Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

5km rikki :cheer:
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunti punttia ja 7 minsaa fillaria täysillä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

10km pyöräilyä ja 40 minuuttia sählyä.

Meinasi jo alkaa päässä piippaamaan. Tullut lähinnä juotua ja syötyä hyvin eikä liikuttua nimeksikään, lisäksi unihommat on ihan perseellään viikonlopun/-loppujen rypemisen johdosta. Kokeilen pitää tipatonta uuteen vuoteen asti (korkeintaan yhden joulupäiväpysähdyksen taktiikalla) ja liikkua + opiskella enemmän. Tänäänkin helpotti 130% heti kun pakotin itseni liikkeelle.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutama kilsa pyöräilyä ja kevyt jalkatreeni.

Kyllä urheilemaan lähtö on nykyisin vaikeata. Missä luuraa se tyyppi, joka innosta palaen paineli lähes joka ilta jonnekin heilumaan ja hötkymään? Nykyisin täytyy pakottautua eikä sekään meinaa riittää. Onneksi tuli taas niin hyvä fiilis että toivottavasti kynnys lähtee taas madaltumaan kohti normaalia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pumppia eka kertaa pariin kuukauteen. Ilmeisesti tauon aikana ei oo ruoka maistunu(sairastelu ja stressi), mutta näytin jostain syystä muistamaani/tauon jälkeen olettamaani lihaksikkaammalta. Ei oo tosin tullu himassa nosteltua painoja peilin edessä puolipukeissa, silläkin voi olla osuutta asiaan. Mutta olipa kiva huomata. Ja huomenna takareidet on totaalisen hajalla, arvaan..
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olipas outo yleisökato magassa, vain neljä henkilöä. :shock: Normaalisti paikalla on kolmisenkymmentä tyyppiä. Mikä ihme? Jutsussa on enemmän sääntö kuin poikkeus että harjoittelijoita on paikalla alle 10 (onpahan joskus käynyt niin ettei ketään ole tullut paikalle), mutta magassa se on suorastaan sensaatiomaista ellei jopa ennenkuulumatonta.

Sain parikseni niin "ärsyttävän" (tai sanoisinko "sosiaalisesti haasteellisen") tyypin että häntä mukiloi ihan mielellään. Tuli taas mieleeni että alitajuisestihan sitä hakeutuu mukavien tyyppien pariksi jotka tietää hyviksi treenaajiksikin ja homma pelittää sekä kemiat kohtaavat, mutta kun kerran itsepuolustusta varten harjoitellaan, ehkä pitäisi juuri hakeutua kaikkein ärsyttävimpien typerysten pariin koska sellaisiahan oikeassakin tilanteessa joutuisi luultavasti kohtaamaan.

Salilla ei ole yhtään somalia tai romania joita vastaan voisin treenata, mutta se on sinänsä ihan bueno koska tähän mennessä kaikki (eli ne pari) tosielämän nokkapokkakohtaamiseni ovatkin olleet luomusuomalaisten kanssa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunti punttia ja 11 minsaa fillarii. Mavessa enkat tänään 110kg, joka on kyllä säälittävää mutta aloitin sen treenaamisen vasta 3kk sitten. Muutenkin kohta vasta vanhat voimat alkaa palaamaan, sen jälkeen voikin alkaa kattelee että tuleeko sitä kehitystä jossain vielä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutama kilsa pyöräilyä ja tissi-hauistreeni.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Energiapuun kaatoa 6h ja 1h taukoilua+siirtymiä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

2kk tauon jälkeen käväisin taas punttisalilla kun työkiireet alkavat antaa myöten. Hyvin meni mutta menkööt, ja uusi punttisali on ihan byenö. Jouluksi rantakuntoon!

Tiijä sitten jaksaisi iltasella käydä myös jutsutreeneissä, kunei eilen ehtinynnännä. Bad karma jos ei käy jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:Mavessa enkat tänään 110kg, joka on kyllä säälittävää mutta aloitin sen treenaamisen vasta 3kk sitten.
Vähän reenanneena on kiva kattoa kun sarjapainot menee lentämällä eteenpäin. Olen suunnilleen saman verran käynyt nyt salilla, ja viimeisen 6 viikon aikan mulla on mennyt penkissä 15 kiloa sarjapainot eteenpäin. Taidanpa jouluna uskaltautua testaamaan maksimeja ekaa kertaa!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mavessa enkat tänään 110kg, joka on kyllä säälittävää mutta aloitin sen treenaamisen vasta 3kk sitten.
Vähän reenanneena on kiva kattoa kun sarjapainot menee lentämällä eteenpäin. Olen suunnilleen saman verran käynyt nyt salilla, ja viimeisen 6 viikon aikan mulla on mennyt penkissä 15 kiloa sarjapainot eteenpäin. Taidanpa jouluna uskaltautua testaamaan maksimeja ekaa kertaa!
Alussa kehitys on huimaa. Muistan joskus lukiossa, kun aloituspainot oli penkissä 60 ja kolmen kuukauden jälkeen meni 100. Sitten tuli stoppi, kuten aina tulee jossain vaiheessa ja yleensä pieni taantuma myös. Niin se keho vaan vörkkii. Mut hemmetisti motivaatiota tuosta kehittymisestä saa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutama kilsa pyöräilyä + selkä-hartiatreeni.

Oli mukavan kirpeä pyöräilysää, poskissa ja keuhkoissa hieman kirveli. Tuo selkätreeni, lähinnä maastaveto on jotenkin jännä laji. Kun pitää useamman kuukauden tauon salireissuissa, putoaa yleensä kaikkien liikkeiden sarjapainot ja maksimit huomattavasti, mikä ei tietenkään ole yllätys. Yllättävää on se, että mavetulos ei juurikaan liikahda. Ehkä se on jämähtänyt sen verran alhaiselle tasolle ettei se siitä enää paljoa huonone, mutta oman ennätyksensä saa koska vain ylös muutaman viikon treenillä. Täytyy hilata ennätys vähän paremmaksi ja katsoa vieläkö sama tuhkimotarina jatkuu!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä hyötyliikuntaa ja sitten vielä kevyehkösti punttia ja 10 minsaa fillaria.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutama kilsa fillarointia ja olka-ojentajatreeni.

Ulkona on mahtava keli. Huomenna himottaisi lähteä pyörälenkille mutku illalla ja seuraavanakin päivänä on sählyä + vähän fillarointia, niin ei taida taipua... :(
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vajaat 8 kilsaa fillarointia + tunti sählyä.

Jalat oli sitä mieltä, että pitäisi joko vaihtaa lajia tai laihduttaa. Harkitsin golfia, mutten ole varma kestääkö kroppa yletöntä ruotsalaisblondien jahtaamistakaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin perkele, kohta on sali taas niin täynnä ettei sekaan meinaa mahtua. No, se ei onneks kestä kauaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

8.33km talvista pyöräilyä.

Olipa siistiä. Jos sama reissu olisi pitänyt heittää väkipakolla vaikkapa töihin polkien, tahmea eteneminen lumisateessa ja pakkasessa olisi varmaan vituttanut. Nyt kun tein saman ihan huvikseni, vedin koko matkan melko täysillä ja hymy kasvoilla. Mahtava keli!
Kai Nalo

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Aloitin salilla käynnin 20.7.09 Tuolloin 60 kilolla meni 9 toistoa. Äsken kävin testaamassa penkkimaksimeja ekaa kertaa, ja 105 kg meni suht helpolla. Ekassa nostossa nousi perse penkistä, mutta toinen yritys meni jo puhtaasti.
Imo ei hassumpi kehitys kun treenitaukoakin oli 6 viikkoa syksyllä. Veikkaampa että 110 olisi mennyt rikki, jos olisi ollut joku varmistamassa. Nyt yksin ollessa homma oli hieman jännäkakka-mallista hapuilua.

Tammikuussa 110 kg rikki 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Korkkasin hiihtokauden. Hauskaa oli, vaikka meinasin keskeyttää, kun lunta tuiskutti vaakatasossa ja kalvot kipeytyivät ja vuosivat. Joku kolme varttia viitsi ekalla lenkillä, pidennetään sit jatkossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli tiistaina toinenkin kolmevarttinen hiihheltyä. Pari juoksulenkkiä mahtui loppuviikkoon, joista jälkimmäinen oli reilun tunnin vastasataneella, joten hyvin jaksettu, Jone! Äsken sali ja huomenna vaunulenkki tytön kanssa... Ainiin, tänään oli jälkitarkastus polvesta kirurgilla. Kehui reisilihaksiani erittäin hyvin kehittyneiksi, jänteitä ja pintoja erittäin hyviksi. Täytyy mun nyt sitten olla vitun hyvin muodostettu, kun oikein ammattilainen pyyteettömästi kehui.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Haha, mäkin kävin hiihtään viime viikolla. Ehkä ilman hidastavaa muksua hommasta ois saanu jotain irtikin. Ehkä ostan sukset, ehkä en. Yläasteella hankittuja ei enää löytyny.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Maanantaina reilu tunti punttia ja 14 min fillaria sekä venyilyt.
Tänään tunti punttia 7 min fillaria ja venyilyt sekä mavessa 120kg 2 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lauantaina salilla suht tehotonta aerobista poukkoilua ja yläkroppaa. Sunnuntaina pump aika hyvin, reisistä otin painoja vähän vähemmälle, eikä jalat onneks oo edes jumissa. Ojentajia näköjään rankaisin todella kunnolla, mutta Ice Power auttaa, vähän. Tänään pulkkamäkeä ja kävelyä.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lenkillä/hiihtämässä käynyt 3-4 kertaa viikossa, askel on jo kevyempi ja vauhtia voi halutessaan säädellä vielä täysin palautuen lenkin aikana. Viime juoksulenkillä oli -22 raatia, nyt taitaa olla alle kymppi, joten kohta ampaisen lähes kesäkeliin. Juoksu on muuten selvästi armeliaampi pakkasen suhteen kuin hiihto: roppa pysyy jatkuvan tekemisen myötä lämpimämpänä eikä viima ole yhtä kova. Keskiviikkona jatkuu futsalkausi parilla pelillä. Nyt osallistumiseni on 1/4, joten siirsin työvuoronkin, että pääsen kumpaankin peliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin