Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Zeb ja perhe :h:

(meillä oli 3700/54 joten samoissa mitoissa ;))
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tuhannet kiitokset kaikille onnitteluista :]
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Oi miten ihanaa että kaikki meni hyvin! Tuli kyynel kun ajattelin teitä onnellisena perheenä yhdessä. :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onnea Zeb! <3

Meillä tänään 1v neuvolassa 10,420 kg ja 75 cm. Kävelee tukia vasten, lonkkalastasta viis. Torst on rtg toivottavasti sit jo lonkat ok ett päästäis eroon vihdoin noista härpäkkeistä. Niin, ja osaa leikkiä myös Tuiki tuiki tähtönen 8)
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Onnea Zebin perheelle!! <3

IA: Miten itse voit? Kiva kuulla, jotta tytsä viipottaa lastoista huolimatta! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitos kysymästä <3 Alan voida jo ihan hyvin pikkuhiljaa. Kaksi ekaa viikkoa leikkauksesta mulla oli apua täällä kotona päivät, mut sitten oon koittanut selviytyä yksin. Lääkäri sanoi että 2 vkon päästä leikkauksesta voin oman kunnon ja kivun rajoissa alkaa kokeilla nostelua ja kantelua yms. No, pakkohan tota palleroo on raahailla. Mut aika ookoolta tuntuu jo. Huomenna jälkitarkastus, toivottavasti kaikki kunnossa olosuhteisiin nähden.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:Meillä pituutta reilu puoli metriä ja painoa noin 3.5 kiloa! :D Terve ja suloinen typy siis syntyi. Tuoreet vanhemmat rakastuivat tulokkaaseen välittömästi ja ovat onnesta soikeina.

:] :] :]

:dream: :dream: :dream:

Ei mulla muuta, jatkakaa!
Myöhästyneet onnittelut minultakin!!

(tuo se seuraa kun muistaakseni kerroit saavasi kiksit siitä kun sperma menee sinne mihin se on tarkoitettukin :mrgreen: )
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Meilla on syopahoidot ohi :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mida kirjoitti:Meilla on syopahoidot ohi :h:
Hienoa! :cheer: (tanssii antimetastaasitanssia)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mida, olen iloinen puolestanne ja toivon mitä parhainta jatkoa elämäänne! ♥

Meidän pallero täytti siis 1v ja sai lonkkalastan pois! Hetikohta alkoi järkytykseksemme irrottaa käsiä tosta noin vaan rohkeesti esim tv-tasoa vasten seisoessaan! Seisoo välillä monta sekuntia ihan irtaallaan siinä :)
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Midalle <3
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Onnittelut Midalle ja perheelle hienosta etapista! Ja kaikki peukut ja varpaat pystyssä että tuo tarina jää tähän!!

*****

Mä täällä autuaana hormonihuuruissa. Tuo :h: Prinsessa Tirppa Pikkulintu :h: Meidän Pikku Neiti Marakatti :h: on lähinnä taivas katsella ja nuuhkutella :h: :h:

Ihminen ei luullakseni voi tulla tätä onnellisemmaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ehehe, Zebin ensimmäinen "keskellä yötä"- postaus bongattu! :D Nauti noista huuruista, ja yritä pitää kiinni kun näyttävät karkaavan ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Pienen vauvan tuoksu on käsittämätön. Sitä kun saisi pullotettua, ei ole todellista. Miehen kanssa nuuskuteltiin nonstoppina. Joskus kaipaan niitä alkuaikoja kun tytsä pötkötti vieressä tapittaen ja hiukan ähkyi kun nälkä yllätti. Ne oli niitä rauhaisia hetkiä, ne on taakse jäänyttä aikaa :)

Muuten, miehen veljen vaimo ei ymmärtänyt tätä vauvan "parfyymituoksua", kuulemma ei ole huomannut kahdella lapsellaan. Joten siitä tuli mieleen, että onko sillä merkitystä tuoksuun tuleeko alhaalta vai keisarileikkauksella? Hänellä molemmat leikkauksella. Ihan mielenkiinnosta pohdin.
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Onnittelut Midalle ja perheelle hienosta etapista! Ja kaikki peukut ja varpaat pystyssä että tuo tarina jää tähän!!

*****

Mä täällä autuaana hormonihuuruissa. Tuo :h: Prinsessa Tirppa Pikkulintu :h: Meidän Pikku Neiti Marakatti :h: on lähinnä taivas katsella ja nuuhkutella :h: :h:

Ihminen ei luullakseni voi tulla tätä onnellisemmaksi.
Oksitosiinin yliannostus?
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Oksitosiinin yliannostus?
Tuoko sen aiheuttaa, että aluksi jaksaa vaikka mitä hymy suussa? Sitten kun vaikutus lakkaa niin sitten ei oikein jaksa ainakaan hymyssä suin? Muistan semmosen pienen "romahduksen" jaksamistasossa. Silloin alkoi yöheräämiset tuntumaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Oksitosiinin yliannostus?
Tuoko sen aiheuttaa, että aluksi jaksaa vaikka mitä hymy suussa? Sitten kun vaikutus lakkaa niin sitten ei oikein jaksa ainakaan hymyssä suin? Muistan semmosen pienen "romahduksen" jaksamistasossa. Silloin alkoi yöheräämiset tuntumaan.
Juu se on se hormoonien vapautus synnytyksen jälkeen.. Kai ne hormoonit on vähän vahvemmat alatiesynnyttäneillä, loogisesti ajatellen? Tiedä häntä.. Mua ei ekan 4-5 viikon aikana vaivannut mitkään itkut ja äherrykset, heräämiset tai puklit tukassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vauvan tuoksusta tuli mieleen... Käyttäkää nyt herranjumala ihmeessä niitä kestovaippoja. Ne kun haisevat nopeasti pistävälle kuselle peittäen kaikki muut tuoksut 6-0.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vauvan tuoksusta tuli mieleen... Käyttäkää nyt herranjumala ihmeessä niitä kestovaippoja. Ne kun haisevat nopeasti pistävälle kuselle peittäen kaikki muut tuoksut 6-0.
Älä nyt, ettekste muka käyttäny teidän lapsen kanssa pienenä parfyymiä?

Tsoukki tsoukki... Imuistahan tuo kestiksienkin hajuhaitta johtuu, tai imujen vähyydestä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Tsoukki tsoukki... Imuistahan tuo kestiksienkin hajuhaitta johtuu, tai imujen vähyydestä.
Harsoissa ei käytetä imuja, ei ees tuplia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

No, mutta. Tämä tulee hiukan jälkijunassa kun Aitolehden kohu oli ja meni, mutta laittaisitteko te 2,5vkoselle korviin reiät koruille?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tsoukki tsoukki... Imuistahan tuo kestiksienkin hajuhaitta johtuu, tai imujen vähyydestä.
Harsoissa ei käytetä imuja, ei ees tuplia.
NO se on sit ihan oma vika.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:No, mutta. Tämä tulee hiukan jälkijunassa kun Aitolehden kohu oli ja meni, mutta laittaisitteko te 2,5vkoselle korviin reiät koruille?
En alle kouluikäiselle, en missään nimessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:No, mutta. Tämä tulee hiukan jälkijunassa kun Aitolehden kohu oli ja meni, mutta laittaisitteko te 2,5vkoselle korviin reiät koruille?
Mulle olis ihan sama vaikka voisikin ilman terveydellisiä haittoja laittaa, sillä yksinkertaisesti minulla ei ole mitään syytä laittaa niitä reikiä. En käsitä, miten jollain ihmisillä voi olla tarve laitattaa ne reiät pikkuiselle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti:No, mutta. Tämä tulee hiukan jälkijunassa kun Aitolehden kohu oli ja meni, mutta laittaisitteko te 2,5vkoselle korviin reiät koruille?
En alle kouluikäiselle, en missään nimessä.
En mäkään. Ymmärrä miksi pitää altistaa kudosta vieraalle materiaalille kun immuniteetti ym. vielä alkutekijöissään. Nämä on näitä kun ei vaan uppoa kaaliin miten tiettyihin juttuihin päädytään.
Vastaa Viestiin