviä ongelmia vaikka itse summan säästämiseen normaalisti tietysti menee jonkin aikaa.

En siis usko että minulle tarvittavan korkeata tarjousta kukaan tekisi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Jos laittaisi ilmoituksen lehteen, että myydään pillua miljoonasta, niin montakohan vastausta saisi?
Miljoona. Saisit euron jokaiselta varvilta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mitä tulee omiin rajoihini, en totta puhuen osaa sanoa. Riippuu niin paljon siitä kuka kysyy ja muistakin jutuista.

Aina kannattaa toki kysyä, ehkä pääsemme yksimielisyyteen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave varmaan kyselee jos olisi ladattu pistola niin kuin alan hinta vajoaisi ja joko antaisi ilmaiseksi seksin?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Dave varmaan kyselee jos olisi ladattu pistola niin kuin alan hinta vajoaisi ja joko antaisi ilmaiseksi seksin?
Varmasti fiksu viesti, en vain ymmärrä sitä.
NuoriD

Re: Paljonko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Luepa keskustelun ensimmäinen virke "Mihin hintaan olisit valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen sellaisen henkilön kanssa, jolle et siinä tilanteessa antaisi ilmaiseksi"
Kyllä jostain löytyisi 99,99% hottis misu, jolle jakaisit 50 sentillä.
Valitettavasti minulla on vain 20 senttiä.
Vastaa Viestiin