Kevyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidätkö itseäsi enemmän

itsekkäänä
12
60%
epäitsekkäänä
8
40%
 
Ääniä yhteensä: 20

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Onko vaimosi sitten valmis syömään eväitä pari kertaa viikossa, jotta saat jotain, mikä kiinnostaa vain sinua?
Eväiden syönti liittyy yleisesti tulotasomme laskuun (toinen hoitovapaalla) ja vastuuni kantamiseen siitä. Oma elämäntyylini ennen seurusteluamme oli melko tuhlaileva, koska rahaa oli käytössäni suhteellisen paljon. Muija taas on aina ollut vaatimaton ja säästeliäs, joten loogisesti minä joudun joustamaan ja joustankin ihan hyvillä mielin.

Häistä sen verran, että muija on viimeisen päälle hääihminen, minä aika lailla toisesta päästä. Haluan kirkkohäät, mutten välitä oikein mistään ylimääräisestä hösellyksestä. Kun kerran muijalle häät ovat erittäinen tärkeä asia ja minulle ne ovat pelkistetysti hieno juhla, josta kuuluu selvityä kunnialla, niin tottakai minä koen velvollisuudekseni joustaa ja suoda morsiammelle ennenkaikkea hänen toivomansa kaltaisen juhlan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin